Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 19-05-2011 22:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Opcje są dwie. Skitrałeś instalacje (podpięcie czujnika ciśnienia lub pochodne) albo panel. Panel wykluczam bo piszesz że klapka reaguje prawidłowo na ruchy pokrętłem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 19-05-2011 22:49 |
spyder |
Dodany dnia 21-05-2011 15:27 |
Postów: 20 Data rejestracji: 30.10.2009 20:59 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
może być problem w tym że nie mam alternatora 90A tylko 70A Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 200000km
|
adzik840 |
Dodany dnia 21-05-2011 16:25 |
Postów: 499 Data rejestracji: 05.01.2008 17:05 Skąd: - |
Notorycznie bedzie brakło pradu daj 90a,albo z clio 110
renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
|
Mateo |
Dodany dnia 21-05-2011 18:06 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Nie wiem czy Ci to pomorze ale zauważyłem dziwny manewr jak byłem ostatnio na nabiciu klimy. Sprawdzaliśmy szczelność instalacji azotem i przy wyłączonym zapłonie i wyłączonej klimie włączył się wentylator przy chłodnicy i półki było ciśnienie to chodził. A jak została nabita z czynnikiem to już działało wszystko normalnie. Ja się pytam dlaczego tak jest.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 18:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Na jakim biegu chodził wentylator? Na biegu klimy czy chłodzenia?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adzik840 |
Dodany dnia 21-05-2011 19:36 |
Postów: 499 Data rejestracji: 05.01.2008 17:05 Skąd: - |
czujnik trój funkcyjny zadziałał i stwierdził ze w układzie jest za duze cisninie i załancza wtedy wentylator i rozłancza kompresor ,tak działa ten czujnik
renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-05-2011 19:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
A i co do alternatora - nie ma to wpływu na to że klima sie nie wyłącza.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Mateo |
Dodany dnia 22-05-2011 10:12 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
adzik840 napisał/a: czujnik trój funkcyjny zadziałał i stwierdził ze w układzie jest za duze cisninie i załancza wtedy wentylator i rozłancza kompresor ,tak działa ten czujnik Aha, bo na samym początku myślałem że coś mam źle. Dobrze wiedzieć. Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
adzik840 |
Dodany dnia 22-05-2011 17:24 |
Postów: 499 Data rejestracji: 05.01.2008 17:05 Skąd: - |
Dobra ja mam problem klima sie załancza słychac ze kompresor robi pstryk i nie chłodzi,przewody i sprezarka robia sie gorace,chyba gaz spierniczył,i moje pytanie bo oczywiscie chce to sam napełnic sa na allegro takie małe pojemniki do napełniania ,ale naklejka zeszła mi z kompresora i nie wiem jaki typ gazu oczywiscie kompresor sanden
ten bedzie dobry http://moto.alleg...77606.html renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
|
maestro |
Dodany dnia 22-05-2011 19:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
co za tym idzie masz zwalony czujnik ciśnienia bo nie powinien pozwolić na włączenie kompresora.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pieniek |
Dodany dnia 11-03-2012 16:04 |
Postów: 41 Data rejestracji: 07.09.2011 19:03 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Chciałem się zapytać czy do mojej Reni można dorzucić klimatyzację? Z powyższego zrozumiałem, że muszę dodatkowo wymienić alternator na 90A, wspomaganie na elektryczne i obudowę filtra powietrza :D Poradźcie mi proszę jeszcze z tymi pinami do dmuchawy nawiewu: http://www.fotosi...d358d.html Wchodzi mi do niego około 10 kabelków, czyli zostawiam starą wiązkę, tak? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-03-2012 19:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Można, choć fabrycznej przy Twoim silniku nie montowano.
Wspomaganie elektryczne powiązane z klimatyzacją jest tylko w silniku 1.8 16V oraz 1.9dT. Jezeli masz dużo przewodów w kostce (a nie tylko 4 czy 5) to instalacją po części sie nie przejmujesz. Ale pod maską jest ona do stworzenia. Jednak to raptem trzy przekaźniki Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 11-03-2012 20:16 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@maestro Maestro, a co ma elektryczne wspomaganie do klimy w F3Nie? Wszystko da się dorzeźbić, poza tym aby na pewno nie pasują części od F3P?
Ja w ogóle bym się nie bawił w klimatyzowanie F3Na i dorwał conajmniej F3Pmulti najlepiej prosto z dawcy z klimą. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Pieniek |
Dodany dnia 11-03-2012 20:20 |
Postów: 41 Data rejestracji: 07.09.2011 19:03 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No to ja w to wchodzę! LPG nie mam to obudowa filtra zostaje i wspomaganie też bez zmian. Hi Hi, to się teściu(mechanik) "ucieszy" z dodatkowej robótki. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2012 22:33 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@dj_mafiozo a gdzie maestro napisał cos o wspomaganiu elektrohydraulicznym przy klimatyzacji w f3nie? co Ty tam chcesz dorzeźbiać? poza tym osprzęt na pasku pasuje z f3p przekładając wszystkie łapy osprzętu (przy klimatyzacji są inne ale o tym jest na początku tematu) @Pieniek z tego co widze to w kostce raczej masz przewody od klimatyzacji, musisz tylko dalszą wiązke skompletować z podszybia - tą do nadmuchu, tranzystorów, czujnika i skrzyneczką z przekaźnikiem (jest o tym w temacie) a całe okablowanie pod maską mozna stworzyć własnoręcznie, w zasadzie to tylko załączanie kompresora i sterowanie wentylatorem chłodnicy, czujnik na osuszaczu, ale to też da rade wywnioskować z tematu bo jest to ludzkim językiem nawet napisane Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
michor |
Dodany dnia 12-03-2012 07:09 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
maestro napisał/a: Można, choć fabrycznej przy Twoim silniku nie montowano. oj tu bym podyskutował. Chyba kiedyś widziałem F3N'a z klimą (z automatem też BTW) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 12-03-2012 07:44 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
był f3n z klimatyzacją... Zresztą. F3p i f3n z "wyglądu" to to samo więc problemu by nie było...
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 12-03-2012 21:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor @R9GTX nie było.
multi tak. a to co widzieliście to nieoryginalna włoska klima (i to była na forum). Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pieniek |
Dodany dnia 20-04-2012 20:35 |
Postów: 41 Data rejestracji: 07.09.2011 19:03 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Z instrukcji wynika, że pewne elementy instalacji nie można założyć od 16V i od TD. Niewiem dlaczego ? Kusi żeby kupić działającą klimatyzację z rozbiórki jednego samochodu. Tak byłoby najłatwiej wszystko skompletować. Jakie są przeciwskazania żeby tak zrobić?
Edytowane przez Pieniek dnia 20-04-2012 22:10 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-04-2012 12:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie bedzie Ci pasować po prostu, trudno to zrozumiec?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |