Menu główne
Forum
Klubowicze
karol0910 |
Dodany dnia 08-06-2011 00:20 |
Postów: 53 Data rejestracji: 27.03.2010 12:54 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Obok kompa jest taki elektrozawór od wolnych obrotów, ostatnio mi ześwirował i podobne objawy miałem bo nie dostawal powietrza. Mozesz wypiąc przewod od niego i zobaczyc czy normalnie chodzi jesli tak to ten elektrozawór moze byc. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 190000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-06-2011 00:20 |
maestro |
Dodany dnia 08-06-2011 00:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
w magneti marelli jest przy przepustnicy i troche inny niż ten w boschach czy wielopunktach
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arrrdian |
Dodany dnia 08-06-2011 07:53 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
maestro napisał/a: w magneti marelli jest przy przepustnicy i troche inny niż ten w boschach czy wielopunktach w tym miejscu? Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 08-06-2011 10:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
po pierwsze to wtrysk boscha.
po drugie na lewo od przepustnicy. jak masz korek oleju to w linii prostej za nim. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arrrdian |
Dodany dnia 08-06-2011 14:07 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
maestro napisał/a: po pierwsze to wtrysk boscha. po drugie na lewo od przepustnicy. jak masz korek oleju to w linii prostej za nim. to przykładowy obrazek.... odpiąłem i dalej faluje. czyli to będzie to. [img]http://img849.imageshack.us/img849/5280/141156.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img854.imageshack.us/img854/1584/141058.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www4.pic-upload.de/29.07.10/ipvjq2ygi8m.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez arrrdian dnia 08-06-2011 14:47 Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 08-06-2011 22:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dokładnie taki jest przy magneti marelli.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arrrdian |
Dodany dnia 09-06-2011 15:47 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
zrobiłem tak jak pisałeś wczoraj.
Treść dodana dnia 09-06-2011 23:20: słuchaj, wróciłem dzisiaj z lublina, wbiłem na luz i obroty ~850 co to wkońcu może być.... Treść dodana dnia 10-06-2011 15:14: odpiąłem dzisiaj jeszcze raz krokowy i obroty stanęły na 2000 i falowały do max 2500. z tego co czytałem to powinno być na 3000. czyli wymiana powinna wyeliminować falujące obroty. Edytowane przez arrrdian dnia 09-06-2011 23:20 Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-06-2011 15:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
japierdziele.
kolego. powiem bardzo delikatnie. czytasz po łebkach i nie wiesz o czym mowisz. 3000 powinno być ale w silniku F3N. Uważasz że to bez róznicy czy to F3N czy F3P? Skupmy sie na tym co zrobiłeś, bo nie wiem co zrobiłeś, tak jak niby Ci kazałem, piszesz półsłowkami a oczekujesz pomocy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arrrdian |
Dodany dnia 10-06-2011 15:53 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
to chyba jest logiczne, że jak ktoś tutaj piszę to prosi o pomoc, bo nie posiada tak obszernej wiedzy..... półsłówkami - dość już komentarzy. w f3p, po tym jak odłączy się krokowego, jest normalne, że obroty falują od 2000 do max 2500? Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-06-2011 15:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie wiem czy jest normalnie. mielismy skupic sie na tym zaworku z ktorym cos zrobiłeś i nie wiadomo jaki efekt.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arrrdian |
Dodany dnia 10-06-2011 16:02 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
napisałeś: odłączyć wężyki od tego czujnika powyżej, szczelnie zatkać i napisać jaki efekt. efekt: falował dalej podmieniłem ten czujnik i dalej falował wczoraj nie robiąc nic, obroty stały na ~850, lecz po paru minutach znowu zaczął falować. dzisiaj to samo trzymał obroty, później zaczął falować i zgasł. Treść dodana dnia 15-06-2011 00:05: po wypięciu krokowego falują obroty. przyczyna? Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-06-2011 00:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a co ma byc wszystko w porzadku po odpieciu?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arrrdian |
Dodany dnia 15-06-2011 00:11 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
nie odpowiadaj pytaniem na pytanie.... to jest normalne, jak skacze od 1800 do 2500? jakaś podpowiedź, gdzie ewentualnie dalej szukać przyczyny. Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-06-2011 00:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
SKORO ODPINASZ KLUCZOWY ELEMENT STEROWANIA OBROTAMI TO CZEMU MA BYĆ DOBRZE?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arrrdian |
Dodany dnia 15-06-2011 00:16 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
człowieku dalej nie rozumiesz. jak jest wpięty też faluje i jak jest wypięty to też. więc chyba to nie on odpowiada za to falownie tylko coś innego. i nie wiem co to jest i jeśli wiesz i mogłbyś mi wkońcu napisać co to jest to będę bardzo wdzięczny..... Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 15-06-2011 00:27 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
No ja bym np pomyślał, że skoro po jego odpięciu nie ma różnicy, to chyba jest coś z nim nie halo ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
arrrdian |
Dodany dnia 15-06-2011 00:32 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
ale stara się trzymać te obroty. nawet czasem się zdarzy, że trzyma te ~850 ale po chwili znowu faluje. wyczyściłem go w benzynie.
Treść dodana dnia 27-09-2012 15:11: YouTube Video http://youtu.be/I... Czym może być przyczyna? Wężyki od podciśnienia sprawdzone Krokowiec sprawdzony Kopułka palec wymienione Świece i przewody wymienione Sonda Lambda ok Dodam, że na zimnym silniku obroty są stałe 1100. Tak się dzieje podczas, gdy jest już ciepły. Treść dodana dnia 21-11-2012 13:17: Przyczyną tych wszystkich dziwnych objawów był wtrysk: [img]http://img713.imageshack.us/img713/7493/dsc0021cv.jpg[/img] is not a valid Image. Na koniec żywotności wtrysku zrobiło się tak, że auto zaczęło tracić moc podczas jazdy, dodawanie gazu podczas odpalania, trudności z odpaleniem i zalany wtrysk oraz praca na 3 cylindrach. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Edytowane przez arrrdian dnia 21-11-2012 13:21 Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |