29 Kwietnia 2024 20:33:16
Zdjęcia użytkowników
dawid19 crouchu
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
kute tłoki do naszej reni? 
dziober
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-04-2010 12:04
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 15.04.2010 21:55
Skąd: -

co o tym myslicie? moze juz ktos to z was wykonal i moze jakas refleksja nad praca takiego silnika i jak sie zmienil?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 249578km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-04-2010 12:04
Awatar
morlowsk
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-04-2010 12:17
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 10.02.2006 12:03
Skąd: mazowieckie
Garwolin

Nie wiem jak od f3n ale do f7p wossner robi kute ale cena jest okrutna bo 1500zl za stukę. Wiec pytanie brzmi czy są potrzebne aż takie?

Marcin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 295000km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-04-2010 12:20
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

refleksja nad praca silnika? i jak sie zmienil?

co Ci dadzą kute tłoki jeśli je zamienisz ze zwykłymi? zupełnie nic.

są o wiele bardziej wytrzymałe, ale jak je zamienisz to nic Ci nie da.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Zaba
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-04-2010 14:08
Awatar


Postów: 589

Data rejestracji: 02.05.2005 23:45
Skąd: śląskie
Rybnik

o kurde, a ja myślałem że to cena za komplet Sad do tego wałek około 2,5kpln i byłaby rakieta za 5k pln a tak to koszt rośnie niesamowicie Sad

Same kute tłoki czy korbowody nie mają sensu, ale jak już zmieniasz coś co podniesie moc (wałek + mapy zapłonu lub dodajesz turbo) to wtedy jest to wskazane (oczywiście nie przy wzroście mocy o około 5% bo to wytrzyma standardowy zestaw).

Renault 19 Sedan 16V '94 F7P
+
Taoyota RAV4 '20
+
Toyota Corolla sedan '19

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 177600km
 
ttimon
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-05-2010 17:55
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

pierdoły panowie opowiadacie http://www.re5pec...rod_id=607
dwa klocki komplet pod dekompresje i tyle samo też A grupowe wszystko Woessner'a ze sworzniami i pierścieniami w komplecie. Do tego korby to kolejne dwa klocuszki... a gdzie panewki i reszta potrzebnego sprzętu. W ramach ciekawostki i podkur... tych co mają f7p to zerknijcie w link http://www.protox...ressor.htm
Widać ktoś dobrze pomyślał ;]

Edytowane przez ttimon dnia 20-05-2010 18:02
Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
CyccX
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-05-2010 19:29
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

kommpressoorrrrrr GrinDD moze... kiedyś Grin

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
ttimon
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-05-2010 19:52
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

dobry patent w ogóle bo nie dość że zajmuje tyle samo lub nawet mniej miejsca niż standardowy baran to jeszcze napęd tak rozwiązany ze praktycznie p&p. Ogólnie nawet jakby taki kompresor kosztował koło 2-3 tys to myślę że ze względu na swoją prostotę łatwiejsze rozwiązanie niż turbo dla f7p/r. Tłoki,korby,panewki, usczelka, śruby, lepsiejsze wtryski + dobre ogarnięcie ecu i z grubsza gotowe reszta dodatkowych kosztów była by uzależniona od tego ile by to miało dmuchać. Ponoć potencjał tego kumpresura to luźno +50 kuni

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
Mrovex
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2010 22:44
Awatar


Postów: 280

Data rejestracji: 05.07.2007 23:15
Skąd: -

on tam pozostawił wtryski seryjne czy źle coś przeczytałem i przy 0,35 bara aż 208km nieźle

Żyj szybko Kochaj mocno Umieraj młodo

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
 
ttimon
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2010 01:08
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

nie pamiętam jakie tam wtryski szły ale podejrzewam że volvoskie no bo jakie inne ;] Ten link wyżej to wersja mocno okrojona nie mogę już odnaleźć pełnej relacji, a była.

Edytowane przez ttimon dnia 16-06-2010 01:12
Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
brozo
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2010 06:39
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

no ciekawe to clio, a jeszcze taki pytanie jak sie wstawi kompresor to jest konieczność kucia silnika czy standardowo do 0,5 bara da rade na serii? aa i w kompresorze ciśnienie reguluje się rolkami czy jak?

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
michor
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 17-06-2010 18:20
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Tak.

Cisnienie regulujesz wielkością przełożenia z wału - dopasowujesz obroty kompresora.

Teoretycznie 0.5 powinien każdy silnik mniej lub bardziej znieść.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Zero
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-06-2010 21:46
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

kolejny plan który zakończy się zanim się zaczął

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
kujonpolski8
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 18-06-2010 09:24
Awatar


Postów: 232

Data rejestracji: 05.10.2008 18:34
Skąd: wielkopolskie
Kalisz

a dziwisz sie to sa ogromne koszty.. 10 tys by nie starczyło na taki tuning.. to nie sa zazwyczaj koszty które może wydać posiadacz renault

Prawie ful opcja Pfft doładowana podtlenkiem propan-butanu Grin czego chcieć więcej Grin
http://www.renaul...er_id=6467

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 18-06-2010 11:10
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

kute tloki moze nie, ale kompresor? to juz nie jest mega wydatek. niektorzy felgi kupują droższe niż by wyniosło dobre dmuchnięcie i wydatek mocy +15-20% bez ingerencji w bebechy silnika.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bot
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 18-06-2010 17:57
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

@kujonpolski8: myślę że Zero raczej chodziło o to że znów ktoś zapodał temat [chociaż w tym przypadku czysto teoretycznie ] w którym ktoś planuje wsadzić dajmy na to 5 litrowy silnik do 19nastki , po czym po napisaniu posta na forum plan się kończy.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: