03 Lipiec 2015 04:55:12
Zdjęcia użytkowników
mapet92 Radzio
Ilosć albumów: 1722, Ilosć zdjęć: 6663

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

TermiFNFAL [on] 03-07-2015 04:51
Takie pytanie "nowicjusza" - były w R19 silniki 1,2 E7F? Wiem że budowa praktycznie ta sama co 1,4 E7J bo silniki te są zamienne ze sobą bez większych przeróbek - a pytam bo nie widzę w rozpisce silników Grin

[A] ANDI [off] 02-07-2015 19:52
dj_mafiozo, nikt, jest taki sam od zawsze .. jak piszesz algorytm wybiera foty losowo wiec Twoje tez się mogą trafić ..

dj_mafiozo [off] 02-07-2015 10:56
Kujtek, W ogóle napisz do mnie na maila, który jest w profilu... Wink

dj_mafiozo [off] 02-07-2015 10:13
Kujtek, Sprawdź skrzynkę, bo mi od razu wyskoczyło, że usunięte... Wink

dj_mafiozo [off] 02-07-2015 09:13
Kto majstrował przy algorytmie zdjęć losowych na głównej? Już po raz chyba siódmy widzę zdjęcia swojego auta...

Kujtek [off] 01-07-2015 18:05
jonowaty, jak dawno robiona klima to może trzeba dobić, na wolnych kompresor ma małą wydajność, jak przygazujesz to nadrabia małą ilość czynnika

jonowaty [off] 01-07-2015 17:00
mam taki problem w siostry Passacie Grin Grin jak samochód stoi to z nawiewów leci +16*C a jak jedzie, to 6-7*C.... mało czynnika, czy coś nie domaga ?

milas92 [off] 01-07-2015 12:36
Kujtek, AC MAX+NAWIEW NA 7 = ojaaa... uczeń

Rolf [off] 01-07-2015 12:01
Kujtek, Tylko uważaj na zgagę ubaw

Kujtek [off] 01-07-2015 10:27
Rolf, apetyt rośnie w miarę jedzenia czy jakoś tak Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy nadwozia
 Drukuj temat
naprawa skorodowanego nadkola tylnego 
marioRog
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 21:46
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 31.01.2010 20:40
Skąd: -

Witam koledzy i ponownie mam pytanie tym razem z innej beczki.A mianowicie swoje autko mam od 2009 roku i cała karosa jest ok jakich kolwiek śladów rudej .Prawie ponieważ z lewej strony tuż za drzwiami tylnimi
http://www.fotosi...d1fce.html
a kołem jest korozja i to w takim stanie że podejrzewam że raczej zaszpachlowanie nic nie da ,bo jest to sam rant .I mam pytanie następujace czy jest możliwość wymiany tego kawałka .Bo podejrzewam że koleś od którego kupiłem te auto 2 lata temu ukrył że bylo puknięte - a wnioskuje to ponieważ całe auto jest czarne połysk a miejsce (pas ) w którym jest miejsce korozji jest czarne lecz matowe .Czy jest możliwość naprawy samodzielnej tego czy można samodzielnie wymienić tylne nadkole (to jest spawane z całością czy skręcane .Jak to naprawić .

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 250000km
 
R9GTX
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:00
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

spawane. I lepiej żeby to blacharz zrobił niż samemu zepsuć

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
andrzejrenata19
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:21
Awatar


Postów: 33

Data rejestracji: 24.02.2011 22:10
Skąd: -

reparaturka kosztuje 70zł a cały błotnik ok200 zł ostatnio kupowałem blacharze wolą cały element niż spawać reparaturkę a sam bym tego nie robił

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 188567km
 
TomekTuchola
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 12:27
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

blacharze wolą spawać cały element bo mogą konkretnie skasować, ja bym sam dorobił kawałek blachy i od środka zabezpieczył smarami i było by cudo Smile)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 13:52
Awatar


Postów: 774

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: wielkopolskie
Gniezno

albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
TomekTuchola
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 14:53
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

gp3090 napisał/a:
albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica



Oj widze że ludzie tutaj mają poczucie humoru.... Bo ty chyba nie pisałeś tego na serio?...

Edytowane przez TomekTuchola dnia 02-03-2011 14:54
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 15:51
Awatar


Postów: 774

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: wielkopolskie
Gniezno

calkowicie serio, tylko trzeba troche zdolnosci manualnych i troche pomyslec, dasz 4 warstwy i jest twarde jak blacha

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
Przejdź do forum: