Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2011 22:55 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
lato sie zbliza beda checi do pracy i dlubania przy samochodzie jeszcze pol roku temu f7p mnie porywalo a teraz z kazdym dniem czuje coraz wiekszy niedosyt mocy nie to ze silnik jest padaka moze juz troszke oleju lyknie ale jakies strasznegu ubytku na mocy nie ma i tak urodzil sie pomysl moze wlozyc cos mocniejszego ale jak zainwestowac to nie po to zeby miec 20 -30 koni wiecej tylko naprawde niezla moc wystarczajaca jak na przednionapedowke i tak zaczolem przegladac silniki od renowek na aukcjach najpierw 3.0 ale strasznie ogromny jest i watpie zeby to wszytko mozna bylo spokojnie upchac i zobaczylem cos z co napewno dalo by sporo frajdy czyli silnik od megane sport 2.0 turbo
i tu sie rodzi milion pytan i 2 najwazniejsze czy wejdzie ten silnik pod maske i co z poloskami,elekryka wydech komputer zegary to juz mniejszy problem silnik wygladowo podobny do f7r a jak 2.0 zwykle od scenika czy czegokolwiek wejdzie widzialem nawet od clio sporta 197konny wlozony w 19 to czemu nie 2.0 turbo jak macie jakies sugestie chetnie przyjme krytyke pomyslu Edytowane przez monterek5 dnia 19-01-2011 23:02 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-01-2011 22:55 |
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 22:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
przede wszystkim masz pod maską f7p czyli 1.8 135koni. f7r to 2.0 i 150koni.
do megane wchodzą 3.0 z laguny wiec i do 19stki powinny wejsc. przy turbo najwiekszy problem to miejsce z tyłu silnika czy sie zmiesci. a potem to już intercolery bajery. no i nie mów że elektryka to banał czy zegary, bo to nie takie proste. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:01 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
moj blad oczywisiece ze mam f7p za duzo sie naogladalem f7r Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:02 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
przede wszystkim problem z immobilizerem Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 23:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
200-400 i go nie ma ale to dodatkowe, niepotrzebne koszty.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:05 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
to elektryka a tym sie tak nie martwie temat na puzniej zreszta jak juz 2.0 turbo to przeszczep z rozbitka czyli szarpie co poczebuje a bede mial ( moge miec ) takiego w dobrych pieniadzach z tad to pytanie
Edytowane przez monterek5 dnia 19-01-2011 23:06 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:06 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
w ogóle to mowa o f4r?
Edytowane przez Lesiu11 dnia 19-01-2011 23:09 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:09 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
tak np F4R Q 764 z laguny 2.0 turbo lub espace IV 2.0 turbo lub megane sport 2.0 turbo a najchetniej z megane II sport 2.0 turbo Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:12 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
temat ogarniety na forum niemieckim, ale niestety dobrym tłumaczem nie jestem Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
grzesio |
Dodany dnia 19-01-2011 23:13 |
Postów: 1231 Data rejestracji: 30.11.2008 19:54 Skąd: pomorskie Banino |
@maestro: f7r 150koni nie zawsze, b18ft wchodzi, a f4r t silnik typu f, czekam na szczera odpowiedz z twojej strony Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 11755km
|
R9GTX |
Dodany dnia 19-01-2011 23:17 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
b20ft i jazda
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:18 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
gość na r19.de z tego co zrozumiałem miał problem z kolektorem wydechowym, zeby go zmieścic w r19 musiał być dorobiony na zamówienie pod turbo
Edytowane przez Lesiu11 dnia 19-01-2011 23:18 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Bot |
Dodany dnia 19-01-2011 23:18 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Bez urazy , ale co parę dni powstaje temat o turbo , swpach itd i robi się to już irytujące bo każdemu z osobna trzeba pisać , jest tyle tematów to można któryś pociągnąć a nie kolejne zakładac... Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 23:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie no. kolega dobrze chce sie zabrać, bo celuje w jednostki które już mają czym poszaleć, a mimo to mają potencjal i nie mają 20 lat
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 19-01-2011 23:22 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Sam nie raz o takim czymś myślę , ale póki nie będę miał na koncie 5 tysięcy na tego typu 'zabawę' to tematu bym nie założył Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Raafal20 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:26 |
Postów: 1661 Data rejestracji: 28.12.2008 10:28 Skąd: lubelskie Rejowiec Fabryczny |
@Bot: a skad wiesz czy kolega nie ma takiej sumy juz odlozonej
Nowe fotki caba --> Galeria Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^ "Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:26 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
mialem juz b18ft w volvo 480 fajny samochod 122 kuce serii na turbo ale to dalej mniej niz f7p co z tego ze tam zmieniali turbiny bodajze z garreta 5 na 25 ale dalej bylo to tylko okolo 150 moze wiecej a b20ft szukaj a znajdziesz do tego stara konstrukcja i napewno tez nie ma tego pulapu w ktory celuje Treść dodana dnia 20-01-2011 00:28: Bot napisał/a: Sam nie raz o takim czymś myślę , ale póki nie będę miał na koncie 5 tysięcy na tego typu 'zabawę' to tematu bym nie założył ja juz fundusze mam przygotowane dlatego chce ruszyc z tematem bo jak pisalem albo pulap 200 + albo doklady remont serii i niech nabiera wartosci kolekcjonerskiej pieszczoszka :} Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 23:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot: zeby nie bylo. ja sobie wszystko składam. kolektor bedzie troche spawany i nie powiedziałem ostatniego słowa w swoim temacie uturbiania
@monterek5: trudno powiedzieć coś konkretnie na ten temat. musisz określić sie strzał w silnik albo w moc i wtedy wybor silnikow bo tak to zbyt ogolnie cały czas. dopiero na tvn turbo gosc miał w nexi chyba 240 koni, i mowi że hamulce standard (wielkosc) tylko zaciski zmienił bo mają przypadlość sie zapiekać szok Edytowane przez maestro dnia 19-01-2011 23:30 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:31 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
maestro napisał/a: @Bot: zeby nie bylo. ja sobie wszystko składam. kolektor bedzie troche spawany i nie powiedziałem ostatniego słowa w swoim temacie uturbiania @monterek5: trudno powiedzieć coś konkretnie na ten temat. musisz określić sie strzał w silnik albo w moc i wtedy wybor silnikow bo tak to zbyt ogolnie cały czas. dopiero na tvn turbo gosc miał w nexi chyba 240 koni, i mowi że hamulce standard (wielkosc) tylko zaciski zmienił bo mają przypadlość sie zapiekać szok jak tylko sie da to z megane II sport 2.0 turbo zdaje sobie sprawe ze jak silnik to hamulce jak hamulce to zawias itd ale jak silnik sie ogarnie to poleci z gorki no nie Edytowane przez monterek5 dnia 19-01-2011 23:32 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Raafal20 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:33 |
Postów: 1661 Data rejestracji: 28.12.2008 10:28 Skąd: lubelskie Rejowiec Fabryczny |
widze temat ktory bedzie mnie bardzo ciekawil za jakis czas sam bede sie rozgladal za takim wlasnie motorem o podobnej mocy
Nowe fotki caba --> Galeria Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^ "Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |