Menu główne
Forum
Klubowicze
Jami |
Dodany dnia 04-03-2010 10:35 |
Postów: 34 Data rejestracji: 28.12.2009 06:13 Skąd: - |
Mam pytanie czy już ktoś widział takie powiązanie, ze ktoś ma renate z kompresorem? Ostatnio mam pomysł na założenie kompresora do mojego autka gdyż ma być ona jedyna w swoim rodzaju Co o tym myślicie? |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-03-2010 10:35 |
kogar |
Dodany dnia 04-03-2010 10:54 |
Postów: 732 Data rejestracji: 27.07.2007 09:54 Skąd: - |
ktoś tu na forum , nicka już nie pamiętam ma zamontowany kompresorek
tylko ze chyba w F3n ie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 277234km
|
maestro |
Dodany dnia 04-03-2010 16:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No to wybacz ale nie bedzie juz jedyna. Jest już tyle że chyba w F3Nie;P
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 04-03-2010 17:17 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
dzizus cos takiego ma
http://www.renaul...photo_7906 Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
michor |
Dodany dnia 05-03-2010 00:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
do zrobienia.
łatwiej/ciężej niż turbo? ciężko powiedzieć. zależy co chcesz osiągnąć. Ogólnie temat rzeka. Jaki kompresor, jakie doładowanie itp itd... Coś już czytałeś na ten temat czy tak na razie gdybasz? Ja badam temat już od kilku miesięcy i ogólnie to nie tak hop siup jak chcesz zrobić porządnie. F3N mono ma zapas wtrysku na ~100KM. Pytanie na ile ma f3p. dużo dużo pytań [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Jami |
Dodany dnia 06-03-2010 18:08 |
Postów: 34 Data rejestracji: 28.12.2009 06:13 Skąd: - |
pozostał mi kompresor od jaguara xjr'a x300 wygląda podobnie jak eaton m62... z tego co wiem to wiele zmieniać nie trzeba... ale wole się upewnić |
|
|
michor |
Dodany dnia 06-03-2010 19:15 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
mówie - zależy ile masz zapasu na zasilaniu w paliwo.
bo może być tak że na 0.5 bara doładowania wyskrobiesz te 120-130km i będzie ok, a może być tak że przy 100km wtrysk powie że już więcej nie może i gorsza wtedy rzeźba bo musisz dodać dodatkowy wtryskiwacz + sterowanie nim itp itd. Eaton m62 powinien dać spokojnie radę aczkolwiek bym powiedział że na delikatne tuningi to jest za duży Jeżeli być chciał zadmuchać 1.0 -1.2 bara - spokojnie. Nie wiem jaka będzie wydajność/efektywność przy małych doładowaniach... Mimo wszystko jak z turbem - bez kucia dołu i odprężania to więcej niż te 0.5, 0.6 to nie ma szans. - bezpiecznie 0.4 i będzie ogień Za to 0.4-0.5 bara to w F3Nie jakieś 110-115km z 73 seryjnych - F3P odpowiednio więcej... Wtrysk F3N'a kończy się przy ~95 koniach. pozostaje kwestia też policzenia i wykonania odpowiednich kółek żeby ładował tyle ile trzeba przy obrotach jakie chcemy (tutaj akurat turbo jest prostsze) Kwestia dolotu - rury, stożek itp. Kwestia intercoolera Kwestia mocowania Kwestia napędu - czy swój oddzielny czy na tym samym pasku co reszta osprzętu... Jest tego trochę można się nawet pokusić o takie rozwiązanie jak w MB - kompresor na elektro sprzęgle - włączany wedle potrzeby Głównym problemem jest zasilanie tak jak pisałem wcześniej - na ile wystarczy pompy wtrysku i sprytu komputera żeby sobie poradził z większą ilością powietrza Edytowane przez michor dnia 06-03-2010 19:16 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Jami |
Dodany dnia 06-03-2010 21:13 |
Postów: 34 Data rejestracji: 28.12.2009 06:13 Skąd: - |
A przy F3P, on juz samo reguluje dawke z tego co sie orientuje... |
|
|
maestro |
Dodany dnia 06-03-2010 21:15 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Co samo? Na ciśnienie atmosferyczne? Komputer i tak Ci odetnie paliwo i dupa bedzie. Dlatego trzeba sprawdzić czy podoła.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
astra945 |
Dodany dnia 01-12-2013 12:29 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 03-12-2013 18:29 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
tez sie zastanawiam nad jakims soft dmuchnieciem na bazie kompresora do F3PM. Jednak chciałbym dorwać w niedużych pieniądzach jakiś rozsądny kompresor. Wie ktoś co za kompresor ma u siebie dzizas? Poręcznie wyprowadzone są tutaj zasilanie powietrzem i wylot z kompresora.
Wiadomo na racingforum i innych podonych jest kupa projektów i wzorów obliczeniowych na wielkości kółek itp. Nie mowie tutaj o wielkich przyrostach ale mysle ze nawet 0.3 - 0,4 bara dało by dość odczuwalna różnice. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-12-2013 18:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Kojarzy mi sie tylko stwierdzenie MB CLK
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
danielb1986 |
Dodany dnia 03-12-2013 19:10 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Dokladnie z clk tylko ze to tania zabawa nie jest .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
maestro |
Dodany dnia 03-12-2013 19:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jaki tauzen sama dmuchajka
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arczycho |
Dodany dnia 03-12-2013 20:00 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
Gdzieś na necie widziałem już multi z kompresorem
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-12-2013 20:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
turbo to i ja widziałem
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
astra945 |
Dodany dnia 03-12-2013 20:38 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
Od 800 kompresor, podłączenie mozna zrobić bez icka bo kompresor tak nie podnosi temp powietrza ale podłączenie i strojenie. a no i oczywiście wypadałoby trochę odprężyć silnik czyli głowica do roboty (grubsza uszczelka/ kanapka na małych uszczelkach) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 04-12-2013 09:39 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Jak chcesz dać 0,3-,4 to nie odprężaj.
trochę rzeźby i wkładasz kompresor ZAMIAST kolektora, dorabiasz mocowanie przepustnicy i po "hamerykansku" dmucha prosto w zawory. Strojenie? w starych renault to zawsze cyrki. Myślę że DET III powinien ogarnąć temat. Łącznie z kółkiem na elektromagnesie jak w MB [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
lukas85 |
Dodany dnia 04-12-2013 17:01 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
eaton i ogień
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-12-2013 17:38 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
no wlasnie ciekawi mnie kwestia strojenia tego. czy przy takim soft dmuchnieciu jest to mocno konieczne? widzialem pare projektow na necie bez strojenia. Ale jak to ma sie do większych przebiegow, czyli bebechow silnika. Nie będzie za ubogo w paliwo?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |