16 Maj 2022 17:15:41
Zdjęcia użytkowników
Toretto wolf
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

andrzej81 [off] 13-05-2022 21:10
Pozdrawiam Pleyke Grin Pfft

andrzej81 [off] 13-05-2022 20:18
Cool

lika [off] 20-03-2022 15:23
Jeśli ktoś zainteresowany to wyślę zdjęcia całości. Torba uszczelek, przełączniki, blachy przód nad kołem i masa innych części. Nowe amorki i półos

lika [off] 20-03-2022 14:50
Cena-1500 zł co nie przekracza wartości całości

lika [off] 20-03-2022 14:48
Hej....niestety już nie mam swojego łatka- 19 cabrio 1.8 1994r. ale zostało mi sporo części nowe i używane. Szyby przód, dźwignią biegów, półoska- nowa, amortyzatory i maaaaasa innych. Czy ktoś był by zainteresowany? Warunek- tylko calosc

ogr [off] 27-02-2022 18:27
Hej. Mam do sprzedania felgi aluminiowe 13. Cena do uzgodnienia

Deaver [off] 19-02-2022 20:13
Ja jeżdżę 19 prawie codziennie. Jest to moja piąta dziewiętnastka i po prostu lubię ją bardzo. Dzisiaj z okazji jej imienin (19 luty Grin) kupiłem jej nowe klocki hamulcowe i wkrótce je wymienię.

marcin90pl [off] 18-02-2022 09:32
No cóż, nie ma się co oszukiwać, że R19 to model już leciwy. Średnia wieku 30lat to większość już na żyletki oddane. Mój egzemplarz jeszcze jeździ 3 razy w roku jako zapasowe i staram się dbać. Przegląd przechodzi póki co ? ?

piomazi [off] 17-02-2022 22:55
pozdrawiam, miałem 15 lat F3N super autko

konradk [off] 30-01-2022 19:31
Witam. Też dawno mnie tutaj nie było. Mam do dziś R19. W tym roku stuknie jej 30 lat Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Renault 19 Słabe obroty , dymi na bialo 
jarzab90
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2010 22:00
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 26.08.2010 21:50
Skąd: -

Witam. posiadam Renault 19 Cabrio 1.8 benz . Wymieniałem w nim silnik , ponieważ w poprzedni byl kompletnie do d... oprócz głowicy. kupilem " nowy" silnik niewiadomego pochodzenia. zamontowalem do niego kolo zamachowe ze starego silnika i glowice. Ale przejdzmy do tematu. Gdy odpalam silnik obroty na chwilkę podskoczą do ponad 1000 obr./min i potem slabna powoli . po 3 minutach na chodzie obroty spadly do 700 obr/min. autko do tego strasznie kopci i po wydechu slychac ,ze nierowno chodzi. Co moze byc przyczyna takiego dziwnego dzialania tego silnika?
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 26-08-2010 22:00
Awatar
Essentail
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2010 22:01
Awatar


Postów: 426

Data rejestracji: 30.05.2010 01:47
Skąd: -

moze swiece/kable WN?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 221614km
 
jarzab90
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2010 22:04
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 26.08.2010 21:50
Skąd: -

Świece sa ok , kable też.
 
Essentail
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2010 22:05
Awatar


Postów: 426

Data rejestracji: 30.05.2010 01:47
Skąd: -

no to ja wymiekam...

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 221614km
 
danielb1986
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2010 22:40
Awatar


Postów: 2002

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

uszczelka pod głowicą nowa mam nadzieje jest !!


Treść dodana dnia 26-08-2010 22:41:

biały dym świadczy o obecności pary wodnej w spalinach czyli śilnik ciagnie sobie wodę prawdopodobnie z pod głowicy czyli z pod uszczelki pod głowica!

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
grzes70
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2010 23:13
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Tak jak kolega wyżej pisze prawdopodobnie uszczelka pod głowicą,tym bardziej że była zdejmowana.Może być że uszczelka się rozpadła(tym tańszym się tak czasem robi),głowica jest krzywa i źle siadła,głowica jest źle przykręcona.No i mam nadzieję że nie jest złożona na silikon?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
jarzab90
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2010 07:39
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 26.08.2010 21:50
Skąd: -

uszczelka nowa. Glowica jest dokrecona . Moj ojciec to robil bo jest mechanikiem. taakze mam ewnosc ze wszystko jest ok dokrecone.co do silikonu to nie jestem pewien czy go tam dawal. A dlaczego auto ma takie nierowne i niskie oboty?


A dlazego nie moze byc alozona na silikon?

Edytowane przez jarzab90 dnia 27-08-2010 07:44
 
grzes70
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2010 08:56
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@jarzab90: Wypełnij profil samochodu.

Zmierz kompresję.Oleju?/chłodziwa ubyło/przybyło?Składanie głowicy na silikonie choć jest praktykowane powoduje czasem problemy...różne dziwne rzeczy się potem mogą dziać.Głowica jest dokręcana na granicy wytrzymałości materiałowej i żaden dodatkowy uszczelniacz tam potrzebny nie jest.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2010 16:29
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Składanie głowicy na sam silikon to jak smarowanie kanapki gównem. Mam nadzieje że to wszystko wyjaśnia.

Po za tym - obroty są prawidłowe, rozrząd dobrze ustawiliście?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
jarzab90
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2010 18:18
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 26.08.2010 21:50
Skąd: -

rozrzad jest dobrze ustawiony. Z tego co mi każdy gadal chyba dam glowice do planowania. Czy jezeli uszczelka puscila to powinienem miec wode w oleju?
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2010 22:18
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

no jak nie planowałeś to nowa uszczelka nie załatwi sprawy.

niekoniecznie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
jarzab90
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 20:23
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 26.08.2010 21:50
Skąd: -

Dzisiaj jak odpalilem renatke o dziwo przestala kopcic. ale powstal nowy problem. chodzi jak cinquecento . pyrk pyrk pyrk... co chwile cos jakby gruchnie czy cos. kolega mechanik mi powiedzial ze moga to byc swiece albo kable do nich. powiedzial ze moze byc przebicie. co wy na to?



Sprawdzilem swiece. nie pali na 2(!) gary. kable ok bo sprawdzalem innymi. co to moze byc? aparat zaplonowy?? bo jak zdjalem pokrywe to widac ze juz jest troche wytarte tam gdzie szoruje o te bolce.

jednak to nie to. wymienilem go na nowke. udalo mi sie zalatwic.

Edytowane przez jarzab90 dnia 29-08-2010 18:05
 
klimek1990
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 08:56
Awatar


Postów: 25

Data rejestracji: 23.12.2010 22:57
Skąd: -

Nie wiem czy w renatce jest tak samo ale ja mialem taki problem w calibrze i mialem do wymiany kopolke ta od aparatu zaplonowego Wink) moze byc tez wina palucha rozdzielacza..

Mój nowy Nabytek!.. Renaukt 19 ph2 Cabrio 1.8 PB+LPG 90PS, 1993r Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 130000km
 
morfi609
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 09:07
Awatar


Postów: 3691

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@jarzab90: obstawiam na uszczelke pod głowica Smile zauwaz czy płynu ci w zbiorniczku nie ubywa Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
piotrg
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2015 22:38
Awatar


Postów: 429

Data rejestracji: 24.09.2011 20:17
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

nie śmiecę więc doczepiam Smile krótko i na temat, głowica robiona pół roku temu, kopci na biało bierze troszkę płynu ale minimalnie, i ciągnie olej, zawory nie regulowane, znowu poszła uszczelka?

fak gulf r19 gurom Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
 
grzesio
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2015 22:58
Awatar


Postów: 1231

Data rejestracji: 30.11.2008 19:54
Skąd: pomorskie
Banino

@piotrg zmień mechanika

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 11755km
 
piotrg
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2015 23:18
Awatar


Postów: 429

Data rejestracji: 24.09.2011 20:17
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

akurat składane było dobrze, była u zaprzyjaźnionego machaniora, a że ja lubie takie rzeczy to mu pomagałem i miałem na wszystko wgląd, tylko zawory klekoczą...

fak gulf r19 gurom Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
 
grzesio
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2015 23:42
Awatar


Postów: 1231

Data rejestracji: 30.11.2008 19:54
Skąd: pomorskie
Banino

@piotrg hmm F7P dla siebie składałem 2 miechy na spokojnie dokładnie, w kwestii mechaniki hmmm ufa tylko sobie?, ale skoro mówisz ze zawory klekoczą to najszybciej płytki do wyregulowania/wymiany, a zagłębiając się dalej prowadnice, zawory były wymieniane, docierane, uszczelniacze itp?, f3n-ce swojej pierwszej robiłem głowice śmigało do samego końca było dobrze, dół się skończył i blacha Pfft, chwila zastanowienia Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 11755km
 
Kujtek
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 24-07-2015 01:48
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@piotrg może być twoim szwagrem albo bratem a jak dupa to źle złoży i tak, zobacz na auto łasica...
chcesz mieć dobrze zrobione zrób to sam...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
piotrg
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 24-07-2015 22:48
Awatar


Postów: 429

Data rejestracji: 24.09.2011 20:17
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

@grzesio a no do wyregulowania, ale nigdy nie ma czasu odstawić :/
@Kujtek gdybym w praktyce wiedział.. lecz ja nie mam żadnej zawodówki tylko ogólniaka, mechanik hobbistyczny ale dużo umiem, a że to był pierwszy raz to wolałem z kimś Smile

fak gulf r19 gurom Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: