22 Październik 2014 08:26:48
Zdjęcia użytkowników
Maro Slawek92
Ilosć albumów: 1712, Ilosć zdjęć: 6647

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

jonowaty [off] 21-10-2014 22:59
maestro, to już jest rozmontowane wszystko, półośki osobno, pusty dyferencjał osobno, ale w jednej paczce Smile

maestro [off] 21-10-2014 22:55
jonowaty, jak Ci olej z niej wyleci to zapłacisz BARDZO dużo za wszystkie szkody jakie beda poczynione. takich rzeczy nie wolno wysyłać zalanych płynami.

Robsajson [off] 21-10-2014 20:51
W pracy wysyłam palety, które mają 720kg a w list przewozowy, wpisuje 500 kg.Jeszcze nigdy o nic się nie doczepili.W prawdzie wysyłamy nie kurierem ale Pocztą czy Pekaes-em ale jeden grzyb.

jonowaty [off] 21-10-2014 19:55
valdezdle, jutro pomyślę, może uszczypnę na czymś 3 kg i będzie 49 kg Pfft

valdezdle [off] 21-10-2014 19:54
aa no chyba że tak, ja nie wysyłałem takich gabarytów więc niestety nie podpowiem Smile

jonowaty [off] 21-10-2014 19:10
valdezdle, chodzi mi o masę, bo całość z zabezpieczeniem paczki waży 52-53 kg, a do 50 kg jest taniej o 15 zł Pfft w porównaniu z przedziałem do 70 kg u UPS za pośrednictwem http://sendit.pl

valdezdle [off] 21-10-2014 19:09
Opierdziel tektura i wtedy czarna folią Wink

jonowaty [off] 21-10-2014 18:47
waży ktoś paczki jak wysyła się kurierem ? bo moja przekraczałaby z 2 kg swój przedział wagowy... da radę coś zaniżyć na papierach żeby przeszło ? Smile

jonowaty [off] 21-10-2014 12:22
Kujtek, zobaczymy jak to wyjdzie Smile

Kujtek [off] 21-10-2014 12:05
jonowaty, dogadaj się z kupcem że sobie olej zaleje, duży karton i wszystko wejdzie


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy nadwozia
 Drukuj temat
naprawa skorodowanego nadkola tylnego 
marioRog
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 21:46
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 31.01.2010 20:40
Skąd: -

Witam koledzy i ponownie mam pytanie tym razem z innej beczki.A mianowicie swoje autko mam od 2009 roku i cała karosa jest ok jakich kolwiek śladów rudej .Prawie ponieważ z lewej strony tuż za drzwiami tylnimi
http://www.fotosi...d1fce.html
a kołem jest korozja i to w takim stanie że podejrzewam że raczej zaszpachlowanie nic nie da ,bo jest to sam rant .I mam pytanie następujace czy jest możliwość wymiany tego kawałka .Bo podejrzewam że koleś od którego kupiłem te auto 2 lata temu ukrył że bylo puknięte - a wnioskuje to ponieważ całe auto jest czarne połysk a miejsce (pas ) w którym jest miejsce korozji jest czarne lecz matowe .Czy jest możliwość naprawy samodzielnej tego czy można samodzielnie wymienić tylne nadkole (to jest spawane z całością czy skręcane .Jak to naprawić .

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 250000km
 
R9GTX
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:00
Awatar


Postów: 5227

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

spawane. I lepiej żeby to blacharz zrobił niż samemu zepsuć

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
andrzejrenata19
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:21
Awatar


Postów: 33

Data rejestracji: 24.02.2011 22:10
Skąd: -

reparaturka kosztuje 70zł a cały błotnik ok200 zł ostatnio kupowałem blacharze wolą cały element niż spawać reparaturkę a sam bym tego nie robił

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 188567km
 
TomekTuchola
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 12:27
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

blacharze wolą spawać cały element bo mogą konkretnie skasować, ja bym sam dorobił kawałek blachy i od środka zabezpieczył smarami i było by cudo Smile)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 13:52
Awatar


Postów: 772

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: -

albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
TomekTuchola
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 14:53
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

gp3090 napisał/a:
albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica



Oj widze że ludzie tutaj mają poczucie humoru.... Bo ty chyba nie pisałeś tego na serio?...

Edytowane przez TomekTuchola dnia 02-03-2011 14:54
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 15:51
Awatar


Postów: 772

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: -

calkowicie serio, tylko trzeba troche zdolnosci manualnych i troche pomyslec, dasz 4 warstwy i jest twarde jak blacha

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
Przejdź do forum: