Menu główne
Forum
Klubowicze
tkaczy |
Dodany dnia 19-10-2005 00:42 |
Postów: 90 Data rejestracji: 04.10.2005 16:35 Skąd: - |
Witam. We wskazanych miejscach mam kilku milimetrowe szpary pomiedzy uszelka a rura, spowodowane puszczeniem spawu na rurze z katem. Poszukuje srodka, ktorym moglbym owe szpary uszczelnic(jak mozna sie domyslec- uklad nie jest szczelny i nie jezdzi sie milo), a wiec odpornego na temperature i elastycznego. Niestety w sklepach i na Allegro nic takiego nie widzialem. Czy macie moze jakis sprawdzony srodek na uszczelnienie tak trudnych punktow? Z gory dzieki za pomoc.
tkaczy dodał/a następującą grafikę:
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-10-2005 00:42 |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 19-10-2005 00:50 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Jezeli masz szpary miedzy uszczelka a łaczeniem to mozesz zastosowac kilka uszczelek albo kupic pierscień uszczelniający o srednicy wew. 50mm .Kupowałem ostatnio taki i kosztuje ok. 13zł .Jest dośc gruby i można go spokojnie scisnąc przez co doskonale sie ułozy. Do naprawy drobnych nieszczelności i zakładania nowych elementów i uszczelek mam kupiony specjalny kit do wydechów .Koszt ok .16zł za tubę .Jednak przy większych nieszczelnościach zostanie on wydmuchany. |
tkaczy |
Dodany dnia 19-10-2005 00:59 |
Postów: 90 Data rejestracji: 04.10.2005 16:35 Skąd: - |
Taki pierscien jest dostepny w motoryzacyjnym czy ma moze tez inne zastosowanie?
Aby uszczelnic te szpary uszczelkami musialbym kupic okolo 8( na 2 szpary)= 80zl PS. Widze, ze problem nie jest az tak powazny Edytowane przez tkaczy dnia 19-10-2005 01:00 |
|
|
tkaczy |
Dodany dnia 19-10-2005 09:30 |
Postów: 90 Data rejestracji: 04.10.2005 16:35 Skąd: - |
Niestety w moim wypadku uklad nie jest szczelny poniewaz kat byl wczesniej spawany. Nie dosc ze nierowno, to polaczenie troche popuscilo i oba konce sa zdeformowane. Obdzwonilem cale 3miasto i niestety koszt 1 uszczelki to 10(hurtownia)-30(renault)zl. Nie pozostaje mi chyba nic innego jak kupic ten pierscien, mam nadzieje ze pomoze. |
|
|
Los_sandalos |
Dodany dnia 19-10-2005 15:28 |
Postów: 328 Data rejestracji: 19.02.2005 15:33 Skąd: - |
Ja myślę, że można by zrobić nowe flansze. Trochę zabawy ze szlifierką i wiertarką ale za to "dzieci po dzieciach" Jeśli masz możliwość pobawienia się z tym oraz jakiś dostęp do spawarki to będzie to znacznie lepsze rozwiązanie niż "kitowanie" czy te uszczelki.
R19 1992 Phase I F3NL 740 1721/73hp
R safrane 3.0 V6 1993 |
|
|
mate64 |
Dodany dnia 19-10-2005 16:26 |
Postów: 107 Data rejestracji: 26.08.2005 20:26 Skąd: - |
Doraźnie pasta GUN GUM, na stałe to dorób nowe flansze. |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 20-10-2005 09:32 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Kilka dni temu miałem wymontowane kolektory w R21 przy silniku F3N ,bo jako iż nie mam łaczenia "kielichowego" przy kolektorze wydem ,tylko dwie flansze skręcone ze sobą to jedna (ta przy kolektorze) juz tak się wygieła ze zadna uszczelka nie dawała rady nawet pierscien o grubosci ponad 1cm (koszt ok. 10zł),więc została dołozona ,dospawana nowa o grubości 8mm .Otwory nagwintowane i działa jak nowa .Do uszczlnienia użyłem pierscienia o srednicy wewnętrznej 50mm i grubości ok .4-5mm .Na opakowaniu pisało VW/Toyota. |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |