Menu główne
Forum
Klubowicze
seba2ts |
Dodany dnia 24-04-2011 10:52 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
ja tam nie narzekam , mam sekwencje i z ciskaniem jesli to można tak nazwac he
około 9,5 litra LPG Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-04-2011 10:52 |
WoZnY |
Dodany dnia 24-04-2011 12:24 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
obawiam sie że w megane bedzie lipa, bo tam nawet jak odepniesz ktorys cylinder to komputer zaraz sobie tak ustawi wszystko że bedzie chodził równo na trzech Grin taki bajer A meganka ma czujnik wałka rozrządu? Jeżeli nie, to jak fizycznie przestawisz czujnik to będzie hulać aż miło, sterownik nie będzie nawet świadom przestawienia. A jeżeli cofniesz zbyt dużo i nastąpi spalanie stukowe, to komp przesunie aby je wyeliminować. Jak ma pomiar na wałku to trzeba stosować już bardziej zaawansowana technikę, jaką ja zastosowałem, bo tym ustrojstwem można i wałek oszukać. A to jeden z biedniejszych wariatorów na rynku, no i tańszych. A co do LPG to zapłon należy przyśpieszyć, gdyż LPG spala się wolniej (mniej detonacyjnie) i trzeba odpowiednio wcześniej mieszankę zapalić, aby uzyskać maks korzyści, z jej spalenia ot co. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-04-2011 12:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No tak, zapomniałem że kolega ma 8V
Po lifcie w 16stkach wszystkie mają tak rozwiniętą elektronike. Dlatego nigdy nie wiadomo która cewka padła i trzeba wymieniać wszystkie, bo chcesz sprawdzić która padła, odpinasz faje a tu 2 sekundy chodzi do dupy i za chwile równo na trzech Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
cuma90 |
Dodany dnia 03-05-2011 17:47 |
Postów: 58 Data rejestracji: 17.12.2009 17:44 Skąd: małopolskie Olkusz |
a ja niestety muszę się jeszcze z tym wstrzymać, bo nie mogę się uporać z problemem porannego odpalania czytałem gdzieś na forum że dobrze jest ten czujnik wykręcić i wyczyścić, pomogło ale nie na długo niestety
Citroen Xsara 1.8 16V Exclusive
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 223000km
|
Mannrcin |
Dodany dnia 18-01-2012 00:10 |
Postów: 57 Data rejestracji: 16.10.2009 16:22 Skąd: - |
Wiecie czy można też przesunąć ten czujnik w silniku c3j i jak to sie ma do jazdy na Pb 95 na przesunientym czujniku ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 222000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-01-2012 18:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Można. Czytaj temat od pierwszego posta.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Mannrcin |
Dodany dnia 18-01-2012 21:33 |
Postów: 57 Data rejestracji: 16.10.2009 16:22 Skąd: - |
Czytać to czytalem ale boje sie ze na Pb 95 cos sie za przeproszeniem zje***e Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 222000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-01-2012 21:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no to albo czytałeś i wszystko wiesz albo nie czytałeś i sie boisz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |