Menu główne
Forum
Klubowicze
pomarancz |
Dodany dnia 10-01-2010 16:23 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Przetlumaczone ze forum r19de autor eddi2
Temat dotyczy immo zakladanego oryginalnie i zintegrowanego z okablowaniem deski.: Alltech Typ 3000 KBA Nr 9613 [img]http://img94.imageshack.us/img94/6607/wegfahrsp1yy0.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img94.imageshack.us/img94/wegfahrsp1yy0.jpg/1/w384.png[/img] is not a valid Image. Gdzie jest i jak znalesc. Znajdue sie ponad skrzynka bezpieczniokow pod schowkiem. Latarka, lusterko i mozna sie zaczac gimnastykowac bo dojscie ciezkie jest.Pamietajym o torxach ale grzebiac przy 19 to jest podstawa Jak juz sie odnajdziemy ta magiczna skrzyneczke to sprubojmy ja lekko wyciaganc tak aby bylo widac numeracje kabli. Kable sa tylko koloru czarnego! Znajdziesz cos innego tzn to nie ta wersja lub ktos grzebal przed toba. Powinno nam sie pokazac 11 kabli. 3 z nich sa grube. [img]http://img687.imageshack.us/img687/6866/kablel.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img687.imageshack.us/img687/kablel.jpg/1/w2848.png[/img] is not a valid Image. Na kablach co jakies 20cm pojawia sie ich numeracja, biala cyferka. Kabel 8 - plus z akku kabel 5 - masa kabel 6 - plus z zaplonu podstawa na tyle wyciagnac skrzynke z immo zeby bylo mozna oznaczenia kabli zczytac. Rozwiazanie 1 - znalesc kabel nr 6 i przeciac go - wlaczyc zaplon i sprw na ktorym koncu kabla jest jest napiecie - strone z pradem zaizolowac - deaktywowac kluczykiem immo - koniec kabla na ktorym nie ma 12v po zaplonie podpiac pod plus z akku - immo rozbrojone na stale Problemem przy tam rozwiazaniu jest fakt ze przekazniki od immo znajdujace sie w skrzynce z bezpiekami sa stale pod pradem z akku co oznacza ze moga go rozladowac jesli ktos ma slaby akku lub jedzi tylko co jakis czas. Rozwiazanie 2 - kabel 8,5,6 oraz oba grube przeciac - strony pod napieciem zaizolowac - kabel 4 i 1 przeciac i wzajemnie polaczyc - kabel 2 i 7 jw - kabel 3 i 10 jw - immo powinno byc kompletnie rozlaczone Rozwiazanie 2 zastosowane przez autora. Rozwiazanie 3 - kabel 4 i 1 jw - kabel 2 i 7 jw - kabel 3 i 10 jw Jesli zrobimy tylko to, to immo bedzie deaktywowane natomist bedzie sie swiecilo jakyb bylo aktywne. powodzenia Edytowane przez pomarancz dnia 10-01-2010 16:27 The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-01-2010 16:23 |
maestro |
Dodany dnia 10-01-2010 16:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No dzieki, na pewno szulgusowi sie przyda, aczkolwiek to dość pokrętne bo łatwo można odpalić czyjeś autko
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
pomarancz |
Dodany dnia 10-01-2010 16:40 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Samo dojscie do immmo to droga krzyzowa a jak mody chca to niech wrzuca to tylko dla klubowiczow a z tamtad to za zapytaniem bedzie dalej podawane.
Chociaz szczerze powiem ze co to za zlodziej co sie jeszcze 19 interesuje. The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
szulgus |
Dodany dnia 10-01-2010 18:51 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Dzieki Wreszcie mam to przetłumaczone Treść dodana dnia 11-01-2010 16:47: Oświadczam wszem i obec że Immobiliser All-Tech 3000 został definitywnie zdezaktywowany (czyt. wycięty) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-04-2014 11:57 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A ma ktoś może rozpiskę który kabel jest od czego? Bo poprzecinałem wszystkie kable idące z deski do tego i wolałbym się tego kompletnie pozbyć niż ponownie łączyć aby auto odpaliło.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 25-04-2014 12:13 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wystarczy rozizolować wiązke idącą od skrzynki przekaźników pod maską, tą która idzie do kokpitu albo do silnika, nie pamiętam. Zaraz pod skrzynką pojawią się czarne przewody, które idą do kabiny którąś przelotką, to właśnie przewody od immo pastylki Jak się wszystko rozizoluje to widać które orginalne przewody one rozcinają i można je połączyć z powrotem wg kolorów. Szybszy sposób niż podany w temacie. Czas zabiegu jakieś 15 minut Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-04-2014 12:19 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Dzięki Lesiu.
Treść dodana dnia 25 kwiecień 2014 12:22: Bo co on rozłącza? Zapłon, rozrusznik i pompę paliwa, nie? Edytowane przez dj_mafiozo dnia 25-04-2014 12:22 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 25-04-2014 12:27 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
na pewno zapłon, reszty nie pamiętam. Ale to bez znaczenia, nie da się tego pomylić łączyć parami kolorki. Jak obadasz z wierzchu wiązke wizualnie to widać, że zaraz pod skrzynką kilka przewodów albo cała wiązka z czarnymi przewodami nie idzie przez nadkole a ucieka gdzieś pod pompe hamulcową do przelotki. ten temat jest na tyle dziurawy, że wywalając kilka razy ten immo z pastylką to nigdy nie widziałem tych numerycznych oznaczeń o których mowa, oraz nie zawsze znajdował się nad bezpiecznikami, czasem pod gąbką w tunelu środkowym. Za to zawsze byl on wpięty we wiązke pod maską. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-04-2014 19:26 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
No mój właśnie był pod pod tunelem, musiałem przeciąć kable do niego aby wyciągnąć osłonę mixera ogrzewania, bo razem z tunelem przekładałem ją do Granatowej. Skorzystałem z twojej rady i połączyłem przewody przy przekaźnikach pod maską. Podobno dwa kable miały być grube, wszystkie miały identyczny przekrój, poza tym jeden z tych kabli, które były tym ustrojstwem rozcięte, gruby kabel szedł do tego ustrojstwa cienkim kablem i takim samym wracał. Połączyłem to zwykłymi kostkami elektrycznymi jak do światła w żyrandolu, wyczyn odpalił.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |