28 Kwietnia 2024 05:33:59
Zdjęcia użytkowników
polu morfi609
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Uszczelka/Lewe powietrze 
karol0910
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 08-06-2011 00:20
Awatar


Postów: 53

Data rejestracji: 27.03.2010 12:54
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Obok kompa jest taki elektrozawór od wolnych obrotów, ostatnio mi ześwirował i podobne objawy miałem bo nie dostawal powietrza. Mozesz wypiąc przewod od niego i zobaczyc czy normalnie chodzi jesli tak to ten elektrozawór moze byc.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 190000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 08-06-2011 00:20
Awatar
maestro
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 08-06-2011 00:26
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

w magneti marelli jest przy przepustnicy i troche inny niż ten w boschach czy wielopunktach

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
arrrdian
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 08-06-2011 07:53
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 29.04.2010 01:45
Skąd: lubelskie
Chełm

maestro napisał/a:
w magneti marelli jest przy przepustnicy i troche inny niż ten w boschach czy wielopunktach



w tym miejscu?

images43.fotosik.pl/912/184535eea3f24b76med.jpg

Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
 
maestro
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 08-06-2011 10:33
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

po pierwsze to wtrysk boscha.
po drugie na lewo od przepustnicy. jak masz korek oleju to w linii prostej za nim.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
arrrdian
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 08-06-2011 14:07
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 29.04.2010 01:45
Skąd: lubelskie
Chełm

maestro napisał/a:
po pierwsze to wtrysk boscha.
po drugie na lewo od przepustnicy. jak masz korek oleju to w linii prostej za nim.


to przykładowy obrazek....

odpiąłem i dalej faluje. czyli to będzie to.


[img]http://img849.imageshack.us/img849/5280/141156.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img854.imageshack.us/img854/1584/141058.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www4.pic-upload.de/29.07.10/ipvjq2ygi8m.jpg[/img] is not a valid Image.

Edytowane przez arrrdian dnia 08-06-2011 14:47
Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
 
maestro
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 08-06-2011 22:53
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dokładnie taki jest przy magneti marelli.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
arrrdian
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 09-06-2011 15:47
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 29.04.2010 01:45
Skąd: lubelskie
Chełm

zrobiłem tak jak pisałeś wczoraj.


Treść dodana dnia 09-06-2011 23:20:

słuchaj, wróciłem dzisiaj z lublina, wbiłem na luz i obroty ~850

co to wkońcu może być....


Treść dodana dnia 10-06-2011 15:14:

odpiąłem dzisiaj jeszcze raz krokowy i obroty stanęły na 2000 i falowały do max 2500.

z tego co czytałem to powinno być na 3000.
czyli wymiana powinna wyeliminować falujące obroty.

Edytowane przez arrrdian dnia 09-06-2011 23:20
Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
 
maestro
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 10-06-2011 15:22
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

japierdziele.

kolego. powiem bardzo delikatnie. czytasz po łebkach i nie wiesz o czym mowisz.

3000 powinno być ale w silniku F3N. Uważasz że to bez róznicy czy to F3N czy F3P?

Skupmy sie na tym co zrobiłeś, bo nie wiem co zrobiłeś, tak jak niby Ci kazałem, piszesz półsłowkami a oczekujesz pomocy.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
arrrdian
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 10-06-2011 15:53
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 29.04.2010 01:45
Skąd: lubelskie
Chełm

to chyba jest logiczne, że jak ktoś tutaj piszę to prosi o pomoc, bo nie posiada tak obszernej wiedzy.....
półsłówkami - dość już komentarzy.

w f3p, po tym jak odłączy się krokowego, jest normalne, że obroty falują od 2000 do max 2500?

Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
 
maestro
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 10-06-2011 15:58
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie wiem czy jest normalnie. mielismy skupic sie na tym zaworku z ktorym cos zrobiłeś i nie wiadomo jaki efekt.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
arrrdian
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 10-06-2011 16:02
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 29.04.2010 01:45
Skąd: lubelskie
Chełm

napisałeś: odłączyć wężyki od tego czujnika powyżej, szczelnie zatkać i napisać jaki efekt.

efekt: falował dalej
podmieniłem ten czujnik i dalej falował

wczoraj nie robiąc nic, obroty stały na ~850, lecz po paru minutach znowu zaczął falować.
dzisiaj to samo trzymał obroty, później zaczął falować i zgasł.


Treść dodana dnia 15-06-2011 00:05:

po wypięciu krokowego falują obroty. przyczyna?

Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
 
maestro
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2011 00:07
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

a co ma byc wszystko w porzadku po odpieciu?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
arrrdian
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2011 00:11
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 29.04.2010 01:45
Skąd: lubelskie
Chełm

nie odpowiadaj pytaniem na pytanie....

to jest normalne, jak skacze od 1800 do 2500?
jakaś podpowiedź, gdzie ewentualnie dalej szukać przyczyny.

Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
 
maestro
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2011 00:13
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

SKORO ODPINASZ KLUCZOWY ELEMENT STEROWANIA OBROTAMI TO CZEMU MA BYĆ DOBRZE?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
arrrdian
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2011 00:16
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 29.04.2010 01:45
Skąd: lubelskie
Chełm

człowieku dalej nie rozumiesz. jak jest wpięty też faluje i jak jest wypięty to też.
więc chyba to nie on odpowiada za to falownie tylko coś innego.

i nie wiem co to jest i jeśli wiesz i mogłbyś mi wkońcu napisać co to jest to będę bardzo wdzięczny.....

Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
 
xxlgogoxxl
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2011 00:27
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

No ja bym np pomyślał, że skoro po jego odpięciu nie ma różnicy, to chyba jest coś z nim nie halo ?

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
arrrdian
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2011 00:32
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 29.04.2010 01:45
Skąd: lubelskie
Chełm

ale stara się trzymać te obroty. nawet czasem się zdarzy, że trzyma te ~850 ale po chwili znowu faluje. wyczyściłem go w benzynie.


Treść dodana dnia 27-09-2012 15:11:

YouTube Video




http://youtu.be/I...

Czym może być przyczyna?
Wężyki od podciśnienia sprawdzone
Krokowiec sprawdzony
Kopułka palec wymienione
Świece i przewody wymienione
Sonda Lambda ok

Dodam, że na zimnym silniku obroty są stałe 1100.

Tak się dzieje podczas, gdy jest już ciepły.


Treść dodana dnia 21-11-2012 13:17:

Przyczyną tych wszystkich dziwnych objawów był wtrysk:


[img]http://img713.imageshack.us/img713/7493/dsc0021cv.jpg[/img] is not a valid Image.


Na koniec żywotności wtrysku zrobiło się tak, że auto zaczęło tracić moc podczas jazdy, dodawanie gazu podczas odpalania, trudności z odpaleniem i zalany wtrysk oraz praca na 3 cylindrach.

Po wymianie wszystko wróciło do normy.

Edytowane przez arrrdian dnia 21-11-2012 13:21
Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: