26 Czerwiec 2016 10:03:55
Zdjęcia użytkowników
gaceloo kurczak
Ilosć albumów: 1726, Ilosć zdjęć: 6687

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

revolution [off] 25-06-2016 20:58
Z racji wyjazdu za granice pilnie sprzedam moją szesnastkę Sad Prpozycje cenowe na pw, zalezy mi na czasie http://www.renaul.
..ost_604002

gielab0019 [off] 25-06-2016 20:54
Przyznawać się kto czarnym cabrio zajechal do Bogatyni ph2 ? Smile na Alu 16 chyba Smile

Kujtek [off] 25-06-2016 07:20
revolution, delikatnie się przełożenie zmieni ale nie przejmuj się, nic ogólnie w aucie nie zmieni. obrotomierz masz z cewki, przy dieslu dobrze by było zmienić bo tam obrotomierz ma sygnał z alternatora

orgowit [off] 25-06-2016 01:58
Kujtek Stoi u mechaniola ,dzisiaj dzwonił i mówił że chłopak całe ręce sobie pokaleczył jak wyjmował rozrusznik ;D Niestety nie ma ma opcji mam 600km ;/ A f7p na pych nigdy więcej nie ma opcji Wink

revolution [off] 25-06-2016 00:52
what?! To prawdopodobnie dobranie dłuższego paska jest bez sensu bo z przełożenie się zmieni. Czy już za bardzo analizuję? Grin Zastanawiam się czy kupić odpowiedni pasek czy zamienić koła między alternatorami

Kujtek [off] 25-06-2016 00:45
revolution, tak, coś kojarzę że i koła pasowe na wale były innego rozmiaru

revolution [off] 25-06-2016 00:27
Kółka na alternatorach się różniły? Wziąłem na podmiankę altek niby wymontowany z 19 1,8 i po dłużej walce z paskiem dopiero chwyciłem za suwmiarkę a tam 5mm różnicy na średnicy Shock

Kujtek [off] 25-06-2016 00:11
orgowit, pal na pych i też jedź Grin

orgowit [off] 24-06-2016 23:18
Czyżby wszyscy na zlocie że taka cisza na forum Wink ?

czekus [off] 23-06-2016 16:16
Też tak miałem że pisałem z kimś i samo odczytało i usunęło i po paru godzinach z powrotem była wiadomość


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy nadwozia
 Drukuj temat
naprawa skorodowanego nadkola tylnego 
marioRog
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 21:46
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 31.01.2010 20:40
Skąd: -

Witam koledzy i ponownie mam pytanie tym razem z innej beczki.A mianowicie swoje autko mam od 2009 roku i cała karosa jest ok jakich kolwiek śladów rudej .Prawie ponieważ z lewej strony tuż za drzwiami tylnimi
http://www.fotosi...d1fce.html
a kołem jest korozja i to w takim stanie że podejrzewam że raczej zaszpachlowanie nic nie da ,bo jest to sam rant .I mam pytanie następujace czy jest możliwość wymiany tego kawałka .Bo podejrzewam że koleś od którego kupiłem te auto 2 lata temu ukrył że bylo puknięte - a wnioskuje to ponieważ całe auto jest czarne połysk a miejsce (pas ) w którym jest miejsce korozji jest czarne lecz matowe .Czy jest możliwość naprawy samodzielnej tego czy można samodzielnie wymienić tylne nadkole (to jest spawane z całością czy skręcane .Jak to naprawić .

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 250000km
 
R9GTX
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:00
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

spawane. I lepiej żeby to blacharz zrobił niż samemu zepsuć

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
andrzejrenata19
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 22:21
Awatar


Postów: 33

Data rejestracji: 24.02.2011 22:10
Skąd: -

reparaturka kosztuje 70zł a cały błotnik ok200 zł ostatnio kupowałem blacharze wolą cały element niż spawać reparaturkę a sam bym tego nie robił

diesel musi dymić

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 188567km
 
TomekTuchola
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 12:27
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

blacharze wolą spawać cały element bo mogą konkretnie skasować, ja bym sam dorobił kawałek blachy i od środka zabezpieczył smarami i było by cudo Smile)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 13:52
Awatar


Postów: 779

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: wielkopolskie
Gniezno

albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
TomekTuchola
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 14:53
Awatar


Postów: 105

Data rejestracji: 09.08.2010 19:59
Skąd: -

gp3090 napisał/a:
albo jak masz talent rzeźbiarski to wlokno i zywica



Oj widze że ludzie tutaj mają poczucie humoru.... Bo ty chyba nie pisałeś tego na serio?...

Edytowane przez TomekTuchola dnia 02-03-2011 14:54
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
 
gp3090
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2011 15:51
Awatar


Postów: 779

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: wielkopolskie
Gniezno

calkowicie serio, tylko trzeba troche zdolnosci manualnych i troche pomyslec, dasz 4 warstwy i jest twarde jak blacha

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
Przejdź do forum: