Menu główne
Forum
Klubowicze
Bot |
Dodany dnia 19-01-2011 23:33 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@maestro: po paru tygodniach bez forum , Twój temat był jednym z których najbardziej mnie frapował co tam sie dzieje Jak widać niestety pole droga 99kw i w górę u nas jest nieprzetarta , trochę cycxx kombinuje , róbcie tory dla innych ;p Silniki tanieją , są coraz bardziej dostępne także w przyszłości pewnie będzie tego więcej , o ile nadal 19nastka będzie love Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-01-2011 23:33 |
Brando |
Dodany dnia 19-01-2011 23:35 |
Postów: 410 Data rejestracji: 07.08.2008 20:25 Skąd: łódzkie Pabianice |
Hm... a użytkownik Letni86 nie miał/ma przypadkiem F4R
http://www.renaul...rowstart=0 polecam Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz! Było R19 1.8PB+Lpg & Laguna 2.2dT & Mégane 1.9dTi x2 Moje auto: VW Touran I, Phase I, 2005r., BKD 16V (1968/140KM), minivan, diesel, 250000km Moje auto: Renault Laguna III, Phase I, 2009r., M9R (1995/178KM), GrandTour, diesel, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 23:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@monterek5: jak silnik odpali, i bedzie pracował poprawnie to już można opijać spokojnie. zawias czy hamulce to pikus przy takiej robocie, gdzie na prawde trzeba powalczyć z kablami i miejscem pod maską
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Mateo |
Dodany dnia 19-01-2011 23:40 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Ja tylko czekam aż temat umrze śmiercią naturalną. Twój problem polega na tym że wydaję Ci się że wszystko będzie proste. Nie, nie będzie . A i $$$ się wszystkiego nie załatwi.
W ogóle to koszta są zawsze 2 lub nawet 3 razy większe od planowanych. Sam remont F7P kosztuje masę kasy i czasu by zrobić z niego igiełkę. Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:42 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
mówie ci wbijaj na forum niemieckie, nawet opis przejsciówki do kostek w czarnej skrzynce jest Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:43 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
Brando napisał/a: Hm... a użytkownik Letni86 nie miał/ma przypadkiem F4R http://www.renaul...rowstart=0 polecam ale to nadal 170 z czyms i bez turbo Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 23:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Mateo: nie można tak pisać każdemu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Mateo |
Dodany dnia 19-01-2011 23:48 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
maestro napisał/a: @Mateo: nie można tak pisać każdemu Piszę to pierwszy raz. Ale zobaczysz. Za rok od dziś wejdę to tego tematu i napiszę "A nie mówiłem" Chociaż w głębi duszy mam nadzieję że się mylę. Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
monterek5 |
Dodany dnia 19-01-2011 23:51 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
Mateo napisał/a: Ja tylko czekam aż temat umrze śmiercią naturalną. Twój problem polega na tym że wydaję Ci się że wszystko będzie proste. Nie, nie będzie . A i $$$ się wszystkiego nie załatwi. W ogóle to koszta są zawsze 2 lub nawet 3 razy większe od planowanych. Sam remont F7P kosztuje masę kasy i czasu by zrobić z niego igiełkę. wszytko zaczyna sie od pomyslu to jest moje 3 auto w domu ktore kupilem dla frajdy zabawy i zrobienia z niego skarbonki bez dna :} jak za mlodu jezdzilem od razu po zdaniu prawka 19 w dizelku to nie bylo potem samochodu wygodniejszego i przyjemniejszego dla oka niz 19 wlasnie dlatego po wielu latach chyba 8 :} nabylem 16v mam do dyspozycji zawsze scenica 2.0 16v z 2003 takze poglad juz jakis mam na silnik renault 2.0 i miejskego pyrkacza nissana note 1.5 dci typowego miejskiego taśtasia takze ani czas mnie nie goni i koszta moge rozlozyc w czasie z tad ten pomysl a jak sie rozwinie sam jestem ciekaw i pelen entuzjazmu na starcie Treść dodana dnia 20-01-2011 00:54: Lesiu11 napisał/a: mówie ci wbijaj na forum niemieckie, nawet opis przejsciówki do kostek w czarnej skrzynce jest a mnie jak na nieszczescie w liceum uczyli francuskiego i co zrobisz bledy dziecinstwa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 23:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mnie niemieckiego ale nicht verstehen
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Mateo |
Dodany dnia 19-01-2011 23:57 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
monterek5 napisał/a: Mateo napisał/a: Ja tylko czekam aż temat umrze śmiercią naturalną. Twój problem polega na tym że wydaję Ci się że wszystko będzie proste. Nie, nie będzie . A i $$$ się wszystkiego nie załatwi. W ogóle to koszta są zawsze 2 lub nawet 3 razy większe od planowanych. Sam remont F7P kosztuje masę kasy i czasu by zrobić z niego igiełkę. wszytko zaczyna sie od pomyslu to jest moje 3 auto w domu ktore kupilem dla frajdy zabawy i zrobienia z niego skarbonki bez dna :} jak za mlodu jezdzilem od razu po zdaniu prawka 19 w dizelku to nie bylo potem samochodu wygodniejszego i przyjemniejszego dla oka niz 19 wlasnie dlatego po wielu latach chyba 8 :} nabylem 16v mam do dyspozycji zawsze scenica 2.0 16v z 2003 takze poglad juz jakis mam na silnik renault 2.0 i miejskego pyrkacza nissana note 1.5 dci typowego miejskiego taśtasia takze ani czas mnie nie goni i koszta moge rozlozyc w czasie z tad ten pomysl a jak sie rozwinie sam jestem ciekaw i pelen entuzjazmu na starcie Właśnie zaczyna się od pomysłu i w większości przypadków na tym się kończy. Emocje opadają, zapał odchodzi. Zostajesz wtedy albo z nieruszonym autem lub z częściowo zaczętym, którego później gonisz na części bo już się kombinować nie chcę a powrót do serii już jest nieopłacalny. Edytowane przez Mateo dnia 19-01-2011 23:58 Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
monterek5 |
Dodany dnia 20-01-2011 00:01 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
ubolewam nad tym ze renault sie juz nie pokusilo jak w clio wlozyc williamsa do 19 i z tad taka chec bo wtedy bylo by zal taka perle ruszac tak czy inaczej najpierw kolekcjonowanie danych i rozeznanie techniczne projekt od strony robót nie ruszy wczesniej niz na wiosne niestety z banalnego problemu mam duzo miejsca w duzym garazu na takie zabawy cale zaplecze czyli narzedzia itd ale brak ogrzewania niestety 70m2 nie tak latwo ogrzac . np wymienic rozrusznik w astrze przy -10 czy robic galki na wachaczach w e36 w takich temperaturach mija sie z celem juz to przerobilem , dlatego oby lato przyszlo szybko i wszystkie choroby odeszly precz
Edytowane przez monterek5 dnia 20-01-2011 00:14 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Swistakbb |
Dodany dnia 20-01-2011 07:26 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
Pomysł ciekawy ale koszty będą równie grube jak kombinacje , poza tym gdzie w polsce wykorzystasz taką moc ? na te 5 sekund przyspieszenia czy jechanie ekspresem 180 ktore osiagasz zwykla 16-stka ?
Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
michor |
Dodany dnia 20-01-2011 09:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Poszukaj sobie na youtube Renault 19 dynamic servise f4r.
Clio 172 daje rade już grubo tyle Ci powiem. Pamiętaj ze na przedni napęd, granica rozsądku to jakieś 200KM. i to że skrzynie łykają tak do ~250 nm. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
CzaKosS |
Dodany dnia 20-01-2011 10:20 |
Postów: 182 Data rejestracji: 28.02.2009 20:17 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Edytowane przez CzaKosS dnia 20-01-2011 11:11 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
Mateo |
Dodany dnia 10-04-2012 19:23 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Dnia 19-01-2011
Mateo napisał/a: maestro napisał/a: @Mateo: nie można tak pisać każdemu Piszę to pierwszy raz. Ale zobaczysz. Za rok od dziś wejdę to tego tematu i napiszę "A nie mówiłem" Chociaż w głębi duszy mam nadzieję że się mylę. Tylko tak dla formalności i choć się spóźniłem o ponad 2 miechy to nadal mogę napisać: A nie mówiłem Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
j-jachimczak |
Dodany dnia 10-04-2012 20:37 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@michor granice rozsadku jakies 200KN na przednia os i skrzynie do 250nm?. w okolicy latała czy moze jeszcze lata honda civic 1,5 330KN 360Nm przy 1bar to jest dopiero granica
Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
CyccX |
Dodany dnia 10-04-2012 21:36 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
Mateo napisał/a: Tylko tak dla formalności i choć się spóźniłem o ponad 2 miechy to nadal mogę napisać: A nie mówiłem gratuluje pamięci, trafnej opinii , i poznania się na ludziach VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Mateo |
Dodany dnia 11-04-2012 00:16 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
@CyccX Chyba już za długo tu jestem, za dużo pomysłów widziałem które skończyły się na słowach. Ehh, życie.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
RafalS16 |
Dodany dnia 11-05-2012 23:35 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Do mnie 5 miesięcy temu trafił silnik od Clio Sporta 172 razem ze wszystkimi gratami. Dziś silnik jest na sprzedaż, a skrzynia hula w moim R5. Miałem robić fajny projekt, a przez brak $$$ i zaangażowania ze strony właściciela pojazdu projekt podobnie jak wiele innych zakończył się mizernie. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |