29 Kwietnia 2024 22:14:46
Zdjęcia użytkowników
nemesis300 vanderlysy
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
F7P tuning UA style 
Kozak
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 01:37
Awatar


Postów: 44

Data rejestracji: 27.05.2006 22:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Dawno nie bylo mnie tutaj.
Ostatnie pół roku pracowalem nad silnikem. Chcialem zrobicz taki atmo tuning.
W tej chwili wszystko wydaje się w końcowym etapie, więc postanowiłem podzielić się z wami.
Co zostało zrobione ..
1. Po pierwsze - nowy pierścieńi (standard) panewki (standard) uszczelki...

2. W Anglii, zostały zakupione wałki rozrządu Newman Cams faza 264 / lift 10.6mm (In,Ex)
[img]http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x2/4400/000/000/021/5c8/88cd0f350a0e3634-large.jpg[/img] is not a valid Image.

3 . Legke korbowody: -90 gr/szt
[img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3829320/xlarge/89470188.jpg[/img] is not a valid Image.

4. Legke kolo zamahowe. 4340 gr. Bylo okolo 5300 gr
[img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432303.jpg[/img] is not a valid Image.

5. Zawory wlotowy z Peugeot Mi16. większe na 4 mm
[img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3819259/xlarge/88930049.jpg[/img] is not a valid Image.

6. porting kolektora + poszerzenie kanałów dla nowyh zaworow
[img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432175.jpg[/img] is not a valid Image.

7. Regulowane koła rozrządu, Jedna firmowa + jedna na zamówienie.
[img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432300.jpg[/img] is not a valid Image.

8. ECU - Janvar' 5.1 od Lada. Analog AEM i innych sportowyh ECU. Na baze system Bosch 60-2. Daje mozliwosc detalnego regulowania prawie wszystkego w ECU online. Ten upgrejd jest naitrudnejszy

9. pierścień dla mocnejszej fiksacii satelitow diferencialu.
[img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432301.jpg[/img] is not a valid Image.

10. A takze Short shifter i Apexi ECV.
[img]http://kirbreus.users.photofile.ru/photo/kirbreus/3864862/xlarge/91432302.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img10.imageshack.us/img10/7627/s5002223fp9.jpg[/img] is not a valid Image.

Na ten moment wszystko jest zmontowane. Pracuje nad adaptowaniem nowego ECU. Kiedy to biedze zakonczone, chce zainstalowac castom made wydech 60 mm. Potem dopracowanie ECU i faz walkow.... wtedy test drive Smile

Mysle ze ten post bedze panstwu ciekawy.
Wish me good luck.

Edytowane przez Kozak dnia 11-11-2010 01:57
sorry for gramm

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-11-2010 01:37
Awatar
morfi609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 07:28
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@Kozak: wszystko pieknie ładnie Smile ile z tego km wyciagniesz ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
p4put1
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 07:42
Awatar


Postów: 2122

Data rejestracji: 15.03.2008 08:29
Skąd: podkarpackie
Przeworsk

Kozak w jakim miescie dokładnie mieszkasz? ty to masz głowe do tej renaty Smile

Moje auto Renault Laguna 1,9 dti rok 1999 Kombi.
GADZETY KLUBOWE SPRZEDAŻ
 
Kozak
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 08:50
Awatar


Postów: 44

Data rejestracji: 27.05.2006 22:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

morfi609 napisał/a:
@Kozak: wszystko pieknie ładnie Smile ile z tego km wyciagniesz ?


Jezeli bedze okolo 170 to juz OK.


Treść dodana dnia 11-11-2010 08:52:

p4put1 napisał/a:
Kozak w jakim miescie dokładnie mieszkasz? ty to masz głowe do tej renaty Smile


Mieszkam na Ukrainie w Zapororzu. Tam gdze sa brutalni kozacy!

sorry for gramm

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
p4put1
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 08:56
Awatar


Postów: 2122

Data rejestracji: 15.03.2008 08:29
Skąd: podkarpackie
Przeworsk

eeeeeeee to kawał drogi ;/ ja do granicy z Ukraina mam 60 km ale do ciebie jeszcze jakies 900 do pokonaniaPfft Myslalem ze blizej gdzies jestes to bym odwiedzil ciePfft

Moje auto Renault Laguna 1,9 dti rok 1999 Kombi.
GADZETY KLUBOWE SPRZEDAŻ
 
j-jachimczak
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 09:31
Awatar


Postów: 1606

Data rejestracji: 19.12.2006 22:08
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

no widze ze działasz po całosci Grin a nie myslałes wrzucic czegos wiekszego i dopiero przy tym podlubac ? ;D a tak na marginesie to w jakim celu zakłada sie regulowane koło rozrzadu ??


Treść dodana dnia 11-11-2010 09:32:

a tak mnie ciekawi jak wyglada w reni ten short shifter Wink pochwalił bys sie jakas fotka ;D


Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
 
p4put1
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 10:05
Awatar


Postów: 2122

Data rejestracji: 15.03.2008 08:29
Skąd: podkarpackie
Przeworsk

własnie pokaz aktualne foty wozu swego GrinGrin

Moje auto Renault Laguna 1,9 dti rok 1999 Kombi.
GADZETY KLUBOWE SPRZEDAŻ
 
brozo
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 10:23
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

@j-jachimczak: po to żeby przyspieszyć lub opóźnić zapłon bo w r19 jest to nie możliwe a tam przesuniesz o pół ząbka i np będzie iskra przy max wysokości tłoka czyli większe ciśnienie większe bum większy kopGrin


Treść dodana dnia 11-11-2010 10:29:

znaczy sie chybaGrin

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
Kozak
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 10:59
Awatar


Postów: 44

Data rejestracji: 27.05.2006 22:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

brozo napisał/a:
@j-jachimczak: po to żeby przyspieszyć lub opóźnić zapłon bo w r19 jest to nie możliwe a tam przesuniesz o pół ząbka i np będzie iskra przy max wysokości tłoka czyli większe ciśnienie większe bum większy kopGrin


Treść dodana dnia 11-11-2010 10:29:

znaczy sie chybaGrin

tak bylo kiedysz. A teraz moge to robicz pzez komputer jak chce. Trudno mnie pojasnic to technicznie po Polsku. To jest bardzej dla regulowania faz wpusku i wypusku i zmieszczania polki momentu ta mocnosci na wienksze chy na mniejsze obroty.
Moze ktos' z polakow to lepej pojasni. Na rosyskiem to moge bez problem.


Treść dodana dnia 11-11-2010 11:00:

p4put1 napisał/a:
własnie pokaz aktualne foty wozu swego GrinGrin


http://www.renaul...d_id=23370

sorry for gramm

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
brozo
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 11:42
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

aa czyli po prostu chcesz mieć większy moment obrotowy od niższych obrotów i tym to regulujeszGrin

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
misiek_Pt
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 15:13
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@Kozak: powiedz mi kolego. ten kołnierz zabezpieczajacy satelite z jakies stali, czy on bezposrednio zabezpiecza satelite czy jest tam jeszcze ta orginalna podkladka, seger? jak to rozwiazałes? jak masz tam luz miedzy satelita a kołnierzem. bo ja co troche mam z tym prlblemy;/

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
Kozak
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 18:49
Awatar


Postów: 44

Data rejestracji: 27.05.2006 22:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

misiek_Pt napisał/a:
@Kozak: powiedz mi kolego. ten kołnierz zabezpieczajacy satelite z jakies stali, czy on bezposrednio zabezpiecza satelite czy jest tam jeszcze ta orginalna podkladka, seger? jak to rozwiazałes? jak masz tam luz miedzy satelita a kołnierzem. bo ja co troche mam z tym prlblemy;/


oryginalny fiksator zostal na swoim miescu. Na popszedniem diferencialu mialem dwa razy wyrwane fiksatory. w rezultacie mialem brak 3 zembow na sateliah. Zmienilem deferencial i tym razem zdecydowalem zrobic extra fiksacie na wypadek jezeli standart ne wytszyma. Kolo jest z zwyczajnej stali, tylko zhe hartowane.
Znam kilka dragowych clio z takim dewajsem. Jest ok.

sorry for gramm

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
piotrekandrzejuk
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2010 20:51
Awatar


Postów: 896

Data rejestracji: 23.02.2008 08:36
Skąd: lubelskie
Lublin

Zielony jestem w sprawach tuningu, ale cieszy, że ktoś jeszcze wierzy w te samochodySmile Będę śledził temat! Smile


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 190000km
 
kosiarz79
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 11:24
Awatar


Postów: 2556

Data rejestracji: 07.01.2007 15:54
Skąd: wielkopolskie
Września

tansza wersja dla ubogich zaspawac namen i sie robi pol szpera Rotfl

sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci

Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
 
Kozak
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 11:46
Awatar


Postów: 44

Data rejestracji: 27.05.2006 22:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

kosiarz79 napisał/a:
tansza wersja dla ubogich zaspawac namen i sie robi pol szpera Rotfl


nie rozumiem.? prosze roziasnic

sorry for gramm

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
CyccX
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 15:42
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

głowica jest miodzio !!!! te zaworki z puga...... marzenie.

170km pęknie z palcem w .... dupie

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
Zywiec
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 15:59
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

swietna robota Smile jaki koszt czesci i pracy z ciekawosci zapytam? Smile


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
CyccX
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 16:00
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra


VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
Kozak
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2010 16:54
Awatar


Postów: 44

Data rejestracji: 27.05.2006 22:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Zywiec napisał/a:
swietna robota Smile jaki koszt czesci i pracy z ciekawosci zapytam? Smile


trudno porachowac.. Okolo 2K usd. Atmo tuning jest drogi... Z takim budzetem to mozna i turbe wpihac, ale ja pass..


Treść dodana dnia 13-11-2010 16:58:



tak jest. wczoraj udalo sie dopracowac' sygnal z cujnika polozenia wakla korbowego.. Smile

Edytowane przez Kozak dnia 13-11-2010 17:00
sorry for gramm

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
adamor11
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 14-11-2010 19:35
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

powodzenia życzę piękna rzeczCool

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: