16 Maja 2024 15:14:52
Zdjęcia użytkowników
landis_91 Morcin
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
jaki włożyc silnik?? 
dziober
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 13:22
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 15.04.2010 21:55
Skąd: -

czesc szukam jakiejs porady jaki mozna wlozyc silnik do reni. intersuje mnie oczywiscie silnik benzynowy o pojemnosci nie miejszej niz 2,5 l. jest ktos tu kto robil cos takiego moze jakas popowiedz jakie silniki wejda pod maske ewentulanie z uwypuknieniem maski bo wiadomo komory silnika inaczej sie nie powiekszy. pozdrawiam i zapraszam do rozmowy na PW

Edytowane przez dziober dnia 18-04-2010 13:30
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 18-04-2010 13:22
Awatar
mateusz4653c
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 13:46
Awatar


Postów: 527

Data rejestracji: 15.01.2009 21:39
Skąd: łódzkie
Ozorków

silnik do reni możesz włożyć za pomocą np dźwigu np lub wciągarki a co do silników to ja chce wrzucić u siebie od laguny 1 silnik 2.0 bo 1,8 16v bym nie polecał

Renault 19 sedan 1.7
jak jakiś spot proszę mnie powiadomić sms

Moje auto: Laguna 2 2ph1 2002 1.8 16v, benzyna, 129km
 
bllacha
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 13:54
Awatar


Postów: 99

Data rejestracji: 08.03.2009 21:30
Skąd: dolnośląskie
Szklarska Poręba

dlaczego nie polecałbyś 1,8 16v? te silniki są cudowne.
owszem są to silniki bardzo wymagające ale dla wymagających Smile tutaj nie wolno oszczędzać Smile
piszesz nie mniejszej niż 2,5l hmm, tego to ja nie wiem czy coś by pasowało ale z tego co bez problemu powinno się mieścić, to możesz włożyć 2,0 8v z laguny i uturbić( na forum r5 coś takiego właśnie jest tworzone i w r5 się mieści i to bardzo fajnie Wink )
2,0 16v czyli f7r z megany, młodszy od 1,8 16v
2,0 16v z clio sporta Smile skoro do r5 wlazło to do r19 nie powinno być problemu
no i ogólnie do renatek wiele silników włożysz nie przerabiając konstrukcji Smile
np silniki z volvo, tutaj trzeba popatrzeć co i jakSmile może wejdzie jakaś większa jednostka właśnie z volvo Smile

Moje auto: renault r5 gte 1,8 16v :), benzyna, 175393km
 
dziober
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 14:12
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 15.04.2010 21:55
Skąd: -

a odnosnie tego silnika z vovlvo na czym musialbym sie skupic ...? wiadomo ze skrzynia tez do wymiany przy duzych przerobkach, a o kasie nie rozmwiamy pieniadz sie nie liczy chce na silnik przeznaczyc ok 5 6 tys wiec jesli macie jakies pomysly piszcie.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 14:19
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jaki wynik chcesz osiągnąć?

2.0 8V turbo z R21 (tyle że wada - jest wzdłużny) generuje 173konie, do setki w ciężkiej budzie r21 rozpędza w 7,2 sekundy. myśle że niższy czas jest do osiągnięcia w R19.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Zywiec
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 14:23
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

hmm jak juz chcesz tak bardzo miec kupe mocy to 2.0 16v z clio sporta i bd duzy problem z przyczepnoscia i zatrzymaniem samochodu ;p najlepiej miec 1.8 16v jako baze i potem myslec ;p

a jak chcesz cos nowego to zastanow sie nad 2.9 V6 z espace czy tam r25 ;D pieknie to chodzi co prawda 163 konie ;D ale dzwiek i moment to ma ;D dosc male jak na v6 i chyba jedno z najpiekniejszych dzwiekow v6 ;D

Edytowane przez Zywiec dnia 18-04-2010 14:28

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
dziober
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 18:30
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 15.04.2010 21:55
Skąd: -

dlaczego przy silniku z clio sporta 2.0 16v ma byc problem z zzatrzymaniem samochodu co ma do tego silnik?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
 
Bot
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 19:07
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Taki zart ze ma za dużo mocy..

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
Obywatel
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:06
Awatar


Postów: 778

Data rejestracji: 17.02.2008 22:13
Skąd: pomorskie
Słupsk

W przypadku pozostawienia standardowych hamulców R19 przy swapie na 2.0 16V to wcale nie musi być żart Wink

Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
 
dziober
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:13
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 15.04.2010 21:55
Skąd: -

okej no logiczne przy wzroscie mocy trzeba i hamulce zmienic. dobra a pytanie z innej beczki. od czego zaczac i za co sie najpierw zabrac zeby przelozyc silnik?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
 
kszyma
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:17
Awatar


Postów: 2836

Data rejestracji: 24.04.2008 16:44
Skąd: lubelskie
Lublin

Polecam poczytać tematy o swapach, jakich tutaj jest mnogo na forum.

Ale skoro nie masz o tym pojęcia to się porywasz z motyką na księżyc chcąc wsadzić coś ponad 2.5L - moim zdaniem


PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY

Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
 
maestro
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:18
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie no chłopie. skoro pytasz o przekładki silnika które generują toczke mocy i pochłaniają toczke piniondzorów pytasz nas od czego zacząć to ja sie boje co Ci sie przyśniło w nocy że nagle wpadł Ci do głowy taki pomysł a Ty nie masz pojęcia jak to "ruszyć"...

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Obywatel
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:22
Awatar


Postów: 778

Data rejestracji: 17.02.2008 22:13
Skąd: pomorskie
Słupsk

kszyma napisał/a:
Polecam poczytać tematy o swapach, jakich tutaj jest mnogo na forum.

Ale skoro nie masz o tym pojęcia to się porywasz z motyką na księżyc chcąc wsadzić coś ponad 2.5L - moim zdaniem

Nie sposób się nie zgodzić. Poza tym silnik o pojemności ponad 2.5l będzie bardzo trudno wpasować w auto tego segmentu. Miałem kiedyś Vectrę B 2.5V6 i tam ten silnik wypełniał komorę po brzegi. Nie było gdzie szpilki wcisnąć. Pozostań raczej przy mocnym silniku R4. Najlepiej wstaw 1.8 16V z R19. Będziesz miał P&P.

Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
 
dziober
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:29
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 15.04.2010 21:55
Skąd: -

hmmm moze i racje macie ale nie chodzi od tego ze zaczac od czego nie wiem na mechanice troche sie znam lecz szukam tutaj waszych opini jaki silnik warto wlozyc zeby renia ladnie sie sprawowala i zawsze miala cos mocy pod pedalem... u siebie mam silnik jaki mam i przy juz 140 150 km.h brakuje jej wigoru a mam ciezka noge dlatego podjolem decyzje o zainwestowaniu w ten samochod bo go kocham. zaczynajac od silnika przez zmiane wygladu zewnetrzenego lakier kamelon do obicia mojej reni w Javie. chcesz stworzyc samochod nie powtarzalny a takie jak nasze ciut przerobione czesto sie nie spotyka dlatego to daje to cos ze chce sie brnac w to dalej...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:34
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

z pewnością masz zarżniety silnik albo skrzynie bo te silniki spokojnie dochodzą do 190km/h

1,8 w nowej budzie na monowtrysku osiąga magiczne 200km/h wiec widocznie masz już trupa.

po za tym - z pewnością 2.0 16V z clio czy megane (nowsze, młodsze) na pewno Ci starczy. trakcji braknie bo w miejscu bedzie stał jak bedziesz chcial ruszyc Pfft

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Zywiec
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:36
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

@Obywatel: wymieniles Wiki 2.5 v6 na F8Q ? nie zartuj ;p;p
2.5 V6 w oplu to silniczek marzenie ;D

@dziober: R19 to fajne samochody ale moim zdaniem wkladanie 2 x wartosc samochodu w ten interes to nie zbyd dobry pomysl Smile wlozysz w niego pieniadze ktorych nikt ci nigdy nie zwroci ;p a co do silnika to zdrowe 1.8 16v wystarczy. jak chcesz miec wyscigowke to szukaj innego samochodu albo kup sobie motocykl ;p
takie jest moje zdanie. chociaz jesli chcesz zrobic cos takiego to jak najbardziej zachecam ;D takie projekty sa fajne Smile jednak do wrzucenia jednostki calkiem nie z tej epoki ;d to nie wystarczy troszke sie znac na mechanice samej mechniki to tam tyle co nic ;p aby to tam upchnac i tyle ale potem podlaczyc i odpalic wszystko to jest dopiero gratka ;p


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:37
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Jeżeli zalezy mu na super aucie to w skrocie - F4R załatwia także sprawe.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
dziober
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:42
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 15.04.2010 21:55
Skąd: -

cenie sobie wasze opinie i to jest dobre mam ciut odlozonych pieniedzy i w koncu mnie stac na samochod marzen... macie jakies pomysly niekoniecznie co do silnika piszcie wszystko sie przydaSmile pozdrawiam ps. ktos napisal ze dwukrotna wartosc wlozona w auto to nie za dobry pomysl ju za pozno tam juz jest jego 3 krotnosc wiec sprzedac mi go zal a i nawet przez mysl mi to nie przeszlo 3maj cie sie... man nadzijeze ze moze za rok spotkamy sie na jakims zlocie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
 
Obywatel
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:44
Awatar


Postów: 778

Data rejestracji: 17.02.2008 22:13
Skąd: pomorskie
Słupsk

Zywiec napisał/a:
@Obywatel: wymieniles Wiki 2.5 v6 na F8Q ? nie zartuj ;p;p
2.5 V6 w oplu to silniczek marzenie ;D

No marzenie, marzenie Smile2 Ale tak się potoczyły koleje losu, że musiałem przełknąć ten downgrade Wink Byłem w nie najlepszej sytuacji finansowej. Do tego zaliczyłem Viki sporego dzwona. To wszystko przyspieszyło decyzję o sprzedaży Vectry. A Renówkę dostałem za darmo. Wcześniej przez 10 lat stała bezużytecznie w garażu więc poprzedni właściciel był rad się jej pozbyć.

Przepraszam za off-topic Wink

Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
 
maestro
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2010 22:46
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

podobnie jak u mnie, auto ma dożywocie i nigdy go nie sprzedam, predzej obleje benzyną i spale.

tak czy owak - mam podobne plany tylko troche bardziej stonowane.

1,8 wielopunkt 110koni
2,0 jednopunkt 115koni
albo 2.0 turbo z volvo (nie wiem ile bo różnie podają 150-170koni)

przy wszystkich tych silnikach nie masz tyle roboty co np przy F4Rze czy innych bardziej zaawansowanych jednostkach.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: