Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 22-03-2010 00:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To nie traktor. Od razu dokrecasz z odpowiednim momentem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 22-03-2010 00:10 |
k_ma86 |
Dodany dnia 22-03-2010 18:41 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
A widzisz... skromnością nie grzesząc to chłopaki by się pewnie jeszcze męczyły bez "fachowej" pomocy
wężyk paliwowy wymieniony? i jeszcze ta uszczelka pod korkiem oleju wlew/wylew..? klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 23-03-2010 00:00 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
Tak wężyki powymieniane, pozostał jeszcze korek spustowy do wymiany lub znalesc taka pulchna uszczelke miedzianą o wymiarze 16 mm, w 4 sklepach dzis pytalem i niemieli takiej.
A na korek wlewowy tez znalazłem uszczelke gumową tylko 2 razy grubsza o wielkosci otworu kapy zaworów a nie o wielkosci korka i juz nieleci fakt ze zeby dokrecic trzeba uzyc sily mocno dociskając natomiast z tyłu leci olej tzn kapie ale plamy zostaja wiec "renatka nadal zaznacza swój teren" i jesli wszystko powymienialismy oprocz tego co mowiles czyli "oring na wałku pośrednim" to chyba nic wiecej niepozostaje no chyba ze jeszcze z tylu silnika jest jakas uszczelka zimering lub cos w podobie... o czym mi niewiadomo Edytowane przez xpoznaniakx dnia 23-03-2010 00:03 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
Krzychup |
Dodany dnia 23-03-2010 09:17 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Zobacz, może to uszczelka od pompy oleju http://www.renaul...ad_id=5821
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 23-03-2010 16:44 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
Juz mam dosc tego auta..... po postoju okolo 20 min: [img]http://img651.imageshack.us/img651/338/72189960.jpg[/img] is not a valid Image. po minutce postoju: [img]http://img242.imageshack.us/img242/9793/81620774.jpg[/img] is not a valid Image. to po lewej to bedzie pewnie spod korka a o reszcie nic mi niewiadomo skad moze leciec........... moze tak jak mowisz ta pompa tylko naraziew iemam warunków na naprawe Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
martoll |
Dodany dnia 23-03-2010 18:14 |
Postów: 210 Data rejestracji: 06.05.2009 17:24 Skąd: małopolskie Oświęcim |
mnie to wygląda na maglownice Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
|
|
k_ma86 |
Dodany dnia 23-03-2010 18:19 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
oring na kapslu zamykającym od wałka pośredniego, uściślając... - krzychup dał idealny rysuneczek
kurde nie bardzo wam ufam co do uszczelki pod michą... no ewentualnie jeszcze został zimering od strony zamachu.. nawet w norauto mają te uszczelki pod korek spustowy.. przy okazji wymień sobie korek na normalny "polski" łeb.. bo te kwadraty to porażka jakaś.. Edytowane przez k_ma86 dnia 23-03-2010 18:27 klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 23-03-2010 19:29 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
co do uszczelki pod michą to jeszcze sam dokrecales wiec jak po nas poprawiales to chyba na 100% musi byc pewnie dobrze a z ta maglownicą to jak jest ona olej pobiera z pojemniczka do wspomagania tak? ok zrobie ten oring i korek w nast tyg ale jak to niebedzie to to juz nieladuje kasy w to auto bo niewidze sensu w razie czego jeszcze zapytam koszt naprawy-uszczelnienia maglownicy to...? i co tam by trzeba bylo wymienic? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
k_ma86 |
Dodany dnia 23-03-2010 22:30 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
majster nie peniaj sie zrobi maglownice zostaw w spokoju...
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 23-03-2010 22:46 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
mowisz ze to nie maglownica tak przecieka tylko z silnika hmm ale widzisz ze tego oleju przez chwile na zgaszonym silniku sie duzo zbiera po odjechaniu kawalek... :/ rozumiem jedna kropelka to co innego... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
k_ma86 |
Dodany dnia 23-03-2010 23:15 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
załatw sprawę tego oringu i korka spustowego to napewno pomoże.. (przynajmniej troche..)
a przy wolnej chwili się go wytarga i simering od zamachu się zrobi bo zapewne on jest winowajcą.. klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-03-2010 23:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czytam te wasze problemy od momentu lania sie oleju i oczom nie wierze. Nie można umyć motoru i sprawdzić skąd tak zaiwania? Jak z miski to bedzie widac od razu, to samo z zamachu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
k_ma86 |
Dodany dnia 23-03-2010 23:51 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
wymądrzacz się znalazł...
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 23-03-2010 23:53 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
1. jaki wymiar korka spustowego? wie ktos? czy pasuje od innego auta zeby niebył ten pieprzony kwadrat?
2. oring niby" Srednica to jakies 55 mm a grubosc to ok 2.5-3 mm" a dokladnie ktos zna wymiary? Niby nr katalogowy 7703065157 ale w Dialogys mi go nieznajduje 3. czy ty Kamil wymieniałeś "uszczelniacz na wale" jak skladales rozrzad bo juz sie pogubilem, jesli nie to co tam przychodzi, uszczelka czy simering? Jeszcze jakies koło zamachowe cos koledzy opisuja.... Czy oprocz tego jeszcze cos jest w silniku z czego moglo by leciec czy to napewno wszystko? W tamtym temacie jest cos opisane ze po stronie skrzyni cos jest i trzeba wyjac albo skrzynie albo silnik zeby to wymienic, kojarzysz? Moze napisz mi komplet co mam kupic dokladnie zebym niezapomnial o niczym i wreszcie skonczyc ta zabawe z silnikiem, bede wdzieczny Edytowane przez xpoznaniakx dnia 23-03-2010 23:59 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
k_ma86 |
Dodany dnia 24-03-2010 00:00 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
no przecie że wymieniłem "uszczelniacz na wale" od strony rozrządu (simering)..
jeszcze jest z drugiej strony wału simering.. (od strony zamachu) klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-03-2010 22:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ale że co? Oczekujesz że o co zapytasz to Ci zara ktoś odpowie? Widocznie nikt nie chciał, nie widział lub nie miał czasu żeby tu zajrzeć czy odpisać. Po za tym Twoje pytania czesciowo były retoryczne. Podkładka miedziana jest najzwyklejsza na świecie. Po co szukać w dialogysie - nie wiem.
Pisałem Ci na samym początku co TRZEBA i POWINIENES wymienić z uszczelniaczy. Wymieniłem wszystko. Chyba logiczne że to czego nie kupiłeś a leci nadal - trzeba bedzie wymienic. Nie? I z takim podejsciem: tak apropo: DZIEKI ZA ODPOWIEDZI NA MÓJ OSTATNI POST I POMOC ! to Ci wiecej nikt nie pomoże. Po za tym kolory i są zarezerwowane dla administracji. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 26-03-2010 22:53 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
No własnie nie bo jest podkladka miedziana najzwyklejsza i sa inne rozne rodzaje np taka jak dmuchana którą sie zakłada pod korek i jak sie przykreca to sie miazdzy-specjalistyczna, a jak zalozylem ostatnio zwykłą miedzianą to własnie mi ciekło-wiec zła porada!
Ciekawe czy zapoznałeś sie z regulaminem do końca i czytałeś słowo w słowo bo jakos niechce mi sie wierzyc, chyba ze z nudów, a jesli kolory są to ich używam, jesli by ich niebylo i bym niemial wyboru to bym nieuzywał-proste-jak cos jest dostępne to trzeba korzystac, wiec wydaje mi sie ze po to to jest! A co do Dialogys to właśnie po to on jest zeby sprawdzac nr katalogowe i jak niemozna dostac czesci to zastapic ja zamiennikiem, nawet głupi oring ma swój nr katalogowy wiec sie niedziw ze siegam do tego programu po kazdą pierdołe. ps. Ja sie nie prosze o pomoc, jesli ktos odpowiada to milo ze uzycza swojej wiedzy, ma doświadczenie itd i tyle wydaje mi sie ze do tego właśnie służą fora dyskusyjne i za to jestem wdzieczny. Edytowane przez xpoznaniakx dnia 26-03-2010 23:03 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 26-03-2010 23:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Omg. Nie rozumiesz prostych rzeczy. Mówisz uszczelka pod korek spustowy oleju i Ci dają taką jaką trzeba - czyli:
np taka jak dmuchana którą sie zakłada pod korek i jak sie przykreca to sie miazdzy-specjalistyczna, Nie wiem tylko czemu dmuchana (niesłyszałem takiej nazwy) i czemu specjalistyczna. Zwykla podkladka pod korek. Chyba wiadomo że nie moze być płaska. Ciekawe czy zapoznałeś sie z regulaminem do końca i czytałeś słowo w słowo bo jakos niechce mi sie wierzyc, chyba ze z nudów, a jesli kolory są to ich używam, jesli by ich niebylo i bym niemial wyboru to bym nieuzywał-proste-jak cos jest dostępne to trzeba korzystac, wiec wydaje mi sie ze po to to jest! Nie bój nic. Wiem tyle ile powinienem. Po za tym ostatnio było odświeżenie regulaminu i dostałeś nawet o tym informacje na PW. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania. A co do Dialogys to właśnie po to on jest zeby sprawdzac nr katalogowe i jak niemozna dostac czesci to zastapic ja zamiennikiem, nawet głupi oring ma swój nr katalogowy wiec sie niedziw ze siegam do tego programu po kazdą pierdołe. Nadal nie wiem po co? No ale niech Ci bedzie. Wiekszosc radzi sobie bez tego bez wiekszych problemow. ps. Ja sie nie prosze o pomoc, jesli ktos odpowiada to milo ze uzycza swojej wiedzy, ma doświadczenie itd i tyle wydaje mi sie ze do tego właśnie służą fora dyskusyjne i za to jestem wdzieczny. Po prostu nie zabrzmiało to zachęcająco. Od poczatku tematu ludzie Ci pisza co i jak, na koniec coś ucichło i już ironia poleciała ;] Tak sie nie robi. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
sycylijskamafia |
Dodany dnia 06-06-2010 01:30 |
Postów: 107 Data rejestracji: 25.12.2009 21:10 Skąd: - |
A ja mam pytanie czy ten nagar na tłokach i w tulei można usunąć np. zeskrobać i przemyć benzyną?
I jak zmieniam uszczelkę pod głowicą przy moim przebiegu to muszę zabielać głowicę czy wystarczy ją umyć benzyną? Maestro help Edytowane przez sycylijskamafia dnia 06-06-2010 01:38 Misiek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 97500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 01:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To co robisz z głowicą zależy od jej pomiarów.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |