Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 31-03-2010 18:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ile się da xD
wyjdzie jakieś 5-6 stopni więc bezpiecznie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 31-03-2010 18:53 |
seba2ts |
Dodany dnia 31-03-2010 18:57 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
@michor: czyli t6ak do max 5 mm mozna przesunać czy za dużo ?
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
zieluch111 |
Dodany dnia 01-04-2010 12:53 |
Postów: 1369 Data rejestracji: 10.03.2008 22:41 Skąd: lubuskie Strzelce Krajeńskie |
@seba2ts: przesuń ile się da duzych możliwości i tak nie ma więc się o nic nie martw
było --> r19 1.7 73 km sedan
jest --> Alfa Romeo 1.6 16V Moje auto: Alfa Romeo 147 1.6 16V, benzyna+LPG, 280000km
|
Rafcio889 |
Dodany dnia 02-07-2010 11:08 |
Postów: 206 Data rejestracji: 26.11.2007 19:14 Skąd: - |
Odświeżę trochę temat Przesunąłem ten czujnik Sprawa była bardzo prosta Najpierw chciałem przerobić otwory w tej blaszce co trzymają czujnik ale szybciej i ładniej było sam czujnik odpiłować z tej blaszki i porostu przesunąć na otwory obok i podkleić. I teraz moje pierwsze spostrzeżenia: 1- Faktycznie silnik chodzi równiej 2- jest faktyczna różnica w przyspieszaniu na wyższych biegach Ale teraz moje pytanie przed zmianą na LPG obroty jałowe utrzymywały się na poziomie 800obr A po zmianie położenia czujnika wału 1000 Fakt ze silnik pracuje idealnie równo nic nie strzela nie falują obroty. Czy tak powinno być Może ktoś kto tak robił tez tak miał Treść dodana dnia 02-07-2010 12:07: A teraz ciekawostka przejechałem się do sklepu ok 1km i wszystko w normie obroty ustaliły się na 800 tak jak wcześniej wszystko działa poprawnie teraz będę obserwował spalanie czy wzrośnie a może spadnie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 200500km
|
michor |
Dodany dnia 03-07-2010 00:38 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
spalanie powinno teoretycznie spaść.
Wolne wyższe na wyprzedzonym zapłonie - można się tego spodziewać nie jest to dziwne [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-07-2010 00:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wolne wyzsze = wyzsza kultura pracy. no nie ma że boli.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
cuma90 |
Dodany dnia 22-04-2011 14:54 |
Postów: 58 Data rejestracji: 17.12.2009 17:44 Skąd: małopolskie Olkusz |
a jak by się miała sprawa przy silniku 1.4 E7J z tym przesunięciem czujnika?
Citroen Xsara 1.8 16V Exclusive
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 223000km
|
michor |
Dodany dnia 22-04-2011 16:15 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tak samo jak przy reszcie
Czemu miałobybyć inaczej? Musze stestować ten patent w F7P. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
cuma90 |
Dodany dnia 22-04-2011 19:28 |
Postów: 58 Data rejestracji: 17.12.2009 17:44 Skąd: małopolskie Olkusz |
dziś wykręcałem go bo rano ciężko odpala i przeczyściłem, zobaczę jutro rezultat czyszczenia i zauważyłem ze w reni ojca F3N jest taki sam, stad moje pytanie czy nic mu nie będzie
wziąłem też przy okazji miernik w dłoń i zmierzyłem oporność. W E7J miałem 205om a w F3Nie było 227om. trochę wydaje mi się to podejrzane;/ Citroen Xsara 1.8 16V Exclusive
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 223000km
|
maestro |
Dodany dnia 22-04-2011 21:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ma miec 200 +/-50 ohm
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
LISTONOSZ |
Dodany dnia 22-04-2011 23:46 |
Postów: 183 Data rejestracji: 12.10.2009 18:58 Skąd: dolnośląskie Świeradów Zdrój |
a na jaki klej go złapać do tej blaszki po przesunięciu? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
stasek117 |
Dodany dnia 23-04-2011 08:34 |
Postów: 373 Data rejestracji: 06.01.2009 17:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Olsztyn |
ja u siebie ten czujnik włożyłem między śruby rozrusznika tylko że wierciłem otwór problem mam z odpalaniem na zimnym silniku ale załapałem w czym rzecz a co do spalania z 330kmna 380 km na zbiorniku na krótkich odcinkach mam fotki na chomiku jak cos stasek117 LISTONOSZ klej nawet super glu może byc ja miałem jakiś dwu składnikowy i jeszcze tą opaską złapałem i trzymało
Moje auto: Renault Megan Cupe, diesel, 242570km
|
WoZnY |
Dodany dnia 23-04-2011 15:27 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Mnie z 310km na całym zbiorniku zrobiło się 350km. Oczywiście tak jak pisałem wcześniej nie przesuwałem czujnika, lecz podłączyłem wariator (takie ustrojstwo elektroniczne co cofa zapłon bez ingerencji w konstrukcję silnika)
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-04-2011 17:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@WoZnY: czyli że co. fabryka sie myli?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 23-04-2011 21:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
fabryka robi na bezpiecznie. tak żeby zatrucie itp jakośc zalanego paliwa itp
RObi na bezpiecznie [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 24-04-2011 09:19 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@maestro
Fabryka się nie myli, zrobili to jak trzeba, ale ustawili kompromis pomiędzy PB95, a PB98 można jeździć na jednym i na drugim. Jak się chce na LPG i wykorzystać w pełni, to niestety trzeba ingerować w kąt zapłonu - bo paliwo inne. Wiesz to więc nie będę dalej opisywać Stosując takie ustrojstwo cofam zapłon tylko na LPG choć jakbym chciał to i na PB da radę (nie chcę) Nie muszę ingerować w nic, poza podpięciem się wariatorem pomiędzy czujnikiem, a modułem zapłonowym/komputerem reszta to zabawa w programie (przesunięcie statyczne, mapa 2D oraz mapa 3D do wyboru) Ja używam 2D. Jakby ktoś chciał poczytać to na stronie producenta www.ac.com.pl poszukajcie sobie o STAG TAP 01 <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
seba2ts |
Dodany dnia 24-04-2011 09:51 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
to do LPG wkońcu cofamy czy przyśpieszamy zapłon ? bo przesunięcie czujnika położenia wału w strone kabiny to chyba przyspiesza tak /
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-04-2011 10:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
obawiam sie że w megane bedzie lipa, bo tam nawet jak odepniesz ktorys cylinder to komputer zaraz sobie tak ustawi wszystko że bedzie chodził równo na trzech taki bajer
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
seba2ts |
Dodany dnia 24-04-2011 10:41 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
hehe . przestawiłem czujnik jak w 19 w stroine kabiny
zobaczymy czy cois da czy nie może na spalanie wpłynie hehe sie okaże ;D Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-04-2011 10:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@seba2ts: na spalanie przede wszystkim wpływa noga prawa
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |