Menu główne
Forum
Klubowicze
dziober |
Dodany dnia 19-04-2010 12:04 |
Postów: 9 Data rejestracji: 15.04.2010 21:55 Skąd: - |
co o tym myslicie? moze juz ktos to z was wykonal i moze jakas refleksja nad praca takiego silnika i jak sie zmienil? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-04-2010 12:04 |
morlowsk |
Dodany dnia 19-04-2010 12:17 |
Postów: 62 Data rejestracji: 10.02.2006 12:03 Skąd: mazowieckie Garwolin |
Nie wiem jak od f3n ale do f7p wossner robi kute ale cena jest okrutna bo 1500zl za stukę. Wiec pytanie brzmi czy są potrzebne aż takie?
Marcin
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 295000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-04-2010 12:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
refleksja nad praca silnika? i jak sie zmienil?
co Ci dadzą kute tłoki jeśli je zamienisz ze zwykłymi? zupełnie nic. są o wiele bardziej wytrzymałe, ale jak je zamienisz to nic Ci nie da. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zaba |
Dodany dnia 19-04-2010 14:08 |
Postów: 589 Data rejestracji: 02.05.2005 23:45 Skąd: śląskie Rybnik |
o kurde, a ja myślałem że to cena za komplet do tego wałek około 2,5kpln i byłaby rakieta za 5k pln a tak to koszt rośnie niesamowicie
Same kute tłoki czy korbowody nie mają sensu, ale jak już zmieniasz coś co podniesie moc (wałek + mapy zapłonu lub dodajesz turbo) to wtedy jest to wskazane (oczywiście nie przy wzroście mocy o około 5% bo to wytrzyma standardowy zestaw). Renault 19 Sedan 16V '94 F7P + Taoyota RAV4 '20 + Toyota Corolla sedan '19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 177600km
|
ttimon |
Dodany dnia 20-05-2010 17:55 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
pierdoły panowie opowiadacie http://www.re5pec...rod_id=607
dwa klocki komplet pod dekompresje i tyle samo też A grupowe wszystko Woessner'a ze sworzniami i pierścieniami w komplecie. Do tego korby to kolejne dwa klocuszki... a gdzie panewki i reszta potrzebnego sprzętu. W ramach ciekawostki i podkur... tych co mają f7p to zerknijcie w link http://www.protox...ressor.htm Widać ktoś dobrze pomyślał ;] Edytowane przez ttimon dnia 20-05-2010 18:02 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
CyccX |
Dodany dnia 20-05-2010 19:29 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
kommpressoorrrrrr DD moze... kiedyś
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
ttimon |
Dodany dnia 20-05-2010 19:52 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
dobry patent w ogóle bo nie dość że zajmuje tyle samo lub nawet mniej miejsca niż standardowy baran to jeszcze napęd tak rozwiązany ze praktycznie p&p. Ogólnie nawet jakby taki kompresor kosztował koło 2-3 tys to myślę że ze względu na swoją prostotę łatwiejsze rozwiązanie niż turbo dla f7p/r. Tłoki,korby,panewki, usczelka, śruby, lepsiejsze wtryski + dobre ogarnięcie ecu i z grubsza gotowe reszta dodatkowych kosztów była by uzależniona od tego ile by to miało dmuchać. Ponoć potencjał tego kumpresura to luźno +50 kuni Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
Mrovex |
Dodany dnia 15-06-2010 22:44 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
on tam pozostawił wtryski seryjne czy źle coś przeczytałem i przy 0,35 bara aż 208km nieźle
Żyj szybko Kochaj mocno Umieraj młodo
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
ttimon |
Dodany dnia 16-06-2010 01:08 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
nie pamiętam jakie tam wtryski szły ale podejrzewam że volvoskie no bo jakie inne ;] Ten link wyżej to wersja mocno okrojona nie mogę już odnaleźć pełnej relacji, a była.
Edytowane przez ttimon dnia 16-06-2010 01:12 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
brozo |
Dodany dnia 16-06-2010 06:39 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
no ciekawe to clio, a jeszcze taki pytanie jak sie wstawi kompresor to jest konieczność kucia silnika czy standardowo do 0,5 bara da rade na serii aa i w kompresorze ciśnienie reguluje się rolkami czy jak
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
michor |
Dodany dnia 17-06-2010 18:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tak.
Cisnienie regulujesz wielkością przełożenia z wału - dopasowujesz obroty kompresora. Teoretycznie 0.5 powinien każdy silnik mniej lub bardziej znieść. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Zero |
Dodany dnia 17-06-2010 21:46 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
kolejny plan który zakończy się zanim się zaczął
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
kujonpolski8 |
Dodany dnia 18-06-2010 09:24 |
Postów: 232 Data rejestracji: 05.10.2008 18:34 Skąd: wielkopolskie Kalisz |
a dziwisz sie to sa ogromne koszty.. 10 tys by nie starczyło na taki tuning.. to nie sa zazwyczaj koszty które może wydać posiadacz renault
Prawie ful opcja doładowana podtlenkiem propan-butanu czego chcieć więcej
http://www.renaul...er_id=6467 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-06-2010 11:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
kute tloki moze nie, ale kompresor? to juz nie jest mega wydatek. niektorzy felgi kupują droższe niż by wyniosło dobre dmuchnięcie i wydatek mocy +15-20% bez ingerencji w bebechy silnika.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 18-06-2010 17:57 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@kujonpolski8: myślę że Zero raczej chodziło o to że znów ktoś zapodał temat [chociaż w tym przypadku czysto teoretycznie ] w którym ktoś planuje wsadzić dajmy na to 5 litrowy silnik do 19nastki , po czym po napisaniu posta na forum plan się kończy.
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |