09 Maja 2024 00:31:09
Zdjęcia użytkowników
kac_prowy_LCA spelding
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
zamiana f7p na ... no wlasnie 
Bot
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:33
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

@maestro: po paru tygodniach bez forum , Twój temat był jednym z których najbardziej mnie frapował co tam sie dzieje Grin

Jak widać niestety pole droga 99kw i w górę u nas jest nieprzetarta , trochę cycxx kombinuje , róbcie tory dla innych ;p
Silniki tanieją , są coraz bardziej dostępne także w przyszłości pewnie będzie tego więcej , o ile nadal 19nastka będzie love Grin

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-01-2011 23:33
Awatar
Brando
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:35
Awatar


Postów: 410

Data rejestracji: 07.08.2008 20:25
Skąd: łódzkie
Pabianice

Hm... a użytkownik Letni86 ? nie miał/ma przypadkiem F4R Pfft
http://www.renaul...rowstart=0 polecam Wink

Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz! Cool
Było R19 1.8PB+Lpg & Laguna 2.2dT & Mégane 1.9dTi x2
Moje auto: VW Touran I, Phase I, 2005r., BKD 16V (1968/140KM), minivan, diesel, 250000km

Moje auto: Renault Laguna III, Phase I, 2009r., M9R (1995/178KM), GrandTour, diesel, 200000km
 
maestro
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:40
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@monterek5: jak silnik odpali, i bedzie pracował poprawnie to już można opijać spokojnie. zawias czy hamulce to pikus przy takiej robocie, gdzie na prawde trzeba powalczyć z kablami i miejscem pod maską

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Mateo
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:40
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

Ja tylko czekam aż temat umrze śmiercią naturalną. Twój problem polega na tym że wydaję Ci się że wszystko będzie proste. Nie, nie będzie . A i $$$ się wszystkiego nie załatwi.
W ogóle to koszta są zawsze 2 lub nawet 3 razy większe od planowanych.
Sam remont F7P kosztuje masę kasy i czasu by zrobić z niego igiełkę.

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
Lesiu11
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:42
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

mówie ci wbijaj na forum niemieckie, nawet opis przejsciówki do kostek w czarnej skrzynce jestWink

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
monterek5
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:43
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

Brando napisał/a:
Hm... a użytkownik Letni86 ? nie miał/ma przypadkiem F4R Pfft
http://www.renaul...rowstart=0 polecam Wink



ale to nadal 170 z czyms i bez turbo

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
maestro
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:44
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Mateo: nie można tak pisać każdemu Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Mateo
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:48
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

maestro napisał/a:
@Mateo: nie można tak pisać każdemu Wink


Piszę to pierwszy raz. Ale zobaczysz. Za rok od dziś wejdę to tego tematu i napiszę "A nie mówiłem"
Chociaż w głębi duszy mam nadzieję że się mylę.

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
monterek5
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:51
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

Mateo napisał/a:
Ja tylko czekam aż temat umrze śmiercią naturalną. Twój problem polega na tym że wydaję Ci się że wszystko będzie proste. Nie, nie będzie . A i $$$ się wszystkiego nie załatwi.
W ogóle to koszta są zawsze 2 lub nawet 3 razy większe od planowanych.
Sam remont F7P kosztuje masę kasy i czasu by zrobić z niego igiełkę.




wszytko zaczyna sie od pomyslu to jest moje 3 auto w domu ktore kupilem dla frajdy zabawy i zrobienia z niego skarbonki bez dna :} jak za mlodu jezdzilem od razu po zdaniu prawka 19 w dizelku to nie bylo potem samochodu wygodniejszego i przyjemniejszego dla oka niz 19 wlasnie dlatego po wielu latach chyba 8 :} nabylem 16v mam do dyspozycji zawsze scenica 2.0 16v z 2003 takze poglad juz jakis mam na silnik renault 2.0 i miejskego pyrkacza nissana note 1.5 dci typowego miejskiego taśtasia takze ani czas mnie nie goni i koszta moge rozlozyc w czasie z tad ten pomysl a jak sie rozwinie sam jestem ciekaw i pelen entuzjazmu na starcie


Treść dodana dnia 20-01-2011 00:54:

Lesiu11 napisał/a:
mówie ci wbijaj na forum niemieckie, nawet opis przejsciówki do kostek w czarnej skrzynce jestWink


a mnie jak na nieszczescie w liceum uczyli francuskiego i co zrobisz bledy dziecinstwa Smile2

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
maestro
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

mnie niemieckiego ale nicht verstehen Frown

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Mateo
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 23:57
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

monterek5 napisał/a:
Mateo napisał/a:
Ja tylko czekam aż temat umrze śmiercią naturalną. Twój problem polega na tym że wydaję Ci się że wszystko będzie proste. Nie, nie będzie . A i $$$ się wszystkiego nie załatwi.
W ogóle to koszta są zawsze 2 lub nawet 3 razy większe od planowanych.
Sam remont F7P kosztuje masę kasy i czasu by zrobić z niego igiełkę.




wszytko zaczyna sie od pomyslu to jest moje 3 auto w domu ktore kupilem dla frajdy zabawy i zrobienia z niego skarbonki bez dna :} jak za mlodu jezdzilem od razu po zdaniu prawka 19 w dizelku to nie bylo potem samochodu wygodniejszego i przyjemniejszego dla oka niz 19 wlasnie dlatego po wielu latach chyba 8 :} nabylem 16v mam do dyspozycji zawsze scenica 2.0 16v z 2003 takze poglad juz jakis mam na silnik renault 2.0 i miejskego pyrkacza nissana note 1.5 dci typowego miejskiego taśtasia takze ani czas mnie nie goni i koszta moge rozlozyc w czasie z tad ten pomysl a jak sie rozwinie sam jestem ciekaw i pelen entuzjazmu na starcie



Właśnie zaczyna się od pomysłu i w większości przypadków na tym się kończy. Emocje opadają, zapał odchodzi. Zostajesz wtedy albo z nieruszonym autem lub z częściowo zaczętym, którego później gonisz na części bo już się kombinować nie chcę a powrót do serii już jest nieopłacalny.

Edytowane przez Mateo dnia 19-01-2011 23:58
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
monterek5
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2011 00:01
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

ubolewam nad tym ze renault sie juz nie pokusilo jak w clio wlozyc williamsa do 19 i z tad taka chec bo wtedy bylo by zal Smile2 taka perle ruszac tak czy inaczej najpierw kolekcjonowanie danych i rozeznanie techniczne projekt od strony robót nie ruszy wczesniej niz na wiosne niestety z banalnego problemu mam duzo miejsca w duzym garazu na takie zabawy cale zaplecze czyli narzedzia itd ale brak ogrzewania Smile2 niestety 70m2 nie tak latwo ogrzac . np wymienic rozrusznik w astrze przy -10 czy robic galki na wachaczach w e36 w takich temperaturach mija sie z celem juz to przerobilem , dlatego oby lato przyszlo szybko i wszystkie choroby odeszly precz

Edytowane przez monterek5 dnia 20-01-2011 00:14
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
Swistakbb
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2011 07:26
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 01.10.2009 15:33
Skąd: śląskie
Bielsko-Biała

Pomysł ciekawy ale koszty będą równie grube jak kombinacje , poza tym gdzie w polsce wykorzystasz taką moc ? na te 5 sekund przyspieszenia czy jechanie ekspresem 180 ktore osiagasz zwykla 16-stka Smile ?

Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km

Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
 
michor
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2011 09:44
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Poszukaj sobie na youtube Renault 19 dynamic servise f4r.

Clio 172 daje rade już grubo tyle Ci powiem.

Pamiętaj ze na przedni napęd, granica rozsądku to jakieś 200KM. i to że skrzynie łykają tak do ~250 nm.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
CzaKosS
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2011 10:20
Awatar


Postów: 182

Data rejestracji: 28.02.2009 20:17
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@michor: ta 19 o której piszesz już robi psssy Smile


tu link : http://www.youtub...mzD5uAlwoI

Edytowane przez CzaKosS dnia 20-01-2011 11:11
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
 
Mateo
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2012 19:23
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

Dnia 19-01-2011
Mateo napisał/a:
maestro napisał/a:
@Mateo: nie można tak pisać każdemu Wink


Piszę to pierwszy raz. Ale zobaczysz. Za rok od dziś wejdę to tego tematu i napiszę "A nie mówiłem"
Chociaż w głębi duszy mam nadzieję że się mylę.


Tylko tak dla formalności i choć się spóźniłem o ponad 2 miechy to nadal mogę napisać:
A nie mówiłemSmile

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
j-jachimczak
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2012 20:37
Awatar


Postów: 1606

Data rejestracji: 19.12.2006 22:08
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@michor granice rozsadku jakies 200KN na przednia os i skrzynie do 250nm?. w okolicy latała czy moze jeszcze lata honda civic 1,5 330KN 360Nm przy 1bar to jest dopiero granica Grin


Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
 
CyccX
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2012 21:36
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

Mateo napisał/a:


Tylko tak dla formalności i choć się spóźniłem o ponad 2 miechy to nadal mogę napisać:
A nie mówiłemSmile


gratuluje pamięci, trafnej opinii , i poznania się na ludziach Smile

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
Mateo
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 00:16
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

@CyccX Chyba już za długo tu jestem, za dużo pomysłów widziałem które skończyły się na słowach. Ehh, życie.

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
RafalS16
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2012 23:35
Awatar


Postów: 475

Data rejestracji: 26.05.2005 06:45
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Do mnie 5 miesięcy temu trafił silnik od Clio Sporta 172 razem ze wszystkimi gratami. Dziś silnik jest na sprzedaż, a skrzynia hula w moim R5. Miałem robić fajny projekt, a przez brak $$$ i zaangażowania ze strony właściciela pojazdu projekt podobnie jak wiele innych zakończył się mizernie.

Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: