Menu główne
Forum
Klubowicze
9kaczor6 |
Dodany dnia 14-01-2010 18:14 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
Brak mi słów, czego to ludzie nie wymyślą....
K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-01-2010 18:14 |
mixer43 |
Dodany dnia 14-01-2010 18:16 |
Postów: 386 Data rejestracji: 07.07.2007 14:05 Skąd: śląskie Częstochowa |
nie pij więcej. Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
|
emZi |
Dodany dnia 14-01-2010 18:24 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
ooosz k!..bo nie wierzę
czegoś takiego to ja nigdy na oczy nie widziałem Edytowane przez emZi dnia 14-01-2010 18:26 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-01-2010 18:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a jakby dać dwa?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
emZi |
Dodany dnia 14-01-2010 18:32 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
maestro napisał/a: a jakby dać dwa? a myślisz, że lepiej dać je szeregowo czy równolegle? Edytowane przez emZi dnia 14-01-2010 18:32 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
djbobson |
Dodany dnia 14-01-2010 18:33 |
Postów: 530 Data rejestracji: 30.05.2009 12:02 Skąd: małopolskie Gorlice |
no tak... i jeszcze jeden nad stożkiem hahahaha
Moja była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, 1.8s F3P (1794/90KM), hatchback 5d, 181000km[*]
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 255000km AUTO NA GASS Moje auto: VW Passat 1.9 TDI 2007r. sedan 5d., diesel, 157397km
|
waldi95 |
Dodany dnia 14-01-2010 19:24 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
pomysł ze stożkiem w oryginalnej obudowie całkiem sensownie u kolegi wygląda , no ale z wiatrakiem to raczej nie wyszło myślenie , chyba przerost ambicji nad treścią . Ale z drugiej strony zawsze można wypróbować różne zastosowania takich części , a morze akurat coś się poprawi Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
Krzychup |
Dodany dnia 14-01-2010 19:34 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
michor napisał/a: na wolnych obrotach (1000rpm) ~1,9lx500 na minutę! Czyli 950l na minutę. /60 to jest Panie kochany 16l (!) powietrza na sekundę Rwa dobre wiatraki przemysłowe nie mają takiego przerobu Normalnie .... Skoro jak już lecimy w humor, to... Te wiatraczki zasilane są +12V... a jeśli by je zasilić większym napięciem? podajesz 120V i masz 10x więcej powietrza, a przy 230V... 20x więcej Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-01-2010 19:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Żeby kogoś to śmiegielko nie zabiło jak sie rozkreci do ilu? Szybciej niż turbina w samochodzie?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
paxel |
Dodany dnia 14-01-2010 19:51 |
Postów: 2335 Data rejestracji: 14.06.2007 14:26 Skąd: - |
OOOOO ja pierdziu chyba muszę zacząć więcej palić co by mieć takie jazdy jak kolega
hmmmm a może by tak załatwić sobie przetwornice z 12V na 230V i zapodać taki normalny wentylator co to ludzie w domach mają i załączyć mu trzeci bieg to by wiało jak jasna cholera i od razu by się zrobiło + 100km hahahahahah nie no szacun za pomysłowość Moje auto: Audi 80 cabrio 2.3, benzyna, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-01-2010 19:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Generalnie to mozna dać do humoru, bo w tuningu to nie pasuje...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adzik840 |
Dodany dnia 14-01-2010 20:20 |
Postów: 499 Data rejestracji: 05.01.2008 17:05 Skąd: - |
kolego masz pojecie jakie tam cisnienie panuje z jaka siła zasysa powietrze klekot to przyłóz dłoń ,a jak wiatraczek rozleci sie i wciagnie go do silnika ,pół biedy jak plastik ,ale metal
Edytowane przez adzik840 dnia 14-01-2010 20:38 renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
|
djbobson |
Dodany dnia 14-01-2010 20:32 |
Postów: 530 Data rejestracji: 30.05.2009 12:02 Skąd: małopolskie Gorlice |
no racja.. a Renie to napewno zaboli
Moja była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, 1.8s F3P (1794/90KM), hatchback 5d, 181000km[*]
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 255000km AUTO NA GASS Moje auto: VW Passat 1.9 TDI 2007r. sedan 5d., diesel, 157397km
|
9kaczor6 |
Dodany dnia 14-01-2010 20:34 |
Postów: 933 Data rejestracji: 30.07.2008 10:50 Skąd: - |
Co do wiatraczka to można by było jeszcze intercooler podłączyć żeby zimne zaciągał
K.K Designer Profesjonalne projektowanie telefonów Sony Ericsson Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 266000km
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 14-01-2010 20:37 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
grzbiet2010 napisał/a: witam ponownie szanownych kolegów po założeniu filtra stożkowego w fabrycznej obudowie w renault19 1.9D myślałem nad turbinkom ale większość z was mi to odradzała dlatego że bardziej szkodzi niż pomaga bo niema swojego napędu i blokuje dostęp powietrza więc zamontowałem wiatraczek od kompa 4500 obr na łożysku zrobiłem to tak ze włączam i wyłączam go w środku i naprawdę odczułem wzrost mocy lepsze przyśpieszenie i lepiej się zbiera przy zmianie biegów i mówcie co chcecie ale ja jestem z tego zadowolony . ZMIEŃ DILERA Albo nie pal;] VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
emZi |
Dodany dnia 14-01-2010 20:49 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
Kurde, ale zobaczcie, dodatkowo jeżdżąc tak trzeba się modlić żeby nic się w aucie nie zepsuło.. Do mechanika w końcu nie oddasz auta..bo jak pojedziesz, i jak otworzą maskę to wszyscy padną ze śmiechu, jeszcze zawołają wszystkich z okolicznych firm I napiszą obok TURBO markerem olejnym Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 14-01-2010 20:52 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
O ja pierdziu! Pisze że daje efekt, to pewnie tak jest Ja poproszę o testy na 3 biegu czas potrzebny do rozpędzenia auta z prędkości 40km/h do 80km/h najpierw bez modyfikacji, potem z wyłączonym wiatraczkiem, a następnie z włączonym.
Tak swoją drogą, to uważaj żeby uszczelki nie wydmuchało, może warto by odprężyć nieco silnik? Ewentualnie zmniejsz doładowanie poprzez dodanie regulacji prędkości obrotowej wiatraka, wtedy mógłbyś sobie regulować moc Edytowane przez WoZnY dnia 14-01-2010 20:54 <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
Szabelka |
Dodany dnia 14-01-2010 20:54 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
Kolego sam stożek to dopiero początek zabawy. Proponuje jeszcze uturbic silnik, a najlepiej ubiturbić:
http://www.allegr...dwojn.html Wtedy dopiero silniczek dostanie kopa. A jeśli jeszcze do tego zastosujesz markowe magnetyzery to zacznie jeździc porównywalnie z 16v. "Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
WoZnY |
Dodany dnia 14-01-2010 20:58 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Szabelka ElektroTurbo już jest Jak byś nie zauważył
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
brozo |
Dodany dnia 14-01-2010 21:05 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
tak czytam czytam i coś nie rozumiem po cholerę do diesla stożekprzecież to chore a ten wiatrak na to w ogóle mnie rozwalił doczep sobie jeszcze na maskę sztuczne zapinki jakieś dokładki z allegro na zderzak podświetlenie niebieskie tablic i zegarów płytę na lusterko listę marzeń na drzwi sportowe kołpaki ciemne szyby i wszystko co podpasuje z Castoramy i uzyskasz z diesla milion koni i dwa miliony momentu chore! zostaw samochód jak go fabryka zrobiła
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |