Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 18-02-2011 21:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Haj
Jako że od zakupu miałem problem z brakiem wolnych obrotów, zacząłem od pierdół, potem TPS (także martwy) i na koncu krokowy. Sprawny ale brak mu sterowania przez komputer. Po rozebraniu komputera ukazał sie taki obraz: [img]http://images39.fotosik.pl/636/fc187045e2fd78be.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images39.fotosik.pl/635/701f3b539181a8ff.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images41.fotosik.pl/635/3803aa3e7ac9edc9.jpg[/img] is not a valid Image. Mój był zniszczony jak widać, ale symbol tego elementu to S452-2. Google mówią że dostępny zamiennik to TDA2004. Moja płytka w obrębie tego elementu jest już niestety zwęglona bardzo więc reanimacja nie pomoże, ale może ktoś spróbuje Oczywiście to wszystko po wykluczeniu sprawności krokowego, tpsu i innych pierdół. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 18-02-2011 21:46 |
szafranbtm |
Dodany dnia 19-02-2011 02:05 |
Postów: 28 Data rejestracji: 22.09.2010 01:48 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
plytka moze byc zweglona wazne zeby sciezki byly cale spróboj wlutowac zamiennik Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 25000km
|
|
|
bienio |
Dodany dnia 19-02-2011 04:04 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
obmyj zobacz jak ścieżki wyglądają,jeżeli upalone to szukaj miejsca dokąd można poprowadzić mostki aby działało ja tak już nie jedn ą elektronikę uratowałem Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-02-2011 05:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
chodzi oto że nie wiadomo co gdzie szło. nie idzie tego oczyścić bez uszkadzania dalszego w obrębie nózek.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
j-jachimczak |
Dodany dnia 19-02-2011 10:33 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@maestro: a nie szybciej jest wymienic całego kompa o tych samych parametrach ;> u miska w 16v tez wariowały obroty zreszta pamietasz ze po 2 albo 3 kompie ustały i hasaja rowno
Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
CyccX |
Dodany dnia 19-02-2011 10:54 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
typowa przypadłość w tych sterownikach. upalone tranzystorki od krokowca. wymień i powinno all dzialać spowrotem. Oczywiście zwróć uwagę na ścieżki czy sie jeszcze do czegos nadaja.
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 19-02-2011 12:37 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Rozumiem że schemata nie ma żeby odtworzyć połączenia? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 00:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie ma schematu i nikt nie chce mi podesłać fotki z dobrego kompa, jestem zmuszony kupić inny komputer.
Podpinałem inny, jak sie pozniej okazało o identycznych numerach i auto zupełnie inaczej pracuje. także to na bank to, tylko że ściechy u mnie to na prawde lipa. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
spyder |
Dodany dnia 20-02-2011 07:24 |
Postów: 20 Data rejestracji: 30.10.2009 20:59 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
u mnie było to samo zawiozłem do elektronika i po długich poszukiwaniach okazało się że ten sterownik jest dostępny tylko w chinach +koszty transportu nie opłaca się kupiłem inny komp i ta część została przelutowana do mojego kompa. dziś po południu zrobię zdjęcia i wyślę ci. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 15:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Sterownik w chinach? Przeciez nowego nikt nie zamierza kupowac. A ten upalony element można dostać normalnie w PL.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
spyder |
Dodany dnia 20-02-2011 21:12 |
Postów: 20 Data rejestracji: 30.10.2009 20:59 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
nie chodzi mi o cały sterownik tylko o to ustrojstwo co ci się upaliło. Z tego co mi mówił elektronik w Polsce już nie produkują. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 21:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie produkują ale od czegoś są zamienniki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Tomek_R21 |
Dodany dnia 20-02-2011 22:34 |
Postów: 270 Data rejestracji: 20.11.2006 20:23 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
No ładny ogień tam poszedł. I kto by pomyślał że starego poczciwego TDA i tam władowali Jedyna opcja zlukać jak w innym kompie idą ścieżki. Chociaż ten jest w takim stanie ze nic nie ryzykujesz, i wydrap trochę to co się zjarało, później najlepiej zmywacz do paznokci (sprawdzone metody ) i może coś z tego będzie widać.
Tak się przyglądam to sporo widać gdzie idzie więc na moje oko do odratowania bez żadnego wzorca (ale mogę się oczywiście mylić). A swoją drogą, to widzę że ten scalaczek jest bez żadnych przekładek izolacyjnych prosto na radiator wmontowany, więc ciekawe czy jak się pojawiło napięcie na obudowie, to czy coś dalej nie poleciało jeszcze. Edytowane przez Tomek_R21 dnia 20-02-2011 22:40 Było sobie R19
www.off-road.bydgoszcz.pl Moje auto: Rover 214 Si, 103KM, benzyna, 192000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 22:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bede miał drugi komp, trafił sie nawet o takich samych numerach, więc na pewno bede probował odtwarzać to w tym upalonym. Ale to jeszcze chwila czasu.
Co do dalszego zwarcia - auto chodzi, tylko brak mu wolnych obrotów Edytowane przez maestro dnia 20-02-2011 22:41 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
spyder |
Dodany dnia 21-02-2011 08:41 |
Postów: 20 Data rejestracji: 30.10.2009 20:59 Skąd: dolnośląskie Jelenia Góra |
a czy jesteś pewny że zamiennik będzie ci długo chodził Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 200000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 21-02-2011 08:57 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@spyder: TDA to akurat bardzo udana rodzina wzmacniaczy stosowanych praktycznie wszędzie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-02-2011 17:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@spyder: skoro katalog mówi że parametry ma podobne lub identyczne to o co chodzi? wiesz ile układów już nie robią a mają swoje odpowiedniki nowe?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |