13 Luty 2016 18:09:23
Zdjęcia użytkowników
chomik89 DieselPower
Ilosć albumów: 1726, Ilosć zdjęć: 6683

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Kujtek [off] 12-02-2016 18:57
lukasz609, hola hola, a co to za herezje tu opowiadasz? Grin

jonowaty [off] 11-02-2016 19:03
lukasz609, już nie ważne..

lukasz609 [off] 11-02-2016 18:29
jonowatya gdzie masz w belce wahacze co najwyżej drążki Pfft bo te są inne

raV [off] 11-02-2016 12:09
gielab0019, no najważniejsze, zobaczyć jak odpala i pracuje na zimnym Smile bardziej mi o budę chodzi, czy zdrowa bo na zdjęciach lakier niby ładny a podłoga może być zjedzona i dupa Smile

gielab0019 [off] 11-02-2016 11:35
raV, jak to przy każdym silniku wycieki gdzie są te wycieki , kiedy były przeprowadzone wymiany płynów ,filtrów , rozrządu Wink najwazniejsze to to żeby silnik był zimny .

raV [off] 11-02-2016 11:18
gielab0019, widziałem, ale to za duże rarytasy Grin umówiłem się na oglądanie na sobotę, na co uwagę zwracać przy silniku tym 1.4? Bo progi i podłoga to dla mnie najważniejsze Smile wgl cena 1400 już, a było 1600 Grin

Artutitu82 [off] 11-02-2016 11:00
gielab0019, no szkoda że tego silnika nie było jak swój wymienialem bo brałem i taka opcję pod uwagę Smile

gielab0019 [off] 11-02-2016 10:44
raV, jest f7r na sprzedaż hehe to możesz kupić do tej 19 Grin

raV [off] 11-02-2016 09:47
http://olx.pl/ofe.
..86cdde8ae6
chyba pojadę oglądnąć ze względu na bude, oby zdrowa była pod spodem, na zdjęciach nawet ładnie się prezetuje, silnik to pikuś można zmienić Smile

death [off] 11-02-2016 06:38
Misiasty, napisz do Monterka:-)


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy nadwozia
 Drukuj temat
naprawa skorodowanego nadkola tylnego 
marioRog
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 21:46
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 31.01.2010 20:40
Skąd: -

Witam koledzy i ponownie mam pytanie tym razem z innej beczki.A mianowicie swoje autko mam od 2009 roku i cała karosa jest ok jakich kolwiek śladów rudej .Prawie ponieważ z lewej strony tuż za drzwiami tylnimi
http://www.fotosi...d1fce.html
a kołem jest korozja i to w takim stanie że podejrzewam że raczej zaszpachlowanie nic nie da ,bo jest to sam rant .I mam pytanie następujace czy jest możliwość wymiany tego kawałka .Bo podejrzewam że koleś od którego kupiłem te auto 2 lata temu ukrył że bylo puknięte - a wnioskuje to ponieważ całe auto jest czarne połysk a miejsce (pas ) w którym jest miejsce korozji jest czarne lecz matowe .Czy jest możliwość naprawy samodzielnej tego czy można samodzielnie wymienić tylne nadkole (to jest spawane z całością czy skręcane .Jak to naprawić .

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 250000km
 
R9GTX
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:00
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

spawane. I lepiej żeby to blacharz zrobił niż samemu zepsuć

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
andrzejrenata19
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:21
Awatar


Postów: 33

Data rejestracji: 24.02.2011 22:10
Skąd: -

reparaturka kosztuje 70zł a cały błotnik ok200 zł ostatnio kupowałem blacharze wolą cały element niż spawać reparaturkę a sam bym tego nie robił

diesel musi dymić

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 188567km
 
TomekTuchola
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 12:27
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

blacharze wolą spawać cały element bo mogą konkretnie skasować, ja bym sam dorobił kawałek blachy i od środka zabezpieczył smarami i było by cudo Smile)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 13:52
Awatar


Postów: 778

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: wielkopolskie
Gniezno

albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
TomekTuchola
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 14:53
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

gp3090 napisał/a:
albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica



Oj widze że ludzie tutaj mają poczucie humoru.... Bo ty chyba nie pisałeś tego na serio?...

Edytowane przez TomekTuchola dnia 02-03-2011 14:54
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 15:51
Awatar


Postów: 778

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: wielkopolskie
Gniezno

calkowicie serio, tylko trzeba troche zdolnosci manualnych i troche pomyslec, dasz 4 warstwy i jest twarde jak blacha

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
Przejdź do forum: