Menu główne
Forum
Klubowicze
emilio990 |
Dodany dnia 01-03-2010 19:30 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
elo ostatnio bylem na auto złomie u znajomego i ma Renault 19 na wtrysku 80KM, i mam rozkwine czy da rade u mnie zamienić z gaźnika na wtrysk pomarzcie i powiedzcie co jest potrzebne by to przełożyć. Tamta Renia jest na komputerze z tego auto złomu. dziękuje z góry za pomoc, pozdro. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-03-2010 19:30 |
Zywiec |
Dodany dnia 01-03-2010 19:32 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
wypelnij profil swojego auta bo nawet niewiemy jaki masz silnik
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
mati_ |
Dodany dnia 01-03-2010 19:32 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Na wtrysku 80 KM to nie było.
Jaki masz silnik podstawowa sprawa, i jaki jest na tym złomie. Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
emilio990 |
Dodany dnia 01-03-2010 19:36 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
tam jest 1.4 sorki silnik jest 82 KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 01-03-2010 19:37 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
82 to ma E6J. Inny typ silnika, i tak jak C1J na gaźniku.
Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
emilio990 |
Dodany dnia 01-03-2010 19:39 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
ale wo gule da rade to zmienic ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
Zywiec |
Dodany dnia 01-03-2010 19:40 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
raczej potrzebowalbys tego silnika + wszystkiego co do niego potrzebne
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
emilio990 |
Dodany dnia 01-03-2010 19:41 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
ale tam tez lukalem to jest tak samo krecone jak w mojej reni Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 01-03-2010 19:41 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ale co chcesz zmieniać? I tu i tam masz gaźnik. Jak chcesz mieć te 82 KM to zrób swapa.
Wtrysk nie doda Ci 20KM, Cleon (C3J) na wtrysku ma 58KM. Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
emilio990 |
Dodany dnia 01-03-2010 19:43 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
chce zostac przy tym silniku co jest i chce swoj troche przerobic by lepiej szedl Treść dodana dnia 01-03-2010 19:44: a macie jakis pomysl na przerobienie by mialo lepszego kopa? bo juz u siebie wydech zmienilem od srodka i sportowy filtr wsadzilem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
Zywiec |
Dodany dnia 01-03-2010 19:45 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
z tego co sie orientuje nikt czegos takiego tu nie robil pozatym tak jak @mati_ to sa dwa calkiem inne silniki, a to ze zalozysz wtrysk nie da ci 20 koni wloz 1.8 bd zadowolony ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
emilio990 |
Dodany dnia 01-03-2010 19:48 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
no tak ale to chodzi o to ze to rodzice powiedza ze za duzy slilnik ze duzo pali, a moim zdaniem czym wiekszy tym mniej pali bo lzej ciagnac duza bude Treść dodana dnia 01-03-2010 19:50: a znacie jakis sposob na dodanie mocy przucz turbo? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
guciowsk |
Dodany dnia 01-03-2010 19:52 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
silnik po tuningu mały też dużo pali a duży niewysilony pali nie tak dużo i ma większy moment
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
emilio990 |
Dodany dnia 01-03-2010 19:54 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
no rozumiem was Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
guciowsk |
Dodany dnia 01-03-2010 19:56 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
większą moc chcesz masz pare opcji: Najprostszy robisz swapa. Trudniejszy Turbo ale to worek kasy jest.
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 01-03-2010 19:56 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
jak chcesz zeby malo palilo to zostaw swoj ;d a jak nie to sprzedaj ten samochod i kup taki sam z mocniejszym silnikiem i LPG
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-03-2010 19:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no tak ale to chodzi o to ze to rodzice powiedza ze za duzy slilnik ze duzo pali, a moim zdaniem czym wiekszy tym mniej pali bo lzej ciagnac duza bude i tu masz jedyną racje w całym temacie. jezeli silnik ma 82 konie to jest to 1,4 (ale inny typ!) na gaźniku - nie na wtrysku. Nie założysz bebechów z jednego do drugiego. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
emilio990 |
Dodany dnia 01-03-2010 20:07 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
nie uznaje gazu dla mnie to silnik niszczy Treść dodana dnia 01-03-2010 20:10: to naprawde nie wiecie co moge zrobic by lepsze kopyto bylo w renie na tym silniku Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 01-03-2010 20:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
przeciez to raptem 60 koni, do tego zamulone pewnie bo przebieg masz kosmiczny.
najprosciej wymienic silnik na 1,8s 90 koni. bedzie palic pewnie tyle co to a jazda zupełnie inna. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zywiec |
Dodany dnia 01-03-2010 20:13 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
nie ma zadnego sposobu pozatym dopoki nie bd jezdzil samochodem z LPG to nie mozesz sie wypowiedziec czy niszczy czy nie dobra i dobrze wyregulowana instalacja gazowa, uzytkowana tak jak trzeba nie ma prawa nic zniszczyc zastanow sie ja osobiscie wole jezdzic czyms mocniejszym z LPG niz najmniejsza pojemnoscia na PB bo to juz wogole porazka... wolalbym juz Dieslem sie bujac ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |