Menu główne
Forum
Klubowicze
dziober |
Dodany dnia 18-04-2010 13:22 |
Postów: 9 Data rejestracji: 15.04.2010 21:55 Skąd: - |
czesc szukam jakiejs porady jaki mozna wlozyc silnik do reni. intersuje mnie oczywiscie silnik benzynowy o pojemnosci nie miejszej niz 2,5 l. jest ktos tu kto robil cos takiego moze jakas popowiedz jakie silniki wejda pod maske ewentulanie z uwypuknieniem maski bo wiadomo komory silnika inaczej sie nie powiekszy. pozdrawiam i zapraszam do rozmowy na PW
Edytowane przez dziober dnia 18-04-2010 13:30 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-04-2010 13:22 |
mateusz4653c |
Dodany dnia 18-04-2010 13:46 |
Postów: 527 Data rejestracji: 15.01.2009 21:39 Skąd: łódzkie Ozorków |
silnik do reni możesz włożyć za pomocą np dźwigu np lub wciągarki a co do silników to ja chce wrzucić u siebie od laguny 1 silnik 2.0 bo 1,8 16v bym nie polecał
Renault 19 sedan 1.7
jak jakiś spot proszę mnie powiadomić sms Moje auto: Laguna 2 2ph1 2002 1.8 16v, benzyna, 129km
|
bllacha |
Dodany dnia 18-04-2010 13:54 |
Postów: 99 Data rejestracji: 08.03.2009 21:30 Skąd: dolnośląskie Szklarska Poręba |
dlaczego nie polecałbyś 1,8 16v te silniki są cudowne. owszem są to silniki bardzo wymagające ale dla wymagających tutaj nie wolno oszczędzać piszesz nie mniejszej niż 2,5l hmm, tego to ja nie wiem czy coś by pasowało ale z tego co bez problemu powinno się mieścić, to możesz włożyć 2,0 8v z laguny i uturbić( na forum r5 coś takiego właśnie jest tworzone i w r5 się mieści i to bardzo fajnie ) 2,0 16v czyli f7r z megany, młodszy od 1,8 16v 2,0 16v z clio sporta skoro do r5 wlazło to do r19 nie powinno być problemu no i ogólnie do renatek wiele silników włożysz nie przerabiając konstrukcji np silniki z volvo, tutaj trzeba popatrzeć co i jak może wejdzie jakaś większa jednostka właśnie z volvo Moje auto: renault r5 gte 1,8 16v :), benzyna, 175393km
|
dziober |
Dodany dnia 18-04-2010 14:12 |
Postów: 9 Data rejestracji: 15.04.2010 21:55 Skąd: - |
a odnosnie tego silnika z vovlvo na czym musialbym sie skupic ...? wiadomo ze skrzynia tez do wymiany przy duzych przerobkach, a o kasie nie rozmwiamy pieniadz sie nie liczy chce na silnik przeznaczyc ok 5 6 tys wiec jesli macie jakies pomysly piszcie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
|
maestro |
Dodany dnia 18-04-2010 14:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jaki wynik chcesz osiągnąć?
2.0 8V turbo z R21 (tyle że wada - jest wzdłużny) generuje 173konie, do setki w ciężkiej budzie r21 rozpędza w 7,2 sekundy. myśle że niższy czas jest do osiągnięcia w R19. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zywiec |
Dodany dnia 18-04-2010 14:23 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
hmm jak juz chcesz tak bardzo miec kupe mocy to 2.0 16v z clio sporta i bd duzy problem z przyczepnoscia i zatrzymaniem samochodu ;p najlepiej miec 1.8 16v jako baze i potem myslec ;p
a jak chcesz cos nowego to zastanow sie nad 2.9 V6 z espace czy tam r25 ;D pieknie to chodzi co prawda 163 konie ;D ale dzwiek i moment to ma ;D dosc male jak na v6 i chyba jedno z najpiekniejszych dzwiekow v6 ;D Edytowane przez Zywiec dnia 18-04-2010 14:28 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
dziober |
Dodany dnia 18-04-2010 18:30 |
Postów: 9 Data rejestracji: 15.04.2010 21:55 Skąd: - |
dlaczego przy silniku z clio sporta 2.0 16v ma byc problem z zzatrzymaniem samochodu co ma do tego silnik? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
|
Bot |
Dodany dnia 18-04-2010 19:07 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Taki zart ze ma za dużo mocy..
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Obywatel |
Dodany dnia 18-04-2010 22:06 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
W przypadku pozostawienia standardowych hamulców R19 przy swapie na 2.0 16V to wcale nie musi być żart Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
dziober |
Dodany dnia 18-04-2010 22:13 |
Postów: 9 Data rejestracji: 15.04.2010 21:55 Skąd: - |
okej no logiczne przy wzroscie mocy trzeba i hamulce zmienic. dobra a pytanie z innej beczki. od czego zaczac i za co sie najpierw zabrac zeby przelozyc silnik? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
|
kszyma |
Dodany dnia 18-04-2010 22:17 |
Postów: 2836 Data rejestracji: 24.04.2008 16:44 Skąd: lubelskie Lublin |
Polecam poczytać tematy o swapach, jakich tutaj jest mnogo na forum.
Ale skoro nie masz o tym pojęcia to się porywasz z motyką na księżyc chcąc wsadzić coś ponad 2.5L - moim zdaniem PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-04-2010 22:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie no chłopie. skoro pytasz o przekładki silnika które generują toczke mocy i pochłaniają toczke piniondzorów pytasz nas od czego zacząć to ja sie boje co Ci sie przyśniło w nocy że nagle wpadł Ci do głowy taki pomysł a Ty nie masz pojęcia jak to "ruszyć"...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Obywatel |
Dodany dnia 18-04-2010 22:22 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
kszyma napisał/a: Polecam poczytać tematy o swapach, jakich tutaj jest mnogo na forum. Ale skoro nie masz o tym pojęcia to się porywasz z motyką na księżyc chcąc wsadzić coś ponad 2.5L - moim zdaniem Nie sposób się nie zgodzić. Poza tym silnik o pojemności ponad 2.5l będzie bardzo trudno wpasować w auto tego segmentu. Miałem kiedyś Vectrę B 2.5V6 i tam ten silnik wypełniał komorę po brzegi. Nie było gdzie szpilki wcisnąć. Pozostań raczej przy mocnym silniku R4. Najlepiej wstaw 1.8 16V z R19. Będziesz miał P&P. Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
dziober |
Dodany dnia 18-04-2010 22:29 |
Postów: 9 Data rejestracji: 15.04.2010 21:55 Skąd: - |
hmmm moze i racje macie ale nie chodzi od tego ze zaczac od czego nie wiem na mechanice troche sie znam lecz szukam tutaj waszych opini jaki silnik warto wlozyc zeby renia ladnie sie sprawowala i zawsze miala cos mocy pod pedalem... u siebie mam silnik jaki mam i przy juz 140 150 km.h brakuje jej wigoru a mam ciezka noge dlatego podjolem decyzje o zainwestowaniu w ten samochod bo go kocham. zaczynajac od silnika przez zmiane wygladu zewnetrzenego lakier kamelon do obicia mojej reni w Javie. chcesz stworzyc samochod nie powtarzalny a takie jak nasze ciut przerobione czesto sie nie spotyka dlatego to daje to cos ze chce sie brnac w to dalej... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
|
maestro |
Dodany dnia 18-04-2010 22:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
z pewnością masz zarżniety silnik albo skrzynie bo te silniki spokojnie dochodzą do 190km/h
1,8 w nowej budzie na monowtrysku osiąga magiczne 200km/h wiec widocznie masz już trupa. po za tym - z pewnością 2.0 16V z clio czy megane (nowsze, młodsze) na pewno Ci starczy. trakcji braknie bo w miejscu bedzie stał jak bedziesz chcial ruszyc Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zywiec |
Dodany dnia 18-04-2010 22:36 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
@Obywatel: wymieniles Wiki 2.5 v6 na F8Q nie zartuj ;p;p
2.5 V6 w oplu to silniczek marzenie ;D @dziober: R19 to fajne samochody ale moim zdaniem wkladanie 2 x wartosc samochodu w ten interes to nie zbyd dobry pomysl wlozysz w niego pieniadze ktorych nikt ci nigdy nie zwroci ;p a co do silnika to zdrowe 1.8 16v wystarczy. jak chcesz miec wyscigowke to szukaj innego samochodu albo kup sobie motocykl ;p takie jest moje zdanie. chociaz jesli chcesz zrobic cos takiego to jak najbardziej zachecam ;D takie projekty sa fajne jednak do wrzucenia jednostki calkiem nie z tej epoki ;d to nie wystarczy troszke sie znac na mechanice samej mechniki to tam tyle co nic ;p aby to tam upchnac i tyle ale potem podlaczyc i odpalic wszystko to jest dopiero gratka ;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-04-2010 22:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeżeli zalezy mu na super aucie to w skrocie - F4R załatwia także sprawe.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dziober |
Dodany dnia 18-04-2010 22:42 |
Postów: 9 Data rejestracji: 15.04.2010 21:55 Skąd: - |
cenie sobie wasze opinie i to jest dobre mam ciut odlozonych pieniedzy i w koncu mnie stac na samochod marzen... macie jakies pomysly niekoniecznie co do silnika piszcie wszystko sie przyda pozdrawiam ps. ktos napisal ze dwukrotna wartosc wlozona w auto to nie za dobry pomysl ju za pozno tam juz jest jego 3 krotnosc wiec sprzedac mi go zal a i nawet przez mysl mi to nie przeszlo 3maj cie sie... man nadzijeze ze moze za rok spotkamy sie na jakims zlocie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
|
Obywatel |
Dodany dnia 18-04-2010 22:44 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
Zywiec napisał/a: @Obywatel: wymieniles Wiki 2.5 v6 na F8Q nie zartuj ;p;p 2.5 V6 w oplu to silniczek marzenie ;D No marzenie, marzenie Ale tak się potoczyły koleje losu, że musiałem przełknąć ten downgrade Byłem w nie najlepszej sytuacji finansowej. Do tego zaliczyłem Viki sporego dzwona. To wszystko przyspieszyło decyzję o sprzedaży Vectry. A Renówkę dostałem za darmo. Wcześniej przez 10 lat stała bezużytecznie w garażu więc poprzedni właściciel był rad się jej pozbyć. Przepraszam za off-topic Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-04-2010 22:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
podobnie jak u mnie, auto ma dożywocie i nigdy go nie sprzedam, predzej obleje benzyną i spale.
tak czy owak - mam podobne plany tylko troche bardziej stonowane. 1,8 wielopunkt 110koni 2,0 jednopunkt 115koni albo 2.0 turbo z volvo (nie wiem ile bo różnie podają 150-170koni) przy wszystkich tych silnikach nie masz tyle roboty co np przy F4Rze czy innych bardziej zaawansowanych jednostkach. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |