Menu główne
Forum
Klubowicze
martoll |
Dodany dnia 11-02-2011 21:33 |
Postów: 210 Data rejestracji: 06.05.2009 17:24 Skąd: małopolskie Oświęcim |
W związku z tym, że ruda zaatakowała ranty na wszystkich drzwiach, a na samochodzie mam zwykły lakier, postanowiłem się gruntownie za to wziąć. Po wizycie w sklepie z lakierami doszedłem do jedynego słusznego wniosku, że zakup lakieru w sprayu się nie opłaca(100 ml. lakieru 50zł.).Na alledrogo znalazłem aerograf z dyszami wymiennymi 0,3 i 0,5 mm. I teraz do was pytanie czy ktoś z was malował kiedyś aerografem z takimi dyszami. Jaki najszerszy pasek mogę otrzymać stosując dyszę 0.5mm.Paski na drzwiach, które muszę pomalować będą miały szerokość około 10 cm. Wszystkie konstruktywne uwagi mile widziane. A cha nie posiadam kompresora, malowanie za pośrednictwem koła zapasowego. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-02-2011 21:33 |
R9GTX |
Dodany dnia 11-02-2011 21:37 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
może być różnica odcieni to po pierwsze. Druga sprawa to jeśli jest to zwykły spray (jeśli dobrze zrozumiałem) to wypada na to klar później nałożyć. Podkład i takie tam przed malowaniem to sprawa oczywista
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
ciastini |
Dodany dnia 11-02-2011 21:37 |
Postów: 1364 Data rejestracji: 12.03.2008 20:47 Skąd: - |
@martoll: u nas duza puszka lakieru - chyba 400gram jesli sie nie myle (pucha jak zwykly, duzy spray) z dobieraniem, metallic, 34-36zl.
Jesli chcesz robic doly drzwi to puszka bazy powinna spokojnie starczyc. nie zapomnij, ze musisz jeszcze kupic podklad (ok 15zl) i klar (ok 15zl). pozdrawiam Wysokość niektórych zarobków nie jest wynagrodzeniem czynności, lecz odszkodowaniem za czas spędzony w pracy.
Moje auto: Saab 900S 2.0 16v 133km, benzyna+LPG, 260000km
|
martoll |
Dodany dnia 11-02-2011 22:11 |
Postów: 210 Data rejestracji: 06.05.2009 17:24 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Panowie nie dajcie się oszukać,w zwykłej puszce jest zawsze 100-150 ml. bazy a reszta to nośnik.Mam zwykły lakier nie metalik(czerwony) więc malowanie bezbarwnym odpada.Dobieranie będzie pod kolor klapki paliwa.Najbardziej interesuje mnie max. szerokoś jaką mogę uzyskać przy dyszy 0.5mm. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 11-02-2011 22:49 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Witam
Aerografem podłączonym do kompresora z dyszą 0,5mm i ciśnieniu roboczym bodaj 1,8Bara malowałem pas ok 6cm szeroki, ale to wszystko zależy od ustawień. Osobiście nie wyobrażam sobie robić takich poprawek aerografem (kupiłem sobie do tego celu kompresor i zwykły pistolet) <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
ciastini |
Dodany dnia 11-02-2011 23:05 |
Postów: 1364 Data rejestracji: 12.03.2008 20:47 Skąd: - |
@martoll: z tego co sie orientuje zwykly lakier - nie matalizowany, rowniez sie pokrywa klarem (moge sie mylic, szpeniem nie jestem). Z jednej puszki na 100% robisz komplet drzwi (4sztuki).
Jesli oczywiscie to tylko pasek na 10cm. Wysokość niektórych zarobków nie jest wynagrodzeniem czynności, lecz odszkodowaniem za czas spędzony w pracy.
Moje auto: Saab 900S 2.0 16v 133km, benzyna+LPG, 260000km
|
bienio |
Dodany dnia 12-02-2011 00:24 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
aerograf jest przeznaczony do innych celów precyzyjne malowanie,aby uzyskać pas 10cm kup mały pistolet nisko ciśnieniowy a co do lakierów to tak metalizowane perłowe xyraliki pokrywa się bezbarwnym a co do jednolitego koloru są dwa rodzaje dorobić w akrylu(wtedy bez bezbarwnego) dorobić bazę i pokryć bezbarwnym co do spray'ów to w puszce 400ml jest nabite 100ml farby Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
Bot |
Dodany dnia 12-02-2011 00:38 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
tak tak , ale zaczales temat od tego ze ruda sie wdziera , a potem o malowaniu nie wiadomo czym. takze albo chcesz upieknic samochod na lato , albo cos zrobic zeby na pare lat nie bylo widac slabow rdzy... jedeno z drugim sie troche gryzie takze, koszta- malowanie byle czego na lato , albo konserwacja ;p Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
martoll |
Dodany dnia 12-02-2011 15:45 |
Postów: 210 Data rejestracji: 06.05.2009 17:24 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Dzięki serdeczne panowie za odpowiedzi.Z wypowiedzi @WoZnEgO wynika że muszę brać dyszę co najmniej 0,8.Pakować się w kupno kompresora i pistoletu nie będę, bo mieszkam w bloku, i miejsca nie zawiele a i inwestycja niewarta zachodu.A jak się wkurze, to ranty drzwi do gołej blachy,na to cortanin,potem podkład na podkład baranek i na to lakier w sreyu. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 211000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 12-02-2011 18:15 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
No tak ale bez kompresora tym aerografem nic nie zdziałasz. Niestety takie są fakty. Ja coś też będę musiał na wiosnę myśleć, bo mi ruda zaczyna na dole drzwi wychodzić niestety (tak to jest jak się ma budę z '89)
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |