11 Maja 2024 07:29:44
Zdjęcia użytkowników
Tomeczek krzysiek_zam
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
reduktor OMVL R90/E 
kimada
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 12:33
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

Witam ponownie. Gaziarz powiedział mi, że z tego parownika nie ma jak spuścić syfu, bowiem nie ma on zamontowanego żadnego zaroworu. Popatrzcie na foto i podpowiedzcie mi, czy miał rację.
http://www.fotosi...5d822.html
http://www.fotosi...20d3a.html - na tej fotce, to wiem, że to śruby do regulacji jałowego i napięcia membrany, ale może przyda się spojrzenie z innej strony.
I w przekroju: http://www.fotosi...9b0e.html.
Jeżeli, ktoś miał, bądź ma taki, to poproszę o pomoc.


Treść dodana dnia 09-08-2010 19:11:

na tym rysunku przekroju, to ja mam raczej tem po prawej


Treść dodana dnia 09-08-2010 21:23:

Właśnie powróciłem z parkingu i mam dla Was fotkę, która może jakoś tam nakreślić temat, jest jedna zaślepka, która jest uwalona syfem już od zewnątrz, nie chciałem jej teraz ruszać, bo już ciemno było, jak myślicie, czy pod nią może być osławiona śrubka do spuszczania syfu?
http://www.fotosi...f8c4.html. A tak przedstawiają się obroty na rozgrzanym silniku i przełaczeniu na gaz:
http://www.fotosi...0353b.html
http://www.fotosi...bdb69.html
i w sumie, nie przeszakadzałoby mi, tyle, że ciutkę są za niskie, bo silnik dostaje niewielikich wibracji, co mi przeszkadza. Ja dodam gazu, tak do 900-1000 obrotów, to buda przestaje się trząść i jest cudnie, jak przed regulacją. Dzisiaj trochę próbowałem podregulować śrubką od jałowych, ale nie było efektu. Jak myślicie, najpierw spróbować tą od napięcia membrany?
Popatrzcie, poczytajcie i jak możecie, to coś doradźcie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 09-08-2010 12:33
Awatar
GrzesiekLca
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 22:21
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

To na dole zaślepione to 2 wyjście gazu, nie ruszaj tego, stosuje się w autach, w których są 2 miksery lpg.

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
kimada
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 22:25
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@GrzesiekLca: dziękuję Ci serdecznie, chociaż Ty dzisiaj miałeś czas mi odpowiedzieć. Patrzyłeś na fotkę obrotomierza, jak Twoi zdaniem jest jej zakres?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 22:29
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

kimada - jak ktoś nie wie to po prostu nie pisze, a nie że nikt nie chciał Ci odpisać.

Co do obrotomierza to normalne 800obr.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kimada
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 22:34
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@maestro: Ja wiem, że dzisiaj jakaś nerwowa atmosfera jest na forum, ale sam mi pisałeś, że z każdego reduktora można syf spuścić, więc chciałem to sam zrobić. Oblukałem wszystko od spodu i chyba faktycznie, ten reduktor nie ma takiej opcji.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 22:51
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Żaden do tej pory śruby pozbawiony nie był. Może jest takie cudo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kimada
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 22:52
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

Ha, tylko gdzie?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
grzes70
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 22:57
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Korkiem może być któraś śruba ale nie podejmuję się powiedzieć która.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
kimada
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 22:58
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@maestro: widziałeś przekrój, masz jakieś propozycje?



Treść dodana dnia 09-08-2010 23:00:

@grzes70: kurne, ale wszystkie wydają się tymi trzymającymi uszczelkę, nie ma ani jednej poza "oboegiem".


Treść dodana dnia 09-08-2010 23:03:

Dobra, nie na dzisiaj ten temat, ochłoniecie i jak będziecie chcieli to napiszccie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
grzes70
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 23:12
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Pod tą zaślepką w sumie też może być.Patrzyłeś czy na stronie producrnta nie ma jakiejś instrukcji do tego cuda?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
kimada
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 23:16
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

różnie piszą, jak na razie boję się tego ruszać, ale mam pytanie, czy jak zanjdę tą śrubę do spuszzvania syfu z reduktora, to zanim ją odkręcę to muszę zakręcić zawór gazu, czy to nie ma wpływu?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
maestro
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 23:23
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Masz elektrozawór wiec to nieistotne.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
grzes70
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2010 23:30
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Jeszcze pod elektrozaworem z boku jest śrubka inna niż pozostałe(ale dlaczego z boku?).Jak przeglądałem teraz na szybko różne rzeczy to wszędzie piszą żeby spuścić mazut ale nigdzie nie pisze jak.Tak na logikę musi się dać.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
kimada
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2010 07:53
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

zaraz biorę się za grzebanie w necie, może coś uda.


Treść dodana dnia 10-08-2010 20:47:

no i niewiele znalazłem w necie. Jakoś nie widać tam żadnego zaworku do spuszczania syfu, ale jak dzisiaj zajrzałem to obok tej złączki do podłaczenie drugiego miksera jest jakaś malutka śrubka na imbus, a syf tam straszliwy, jakby jakiś olej wyciekał. teraz nie zdąrzę tam zajrzeć, bo to wiązałoby się z rozbiórką mocowania, ale jak powrócę z wakacji, to wszystko się uda.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
grzes70
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2010 23:07
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

To by mogło być to.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
kimada
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2010 17:47
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

teraz Renia w warsztacie, ale jak wróci to popatrzę


Treść dodana dnia 14-02-2012 20:32:

Dla potomnych. Z tego parownika można zalć szlam przez drugie wyjście gazu. Trzeba zdjąć tą zaślepkę, odkręcić parownik, lekko go przechylić i leci jak trza, choć u mnie najpierw musiałem wygrzebać patykiem to najgęstsze, no ale to może było spowodowane tym, że robiłem przy - 20 Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: