Menu główne
Forum
Klubowicze
boxer |
Dodany dnia 08-04-2010 21:57 |
Postów: 155 Data rejestracji: 09.07.2008 22:49 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
A widze ze tylko obywatel ma tutaj pojecie o doborze opon do auta i jest roznica pomiedzy 13 cali a 15 walic ten wyglad ,w zyciu juz nie chce takich kol auto to taczka pozniej tylko
Edytowane przez boxer dnia 08-04-2010 21:57 Moje auto: Skoda Felicia/ Renault 19, benzyna, 199000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-04-2010 21:57 |
maestro |
Dodany dnia 08-04-2010 22:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak sie ma CxJ czy F3Na to moze i taczka.
Auto ma nie byc na wyścigi tylko ma sie dobrze trzymać drogi i sprawnie hamować, a na 175/70/13 na pewno nie ma tego co jest na 195/55/15. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Obywatel |
Dodany dnia 08-04-2010 22:30 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
maestro napisał/a: Jak sie ma CxJ czy F3Na to moze i taczka. Auto ma nie byc na wyścigi tylko ma sie dobrze trzymać drogi i sprawnie hamować, a na 175/70/13 na pewno nie ma tego co jest na 195/55/15. Wszystko zależy od silnika i sposobu jazdy. Jeśli ktoś jeździ spokojnie, to można zejść z rozmiarem w dół. Poza trzymaniem drogi i hamowaniem należy też wziąć pod uwagę takie rzeczy jak: komfort (ja lubię jak jest mięciutko i aksamitnie), wybieranie nierówności i dziur i ochrona zawieszenia przed skutkami wjeżdżania w nie, zachowanie auta na koleinach no i ekonomikę jazdy. Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
morlowsk |
Dodany dnia 09-04-2010 11:07 |
Postów: 62 Data rejestracji: 10.02.2006 12:03 Skąd: mazowieckie Garwolin |
Z rozmiarem nie ma co przesadzac bo aquaplaning znacząco może utrudniac jazdę w deszczu. Dlatego wg mnie 195 to max do R19
Ja mam nowe oponki Dunlop streetresponce 175/70/13 i powiem tyle że przy hamowaniu to szybciej hamulce sie zjarają niz opony. Marcin
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 295000km
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 09-04-2010 11:11 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
boxer napisał/a: A widze ze tylko obywatel ma tutaj pojecie o doborze opon do auta i jest roznica pomiedzy 13 cali a 15 walic ten wyglad ,w zyciu juz nie chce takich kol auto to taczka pozniej tylko Zależy co jest dla Ciebie priorytetem, każdy może kierować się czymś innym w doborze opon Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
piotrekandrzejuk |
Dodany dnia 09-04-2010 11:41 |
Postów: 896 Data rejestracji: 23.02.2008 08:36 Skąd: lubelskie Lublin |
Naprawde nie wiem o czym mówicie z tymi oponami 195/50/15.
Wcześniej jeździłem na 175/70/13. Założyłem w tym roku 195/50/15 i jakoś nie zauważyłem spadku komfortu jazdy. Dwa, że dynamika też sie nie pogorszyła. Spalanie też nie wzrosło. Silnik F3N i taczką raczej nie jest, jeździło się gorszymi. Do wyścigów ten silnik to i tak nie nie nadaje. A ładna felga cieszy oko. Napewno samochód nie wychyla sie tak w zakrętach a zawieszenie przy tym wszystkim dalej jest miękie. Edytowane przez piotrekandrzejuk dnia 09-04-2010 11:42 Moja była 19stka:
http://www.polska...t/19/25484 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 190000km
|
pablos224 |
Dodany dnia 28-08-2010 17:26 |
Postów: 8 Data rejestracji: 02.01.2009 01:56 Skąd: - |
Witam wszystkich a ja mam takie pytanko obecnie śmigam na 175/65/14 i teraz mam okazje kupić 185/65/14 i moje pytanko brzmi czy przy skręcaniu nigdzie 185 nie szorują (silnik F3N-740) dzięki za odp Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
mati_ |
Dodany dnia 28-08-2010 17:29 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Nie szorują, to jest 10 mm różnicy Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
pablos224 |
Dodany dnia 28-08-2010 17:44 |
Postów: 8 Data rejestracji: 02.01.2009 01:56 Skąd: - |
ok dzieki kolego za pomoc Treść dodana dnia 28-08-2010 18:30: a 195/60/15 pojadą swobodnie ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
maestro |
Dodany dnia 28-08-2010 19:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
balon. moze trzeć o nadkola
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kuras |
Dodany dnia 06-09-2010 19:17 |
Postów: 47 Data rejestracji: 27.08.2010 20:32 Skąd: - |
czy 195/55/15 przy et45 beda tarly? przy skrecie? fajne kolka sa ale chyba czym wieksze et tym kolo bardziej schowane dobrze pisze? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 254000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 06-09-2010 19:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dokładnie. Może przycierac przy max skręcie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kuras |
Dodany dnia 06-09-2010 19:32 |
Postów: 47 Data rejestracji: 27.08.2010 20:32 Skąd: - |
no to lipa :/ bo otwor centrujacy zawsze mozna zmienic a w dystanse chyba nie ma co sie bawic.. chociaz robie w slusarstwie zobacze moze zanabede te felunki. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 254000km
|
|
|
Krzychup |
Dodany dnia 10-03-2012 16:53 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Muszę kupić opony na lato do Meganki. Do tej pory na lato mam 195/50/15 ale są strasznie niskie, a na podkarpackie drogi dość niskie... Jak założe zimówki, to komfort jest o wiele większy (zimówki mam 185/65)
Szukam opon 195/65/15, więc jakiej firmy byście mi polecili? Cena do 250zł/szt. Znalazłem Fuldy ecocontrol http://www.opony....65r15-91-t Barum Bravuris 2 http://www.opony....65r15-91-h Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 10-03-2012 17:25 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
barumy strasznie szybko się ścierają. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 10-03-2012 17:32 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ja tez troche czytalem o oponach i wybor padl na Dunlop SP Sport Fastresponse 82V
Edytowane przez tomek1405 dnia 10-03-2012 17:37 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 10-03-2012 18:04 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Ojciec ma dunlop sp sport to tragedia. głośne, szumią jak cholera Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |