08 Maja 2024 22:45:35
Zdjęcia użytkowników
playazka CINA111
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
zamiana f7p na ... no wlasnie 
monterek5
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 22:55
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

lato sie zbliza beda checi do pracy i dlubania przy samochodzie jeszcze pol roku temu f7p mnie porywalo a teraz z kazdym dniem czuje coraz wiekszy niedosyt mocy nie to ze silnik jest padaka moze juz troszke oleju lyknie ale jakies strasznegu ubytku na mocy nie ma i tak urodzil sie pomysl moze wlozyc cos mocniejszego ale jak zainwestowac to nie po to zeby miec 20 -30 koni wiecej tylko naprawde niezla moc wystarczajaca jak na przednionapedowke i tak zaczolem przegladac silniki od renowek na aukcjach najpierw 3.0 ale strasznie ogromny jest i watpie zeby to wszytko mozna bylo spokojnie upchac i zobaczylem cos z co napewno dalo by sporo frajdy czyli silnik od megane sport 2.0 turbo
i tu sie rodzi milion pytan i 2 najwazniejsze czy wejdzie ten silnik pod maske i co z poloskami,elekryka wydech komputer zegary to juz mniejszy problem silnik wygladowo podobny do f7r a jak 2.0 zwykle od scenika czy czegokolwiek wejdzie widzialem nawet od clio sporta 197konny wlozony w 19 to czemu nie 2.0 turbo jak macie jakies sugestie chetnie przyjme krytyke pomyslu Smile2

Edytowane przez monterek5 dnia 19-01-2011 23:02
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-01-2011 22:55
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 22:59
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

przede wszystkim masz pod maską f7p czyli 1.8 135koni. f7r to 2.0 i 150koni.

do megane wchodzą 3.0 z laguny wiec i do 19stki powinny wejsc. przy turbo najwiekszy problem to miejsce z tyłu silnika czy sie zmiesci. a potem to już intercolery bajery. no i nie mów że elektryka to banał czy zegary, bo to nie takie proste.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
monterek5
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:01
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

moj blad oczywisiece ze mam f7p Smile2 za duzo sie naogladalem f7r Smile2

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
Lesiu11
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:02
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

przede wszystkim problem z immobilizerem

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:04
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

200-400 i go nie ma ale to dodatkowe, niepotrzebne koszty.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
monterek5
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:05
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

to elektryka a tym sie tak nie martwie temat na puzniej zreszta jak juz 2.0 turbo to przeszczep z rozbitka czyli szarpie co poczebuje a bede mial ( moge miec ) takiego w dobrych pieniadzach z tad to pytanie

Edytowane przez monterek5 dnia 19-01-2011 23:06
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
Lesiu11
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:06
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

w ogóle to mowa o f4r?
img843.imageshack.us/img843/654/300720101977k.jpg

Edytowane przez Lesiu11 dnia 19-01-2011 23:09
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
monterek5
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:09
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

tak np F4R Q 764 z laguny 2.0 turbo lub espace IV 2.0 turbo lub megane sport 2.0 turbo a najchetniej z megane II sport 2.0 turbo

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
Lesiu11
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:12
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

temat ogarniety na forum niemieckim, ale niestety dobrym tłumaczem nie jestemSmile

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
grzesio
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:13
Awatar


Postów: 1231

Data rejestracji: 30.11.2008 19:54
Skąd: pomorskie
Banino

@maestro: f7r 150koni nie zawsze, b18ft wchodzi, a f4r t silnik typu f, czekam na szczera odpowiedz z twojej stronySmile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 11755km
 
R9GTX
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:17
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

b20ft i jazda Pfft

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
Lesiu11
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:18
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

gość na r19.de z tego co zrozumiałem miał problem z kolektorem wydechowym, zeby go zmieścic w r19 musiał być dorobiony na zamówienie pod turbo
img708.imageshack.us/img708/1901/280520101477.jpg

Edytowane przez Lesiu11 dnia 19-01-2011 23:18
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Bot
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:18
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Bez urazy , ale co parę dni powstaje temat o turbo , swpach itd i robi się to już irytujące bo każdemu z osobna trzeba pisać , jest tyle tematów to można któryś pociągnąć a nie kolejne zakładac...

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
maestro
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:20
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie no. kolega dobrze chce sie zabrać, bo celuje w jednostki które już mają czym poszaleć, a mimo to mają potencjal i nie mają 20 lat Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bot
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:22
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Sam nie raz o takim czymś myślę , ale póki nie będę miał na koncie 5 tysięcy na tego typu 'zabawę' to tematu bym nie założył Grin

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
Raafal20
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:26
Awatar


Postów: 1661

Data rejestracji: 28.12.2008 10:28
Skąd: lubelskie
Rejowiec Fabryczny

@Bot: a skad wiesz czy kolega nie ma takiej sumy juz odlozonej Grin

Nowe fotki caba --> Galeria
Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^
"Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."
www.motostat.pl/user_images/25325/icon3.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
 
monterek5
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:26
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

mialem juz b18ft w volvo 480 fajny samochod 122 kuce serii na turbo ale to dalej mniej niz f7p co z tego ze tam zmieniali turbiny bodajze z garreta 5 na 25 ale dalej bylo to tylko okolo 150 moze wiecej a b20ft szukaj a znajdziesz do tego stara konstrukcja i napewno tez nie ma tego pulapu w ktory celuje


Treść dodana dnia 20-01-2011 00:28:

Bot napisał/a:
Sam nie raz o takim czymś myślę , ale póki nie będę miał na koncie 5 tysięcy na tego typu 'zabawę' to tematu bym nie założył Grin




ja juz fundusze mam przygotowane dlatego chce ruszyc z tematem bo jak pisalem albo pulap 200 + albo doklady remont serii i niech nabiera wartosci kolekcjonerskiej pieszczoszka :}

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:29
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Bot: zeby nie bylo. ja sobie wszystko składam. kolektor bedzie troche spawany i nie powiedziałem ostatniego słowa w swoim temacie uturbiania Cool

@monterek5: trudno powiedzieć coś konkretnie na ten temat. musisz określić sie strzał w silnik albo w moc i wtedy wybor silnikow bo tak to zbyt ogolnie cały czas.
dopiero na tvn turbo gosc miał w nexi chyba 240 koni, i mowi że hamulce standard (wielkosc) tylko zaciski zmienił bo mają przypadlość sie zapiekać Shock szok

Edytowane przez maestro dnia 19-01-2011 23:30
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
monterek5
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:31
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

maestro napisał/a:
@Bot: zeby nie bylo. ja sobie wszystko składam. kolektor bedzie troche spawany i nie powiedziałem ostatniego słowa w swoim temacie uturbiania Cool

@monterek5: trudno powiedzieć coś konkretnie na ten temat. musisz określić sie strzał w silnik albo w moc i wtedy wybor silnikow bo tak to zbyt ogolnie cały czas.
dopiero na tvn turbo gosc miał w nexi chyba 240 koni, i mowi że hamulce standard (wielkosc) tylko zaciski zmienił bo mają przypadlość sie zapiekać Shock szok




jak tylko sie da to z megane II sport 2.0 turbo zdaje sobie sprawe ze jak silnik to hamulce jak hamulce to zawias itd ale jak silnik sie ogarnie to poleci z gorki no nie Smile2

Edytowane przez monterek5 dnia 19-01-2011 23:32
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
Raafal20
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:33
Awatar


Postów: 1661

Data rejestracji: 28.12.2008 10:28
Skąd: lubelskie
Rejowiec Fabryczny

widze temat ktory bedzie mnie bardzo ciekawil Grin za jakis czas sam bede sie rozgladal za takim wlasnie motorem o podobnej mocy

Nowe fotki caba --> Galeria
Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^
"Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."
www.motostat.pl/user_images/25325/icon3.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: