29 Kwietnia 2024 20:45:16
Zdjęcia użytkowników
momix futrzak1989
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
z gaznika na wtrysk czy mozna zmienic ??? 
emilio990
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:30
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

elo ostatnio bylem na auto złomie u znajomego i ma Renault 19 na wtrysku 80KM, i mam rozkwine czy da rade u mnie zamienić z gaźnika na wtrysk ? pomarzcie i powiedzcie co jest potrzebne by to przełożyć. Tamta Renia jest na komputerze z tego auto złomu. dziękuje z góry za pomoc, pozdro.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 01-03-2010 19:30
Awatar
Zywiec
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:32
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

wypelnij profil swojego auta bo nawet niewiemy jaki masz silnik Smile


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
mati_
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:32
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Na wtrysku 80 KM to nie było.
Jaki masz silnik podstawowa sprawa, i jaki jest na tym złomie.

Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
emilio990
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:36
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

tam jest 1.4 sorki silnik jest 82 KM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
mati_
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:37
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

82 to ma E6J. Inny typ silnika, i tak jak C1J na gaźniku.

Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
emilio990
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:39
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

ale wo gule da rade to zmienic ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
Zywiec
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:40
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

raczej potrzebowalbys tego silnika + wszystkiego co do niego potrzebne


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
emilio990
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:41
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

ale tam tez lukalem to jest tak samo krecone jak w mojej reni

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
mati_
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:41
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Ale co chcesz zmieniać? I tu i tam masz gaźnik. Jak chcesz mieć te 82 KM to zrób swapa.
Wtrysk nie doda Ci 20KM, Cleon (C3J) na wtrysku ma 58KM.

Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
emilio990
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:43
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

chce zostac przy tym silniku co jest i chce swoj troche przerobic by lepiej szedl



Treść dodana dnia 01-03-2010 19:44:

a macie jakis pomysl na przerobienie by mialo lepszego kopa?
bo juz u siebie wydech zmienilem od srodka i sportowy filtr wsadzilem

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
Zywiec
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:45
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

z tego co sie orientuje nikt czegos takiego tu nie robil pozatym tak jak @mati_ to sa dwa calkiem inne silniki, a to ze zalozysz wtrysk nie da ci 20 koni Smile wloz 1.8 bd zadowolony ;p


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
emilio990
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:48
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

no tak ale to chodzi o to ze to rodzice powiedza ze za duzy slilnik ze duzo pali, a moim zdaniem czym wiekszy tym mniej pali bo lzej ciagnac duza bude



Treść dodana dnia 01-03-2010 19:50:

a znacie jakis sposob na dodanie mocy przucz turbo?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
guciowsk
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:52
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

silnik po tuningu mały też dużo pali a duży niewysilony pali nie tak dużo i ma większy moment

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
emilio990
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:54
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

no rozumiem was

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
guciowsk
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:56
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

większą moc chcesz ? masz pare opcji: Najprostszy robisz swapa. Trudniejszy Turbo ale to worek kasy jest.

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
Zywiec
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:56
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

jak chcesz zeby malo palilo to zostaw swoj ;d a jak nie to sprzedaj ten samochod i kup taki sam z mocniejszym silnikiem i LPG Smile


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 19:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

no tak ale to chodzi o to ze to rodzice powiedza ze za duzy slilnik ze duzo pali, a moim zdaniem czym wiekszy tym mniej pali bo lzej ciagnac duza bude


i tu masz jedyną racje w całym temacie.

jezeli silnik ma 82 konie to jest to 1,4 (ale inny typ!) na gaźniku - nie na wtrysku.

Nie założysz bebechów z jednego do drugiego.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
emilio990
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 20:07
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

nie uznaje gazu dla mnie to silnik niszczy Sad


Treść dodana dnia 01-03-2010 20:10:

to naprawde nie wiecie co moge zrobic by lepsze kopyto bylo w renie na tym silniku?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 20:11
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

przeciez to raptem 60 koni, do tego zamulone pewnie bo przebieg masz kosmiczny.

najprosciej wymienic silnik na 1,8s 90 koni. bedzie palic pewnie tyle co to a jazda zupełnie inna.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Zywiec
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2010 20:13
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

nie ma zadnego sposobu Smile pozatym dopoki nie bd jezdzil samochodem z LPG to nie mozesz sie wypowiedziec czy niszczy czy nie Smile dobra i dobrze wyregulowana instalacja gazowa, uzytkowana tak jak trzeba nie ma prawa nic zniszczyc Smile zastanow sie Smile ja osobiscie wole jezdzic czyms mocniejszym z LPG niz najmniejsza pojemnoscia na PB bo to juz wogole porazka... wolalbym juz Dieslem sie bujac ;p


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: