Menu główne
Forum
Klubowicze
brozo |
Dodany dnia 16-06-2010 21:39 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
nie wiem czy to już było czy nie ale napisze dla potomnych
wymieniałem u siebie wtryski boscha o numerze 0 280 150 823 na wtryski 0 280 150 830szczerze nie wiem czym sie różnią wiem ze jak jeździłem na tych pierwszych to był zmulony po wymianie ożył a teraz przebieg : najpierw odpinamy przewody ciśnieniowe [img]http://img716.imageshack.us/img716/3231/20100616026.jpg[/img] is not a valid Image. potem odpinamy przewody paliwowe :zasilanie i powrót [img]http://img200.imageshack.us/img200/2959/20100616025.jpg[/img] is not a valid Image. następnie przewód zasilający dodatkowy wtrysk paliwa klucz 12 trzeba uważać żeby nie pogubić podkładek bo potem cieżko znaleść [img]http://img180.imageshack.us/img180/7899/20100616020.jpg[/img] is not a valid Image. potem odkrecamy śruby trzymające wtryski klucz 10 [img]http://img94.imageshack.us/img94/6791/20100616022.jpg[/img] is not a valid Image. potem z tej plastikowej osłony wyciągamy przewody dające sygnał na wtryski [img]http://img705.imageshack.us/img705/1017/20100616021.jpg[/img] is not a valid Image. jak już sobie poradzimy odpinamy kostkę wtrysków i wyszarpujemy wtryski z głowicy [img]http://img156.imageshack.us/img156/2241/20100616019.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img63.imageshack.us/img63/6796/20100616023.jpg[/img] is not a valid Image. jak już mamy listwę na wierzchu [img]http://img341.imageshack.us/img341/3852/20100616028.jpg[/img] is not a valid Image. podważamy śrubokrętem blaszaną zawleczkę [img]http://img88.imageshack.us/img88/3029/20100616031.jpg[/img] is not a valid Image. potem wystarczy wyjąc siłą wtrysk i po zabawie [img]http://img718.imageshack.us/img718/2131/20100616032.jpg[/img] is not a valid Image. potem składamy wszystko w odwrotnej kolejności nie zapominając o rurce która wchodzi w dolot [img]http://img710.imageshack.us/img710/1364/20100616027.jpg[/img] is not a valid Image. pewnie większość z was to wie ale są też tacy którzy nie wiedzą jak i dla nich to ;D /linki poprawiłem: ttimon (najlepiej korzystaj z tych które generuje imageshack w ramce po prawej stronie Edytowane przez ttimon dnia 16-06-2010 22:09 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-06-2010 21:39 |
maestro |
Dodany dnia 16-06-2010 21:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
/ po kazdy jpg do wywalenia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ttimon |
Dodany dnia 16-06-2010 22:08 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
w punkcie gdzie napisałeś "...i wyszarpujemy wtryski z głowicy..." dodam tylko tyle, że tu doradzałbym ostrożność ponieważ plastik osłaniający "igłę" bywa bardzo kruchy i może wpaść nam do głowicy. Po za tym należy wyciągać listwę równomiernie ciągnąc z każdej strony to zmniejszy ryzyko demolki.
Co do numerów wtrysków to ....823 i ....830 to odpowiedniki siebie na wzajem więc tamte stare były już mocno wysłużone lub zabrudzone temat przenoszę do FAQ Edytowane przez ttimon dnia 16-06-2010 22:08 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
brozo |
Dodany dnia 16-06-2010 22:11 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
@ttimon: popraw co uważasz i przenoś
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
ttimon |
Dodany dnia 16-06-2010 22:14 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
już wszystko zrobione uwagi zamieszczone w moim poście zostawię więc po sprawie. Good job! Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
brozo |
Dodany dnia 16-06-2010 22:16 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
senkju
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
Bot |
Dodany dnia 17-06-2010 01:04 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
ładnie ładnie.
a co daje zmiana na nowe wtryskiwacze ? tzn jest odczuwalna róznica ? czy możńa jeździc póki stare nie padną ? jaki koszt ? http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-06-2010 01:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wtryskiwacze przecietnie żyją tyle ile auto.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ttimon |
Dodany dnia 17-06-2010 01:50 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
nowe to kosz raczej kilkuset zł za sztukę. Można zawsze regenerować tutaj cena waha się w zależności od zakładu od ok 170zł do 300zł (ceny mocno orientacyjne)
Póki rozpylają równomierną chmurę raczej mają się dobrze Edytowane przez ttimon dnia 17-06-2010 01:51 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
brozo |
Dodany dnia 17-06-2010 06:37 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
ja wymieniałem tylko dlatego że coś mi nie palił na benzynie i wymieniałem po kolei metodą prób i błędów jak już doszedłem co jest to zaczynałem wymieniając z powrotem na wszystko to co siedziało u mnie, jeździłem na wtryskach o końcówce 823 a moje miały 830 i po zamianie u mnie jest odczuwalna różnica auto jest żywsze, nie wiem czy to akurat jest różnica nie jestem specem odczuwanie jest inaczej
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
ttimon |
Dodany dnia 18-06-2010 18:00 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
możesz zawsze sobie stare podpiąć np pod drugą listwę żeby nie wyciągać wszystkiego i zobaczysz jak pyliły Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |