Menu główne
Forum
Klubowicze
grzbiet2010 |
Dodany dnia 05-01-2010 16:34 |
Postów: 14 Data rejestracji: 31.12.2009 16:42 Skąd: - |
witam kolegów wiele czytałem o układzie dolotowym , i wiem że musi być odpowiednia długość rury ,wiem żeby była odizolowana od od ciepła i wiem ze dobrze by było żeby ten cały układ dolotowy nie miał wibracji ,ponieważ odklejajom śię drobne syfki z rury i filtra poczym wpadujom do silnika .więc zachowałem wszystkie te kryterja i założyłem filtr stożkowy w orginalnej obudowie filtra powiecza i szczelnie jom dokrę zrobiłem jakieś 500km i zauważyłem delikatny przyrost mocy troszkę lepiej śię zbiera na starćie i również lepiej wchodzi w obroty przy każdej zmianie biegów na wyższe .ogólnie jak narażie jestem zadowolony z tego dolotu .apropo jezdze reniom19 1,9D 64KM 1994r .POZDRO.dodaje zdjęcie .
grzbiet2010 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Szabelka dnia 11-01-2010 21:53 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-01-2010 16:34 |
Zywiec |
Dodany dnia 05-01-2010 16:39 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
nie wiem co o tym myslec ;p moze wystarczylo poprostu wymienic stary filtr na nowy ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
kszyma |
Dodany dnia 05-01-2010 17:56 |
Postów: 2836 Data rejestracji: 24.04.2008 16:44 Skąd: lubelskie Lublin |
Nie wiem jakOM gwarOM piszesz, ale obstawiam że taki stożkowy filt powieCZA jak jest dolot nie obliczony to raczej daje tylko efekt placebo, może nawet bardziej zamulać, a filtr stożkowy w obudowie seryjnego filtra to coś nowego..
P.S. Najważniejsze że żadne syfy nie "wpadujom" do silnika. PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 05-01-2010 17:58 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
juz lepiej bylo chyba wklad sportowy wsadzic ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
adzik840 |
Dodany dnia 05-01-2010 18:15 |
Postów: 499 Data rejestracji: 05.01.2008 17:05 Skąd: - |
Pojezdzij bez filtra i tez bedzie przyrost mocy,pewnie stary byl zapchany,ale jaka estetyka
renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
|
zieluch111 |
Dodany dnia 05-01-2010 20:00 |
Postów: 1369 Data rejestracji: 10.03.2008 22:41 Skąd: lubuskie Strzelce Krajeńskie |
cóż napisać hmmm.... gratuluje oryginalnego pomysłu
było --> r19 1.7 73 km sedan
jest --> Alfa Romeo 1.6 16V Moje auto: Alfa Romeo 147 1.6 16V, benzyna+LPG, 280000km
|
grzbiet2010 |
Dodany dnia 05-01-2010 20:35 |
Postów: 14 Data rejestracji: 31.12.2009 16:42 Skąd: - |
witam moja odpowiedz na nietypowy tuning wcześniej miałem założone w mojej dziewiętnastce 1,9D 64KM 1994r ten sam filtr stożkowy tylko już z rurom dolotu plus turbinka w środku i stwierdzam że wtedy silnik mi przymulał na wysokich obrotach a od chwili jak zamontowałem stożek w fabrycznej obudowie i bez turbinki to jest ok i dla niektórych nie piszę żadną gwarom .
grzbiet2010 dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 05-01-2010 20:41 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
nie mam zdania, ale chyba bym tego nie założył No ale gratki za pomysł cokolwiek to dało....
K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 05-01-2010 20:42 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
Stożek przenosi max moment w górę dlatego możesz widzieć poprawę, no ale są też minusy oczywiście....
K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
kujonpolski8 |
Dodany dnia 05-01-2010 21:43 |
Postów: 232 Data rejestracji: 05.10.2008 18:34 Skąd: wielkopolskie Kalisz |
kiedyś czytałem że stożek daje minimalna poprawę ale tylko wtedy jak jest czysty ... Ja jest brudny to potrafi tylko zamulać ... bardziej niż seryjny
Prawie ful opcja doładowana podtlenkiem propan-butanu czego chcieć więcej
http://www.renaul...er_id=6467 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 05-01-2010 22:15 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
maxymalny moment w gore uznalbym bardziej jako minus ;p bo od wyzszych obrotow samochod jedzie tak jak fabrycznie jedzie przy nizszych zalezy co kto lubi ;p wg mnie takie mody nic nie daja oprocz ewentualnej estetyki i dzwieku zalezy co kto lubi
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
Zero |
Dodany dnia 05-01-2010 22:34 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
O po pierwsze to to jest G a nie filtr bo nie nazwał bym tego dobrym filtrem, zgaduje że najtańszy z allegro. Po drugie kolego to czy nasączyłeś filtr? Po trzecie uważam że oba rozwiązania są do D a to że uważasz że jest lepiej to efekt zapchanego starego filtra albo placebo i tyle. Zachęcam do przeczytania ludzi znających się w temacie to sam zrozumiesz że ten stożek ci nic nie daje
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 05-01-2010 23:03 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
a wrecz zabiera bym powiedzial ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
Petia |
Dodany dnia 11-01-2010 20:42 |
Postów: 139 Data rejestracji: 23.03.2005 08:36 Skąd: - |
Pomysł z filtrem stożkowym w oryginalnej puszce to nic nowego, jeśli jest dobry to powinien być taki sam efekt jak spotrowa wkładka, jeśli zdjęcie jakie tu umieściłeś przedstawia zamontowany stożek to zamontowałeś go nieprawidłowo ( odwrotnie ) to na 100% nie daje plusów ( poczytaj na ten temat ) dobrze zamontowany filtr w turbo dieslu może dać efekt 3km ale na pewno nie ten który masz u siebie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 12-01-2010 10:21 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ja powiem tak:
Zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż jakiekolwiek inne - praktycznie jedyne sensowne dla stożka. Stożek nie przenosi momentu w górny rejestr obrotów. To skopana reszta dolotu przy okazji stożka - tak jak ta rura czerwona na poprzednim zdjęciu - przenosi moment w górę Ja powiem ze abstrahując od jakości samego filtra, rozwiązanie bardzo rozsądne, i takie.... takie... "bezpieczne" - tzn raczej moze być szansa że prawdopodobnie będzie może trochę lepiej ale za to nie powinno być gorzej Planuje takie coś zrobić u hipisa w clio. I wtedy będzie wiadomo co i jak (obecnie ma pałerure i stożek po poprzednim właścicielu). [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
grzbiet2010 |
Dodany dnia 14-01-2010 17:39 |
Postów: 14 Data rejestracji: 31.12.2009 16:42 Skąd: - |
witam ponownie szanownych kolegów po założeniu filtra stożkowego w fabrycznej obudowie w renault19 1.9D myślałem nad turbinkom ale większość z was mi to odradzała dlatego że bardziej szkodzi niż pomaga bo niema swojego napędu i blokuje dostęp powietrza więc zamontowałem wiatraczek od kompa 4500 obr na łożysku zrobiłem to tak ze włączam i wyłączam go w środku i naprawdę odczułem wzrost mocy lepsze przyśpieszenie i lepiej się zbiera przy zmianie biegów i mówcie co chcecie ale ja jestem z tego zadowolony .
grzbiet2010 dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 14-01-2010 17:42 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
ciekawe jakie ma doladowanie ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
kszyma |
Dodany dnia 14-01-2010 17:43 |
Postów: 2836 Data rejestracji: 24.04.2008 16:44 Skąd: lubelskie Lublin |
Zywiec napisał/a: ciekawe jakie ma doladowanie ;p 2,4 GHz PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
|
djbobson |
Dodany dnia 14-01-2010 18:00 |
Postów: 530 Data rejestracji: 30.05.2009 12:02 Skąd: małopolskie Gorlice |
hahahahaha rozśmieszyło mnie, ale zobaczmy co z tego wyniknie... może zaczną tak seryjnie takie "turbinki" nontować w nowych Reniach
Moja była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, 1.8s F3P (1794/90KM), hatchback 5d, 181000km[*]
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 255000km AUTO NA GASS Moje auto: VW Passat 1.9 TDI 2007r. sedan 5d., diesel, 157397km
|
michor |
Dodany dnia 14-01-2010 18:02 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
!
Człowieku Ty wiesz ile ten wiatraczek musiałby powietrza przegonić? Policzyć Ci? na wolnych obrotach (1000rpm) ~1,9lx500 na minutę! Czyli 950l na minutę. /60 to jest Panie kochany 16l (!) powietrza na sekundę Rwa dobre wiatraki przemysłowe nie mają takiego przerobu Normalnie .... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |