16 Maja 2024 07:13:46
Zdjęcia użytkowników
Kwitu86 Obywatel
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
ZAWIESZENIE ! 
bartiiw
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2010 21:06
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 08.03.2010 21:35
Skąd: -

Witam potrzebuje pomocy chce wymienić w swojej Reni amortyzatory i sprężyny na pewno z przodu jak pozwoli budżet to z tyłu również. Tylko co wybrać przeglądałem allegro i ogólnie widzę że ceny amortyzatorów to koszt 200 zł + 200 zl sprężyny. Co już daje 400 zł a do tego jeszcze tył ...
jakie są ceny sportowego zawieszenia nie musi być jakieś z najwyższej półki ? co wybrać? gdzie kupić?
Doradźcie Dzięki Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 16000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 08-04-2010 21:06
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2010 21:07
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

wpisz mts technik w allegroWink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukat1988
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2010 21:25
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

No i masz w Krośnie mieszka i z amorkami ma problemPfft. Tak ja pisze maestro. Całe zestawy od nich są.Grin


Treść dodana dnia 08-04-2010 21:25:

No i masz w Krośnie mieszka i z amorkami ma problemPfft. Tak ja pisze maestro. Całe zestawy od nich są.Grin

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
Lesiu11
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2010 21:33
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

mam sprężyny w swojej z MTS technik i jestem zadowolony, raz że tanie, dwa że dają rade, tylko mogły by obniżać tak z centymetr więcejSmile

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Bot
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2010 22:04
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Do silnika C3J (1390/58KM) to seryjne zawieszenie podchodzi już pod sportowe Grin

a tak serio to rozejrzyj się można taniej wyrwać , a ktoś wspominał o zakładach regenerujących amory i dobrze się wypowiadali Smile

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
michor
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2010 10:29
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

o spreżyna MTS się nie wypowiadam - aczkolwiek nie słyszałem opinii za dobrych o całej tej firmie.

Tak samo jak o gt cupline czy innych.

Ja bym polecił zrobic inaczej:
Kupić spręzyny na gebelsie, czyli Jamex/MTS/GT itp,

NORMALNE NOWE ZDROWE amory gazowe do serii, i tylko przegwintować tłoczysko o dodatkowe 3 cm żeby zrobić jak bozia przykazała, i będzie ogień.

Cleon nie będie miał tyle pary żeby wykorzystać taki zawias Pfft

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
mati_
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2010 11:09
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Oj michor zdziwiłbyś się Pfft

Do silnika C3J (1390/58KM) to seryjne zawieszenie podchodzi już pod sportowe


Zwłaszcza na seryjnych kółkach 165/70R13, trzymanie w zakrętach bajeczne Grin

Przy wyborze sprężyn, patrz do jakiego są silnika. Te przeznaczone do 1.7-1.8 pasują i do C, ale że C waży trochę mniej i pójdzie Ci mniej w dół. U mnie springi -60mm (w 1.7 - 1.8) obniżyły o jakieś 40mm. Więc jak założysz -30mm to może się okazać że niewiele co pójdzie w dół.

Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
CyccX
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2010 12:34
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

jesli juz wymiana zawieszenia to tylko na sportowe, owiele lepiej sie jeździ. Jeśli nie jeździsz wyczynowo a chcesz miec nizsze auto i troszke sztywniejsze tylko dla LANSU to nie musisz inwestować w markowy zawias. pozatym przy 58KM nie widze takiej potrzeby nawet. Smile ja mam do sprzedania dwa tyle amorki sportowe stan b.dobry maja z 4 lata, sam na nich jeździłem a zmieniłem bo wstawiłem koni Smile2 jak cos to PW

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
j-jachimczak
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2010 16:20
Awatar


Postów: 1606

Data rejestracji: 19.12.2006 22:08
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

a ja mam mcphersony w f3n od 16V poszła galancie w dół ale chciałbym jeszcz nizej Wink i teraz czy inwestowac w te mcphersony dodam ze poduchy nalezalo by wymienic czy załozyc serie z krotszymi sprezynkami ? co o tym myslicie ?


Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
 
michor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2010 16:30
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

poduchy 16v maskara.

300-500 PLN sztuka. Sam sobie odpowiedz Pfft

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
j-jachimczak
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2010 16:51
Awatar


Postów: 1606

Data rejestracji: 19.12.2006 22:08
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@michor: to ja juz wiem Grin ale mozna taniej dorwac Wink miałem juz brac ale narazie jezdze na tych pospawanych ;D


Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
 
bartiiw
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2010 16:50
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 08.03.2010 21:35
Skąd: -

ok kupiłem sprężyny Jamexa na przód i jednak chce kupić amortyzatory zwykłe a nie sportowe co polecacie? jakieś seryjne i fajnie by było żeby były twardsze Smile Kolejne pytanie jak wygląda sprawa z tyłu wymienia się amortyzatory i tyle czy tam coś jeszcze jest bo sprężyn widzę ze nie ma Smile
Dzięki , pozdrawiam Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 16000km
 
michor
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2010 16:52
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

amory jak chcesz twardzsze to gazówki. i z tylu tylko amory sa. jak chcesz to możesz sobie belkę opuścić. jest faku na forum jak to zrobić.

a marki nie podam bo ... co marka to milion opinii Smile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
michael_001
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2010 17:34
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 12.05.2009 00:49
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

Podepnę się pod temat.
Czy da rade na przód założyć same krótsze sprężyny przy seryjnym amorze, czy amor musi być też zmieniony? Chodzi mi tu o -60mm

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2010 18:04
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

www.renault19.pl/images/galleryforusers/user_6931/dsc00057a.jpg

u mnie tak jest.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2010 09:53
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

michael_001 napisał/a:
Podepnę się pod temat.
Czy da rade na przód założyć same krótsze sprężyny przy seryjnym amorze, czy amor musi być też zmieniony? Chodzi mi tu o -60mm



żeś se majster posta nabił zdjęciem.

A co do pytania:

Wiedza starych górali mówi że do -30 da się na seryjne amory zakładać.
Jak więcej chcesz to już trzeba ciąć Smile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2010 14:54
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No to przeta pokazałem że można załozyć sprezyny duzo obnizające na normalne amory. jeżdze tak od sierpnia.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michael_001
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2010 19:10
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 12.05.2009 00:49
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

maestro napisał/a:
No to przeta pokazałem że można załozyć sprezyny duzo obnizające na normalne amory. jeżdze tak od sierpnia.

I jak tak się jeździ? Nie dobija nic? Spoko jest?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2010 19:13
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Twardziej, niżej, na zakretach przyspieszam zamiast hamowac Cool

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bot
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2010 19:24
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

To ja zapytam - przy takiej jeździe bardziej drze zewnętrzny kraniec bieżnika opon czy tylko mam takie błędne przekonanie ?

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: