21 Wrzesień 2014 04:09:44
Zdjęcia użytkowników
rawiec sCATman
Ilosć albumów: 1711, Ilosć zdjęć: 6646

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

hadzik [off] 20-09-2014 09:08
no tak od zapalniczki i w tym od spryskiwaczy, ja nie miałem tego oznakowania na tablicy

Kujtek [off] 19-09-2014 15:38
milas92, nie wiem co powiedzieć, kupują 16s i jeżdżą bez szanowania itp, a ty zrobiłeś remont i ciągle coś

milas92 [off] 19-09-2014 13:00
Bot, chce szlifować, mam jeden sprawny silnik jeszcze Smile zmieniłem panewki na inne i kręci

Bot [off] 19-09-2014 12:48
ja to bym sobie ten nieszczęsny dół od f7p darował i wsadził ten z 2.0 16v

Bot [off] 19-09-2014 12:47
milas92, u Ciebie ? stanela ?

milas92 [off] 19-09-2014 12:04
Kujtek, nie żartuje sie zatarło Wink

Kujtek [off] 18-09-2014 20:52
milas92, nie żartuj

lukasz609 [off] 18-09-2014 18:52
Kujtek dziękuje ślicznie za fatygę Smile

gielab0019 [off] 18-09-2014 17:24
hadzik, bez jaj przeca jest schemat na klapce ?

maestro [off] 18-09-2014 17:08
hadzik, od zapalniczki


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy nadwozia
 Drukuj temat
zgnita podłużnica 
kapusniak19
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 30-09-2010 23:04
Awatar


Postów: 1332

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: -

Witam
Zgniła mi tylna prawa podłużnica.
Od dołu wbijam śrubokręt:/
Przy belce jest zdrowa tylko za belka do samego końca auta (pod bagażnikiem)
Planuję do zimy to naprawić tylko nie znam się za dobrze na blacharce.
więc mam kilka pytań.
1. czy wyciąc tą część zgnitą pospawać nową i wstawić?
2. Z jakiej blachy? - czy są jakieś (lepsze lub gorsze)?
3. jakiej grubości blacha?
4. i czy podłużnica jest zgrzewana na całej długości do podłogi czy tylko punktowo?
Może ktoś się orientuje w temacie i coś podpowie.
pozdro

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
mixer43
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 30-09-2010 23:19
Awatar


Postów: 386

Data rejestracji: 07.07.2007 14:05
Skąd: śląskie
Częstochowa

sam to będziesz robić ? bo jeśli sie zbytnio nie znasz to lepiej to zostaw i zawieź do blacharza. a duże to uszkodzenie masz?

Moje auta:BMW e36 2.5 Coupe 192KM, BMW e36 m60b44 in progres

Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
 
Bubek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 30-09-2010 23:38
Awatar


Postów: 234

Data rejestracji: 16.03.2009 00:42
Skąd: -

@kapusniak19: jeśli znajdziesz jakiegoś "fachowca" to napewno da rade Smile ale nie wiadomo czy bezpiecznie, samemu raczej odradzam jeśli jeszcze się nie znasz.
Jeśli jest Fabryka to punktowo zgrzewy do podłogi chyba że była już robiona, najlepiej kupić tą podłużnice z odzysku lub nową bo łatanie może się kiepsko skończyć podczas stłuczki

Rotfl Allways 4fun Grin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 160000km
 
misiek_Pt
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 00:07
Awatar

Klubowicz #0272

Postów: 5724

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@Bubek: ja znajomemu wstawiałem 2 eskorcie i juz 3 lata jezdzi bez prpblemu. dostał tez strzała w tył i jest ok. podłuznica bła wyciete to co zgnite. w srodek wstawiony kradrat sciankach 3mm i po wierzku obspawane blacha 2mm zeby było ładnie i estetcznieSmile potem masa uszczelniajaca, konserwacja i konieSmile

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
mixer43
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 09:47
Awatar


Postów: 386

Data rejestracji: 07.07.2007 14:05
Skąd: śląskie
Częstochowa

@misiek_Pt: nie musze oczywiście przypominać że takich rzeczy jak podłużnica nie spawa sie do czoła...

Moje auta:BMW e36 2.5 Coupe 192KM, BMW e36 m60b44 in progres

Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
 
kapusniak19
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 12:13
Awatar


Postów: 1332

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: -

Ja tego nie będę spawał tylko znajomy, który wie jak się z migomatem obchodzić.
Tylko pytam czy wyciąć tylko to zgnite i zrobić wstawki czy całą.
Bo zgnita jest tylko tylnia część ta pod bagażnikiem, czy można poprostu ją wyciąć i dospawać do niej nową zrobioną?


Treść dodana dnia 01-10-2010 18:17:

A jaki jest koszt nowej podłużnicy i czy w domowych warunkach można ja wymienić bez problemu?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 19:09
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41786

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie ma czegos takiego jak nowa podłużnica - oszalałeś chyba

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
kapusniak19
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 21:00
Awatar


Postów: 1332

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: -

maestro napisał/a:
Nie ma czegos takiego jak nowa podłużnica - oszalałeś chyba


W necie znalazłem do kilu aut...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 21:03
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41786

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

To znajdz do 19stki.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
kapusniak19
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 21:09
Awatar


Postów: 1332

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: -

no właśnie nie ma.
poza tym tanie nie są...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
Vaigo
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 22:13
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 29.09.2010 16:38
Skąd: -

Jeśli mogę się wypowiedzieć w temacie to napisze tylko tyle ze ja bym na twoim miejscu nic nie wycinał, tylko obłożył blacha 2mm ta zgnita podłużnice łapiąc sie do zdrowej blachy lub bezpośrednio podłogi... Ja tak robiłem u siebie jak mi przez "ruda" odpadło to magiczne ucho do holowania pojazdów, i nie narzekam ;D Jak masz tak pogniłe podłużnice jak ja miałem to najgorzej będziesz miał przed bakiem paliwa a za belka (to wyprofilowane w łuk wzmocnienie ) ;D

Powodzenia Wink

Moje auto: Audi 80 B4 2,3cm3, benzyna, 230000km
 
kapusniak19
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 22:20
Awatar


Postów: 1332

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: -

A nie zgnije od środka ta nowa od starej zardzewiałej?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
Vaigo
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 22:37
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 29.09.2010 16:38
Skąd: -

Moje zdanie Na ten temat jest takie ze zanim zgnije blacha 2mm to Ty 3 razy zdarzysz zmienić auto ;p zawsze możesz wziąć wywiercić we wstawce (nie osłabisz konstrukcji) jakiś otwór i zapaćkać to konserwacja do profili zamkniętych, a z wierzchu jakąś konserwacją...

Ale jeszcze raz powtarzam ze tj tylko moje zdanie z którym inni moga sie nie zgadzać ;p

pozdrawiam

Moje auto: Audi 80 B4 2,3cm3, benzyna, 230000km
 
mixer43
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2010 23:39
Awatar


Postów: 386

Data rejestracji: 07.07.2007 14:05
Skąd: śląskie
Częstochowa

uczcie dziadostwa uczcie

Moje auta:BMW e36 2.5 Coupe 192KM, BMW e36 m60b44 in progres

Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
 
kapusniak19
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2010 16:04
Awatar


Postów: 1332

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: -


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
Przejdź do forum: