Menu główne
Forum
Klubowicze
Swistakbb |
Dodany dnia 01-06-2010 20:07 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
Witam
Stoje przed kupnem Clio I wersja Baccara rocznik 92 z przebiegiem 190 tys km z LPG i mam pare pytanek , widziałem że sprzedawaliście tutaj części z tego auta więc może mi pomożecie. 1.Czy ma to typowe zawieszenie itd. ? 2. Zapewne ma wentylowane tarcze i czy podejdą felgi 13" ? 3. http://img219.ima...31ay9.jpg/ to jest silnik F2N na gaźniku czy mi sie wydaje , występował taki normalnie w tym autku ? 4.Ewentualne uwagi odradzające kupno tego samochodu Z góry dziękuję za pomoc Edytowane przez Swistakbb dnia 01-06-2010 20:07 Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-06-2010 20:07 |
Hipis |
Dodany dnia 01-06-2010 20:44 |
Postów: 2396 Data rejestracji: 24.10.2005 00:02 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Silnik norma w clio 1 ph1 F2N, w ph2 zastapiony F3P multi i F3P mono. Po zdjeciu widze ze przodem nie mial dzwona bo kratk od wersji z klima jest a zazwyczaj po dzwonach montuja zwykle . Zawieszenie typowe dla clio niczym sie nie rożni tyle ze ma grubszy stabilizator a tak to seria, 13-stki wejdą miałem u siebie zamontowane. Stan skory sprawdzic i kompletnosc tej wersji. Baccara ma duzo wyroznikow,ktorych pozniej trzeba sie naszukac jak sa braki. Tak to standartowo, sprawdzic belke,magiel,klime czy sprawna,silnik jak pracuje Treść dodana dnia 01-06-2010 20:47: pokaz inne zdjecia samochodu to pi razy drzwi da sie ocenic w jakim stanie jest i czego brakuje Moje auto: Chwilowy brak, we krwi, benzyna
|
|
|
Swistakbb |
Dodany dnia 01-06-2010 20:58 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
http://www.otomot...=C13422041
jestem juz umowiony po to autko na czwartek , chyba ze bym zmienil zdanie jeszcze , ale wydaje mi sie ze oplaca mi sie doplacic 200 zl sprzedajac moja 19-stke z F3N i wymienic na tego F2N'a on ma 90 koni czy mi sie wydaje :-) ? Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
Bot |
Dodany dnia 01-06-2010 22:08 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Szczerze to nie przesiadłbym się do mniejszego auta
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Swistakbb |
Dodany dnia 01-06-2010 22:27 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
Ja dopiero technikum skończyłem , jeżdże autkiem sam lub ze znajomymi więc moge sobie pozwolić na mniejsze a z moim F3N nie moge dojść do ładu , po mieście wiecznie żre 15-20 litrów mimo że mam lekką noge , na trasie fakt że pali 8-9 gazu ale po mieście spalanie jest zabijające
Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-06-2010 22:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
F2N w Clio czesty? Drugi raz widze.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
herubini89 |
Dodany dnia 01-06-2010 23:34 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
No ja też A tylko raz takim jechałem.Baccara oczywiście.
Raczej łatwiej o knura jeżdżącego bizonem,niż o F2N-a hasającego w Clio I.Generalnie dla mnie rarytas gigantyczny Strasznie drażni brak dekielków od tego-było nie było-ciekawego alu Ale za to pewnie ma w miarę niewielki przebieg,bo widać,że auto normalnie użytkowane,a skóra w zgrzebnym dość stanie.Szkoda,że jest LPG,bo spalanie,biorąc pod uwagę pojemność,moc,technikę,masę,itd. nie przeraża.No ale tu Polska,więc nie jest kolorowo,jak chce się śmigać mimo wszystko... Sprawdziłbym obecność 4drążkowej belki z tyłu.Jak by jej nie było,to ja bym grymasił No i ciekawe,co oznacza stwierdzenie "do niewielkich poprawek".Dobrze by było,jakby klima chodziła,tak jak trzeba. Poza tym,jeśli Twój F3N spala tyle,ile piszesz,to raczej coś jest nie tak.Zdrowy F3N nie jest super ekonomiczny,ale paliwożerny też nie.Pali tyle,ile musi.A Clio F2N z gazem oszczędne nie będzie Aha,moc tego silnika pewnie zawsze będzie tajemnicą(chyba,że podasz dokładne oznaczenie,a gaźnik jest od początku z tym silnikiem),ale możesz przyjąć,że fabrycznie przekraczała 90KM (jak dotąd słyszałem/czytałem o wariantach mocy F2N takich:92,93,94,95KM...). Generalnie Clio jest fest fajnym autem z tego okresu-dobrze jeździ,jest szybka,ma ciekawe wnętrze,jest fajnie zrobiona... Także na waksy jak znalazł Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 01-06-2010 23:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
najgorsza przypadłosc w tym modelu to raczej "przenikający" klej z boczków. widac to doskonale w tej aukcji. po prostu lipa jak *** w clio z tym jest.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hipis |
Dodany dnia 02-06-2010 02:27 |
Postów: 2396 Data rejestracji: 24.10.2005 00:02 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ten klej co wyłazi z boczków to przypadłość tylko ph1, widać po ogłoszeniu również ze kierownica jest nieoryginalna a pochodzi ze zwykłego 1.2. Widac tez opadniety zderza i brak haluksow. Dalej sprawdzic z tylu lozyska bo wymienia sie razem z piasta,droga rzecz. Widac nadkola podjedzone ale to standart. Skora w srednim stanie,trzeba na zywo obadac,na jednym ze zdjec widac rozdarcie na fotelu kierowcy. Brak pilota jak dobrze widze dziura po nim. Przebieg tez do obadania,nakladki na pedaly nie ori ale owszem moze wizja wlaciciela,bardziej dziwi brak oznaczen na galce drewnianej. Jak zwykle tak zrobia zdjecia ze nic nie widac. Moje auto: Chwilowy brak, we krwi, benzyna
|
|
|
michor |
Dodany dnia 02-06-2010 13:29 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
F2N będzie palił tyle co F3N, jeżeli nie więcej.
Bardzo fajny silnik, ale już niestety wymagający uwagi - oprócz regulacji gazu, dolicz jakiegoś dobrego szpenia od regulacji gaźnika. W zasadzie, jest to takie F3P. Chyba ma więcej momentu niż F3P, w każdym razie z tego co pamiętam to 95KM i ogień z pupy. Drze niemiłosiernie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Hipis |
Dodany dnia 02-06-2010 14:28 |
Postów: 2396 Data rejestracji: 24.10.2005 00:02 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ogien jest ładnie juz odpycha 19-stke a co dopiero duzo lzejsze clio, nie wspominajac o R5 tam to jest szou . Jak nie patrzec juz schodzimy do granicy 9,5 sek wiec zabawa jest. Moje auto: Chwilowy brak, we krwi, benzyna
|
|
|
michor |
Dodany dnia 02-06-2010 14:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a jaki odgłos!
2 motyle 32 i 24 mm chyba że był awtomat to 32x32 xD [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Hipis |
Dodany dnia 02-06-2010 15:19 |
Postów: 2396 Data rejestracji: 24.10.2005 00:02 Skąd: mazowieckie Warszawa |
odgłos niewspółmierny do wtrysku ech bajka i marzenie. Moje auto: Chwilowy brak, we krwi, benzyna
|
|
|
Swistakbb |
Dodany dnia 03-06-2010 09:07 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
No i wkońcu zdradziłem Renaulta , moją 19-stke bierze kuzyn a ja kupiłem Cytrynke ZX 1996 1.4 z lpg II generacji co by mniej paliła :-) Jednak w sercu zawsze pozostanie 19-stka :-)
Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
emZi |
Dodany dnia 03-06-2010 09:26 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
A co takiego ciekawego z wyposażenia w swojej nowo nabytej Cytrynce posiadasz? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
lutek |
Dodany dnia 03-06-2010 09:27 |
Postów: 726 Data rejestracji: 25.08.2005 16:08 Skąd: mazowieckie Nowe Miasto nad Pilicą |
hehe no to zamieniles hehe na bardziej awaryjne autko z wszechobecnymi wyciekami silnika i padajaca maglownica cos otym wiem najezdzilem sie tymi sprzetami.powodzonka
a co do spalania f3n do regulacji gaz ..JEDYNY SLUSZNY R-19...94r cabrio - 110km prawie RSI
... Safrane 3.0 v6 2000r... ....Laguna GT..... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 150000km
|
Swistakbb |
Dodany dnia 03-06-2010 16:53 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
Gaz był regulowany i to 2 razy , wymieniony filtr gazu , reduktor sprawdzony dobry , Silnik jak narazie nie cieknie
Co do wyposażenia to el.lusterka , el.szyby , centralny , autoalarm , wspomaganie Autko ma sportowy układ wydechowy , tylnią belke z xsary 1.8 więc z tyłu tarcze zamiast bębnów , lotke z 16v , zmieniony grill , niestety nie posiada alufelg Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 04-06-2010 02:01 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
lutek napisał/a: ETam kumpel jezdzi ZX jak by tyle 19 palila i tak sie wkrecala na obroty to by bylo git hehe no to zamieniles hehe na bardziej awaryjne autko z wszechobecnymi wyciekami silnika i padajaca maglownica cos otym wiem najezdzilem sie tymi sprzetami.powodzonka a co do spalania f3n do regulacji gaz sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
Swistakbb |
Dodany dnia 04-06-2010 12:55 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
Jak ktos chce zobaczyc to :
http://www.fotosi...ad2e6.html no i dupcia : http://www.fotosi...74276.html Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
Fhrancuz_heblowany |
Dodany dnia 14-04-2017 19:19 |
Postów: 64 Data rejestracji: 14.10.2016 19:57 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
Podepnę się coby nie zaśmiecać forum podobnymi tematami. Proszę o rzut oczyma na https://sprzedaje...nr50652122
Co sądzicie? Trochę niepokoją mnie różne odcienie lakieru, no i chyba gałka biegów powinna być drewniana, listwy na progach brakuje. Samochód miałby być dla kumpla, fajnie byłoby zarazić kolejnego magią starych Renault, z tego względu chciałbym mu dobrze doradzić. Jednego już nawróciłem z Opla na R19 i nie narzeka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |