24 Kwietnia 2024 21:58:50
Zdjęcia użytkowników
mirek472 Arek_1974
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Usuniecie oryginalnego immo 
pomarancz
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2010 16:23
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa

Przetlumaczone ze forum r19de autor eddi2


Temat dotyczy immo zakladanego oryginalnie i zintegrowanego z okablowaniem deski.:
Alltech
Typ 3000
KBA Nr 9613

[img]http://img94.imageshack.us/img94/6607/wegfahrsp1yy0.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img94.imageshack.us/img94/wegfahrsp1yy0.jpg/1/w384.png[/img] is not a valid Image.

Gdzie jest i jak znalesc.

Znajdue sie ponad skrzynka bezpieczniokow pod schowkiem. Latarka, lusterko i mozna sie zaczac gimnastykowac bo dojscie ciezkie jest.Pamietajym o torxach ale grzebiac przy 19 to jest podstawaSmile


Jak juz sie odnajdziemy ta magiczna skrzyneczke to sprubojmy ja lekko wyciaganc tak aby bylo widac numeracje kabli. Kable sa tylko koloru czarnego!! Znajdziesz cos innego tzn to nie ta wersja lub ktos grzebal przed toba.


Powinno nam sie pokazac 11 kabli. 3 z nich sa grube.



[img]http://img687.imageshack.us/img687/6866/kablel.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img687.imageshack.us/img687/kablel.jpg/1/w2848.png[/img] is not a valid Image.



Na kablach co jakies 20cm pojawia sie ich numeracja, biala cyferka.

Kabel 8 - plus z akku
kabel 5 - masa
kabel 6 - plus z zaplonu


podstawa na tyle wyciagnac skrzynke z immo zeby bylo mozna oznaczenia kabli zczytac.



Rozwiazanie 1

- znalesc kabel nr 6 i przeciac go
- wlaczyc zaplon i sprw na ktorym koncu kabla jest jest napiecie
- strone z pradem zaizolowac
- deaktywowac kluczykiem immo
- koniec kabla na ktorym nie ma 12v po zaplonie podpiac pod plus z akku
- immo rozbrojone na stale

Problemem przy tam rozwiazaniu jest fakt ze przekazniki od immo znajdujace sie w skrzynce z bezpiekami sa stale pod pradem z akku co oznacza ze moga go rozladowac jesli ktos ma slaby akku lub jedzi tylko co jakis czas.



Rozwiazanie 2

- kabel 8,5,6 oraz oba grube przeciac
- strony pod napieciem zaizolowac
- kabel 4 i 1 przeciac i wzajemnie polaczyc
- kabel 2 i 7 jw
- kabel 3 i 10 jw
- immo powinno byc kompletnie rozlaczone


Rozwiazanie 2 zastosowane przez autora.


Rozwiazanie 3

- kabel 4 i 1 jw
- kabel 2 i 7 jw
- kabel 3 i 10 jw

Jesli zrobimy tylko to, to immo bedzie deaktywowane natomist bedzie sie swiecilo jakyb bylo aktywne.


powodzenia

Edytowane przez pomarancz dnia 10-01-2010 16:27
The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 10-01-2010 16:23
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2010 16:36
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No dzieki, na pewno szulgusowi sie przyda, aczkolwiek to dość pokrętne bo łatwo można odpalić czyjeś autko Pfft

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
pomarancz
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2010 16:40
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa

Samo dojscie do immmo to droga krzyzowa a jak mody chca to niech wrzuca to tylko dla klubowiczow a z tamtad to za zapytaniem bedzie dalej podawane.
Chociaz szczerze powiem ze co to za zlodziej co sie jeszcze 19 interesuje.

The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
szulgus
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2010 18:51
Awatar


Postów: 1505

Data rejestracji: 23.03.2009 14:51
Skąd: łódzkie
Łódź

Dzieki Smile Wreszcie mam to przetłumaczone Smile


Treść dodana dnia 11-01-2010 16:47:

Oświadczam wszem i obec że Immobiliser All-Tech 3000 został definitywnie zdezaktywowany (czyt. wycięty)

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
 
dj_mafiozo
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2014 11:57
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

A ma ktoś może rozpiskę który kabel jest od czego? Bo poprzecinałem wszystkie kable idące z deski do tego i wolałbym się tego kompletnie pozbyć niż ponownie łączyć aby auto odpaliło.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Lesiu11
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2014 12:13
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

wystarczy rozizolować wiązke idącą od skrzynki przekaźników pod maską, tą która idzie do kokpitu albo do silnika, nie pamiętam. Zaraz pod skrzynką pojawią się czarne przewody, które idą do kabiny którąś przelotką, to właśnie przewody od immo pastylki Jak się wszystko rozizoluje to widać które orginalne przewody one rozcinają i można je połączyć z powrotem wg kolorów. Szybszy sposób niż podany w temacie. Czas zabiegu jakieś 15 minut

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
dj_mafiozo
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2014 12:19
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Dzięki Lesiu. Wink


Treść dodana dnia 25 kwiecień 2014 12:22:

Bo co on rozłącza? Zapłon, rozrusznik i pompę paliwa, nie?

Edytowane przez dj_mafiozo dnia 25-04-2014 12:22
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Lesiu11
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2014 12:27
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

na pewno zapłon, reszty nie pamiętam. Ale to bez znaczenia, nie da się tego pomylić łączyć parami kolorki. Jak obadasz z wierzchu wiązke wizualnie to widać, że zaraz pod skrzynką kilka przewodów albo cała wiązka z czarnymi przewodami nie idzie przez nadkole a ucieka gdzieś pod pompe hamulcową do przelotki.

ten temat jest na tyle dziurawy, że wywalając kilka razy ten immo z pastylką to nigdy nie widziałem tych numerycznych oznaczeń o których mowa, oraz nie zawsze znajdował się nad bezpiecznikami, czasem pod gąbką w tunelu środkowym. Za to zawsze byl on wpięty we wiązke pod maską.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
dj_mafiozo
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2014 19:26
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

No mój właśnie był pod pod tunelem, musiałem przeciąć kable do niego aby wyciągnąć osłonę mixera ogrzewania, bo razem z tunelem przekładałem ją do Granatowej. Skorzystałem z twojej rady i połączyłem przewody przy przekaźnikach pod maską. Podobno dwa kable miały być grube, wszystkie miały identyczny przekrój, poza tym jeden z tych kabli, które były tym ustrojstwem rozcięte, gruby kabel szedł do tego ustrojstwa cienkim kablem i takim samym wracał. Połączyłem to zwykłymi kostkami elektrycznymi jak do światła w żyrandolu, wyczyn odpalił.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: