Menu główne
Forum
Klubowicze
sycylijskamafia |
Dodany dnia 06-06-2010 01:51 |
Postów: 107 Data rejestracji: 25.12.2009 21:10 Skąd: - |
Czyli co bo nie rozumiem?
I co z tymi tłokami i tulejami ściągać nagar? Edytowane przez sycylijskamafia dnia 06-06-2010 01:51 Misiek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 97500km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-06-2010 01:51 |
lukat1988 |
Dodany dnia 06-06-2010 11:19 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Nagar można zeskrobać, tylko delikatnie.
Treść dodana dnia 06-06-2010 11:20: Jeśli o głowicę chodzi to zależy czy nie była już planowana. Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 12:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wyczyścic tak, aby nie było wżerów, ani rys większych, no i baboli widocznych od tego syfu. NITRO i jedziesz.
Według mnie zabielać powinno sie zawsze przy zmianie uszczelki, czyli zawsze po zdjęciu głowicy. Zabielanie to robota rzędu 0,0x mm setnych czesci milimetra wiec na pewno nic Ci sie nie stanie z głowicą. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 06-06-2010 14:56 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
maestro napisał/a: Maestro jak setki sciagniesz to nawet sie nie wyrowna dobrze .Nawet nie sadze zeby zaklady mialy az tak profesjonalny sprzet zeby sciagaly cos do mikrona -to nie laboratorium .Jak zabielaja to nie sciagaja setek tylko dziesiatki -setke sobie mozna golnac po robocie Wyczyścic tak, aby nie było wżerów, ani rys większych, no i baboli widocznych od tego syfu. NITRO i jedziesz. Według mnie zabielać powinno sie zawsze przy zmianie uszczelki, czyli zawsze po zdjęciu głowicy. Zabielanie to robota rzędu 0,0x mm setnych czesci milimetra wiec na pewno nic Ci sie nie stanie z głowicą. sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 14:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
widzisz, u mnie mają maszyny które tyle ściągają. zwykle do 0,1mm jak jest okey.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 06-06-2010 15:03 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
maestro napisał/a: to chyba ci glupoty opowiadaja -kazda absolutnie kazda maszyna ma luz i zawsze bedzie bilo .To niech ci splanuja ta glowice o pare mikronow podlec do mnie pojedziemy do kumpla na czujnik i sobie zobaczysz jak bardzo rowna jest -bedzie skakac na pare mikronow nawet po szlifie -jak by tak super bylo to by zaworow juz nie docierali pisales o setkach a teraz juz o 0,1 mm -to do setek to im jesczez bardzo duzo brakuje -prawda jest taka ze czasem nawet nie szlifuja glowic tylko leca frezarkawidzisz, u mnie mają maszyny które tyle ściągają. zwykle do 0,1mm jak jest okey. Edytowane przez kosiarz79 dnia 06-06-2010 15:06 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 15:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Uwierz, takich maszynek w łodzkim nigdzie indziej nie ma
Treść dodana dnia 06-06-2010 15:07: A widziałeś może jak na elektrodrążarkach robi sie nowe elementy zamienne do aut (ogólnie mowie, bez konkretnych rzeczy) ? do tysiecznych czesci milimetra ;] Treść dodana dnia 06-06-2010 15:08: pisałem że o setki czasem, ale zwykle DO 0,1mm czyli nie przekraczając tej wartosci Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 06-06-2010 15:21 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
no dobra i twierdzisz tak bo ci powiedzieli czy zmierzyles przed i po?/nawet fabryka nie robi z taka dokladnoscia zawsze jest tolerancja + - z technologicznego punktu widzenia jest az taka dokladnos nie potrzebna .Pozatym im dokladniej tym kosztowniej -farbrka robi dobrze ale nie beardzodobrze .Zadna szlifierka ani frezarka nie jest w stanie zastapic docierania .Mowisz ze tak dokladnie tam robia to niech mi zrobia plytki wzorcowe -do sprawdzania poprawnosci dzialania mojego mikromierza
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 15:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
twierdze to bo mam tam znajomego
O. Płytki wzorcowe (ja miałem chyba to w nazewnictwie jako sprawdziany) także wykonują Treść dodana dnia 06-06-2010 15:29: I nie mowie że każdy element robią z dokładnością do 0,001mm tylko że z taką dokładnością mogą Ci wykonać. Zadowolony? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 06-06-2010 15:31 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
nie twierdziles ze sie zabiela glowice o tyle to by nawet biala sie nie zrobila co najwyzej punktowo.Pytanie tez ile by sobie zyczyli -standardowo sie szlifuje glowice a nie dociera.Zebranie o kilka setek glowicy daje efekt-0 cytat madrego czlowieka -2.Planowanie naprawcze - zdejmuje się przeważnie mniej niż 1 mm materiału głowicy, wykonywane po stwierdzeniu niepłaskości płaszczyzny przylegającej ponad wartość ustaloną przez producenta konkretnego silnika. Są silniki, np turbodiesle VW, gdzie producent zabrania planowania tego elementu, głowicę w przypadku zwichrowania wymienia się na nową.
Edytowane przez kosiarz79 dnia 06-06-2010 15:35 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 15:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Są silniki, np turbodiesle VW, gdzie producent zabrania planowania tego elementu, głowicę w przypadku zwichrowania wymienia się na nową. To jest już marketing i myslenie o nim w czasie projektowania. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 06-06-2010 15:44 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
w f3n producent tez nie dopuszcza planowania glowicy .Fakt faktem w vw sie nie planuje glowic bo przewaznie sobie lubia pekac tak bylo jest i bedzie.Dziwnym trafem bardzo lubia pekac po okreslonym przebiegu-tzw planowane zniszczenie ma przejechac np 200 tys i ma sie zesypac i po sprawie Ludziska patrzcie tak sie dociera glowice po polsku -http://www.youtube.com/watch?v=G2xK8HkUIn8&NR=1
Edytowane przez kosiarz79 dnia 06-06-2010 15:47 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 15:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 06-06-2010 16:02 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
widac ze nie 1 raz to robili bo papier juz mocno podjechany-ale najwazniejsze wspolpraca zespolowa
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
sycylijskamafia |
Dodany dnia 06-06-2010 20:22 |
Postów: 107 Data rejestracji: 25.12.2009 21:10 Skąd: - |
Dobra to ściągam ten nagar a normalne to jest że w tulejach widać jeszcze fabryczne rysy po rozwiercaniu
Misiek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 97500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 21:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To nie są rysy po rozwiercaniu!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
sycylijskamafia |
Dodany dnia 06-06-2010 23:02 |
Postów: 107 Data rejestracji: 25.12.2009 21:10 Skąd: - |
Tylko po czym
Misiek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 97500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 23:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
http://pl.wikiped.../Honowanie zdaje mi się, że po tym.
Edytowane przez maestro dnia 06-06-2010 23:07 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
sycylijskamafia |
Dodany dnia 06-06-2010 23:12 |
Postów: 107 Data rejestracji: 25.12.2009 21:10 Skąd: - |
Ale to jest normalne że te rysy jeszcze są
Misiek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 97500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 23:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To oznaka niskiego zużycia, lub prawidłowego eksploatowania.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |