29 Kwietnia 2024 11:25:48
Zdjęcia użytkowników
only adas
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy nadwozia
 Drukuj temat
Osłona silnika i skrzyni - co i jak? 
michor
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 15:50
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Pany!

Z czego zrobić taką ładną płytę pod silnik co bym nie załatwił miski/wybieraka/czegokolwiek? Smile

Chcę mieć spokój jak przejeżdżam nad wystającymi studzienkami....

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-02-2011 15:50
Awatar
morfi609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 16:03
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@michor: kuzyn miał w corrado płyte metalowa letko wygieta a do kołyski miał dwa nawiasy przyspawane i blokade Smile tak ze zakładał płyte na nawiasy blokował i juz Smile mógł po czym chciał jezdizc Pfft i tylko iskry sie sypały jak o cos szorował dołem Smile przedej by sie buda rozleciała niz w tej płycie dziura wyleciała Smile i o silnik czy skrzynie juz sie nie miał co bac Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
michor
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 16:20
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Noooo własnie Smile

Coś takego trzeba zmajstrować bo mnie krawężniki, koleiny i inne takie strasżąPfft

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
morfi609
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 16:29
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@michor: nieduzo roboty a naprawde fajna sprawa Smiletylko pytanie jest jedno czy silnik F7P bedzie w lecie nadarzał sie schłodzic jak cały dół bedziesz miał zakryty Smile moim zdaniem bedzie ciezko Smile
przykład podam ci taki mam plastikowa osłone z allegro co zakrywa calutki dół Smile jak jest zimno to oki szybciej łapie ciepło i utrzymuje ładnie temperature Smile ale jak juz było z 10 stopni na plusie to nieraz na chwilowym postoju wentylator pracowałSmile a co by było jak by to było z 30 stopni na pluse albo i wiecej duzy korek na drodze i zero chodnijeszgo powietrza na miske Smile mi sie wydaje ze ta chłodniczka w F7P niewyrobiła by Smile
Ja na wiosne osłone z pod silnika sciagam Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
michor
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 16:36
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Sie zrobi jakiś ten ten przelot co by się lepiej chłodziłoPfft

Mogę nawet jakieś dziury powycinać w mało kluczowych miejscach - grunt żebym miał miskę/skrzynię od przodu tak osłoniętą że jak przypitolę to nie pęknie:/

A może masz termostat do wymiany? Pfft

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
morfi609
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 16:44
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@michor: no jedyne wyjscie wyciac jakies dziurki lub paski z przodu przed skrzynia i miska Smile

nie termostat mam oki Smile mi sie tam silnik nie gotuje Smilepoprostu mówie ci jak było cieplej tak z 10-15 stopni Smile a ta osłona jest pełna niema dziur niema nic i zakrywa doszczetnie od poczatku do konca kołyske Smile wiec od dołu niema wentylacji powietrza i jak stanełem w korku to wiadomo ze temperatura szybciej bedzie rosła silnika jesli wszystko od dołu zakryte jestSmile na zime taka osłona pełna jest luks Smile szybciej silnik łapie temperatureSmile dlatego kupiłem ja Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
michor
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 17:01
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

hmmm...

No dobra- ale teoretycznie jak wszystko sprawne to tylko wiatrak będzie częściej chodził i tyle? Smile

W każdym razie - wystarczy jakiś wlot/przelot zrobić w mniej kluczowym miejscu i będzie malina. a jak nie to się poprawi Pfft


Treść dodana dnia 23-02-2011 17:01:

wracamy do kwestii:

Z czego?
nie za ciężkie ale też żeby wytrzymało uderzenie.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
mati89tczew
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 17:05
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

@michor: może pospawane z płaskowników w newralgicznych miejscach, tak ok.5-7 mm

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
morfi609
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 17:24
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

dokładnie tak jakis przelot pasowało by zrobic Smile proponuje na poczatku kołyski Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
michor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 17:37
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Własnie też tak myślałem.

Jakiś przelot na początku i podgięte do góry zeby się płoza tak zrobiła ze w razie czego to się prześlizgnie a nie zaczepiPfft

przy okazji by mnie nie bolała tak przerwa pomiędzy skrzynią a miską ... bo tak to mi koło zamachowe wyziera na świat trochę ... Sad

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 17:39
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

chodzi oto żeby można to było też zdemontować w razie czego.


Treść dodana dnia 23-02-2011 17:41:

@michor: to se blache przykrec od 1,7 i bedzie Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 23-02-2011 17:41
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

no to chyba oczywiste jest Smile

wole gwint od spawu Pfft

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: