Menu główne
Forum
Klubowicze
bllacha |
Dodany dnia 12-02-2010 21:21 |
Postów: 99 Data rejestracji: 08.03.2009 21:30 Skąd: dolnośląskie Szklarska Poręba |
ale ciekaw jestem czy poradzi sobie z moją renatką f7p
jak tak zachwalają te hondowskie v-teki fakt są niezłe ale jak już robić swapa to wkładać coś większego a nie 1,5 Edytowane przez bllacha dnia 12-02-2010 21:22 Moje auto: renault r5 gte 1,8 16v :), benzyna, 175393km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-02-2010 21:21 |
DieselPower |
Dodany dnia 12-02-2010 21:31 |
Postów: 511 Data rejestracji: 26.10.2009 23:48 Skąd: - |
popieram przed mówce a po za tym syf pod maska raczej zdradza jednoczesnie staranność montażu...
SPRZEDAM PEUGEOTA 306 1.9 DT 92 KM -ALARM, CENTRALNY, NAVI,EL.SZYBER I INNE..
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/306/101297 Moje auto: Renault 19 1.9D RL <<>>Peugeot 306 1.9 XRdt, diesel, 256100km
|
mariego |
Dodany dnia 12-02-2010 21:33 |
Postów: 98 Data rejestracji: 08.08.2007 17:38 Skąd: - |
lutek napisał/a: moze i hondy sie wkrecaja ale zywotnosc takiego silnika jest mniejasz,i maja malo miejsca to autka dobre dla nich no chyba ze ktos ma 160cm w kapeluszu a pomysl swapa ok popyla to dobrze niech widza jak renatki smigaja Żywotność jest satysfakcjonująca, w 1995r mój kumpel kupił nowego Civica 1.5 16V 101KM, i możecie wierzyć albo nie, ale zrobił nią 600 tys km bez remontu! Należy pamiętać o wymianach oleju, i nie oszczędzać na nim, zresztą jak to bywa z każdym silnikiem. Odnośnie miejsca, ja mam 180cm, i nie uważam, aby samochód był mały, no chyba że mówimy o wersji 3d. bo tam faktycznie z tyłu nie ma zbyt dużo wolnej przestrzeni Treść dodana dnia 12-02-2010 21:40: bllacha napisał/a: ale ciekaw jestem czy poradzi sobie z moją renatką f7p jak tak zachwalają te hondowskie v-teki fakt są niezłe ale jak już robić swapa to wkładać coś większego a nie 1,5 No fakt, to mógłby być ciekawy pojedynek zresztą jestem ciekawy jak tam Twoje f7p wygląda w realu, jakoś nie widuję twojego autka w JG, a jestem na R5, zwłaszcza w wersji Turbo, "zapatrzony" Silnikiem f7p jaki silnik zastąpiłeś? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 194000km
|
bllacha |
Dodany dnia 12-02-2010 21:46 |
Postów: 99 Data rejestracji: 08.03.2009 21:30 Skąd: dolnośląskie Szklarska Poręba |
a miałem wcześniej 1,7 mpi
a teraz renia stoi w garażu, mała awaria była a zimno i robić się nie chce, ale możemy się zgadać na jakiś konkretny termin w JG i zrobić jakiegoś małego spota a w realu nie wygląda za ciekawie zwłaszcza zimą Edytowane przez bllacha dnia 12-02-2010 21:49 Moje auto: renault r5 gte 1,8 16v :), benzyna, 175393km
|
mariego |
Dodany dnia 12-02-2010 21:52 |
Postów: 98 Data rejestracji: 08.08.2007 17:38 Skąd: - |
bllacha napisał/a: a miałem wcześniej 1,7 mpi a teraz renia stoi w garażu, mała awaria była a zimno i robić się nie chce, ale możemy się zgadać na jakiś konkretny termin w JG i zrobić jakiegoś małego spota Bardzo chętnie, ja swoją f7p również właśnie robię, sprężynki w tarczy sprzęgła wyskoczyły, no i trzeba cały "zestawik" wymienić. Jak już poskładasz autko daj znać. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 194000km
|
bllacha |
Dodany dnia 12-02-2010 22:03 |
Postów: 99 Data rejestracji: 08.03.2009 21:30 Skąd: dolnośląskie Szklarska Poręba |
Moje auto: renault r5 gte 1,8 16v :), benzyna, 175393km
|
mariego |
Dodany dnia 12-02-2010 22:09 |
Postów: 98 Data rejestracji: 08.08.2007 17:38 Skąd: - |
No śliczna wymaga kilku poprawek lakierniczych zwłaszcza maska ale to jest właśnie to Ostatnio widziałem, że ktoś sprzedaje R5 TURBO w JG i z tego co wiem chce bardzo mało kasy za nią, coś ok 2500,- Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 194000km
|
LUKAS22 |
Dodany dnia 12-02-2010 22:30 |
Postów: 45 Data rejestracji: 07.09.2009 23:21 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Panowie o czym wy mówicie jak można skrzyżować renault z honda To tak jak wsadzić do BMW silnik od mercedesa. Totalna załamka. A jeżeli chodzi o osiągi to F7P radzi sobie z powiedzmy z D16Z6. No już VTI ucieka, ale już niedługo. Żywotność? Każdy samochód jak się o niego dba robi kosmiczne przebiegi. Jeżeli tak się wam Hondy podobają to co robicie na forum Renault?
Długa Droga Kadett, E34, Bravo,E34,Uno, Senator,Kadett i w końcu Renault :-)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
Hifman |
Dodany dnia 12-02-2010 22:38 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Silnik jednak można przełożyć, jak komuś podoba się buda i funkcjonalność nadwozia R19. Prosta metoda na wzmocnienie Renatki, to właśnie swap silnika. Nie każdy ma ochotę kupować F7P kiedy pod ręką ma np. v-tec'a w całkiem niezłym stanie.
Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
bllacha |
Dodany dnia 12-02-2010 22:59 |
Postów: 99 Data rejestracji: 08.03.2009 21:30 Skąd: dolnośląskie Szklarska Poręba |
no wiadomo, ale po co się męczyć ze swapem skoro można zamontować coś co jest plug&play a takich silników jest sporo np 1,7 turbo z volvo a co do renatki5 turbo to ona stoi u mnie w garażu brat sprzedaje, chyba ze kase skombinuje to zostaje niestety nie jest to oryginalne turbo Moje auto: renault r5 gte 1,8 16v :), benzyna, 175393km
|
twinsjg |
Dodany dnia 13-02-2010 08:06 |
Postów: 189 Data rejestracji: 24.08.2008 12:58 Skąd: - |
wydzie ze jest klika osob z jg i okolicy , aco do silnikow volvo wcale nie sa takie fajne jak sie wydaje jak tylko zwiekszysz za duzo doladowanie to equ sfiruje (nawet chip nie pomaga) i wogole slaby silnik max z serii 160km i pozniej juz strach czy dojedzie do sklepu bo przepalowany
Jak phoenix z popiolow ....
Dobre projekty powstaja latami... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
|
|
bienio |
Dodany dnia 13-02-2010 10:26 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
honda jest samochodem debiloodpornym te silniki naprawdę dużo przeżywają.....to jest japonia.co do silnika to fak d15 ale to jest na 2 punktowym wtrysku pgmif honda 90KM te mocniejsze mają inne kolektory ssąceale i tak brawa za odwagęhttp://www.youtub...Co00asduEQ spójżcie tu silnik hondy i bolid młodzieży wiejskiej zmiana biegów poza skalą fajnie to wygląda: Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 13-02-2010 11:07 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Tak jak pisze benio to silnik D15B2 dwupunktowy programowany wtrysk, 90KM. Mój przyszły teść ma takowy motor w civicu sedanie. Ma to raptem 10KM więcej niż moja renia, ale moment to chyba dwukrotnie większy, niestety reńkę to bym dwa razy tym objechał zanim by ruszyła, honda na dwójce jeszcze piszczy a i na trójce potrafi pisnąć. W fotel wgniata fajnie, motor trwały bo ma prawie 400kkm przejechane a chodzi nadal cichutko i gładko jak pszczółka. Wyważenie tak dobre, że po odpaleniu lampkę wina można na głowicy postawić i nie spadnie - za to najbardziej chwalę skośnookich, bo to przekłada się na jakość. Mój wujek tokarz lat temu 20 rozebrał w swoim malcu silnik na części i wszystko co wiruje wyważył jak najlepiej potrafił, do tego korby i tłoki poszły na wagę. Efekt był naprawdę imponujący silnik pracował, bardzo cicho i równo. Szczegóły ale różnica była kolosalna.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
bllacha |
Dodany dnia 13-02-2010 11:26 |
Postów: 99 Data rejestracji: 08.03.2009 21:30 Skąd: dolnośląskie Szklarska Poręba |
no fajno przy 1,4 turbo z r5 tez tak mozna
http://www.youtub...RDMBJ_aWhg 8000rpm i dźwięk tez piękny a skoro jest kilka osób z okolic JG to trzeba jakiegoś spota zrobić Edytowane przez bllacha dnia 13-02-2010 12:10 Moje auto: renault r5 gte 1,8 16v :), benzyna, 175393km
|
twinsjg |
Dodany dnia 23-02-2010 12:54 |
Postów: 189 Data rejestracji: 24.08.2008 12:58 Skąd: - |
to panowie jak zrobie przeglad na nowo i kupie oc to jak najabrdziej jestem za spotem
Jak phoenix z popiolow ....
Dobre projekty powstaja latami... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
|
|
ttimon |
Dodany dnia 23-02-2010 13:14 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
bllacha napisał/a: 8000rpm i dźwięk tez piękny A jak się pięknie F7P kręci jak się przesunie odcinkę Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
twinsjg |
Dodany dnia 23-02-2010 13:28 |
Postów: 189 Data rejestracji: 24.08.2008 12:58 Skąd: - |
tylko w f7p nie mozna za wysoko krecic bo hydropopychacza odmawiaja posluszenstwa wiec nie wiem czy warto przesowac odcinke ;p
Jak phoenix z popiolow ....
Dobre projekty powstaja latami... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
|
|
kujonpolski8 |
Dodany dnia 23-02-2010 13:36 |
Postów: 232 Data rejestracji: 05.10.2008 18:34 Skąd: wielkopolskie Kalisz |
http://www.youtub...re=related jak dla mnie to się pięknie kreci
Treść dodana dnia 23-02-2010 13:38: http://www.youtub...re=channel Prawie ful opcja doładowana podtlenkiem propan-butanu czego chcieć więcej
http://www.renaul...er_id=6467 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 23-02-2010 14:23 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kujonpolski8
Ładny silniczek, ale czy go tak ładnie kręcą? Nie lubię jak się gaz dodaje do odcinki i tak trzyma, po prostu brak refleksu przy przerzuceniu na kolejny bieg. O ile dopuszczam taki przypadek gdyby pokonywał ostry zakręt i potrzebował obydwu rąk, ale na prostej? No i ta przygazówka przy starcie. Tak mocnego silnika nie trzeba kręcić przed startem, on zerwie nawet po ruszeniu. Ale to są już moje indywidualne odczucia. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
ttimon |
Dodany dnia 23-02-2010 14:32 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
jak powiedzmy masz wałki których zakres sięga po za odcinkę to się ją trochę przesuwa. Nie mówię tu o jakimś hardkorze ale warto tym bardziej gdy tam masz mieć jeszcze trochę mocy. A hydro jak nowe to trochę przecierpią
Edytowane przez ttimon dnia 23-02-2010 14:33 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |