Menu główne
Forum
Klubowicze
Kozak |
Dodany dnia 11-11-2010 01:37 |
Postów: 44 Data rejestracji: 27.05.2006 22:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dawno nie bylo mnie tutaj.
Ostatnie pół roku pracowalem nad silnikem. Chcialem zrobicz taki atmo tuning. W tej chwili wszystko wydaje się w końcowym etapie, więc postanowiłem podzielić się z wami. Co zostało zrobione .. 1. Po pierwsze - nowy pierścieńi (standard) panewki (standard) uszczelki... 2. W Anglii, zostały zakupione wałki rozrządu Newman Cams faza 264 / lift 10.6mm (In,Ex) [img]http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x2/4400/000/000/021/5c8/88cd0f350a0e3634-large.jpg[/img] is not a valid Image. 3 . Legke korbowody: -90 gr/szt [img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3829320/xlarge/89470188.jpg[/img] is not a valid Image. 4. Legke kolo zamahowe. 4340 gr. Bylo okolo 5300 gr [img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432303.jpg[/img] is not a valid Image. 5. Zawory wlotowy z Peugeot Mi16. większe na 4 mm [img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3819259/xlarge/88930049.jpg[/img] is not a valid Image. 6. porting kolektora + poszerzenie kanałów dla nowyh zaworow [img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432175.jpg[/img] is not a valid Image. 7. Regulowane koła rozrządu, Jedna firmowa + jedna na zamówienie. [img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432300.jpg[/img] is not a valid Image. 8. ECU - Janvar' 5.1 od Lada. Analog AEM i innych sportowyh ECU. Na baze system Bosch 60-2. Daje mozliwosc detalnego regulowania prawie wszystkego w ECU online. Ten upgrejd jest naitrudnejszy 9. pierścień dla mocnejszej fiksacii satelitow diferencialu. [img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432301.jpg[/img] is not a valid Image. 10. A takze Short shifter i Apexi ECV. [img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432302.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img10.imageshack.us/img10/7627/s5002223fp9.jpg[/img] is not a valid Image. Na ten moment wszystko jest zmontowane. Pracuje nad adaptowaniem nowego ECU. Kiedy to biedze zakonczone, chce zainstalowac castom made wydech 60 mm. Potem dopracowanie ECU i faz walkow.... wtedy test drive Mysle ze ten post bedze panstwu ciekawy. Wish me good luck. Edytowane przez Kozak dnia 11-11-2010 01:57 sorry for gramm
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-11-2010 01:37 |
morfi609 |
Dodany dnia 11-11-2010 07:28 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kozak: wszystko pieknie ładnie ile z tego km wyciagniesz Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
p4put1 |
Dodany dnia 11-11-2010 07:42 |
Postów: 2122 Data rejestracji: 15.03.2008 08:29 Skąd: podkarpackie Przeworsk |
Kozak w jakim miescie dokładnie mieszkasz ty to masz głowe do tej renaty
Moje auto Renault Laguna 1,9 dti rok 1999 Kombi.
GADZETY KLUBOWE SPRZEDAŻ |
Kozak |
Dodany dnia 11-11-2010 08:50 |
Postów: 44 Data rejestracji: 27.05.2006 22:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
morfi609 napisał/a: @Kozak: wszystko pieknie ładnie ile z tego km wyciagniesz Jezeli bedze okolo 170 to juz OK. Treść dodana dnia 11-11-2010 08:52: p4put1 napisał/a: Kozak w jakim miescie dokładnie mieszkasz ty to masz głowe do tej renaty Mieszkam na Ukrainie w Zapororzu. Tam gdze sa brutalni kozacy sorry for gramm
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
p4put1 |
Dodany dnia 11-11-2010 08:56 |
Postów: 2122 Data rejestracji: 15.03.2008 08:29 Skąd: podkarpackie Przeworsk |
eeeeeeee to kawał drogi ;/ ja do granicy z Ukraina mam 60 km ale do ciebie jeszcze jakies 900 do pokonania Myslalem ze blizej gdzies jestes to bym odwiedzil cie
Moje auto Renault Laguna 1,9 dti rok 1999 Kombi.
GADZETY KLUBOWE SPRZEDAŻ |
j-jachimczak |
Dodany dnia 11-11-2010 09:31 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no widze ze działasz po całosci a nie myslałes wrzucic czegos wiekszego i dopiero przy tym podlubac ;D a tak na marginesie to w jakim celu zakłada sie regulowane koło rozrzadu ?
Treść dodana dnia 11-11-2010 09:32: a tak mnie ciekawi jak wyglada w reni ten short shifter pochwalił bys sie jakas fotka ;D Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
p4put1 |
Dodany dnia 11-11-2010 10:05 |
Postów: 2122 Data rejestracji: 15.03.2008 08:29 Skąd: podkarpackie Przeworsk |
własnie pokaz aktualne foty wozu swego
Moje auto Renault Laguna 1,9 dti rok 1999 Kombi.
GADZETY KLUBOWE SPRZEDAŻ |
brozo |
Dodany dnia 11-11-2010 10:23 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
@j-jachimczak: po to żeby przyspieszyć lub opóźnić zapłon bo w r19 jest to nie możliwe a tam przesuniesz o pół ząbka i np będzie iskra przy max wysokości tłoka czyli większe ciśnienie większe bum większy kop
Treść dodana dnia 11-11-2010 10:29: znaczy sie chyba Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
Kozak |
Dodany dnia 11-11-2010 10:59 |
Postów: 44 Data rejestracji: 27.05.2006 22:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
brozo napisał/a: @j-jachimczak: po to żeby przyspieszyć lub opóźnić zapłon bo w r19 jest to nie możliwe a tam przesuniesz o pół ząbka i np będzie iskra przy max wysokości tłoka czyli większe ciśnienie większe bum większy kop Treść dodana dnia 11-11-2010 10:29: znaczy sie chyba tak bylo kiedysz. A teraz moge to robicz pzez komputer jak chce. Trudno mnie pojasnic to technicznie po Polsku. To jest bardzej dla regulowania faz wpusku i wypusku i zmieszczania polki momentu ta mocnosci na wienksze chy na mniejsze obroty. Moze ktos' z polakow to lepej pojasni. Na rosyskiem to moge bez problem. Treść dodana dnia 11-11-2010 11:00: p4put1 napisał/a: własnie pokaz aktualne foty wozu swego http://www.renaul...d_id=23370 sorry for gramm
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
brozo |
Dodany dnia 11-11-2010 11:42 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
aa czyli po prostu chcesz mieć większy moment obrotowy od niższych obrotów i tym to regulujesz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 11-11-2010 15:13 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Kozak: powiedz mi kolego. ten kołnierz zabezpieczajacy satelite z jakies stali, czy on bezposrednio zabezpiecza satelite czy jest tam jeszcze ta orginalna podkladka, seger jak to rozwiazałes jak masz tam luz miedzy satelita a kołnierzem. bo ja co troche mam z tym prlblemy;/
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Kozak |
Dodany dnia 11-11-2010 18:49 |
Postów: 44 Data rejestracji: 27.05.2006 22:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
misiek_Pt napisał/a: @Kozak: powiedz mi kolego. ten kołnierz zabezpieczajacy satelite z jakies stali, czy on bezposrednio zabezpiecza satelite czy jest tam jeszcze ta orginalna podkladka, seger jak to rozwiazałes jak masz tam luz miedzy satelita a kołnierzem. bo ja co troche mam z tym prlblemy;/ oryginalny fiksator zostal na swoim miescu. Na popszedniem diferencialu mialem dwa razy wyrwane fiksatory. w rezultacie mialem brak 3 zembow na sateliah. Zmienilem deferencial i tym razem zdecydowalem zrobic extra fiksacie na wypadek jezeli standart ne wytszyma. Kolo jest z zwyczajnej stali, tylko zhe hartowane. Znam kilka dragowych clio z takim dewajsem. Jest ok. sorry for gramm
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
piotrekandrzejuk |
Dodany dnia 11-11-2010 20:51 |
Postów: 896 Data rejestracji: 23.02.2008 08:36 Skąd: lubelskie Lublin |
Zielony jestem w sprawach tuningu, ale cieszy, że ktoś jeszcze wierzy w te samochody Będę śledził temat!
Moja była 19stka:
http://www.polska...t/19/25484 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 190000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 13-11-2010 11:24 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
tansza wersja dla ubogich zaspawac namen i sie robi pol szpera
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
Kozak |
Dodany dnia 13-11-2010 11:46 |
Postów: 44 Data rejestracji: 27.05.2006 22:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
kosiarz79 napisał/a: tansza wersja dla ubogich zaspawac namen i sie robi pol szpera nie rozumiem. prosze roziasnic sorry for gramm
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
CyccX |
Dodany dnia 13-11-2010 15:42 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
głowica jest miodzio ! te zaworki z puga...... marzenie.
170km pęknie z palcem w .... dupie VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 13-11-2010 15:59 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
swietna robota jaki koszt czesci i pracy z ciekawosci zapytam?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
CyccX |
Dodany dnia 13-11-2010 16:00 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Kozak |
Dodany dnia 13-11-2010 16:54 |
Postów: 44 Data rejestracji: 27.05.2006 22:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Zywiec napisał/a: swietna robota jaki koszt czesci i pracy z ciekawosci zapytam? trudno porachowac.. Okolo 2K usd. Atmo tuning jest drogi... Z takim budzetem to mozna i turbe wpihac, ale ja pass.. Treść dodana dnia 13-11-2010 16:58: CyccX napisał/a: http://www.youtub...N7jwCxAhHI tak jest. wczoraj udalo sie dopracowac' sygnal z cujnika polozenia wakla korbowego.. Edytowane przez Kozak dnia 13-11-2010 17:00 sorry for gramm
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
adamor11 |
Dodany dnia 14-11-2010 19:35 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
powodzenia życzę piękna rzecz
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |