Menu główne
Forum
Klubowicze
kapusniak19 |
Dodany dnia 30-09-2010 23:04 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Witam Zgniła mi tylna prawa podłużnica. Od dołu wbijam śrubokręt:/ Przy belce jest zdrowa tylko za belka do samego końca auta (pod bagażnikiem) Planuję do zimy to naprawić tylko nie znam się za dobrze na blacharce. więc mam kilka pytań. 1. czy wyciąc tą część zgnitą pospawać nową i wstawić? 2. Z jakiej blachy? - czy są jakieś (lepsze lub gorsze)? 3. jakiej grubości blacha? 4. i czy podłużnica jest zgrzewana na całej długości do podłogi czy tylko punktowo? Może ktoś się orientuje w temacie i coś podpowie. pozdro Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-09-2010 23:04 |
mixer43 |
Dodany dnia 30-09-2010 23:19 |
Postów: 386 Data rejestracji: 07.07.2007 14:05 Skąd: śląskie Częstochowa |
sam to będziesz robić ? bo jeśli sie zbytnio nie znasz to lepiej to zostaw i zawieź do blacharza. a duże to uszkodzenie masz?
Moje auta:BMW e36 2.5 Coupe 192KM, BMW e36 m60b44 in progres
Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
|
Bubek |
Dodany dnia 30-09-2010 23:38 |
Postów: 234 Data rejestracji: 16.03.2009 00:42 Skąd: łódzkie Łódź |
@kapusniak19: jeśli znajdziesz jakiegoś "fachowca" to napewno da rade ale nie wiadomo czy bezpiecznie, samemu raczej odradzam jeśli jeszcze się nie znasz.
Jeśli jest Fabryka to punktowo zgrzewy do podłogi chyba że była już robiona, najlepiej kupić tą podłużnice z odzysku lub nową bo łatanie może się kiepsko skończyć podczas stłuczki Allways 4fun Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 160000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 01-10-2010 00:07 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Bubek: ja znajomemu wstawiałem 2 eskorcie i juz 3 lata jezdzi bez prpblemu. dostał tez strzała w tył i jest ok. podłuznica bła wyciete to co zgnite. w srodek wstawiony kradrat sciankach 3mm i po wierzku obspawane blacha 2mm zeby było ładnie i estetcznie potem masa uszczelniajaca, konserwacja i konie
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
mixer43 |
Dodany dnia 01-10-2010 09:47 |
Postów: 386 Data rejestracji: 07.07.2007 14:05 Skąd: śląskie Częstochowa |
@misiek_Pt: nie musze oczywiście przypominać że takich rzeczy jak podłużnica nie spawa sie do czoła...
Moje auta:BMW e36 2.5 Coupe 192KM, BMW e36 m60b44 in progres
Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 01-10-2010 12:13 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Ja tego nie będę spawał tylko znajomy, który wie jak się z migomatem obchodzić. Tylko pytam czy wyciąć tylko to zgnite i zrobić wstawki czy całą. Bo zgnita jest tylko tylnia część ta pod bagażnikiem, czy można poprostu ją wyciąć i dospawać do niej nową zrobioną? Treść dodana dnia 01-10-2010 18:17: A jaki jest koszt nowej podłużnicy i czy w domowych warunkach można ja wymienić bez problemu? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 01-10-2010 19:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie ma czegos takiego jak nowa podłużnica - oszalałeś chyba
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kapusniak19 |
Dodany dnia 01-10-2010 21:00 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
maestro napisał/a: Nie ma czegos takiego jak nowa podłużnica - oszalałeś chyba W necie znalazłem do kilu aut... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 01-10-2010 21:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To znajdz do 19stki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kapusniak19 |
Dodany dnia 01-10-2010 21:09 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
no właśnie nie ma. poza tym tanie nie są... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
Vaigo |
Dodany dnia 01-10-2010 22:13 |
Postów: 22 Data rejestracji: 29.09.2010 16:38 Skąd: - |
Jeśli mogę się wypowiedzieć w temacie to napisze tylko tyle ze ja bym na twoim miejscu nic nie wycinał, tylko obłożył blacha 2mm ta zgnita podłużnice łapiąc sie do zdrowej blachy lub bezpośrednio podłogi... Ja tak robiłem u siebie jak mi przez "ruda" odpadło to magiczne ucho do holowania pojazdów, i nie narzekam ;D Jak masz tak pogniłe podłużnice jak ja miałem to najgorzej będziesz miał przed bakiem paliwa a za belka (to wyprofilowane w łuk wzmocnienie ) ;D Powodzenia Moje auto: Audi 80 B4 2,3cm3, benzyna, 230000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 01-10-2010 22:20 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
A nie zgnije od środka ta nowa od starej zardzewiałej? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
Vaigo |
Dodany dnia 01-10-2010 22:37 |
Postów: 22 Data rejestracji: 29.09.2010 16:38 Skąd: - |
Moje zdanie Na ten temat jest takie ze zanim zgnije blacha 2mm to Ty 3 razy zdarzysz zmienić auto ;p zawsze możesz wziąć wywiercić we wstawce (nie osłabisz konstrukcji) jakiś otwór i zapaćkać to konserwacja do profili zamkniętych, a z wierzchu jakąś konserwacją... Ale jeszcze raz powtarzam ze tj tylko moje zdanie z którym inni moga sie nie zgadzać ;p pozdrawiam Moje auto: Audi 80 B4 2,3cm3, benzyna, 230000km
|
mixer43 |
Dodany dnia 01-10-2010 23:39 |
Postów: 386 Data rejestracji: 07.07.2007 14:05 Skąd: śląskie Częstochowa |
uczcie dziadostwa uczcie
Moje auta:BMW e36 2.5 Coupe 192KM, BMW e36 m60b44 in progres
Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 02-10-2010 16:04 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |