Menu główne
Forum
Klubowicze
bartiiw |
Dodany dnia 08-04-2010 21:06 |
Postów: 19 Data rejestracji: 08.03.2010 21:35 Skąd: - |
Witam potrzebuje pomocy chce wymienić w swojej Reni amortyzatory i sprężyny na pewno z przodu jak pozwoli budżet to z tyłu również. Tylko co wybrać przeglądałem allegro i ogólnie widzę że ceny amortyzatorów to koszt 200 zł + 200 zl sprężyny. Co już daje 400 zł a do tego jeszcze tył ... jakie są ceny sportowego zawieszenia nie musi być jakieś z najwyższej półki ? co wybrać? gdzie kupić? Doradźcie Dzięki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 16000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-04-2010 21:06 |
maestro |
Dodany dnia 08-04-2010 21:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wpisz mts technik w allegro
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukat1988 |
Dodany dnia 08-04-2010 21:25 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
No i masz w Krośnie mieszka i z amorkami ma problem. Tak ja pisze maestro. Całe zestawy od nich są.
Treść dodana dnia 08-04-2010 21:25: No i masz w Krośnie mieszka i z amorkami ma problem. Tak ja pisze maestro. Całe zestawy od nich są. Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 08-04-2010 21:33 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
mam sprężyny w swojej z MTS technik i jestem zadowolony, raz że tanie, dwa że dają rade, tylko mogły by obniżać tak z centymetr więcej Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Bot |
Dodany dnia 08-04-2010 22:04 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Do silnika C3J (1390/58KM) to seryjne zawieszenie podchodzi już pod sportowe
a tak serio to rozejrzyj się można taniej wyrwać , a ktoś wspominał o zakładach regenerujących amory i dobrze się wypowiadali http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
michor |
Dodany dnia 09-04-2010 10:29 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
o spreżyna MTS się nie wypowiadam - aczkolwiek nie słyszałem opinii za dobrych o całej tej firmie.
Tak samo jak o gt cupline czy innych. Ja bym polecił zrobic inaczej: Kupić spręzyny na gebelsie, czyli Jamex/MTS/GT itp, NORMALNE NOWE ZDROWE amory gazowe do serii, i tylko przegwintować tłoczysko o dodatkowe 3 cm żeby zrobić jak bozia przykazała, i będzie ogień. Cleon nie będie miał tyle pary żeby wykorzystać taki zawias [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
mati_ |
Dodany dnia 09-04-2010 11:09 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Oj michor zdziwiłbyś się
Do silnika C3J (1390/58KM) to seryjne zawieszenie podchodzi już pod sportowe Zwłaszcza na seryjnych kółkach 165/70R13, trzymanie w zakrętach bajeczne Przy wyborze sprężyn, patrz do jakiego są silnika. Te przeznaczone do 1.7-1.8 pasują i do C, ale że C waży trochę mniej i pójdzie Ci mniej w dół. U mnie springi -60mm (w 1.7 - 1.8) obniżyły o jakieś 40mm. Więc jak założysz -30mm to może się okazać że niewiele co pójdzie w dół. Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
CyccX |
Dodany dnia 09-04-2010 12:34 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
jesli juz wymiana zawieszenia to tylko na sportowe, owiele lepiej sie jeździ. Jeśli nie jeździsz wyczynowo a chcesz miec nizsze auto i troszke sztywniejsze tylko dla LANSU to nie musisz inwestować w markowy zawias. pozatym przy 58KM nie widze takiej potrzeby nawet. ja mam do sprzedania dwa tyle amorki sportowe stan b.dobry maja z 4 lata, sam na nich jeździłem a zmieniłem bo wstawiłem koni jak cos to PW
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
j-jachimczak |
Dodany dnia 09-04-2010 16:20 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
a ja mam mcphersony w f3n od 16V poszła galancie w dół ale chciałbym jeszcz nizej i teraz czy inwestowac w te mcphersony dodam ze poduchy nalezalo by wymienic czy załozyc serie z krotszymi sprezynkami co o tym myslicie
Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
michor |
Dodany dnia 09-04-2010 16:30 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
poduchy 16v maskara.
300-500 PLN sztuka. Sam sobie odpowiedz [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
j-jachimczak |
Dodany dnia 09-04-2010 16:51 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@michor: to ja juz wiem ale mozna taniej dorwac miałem juz brac ale narazie jezdze na tych pospawanych ;D
Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
bartiiw |
Dodany dnia 22-04-2010 16:50 |
Postów: 19 Data rejestracji: 08.03.2010 21:35 Skąd: - |
ok kupiłem sprężyny Jamexa na przód i jednak chce kupić amortyzatory zwykłe a nie sportowe co polecacie? jakieś seryjne i fajnie by było żeby były twardsze Kolejne pytanie jak wygląda sprawa z tyłu wymienia się amortyzatory i tyle czy tam coś jeszcze jest bo sprężyn widzę ze nie ma Dzięki , pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 16000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 22-04-2010 16:52 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
amory jak chcesz twardzsze to gazówki. i z tylu tylko amory sa. jak chcesz to możesz sobie belkę opuścić. jest faku na forum jak to zrobić.
a marki nie podam bo ... co marka to milion opinii [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
michael_001 |
Dodany dnia 22-04-2010 17:34 |
Postów: 11 Data rejestracji: 12.05.2009 00:49 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Podepnę się pod temat. Czy da rade na przód założyć same krótsze sprężyny przy seryjnym amorze, czy amor musi być też zmieniony? Chodzi mi tu o -60mm Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 22-04-2010 18:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
u mnie tak jest. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 23-04-2010 09:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
michael_001 napisał/a: Podepnę się pod temat. Czy da rade na przód założyć same krótsze sprężyny przy seryjnym amorze, czy amor musi być też zmieniony? Chodzi mi tu o -60mm żeś se majster posta nabił zdjęciem. A co do pytania: Wiedza starych górali mówi że do -30 da się na seryjne amory zakładać. Jak więcej chcesz to już trzeba ciąć [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-04-2010 14:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No to przeta pokazałem że można załozyć sprezyny duzo obnizające na normalne amory. jeżdze tak od sierpnia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michael_001 |
Dodany dnia 23-04-2010 19:10 |
Postów: 11 Data rejestracji: 12.05.2009 00:49 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
maestro napisał/a: No to przeta pokazałem że można załozyć sprezyny duzo obnizające na normalne amory. jeżdze tak od sierpnia. I jak tak się jeździ? Nie dobija nic? Spoko jest? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-04-2010 19:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Twardziej, niżej, na zakretach przyspieszam zamiast hamowac
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 23-04-2010 19:24 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
To ja zapytam - przy takiej jeździe bardziej drze zewnętrzny kraniec bieżnika opon czy tylko mam takie błędne przekonanie ?
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |