Menu główne
Forum
Klubowicze
WoZnY |
Dodany dnia 15-03-2010 15:46 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Na pasku bym nie oszczędzał
Swoją drogą, to w wielu sklepach jakich coś kupowałem zamienników mieli pod dostatkiem, a oryginały na zamówienie. Pytałem dlaczego? Odpowiadali, bo wszyscy chcą kupować jak najtaniej i tak kupują tylko raz na jakiś czas trafia się ktoś taki jak Ty i kupuje sprawdzony towar. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-03-2010 15:46 |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 15-03-2010 15:56 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
1. co do uszczelniacza do kopułki to bylem nie w 1 a w 4 sklepach i uslyszalem to samo, po jednym sprzedawcy takiej teorii bym nie pisał
2.Podstawowe uszczelki czyli najwazniejsze sa orginały czyli Corteco i Erling wiecej mi do szczescia niepotrzeba a te sklepy tez nieistnieja od wczoraj wiec rzadko kiedy sie zdarza mi powiedzieli zeby orginaly zamawiali w pozostałych uszczelniaczach czy tam uszczelkach jak kto woli. 3. też to usłyszałem wiec cos w tym jest: "bo wszyscy chcą kupować jak najtaniej i tak kupują tylko raz na jakiś czas trafia się ktoś taki jak Ty i kupuje sprawdzony towar. " 4. co do paska to juz mam drugi tej firmy DAYCO i caly czas hasam autkiem wiec mi ten odpowiada Edytowane przez xpoznaniakx dnia 15-03-2010 16:24 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-03-2010 16:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Robisz to dla siebie, więc ani ja, ani Woźny czy nikt inny nie powie Ci co masz kupić, my tylko możemy dać Ci rady.
Prawda jest taka że u mnie mają od reki. Czemu? Nie wiem. No i cena za uszczelke pod głowice ERLINGA też dziwnie mała, nie wspominając o uszczelce pokrywy zaworów... Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 15-03-2010 16:09 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
ERLINGA-z hologramem moze podruba ja tam sie nieznam wiec niewiem moze masz drogi sklep gdzie sie zaopatrujesz ja kupowalem to co ludzie najczesciej biorą to tez jakas metoda, po drugie rozmawialem ze swoim mechaikiem i tez stwierdzil ze najwazniejsze sa te orginaly co kupilem, reszta to pikuś ;p
[img]http://img707.imageshack.us/img707/6862/dsc00007so.jpg[/img] is not a valid Image. Treść dodana dnia 16-03-2010 00:55: Witam, doradzi ktos jak sie nazywa (chyba nr) torx-imbus do odkrecenia głowicy bo chcialem zakupic (F3N-L740) oraz schemat z kolejnością dokręcania śrub i momentami obrotowym do tego silnika Edytowane przez xpoznaniakx dnia 15-03-2010 23:55 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
Redeon |
Dodany dnia 16-03-2010 00:05 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
Oryginalnie masz sruby na imbus 10, zakup sobie mocna i dluga nasadke, jesli bedziesz chcial zmienic sruby to na 90% dostaniesz na torx chyba 16.
Co do dokrecania srub to wszystko masz dokladnie opisane na ulotce zalaczonej do uszczelki (ja juz widze na powyzszym zdjeciu ze jest). Dodam tylko ze sruby w F3N dokreca sie w kilku etapach ale wszystko jest opisane w ulotce. Nie bardzo rozumiem co macie na mysli piszac o uszczelce pod kopulke, u mnie niczego takiego nie bylo. Pod kopulka byla tylko taka podstawka z jakiegos tworzywa. Jesli to o nia chodzi to mozna to bez problemu kupic razem z kopulka. Edytowane przez Redeon dnia 16-03-2010 00:09 Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 16-03-2010 00:14 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
U mnie jest potrzebna do głowicy nasadka E-10 Szpilka ma łeb wyglądający jak torx.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 16-03-2010 00:16 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
niestety ale nieznam zadnego z tych jezykow
[img]http://img535.imageshack.us/img535/8936/reno2.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img240.imageshack.us/img240/7494/reno1.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez xpoznaniakx dnia 16-03-2010 00:17 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
Redeon |
Dodany dnia 16-03-2010 00:16 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
WoZnY napisał/a: U mnie jest potrzebna do głowicy nasadka E-10 Szpilka ma łeb wyglądający jak torx. Racja, pomylilo mi sie Treść dodana dnia 16-03-2010 00:19: dokrecasz sruby w kolejnosci jak na rys. naprzod 30 Nm, pozniej 70 Nm, nastepnie czekasz okolo 3 min, luzujesz je, nastepnie ponownie dokrecasz momentem 20 Nm i konczysz dokrecajac kazda srube o 123 stopnie Treść dodana dnia 16-03-2010 00:23: dodam tylko, ze u siebie oby na koncu dokrecic te sruby (mialem nowe) o te 123 stopnie jednym ruchem musialem uzyc pozadnego sztywnego klucza (nie grzechotke) i okolo metrowa przedluzke, wiec nie jest to takie hop siup Edytowane przez Redeon dnia 16-03-2010 00:20 Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 16-03-2010 00:27 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
a jak to jest ze starymi srubami bo kompl nowych u mnie kosztuje 80 zł?
Tak naprawde trzeba je wymieniac czy to jest do wybooru wedle zyczenia? w innych przypadkach gdy zmienilem srube na nową to sie gwint spieprzył wiec z doswiadczenia jesli sa w dobrym stanie wkrecam stare...... Edytowane przez xpoznaniakx dnia 16-03-2010 00:29 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
Redeon |
Dodany dnia 16-03-2010 00:30 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
ja placilem w hurtowni 60 pln, rudno powiedziec jak to jest ze starymi, na te sruby dzialaja duze sily, z czasem pewnie moga powstawac jakies mikropekniecia itd, dodatkowo takie odkrecanie i ponowne dokrecanie pewnie tez ma na nie jakis niekorzystny wplyw, powinno sie wymieniac na nowe, ale pewnie malo kto tak robi Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 16-03-2010 00:41 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
Jak ktos ma jakis schemacik ustawienia rozrzadu to bylbym wdzieczny tak aby wszytsko bylo tip top
A w Dialogys znajde takie cos moze Znalazłem tylko cos takiego ale co do ustawien przed rozebraniem i przy składaniu nic [img]http://img688.imageshack.us/img688/2489/rozrzaddialogys.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez xpoznaniakx dnia 16-03-2010 00:48 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
Redeon |
Dodany dnia 16-03-2010 00:47 |
Postów: 331 Data rejestracji: 05.12.2007 19:39 Skąd: - |
Jesli chodzi o rozrzad to na forum masz fajny opis, zreszta w praktyce jest to latwiejsze niz sie wydaje. Musisz jednynie zablokowac wal korbowy (opis w faq). Na kole walka rozrzadu i walu korbowego masz znaki, musisz je ustawic zgodnie ze znakami na pasku, pozniej odpowiednio naciagnac i to wszystko. Nie zapomnij kilka razy obrocic recznie walem po zlozeniu wszystkiego do kupy celem sprawdzenia czy aby nic sie tam nie blokuje itd Moje auto: Renault Laguna 1 ph2 1.8 16V F4P 760, benzyna
|
|
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 16-03-2010 15:50 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
...a tak wyglada dokladnie klucz do odkrecenia i dokrecenia głowicy, nasadka A-KRAFT 10mm 1/2 cala oraz imbus KINGTONY 10/ 6-kątny:
[img]http://img10.imageshack.us/img10/7026/dsc00016ue.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img51.imageshack.us/img51/5798/dsc00014g.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez xpoznaniakx dnia 16-03-2010 15:54 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 16-03-2010 15:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
plus 30 centymetrowe ramie. i nie na maxa ile pary i jest git
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 16-03-2010 16:43 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
Kto odpowie wyczerpujaco jakie znaczenie ma wymiana uszczelniaczy w szlifierni, co by bylo gdybym wykonal tylko planowanie bez wymiany uszczelniaczy.
I czy w pozniejszym czasie mozna wymienic te uszczelniacze bez zdejmowania głowicy? Oraz czym najlepiej przeczyscic miejsce na bloku gdzie przychodzi uszczelka pod głowice? Edytowane przez xpoznaniakx dnia 16-03-2010 16:48 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 16-03-2010 16:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To że trzeba zdjąć wałek żeby uszczelniacze wymienić w zasadzie. A jak zdjąć wałek to i zawory ustawiać. Dlatego najlepiej zrobić wszystko razem. Bo to przy jednej robocie sie robi wszystko "przy okazji".
Czyścisz do gładkiego generalnie jeszcze blok, ale to inna sprawa, przed samym założeniem nitro dobrze przecierasz, dajesz uszczelke i składasz. Edytowane przez maestro dnia 16-03-2010 16:54 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 16-03-2010 17:01 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
A czy na uszczelke głowicy jeszcze sie nakłada silikon czy na czysto sie skreca?
Edytowane przez xpoznaniakx dnia 16-03-2010 17:05 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 16-03-2010 17:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nigdy na uszczelke głowicy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 16-03-2010 17:05 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
Czyli bez zdejmowania głowicy tez idzie wymienic uszczelniacze tak? dobrze zrozumialem? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 16-03-2010 17:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tak.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |