31 Sierpień 2014 00:21:53
Zdjęcia użytkowników
p4put1 GONZO
Ilosć albumów: 1708, Ilosć zdjęć: 6643

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gp3090 [on] 31-08-2014 00:21
gielab0019, jak to co Grin prace sondy lambda Pfft

gielab0019 [off] 30-08-2014 23:07
Kujtek, ja dalej nie wiem co tam diagnozować zwłaszcza w F3Nie Grin

Kujtek [off] 30-08-2014 22:51
Prezes4performance
, bez walizki xr25 albo xr25s nawet nie masz się co schylać pod deskę

gielab0019 [off] 30-08-2014 21:27
Prezes4performance
, koło bezpieczników musisz tą pokrywę pod deską otworzyć ale co Ty chcesz w F3N diagnozować ?

Prezes4performance [off] 30-08-2014 20:28
Gdzie w renault 19 F3N 1992r znajdę gniazdo diagnostyczne.

gielab0019 [off] 30-08-2014 19:15
Matt91, daj znać z tym kompem co będziesz rozbierał coś się wybierze Wink

gielab0019 [off] 30-08-2014 18:47
Matt91, mi w poniedziałek zabytek przychodzi to się poskłada mam nadzieje , że sterowniki będą na necie Grin

Matt91 [off] 30-08-2014 18:42
gielab0019, w nowym lapku też mam GeForca, MSi miałem 3 lata i poza problemami z tą kartą nie mogę narzekać Wink

gielab0019 [off] 30-08-2014 18:39
Matt91, dlatego mam Geforca Grin bo nie ma problemów z aktualizacjami Wink

Matt91 [off] 30-08-2014 18:02
Kujtek, gielab0019, pobieram prosto od producenta, czyli ze strony MSi (czyli oryginalne jak na płycie). Inne, od AMD zazwyczaj kończą się "wysypem" już w procesie instalacji.


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy nadwozia
 Drukuj temat
naprawa skorodowanego nadkola tylnego 
marioRog
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 21:46
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 31.01.2010 20:40
Skąd: -

Witam koledzy i ponownie mam pytanie tym razem z innej beczki.A mianowicie swoje autko mam od 2009 roku i cała karosa jest ok jakich kolwiek śladów rudej .Prawie ponieważ z lewej strony tuż za drzwiami tylnimi
http://www.fotosi...d1fce.html
a kołem jest korozja i to w takim stanie że podejrzewam że raczej zaszpachlowanie nic nie da ,bo jest to sam rant .I mam pytanie następujace czy jest możliwość wymiany tego kawałka .Bo podejrzewam że koleś od którego kupiłem te auto 2 lata temu ukrył że bylo puknięte - a wnioskuje to ponieważ całe auto jest czarne połysk a miejsce (pas ) w którym jest miejsce korozji jest czarne lecz matowe .Czy jest możliwość naprawy samodzielnej tego czy można samodzielnie wymienić tylne nadkole (to jest spawane z całością czy skręcane .Jak to naprawić .

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 250000km
 
R9GTX
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:00
Awatar


Postów: 5227

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

spawane. I lepiej żeby to blacharz zrobił niż samemu zepsuć

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
andrzejrenata19
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:21
Awatar


Postów: 33

Data rejestracji: 24.02.2011 22:10
Skąd: -

reparaturka kosztuje 70zł a cały błotnik ok200 zł ostatnio kupowałem blacharze wolą cały element niż spawać reparaturkę a sam bym tego nie robił

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 188567km
 
TomekTuchola
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 12:27
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

blacharze wolą spawać cały element bo mogą konkretnie skasować, ja bym sam dorobił kawałek blachy i od środka zabezpieczył smarami i było by cudo Smile)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 13:52
Awatar


Postów: 770

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: -

albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
TomekTuchola
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 14:53
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

gp3090 napisał/a:
albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica



Oj widze że ludzie tutaj mają poczucie humoru.... Bo ty chyba nie pisałeś tego na serio?...

Edytowane przez TomekTuchola dnia 02-03-2011 14:54
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 15:51
Awatar


Postów: 770

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: -

calkowicie serio, tylko trzeba troche zdolnosci manualnych i troche pomyslec, dasz 4 warstwy i jest twarde jak blacha

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
Przejdź do forum: