Menu główne
Forum
Klubowicze
siba14 |
Dodany dnia 24-05-2011 21:32 |
Postów: 12 Data rejestracji: 01.05.2011 14:49 Skąd: - |
Witam, na poczatku napisze ze szukalem podobnego tematu i informacji na forum ale nie udalo mi sie znalezc nic na ten taemat. Mój problem polega na tym ze przy jedzie ekonomicznej (do 2.5 tys obrotow, hamowanie silnikiem itp.) pali mi ponad 14 l LPG(albo i wiecej)/ 100 w miescie. Silnik 1.8 54 kW. Czy da sie jakos przykrecic instalacje zeby mniej mieszanki sie spao(zmniejsza sie osiagi oczywiscie no ale coz zrobic) ? Czy moze mogl sie spalic jakisz czujnik? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 235000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-05-2011 21:32 |
danielb1986 |
Dodany dnia 24-05-2011 21:34 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
jakie spalanie na pb Filtry kiedy wymnieniane Przewody świece
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
siba14 |
Dodany dnia 24-05-2011 21:38 |
Postów: 12 Data rejestracji: 01.05.2011 14:49 Skąd: - |
spalanei Pb nie wiem bo ani ja ani wszesciejszy wlasciciel praktycznie nei jedzil na benzynie. filtry wymieniane jakos na jesieni. przewody nie wiem a swiece sprawdzalem na dniach i praktycznie nowki. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 235000km
|
|
|
Carncwood |
Dodany dnia 24-05-2011 21:49 |
Postów: 95 Data rejestracji: 17.09.2010 15:10 Skąd: - |
no z 12 powinna palić przy tym silniku...
CarncwooD
I Renia poszła do żyda... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 230000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-05-2011 22:47 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@siba14: Jakieś bliższe informacje o Twojej instalacji lpg?Coś panie słabo szukałeś oprócz tego. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 24-05-2011 23:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@siba14: wiesz czym grozi brak użytkowania auta na benzynie?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
danielb1986 |
Dodany dnia 25-05-2011 00:05 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
po pierwsze samochód zawsze ale to zawsze jak jest zimny powinien byc odpalany na pb ! Jeżeli nie wiesz dlaczego polecam google.pl . Przewody w instalacjach lpg sa bardzo wazne poza tym filtry maja juz ponad pol roku mozna by bylo wymienic chociaz filtr powietrza . F3N l740 potrafi palic do 14 l LPG ale to przy mocnym deptaniu , przy spokojnej powinien palic serdnio ok 10-11 l lpg tak przynajmniej ma mój kolega . Napisz dokladniej co masz za instalacje no i dalczego samochod nie jest odpalany na pb ?!?!
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
kimada |
Dodany dnia 25-05-2011 07:40 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@siba14: stary, to ty możesz kontrabandę w zbiorniku PB wozić, bo szkoda na pusto latać
Ps. moja renia pali 12/100 lpg i nic nie tykam, bo już raz dałem gazownikom w łapy, to potem srałem się z przywróceniem do stanu pierwotnego, więc z te groszowe różnice nie warto moim zdaniem. Edytowane przez kimada dnia 25-05-2011 07:40 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
siba14 |
Dodany dnia 25-05-2011 15:30 |
Postów: 12 Data rejestracji: 01.05.2011 14:49 Skąd: - |
Odpalam na pB oczywiscie i troche jest tam w zbiorniku zawsze jakies 5-10 l. instalacja jest jakas wloska(przynajmniej opis jest w tym jezyku) jak bede znac wiecej informacji o niej to napisze. teraz przejechalem jakies 75 km i spalila mi ok 15 litrow lpg. to jest jakies szalenstwo. Filtro powietrza sprawdzalem jakies 2 tyg. temu i jest czusciutki. BTW temperatura silnika dos wysoko skacze i nie wiem czy ma to cos wspolnego ze spalanie. Plyn w chlodnicy jest zalany. Wentylator sie wlacza(ale nei wiem czy nie za pozno troszeczke). Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 235000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 25-05-2011 22:47 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@siba14: Jeśli masz 1 generację lpg to sposób regulacji jest w FAQ gazowym. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 26-05-2011 12:58 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Sposób regulacji a przez to oszczędzenia 30 PLN i zrobienia tego dobrze jest w FAQ.
F3N wyregulowany na lekko bogatą mieszankę pali 8.5-10 w trasie (w zależności od butowania), a w mieście, jeżdżąc na tyle dynamicznie na ile się dało F3N'em palił mi praktycznie jak w zegarku 13.5l. Gazem nie wali na wolnych obrotach? Te 75 km to było zrobione na raz czy po 3 kilometry dziennie? to ma bardzo duże znaczenie. Wbrew pozorom, F3N może palić i 16l gazu w mieście i nie jest to nic dziwnego (był ustawiony na bogato i szedł jak burza). Sondę zasadniczo tutaj bym wykreślił z równania bo przy I, I/II gen gazu niewielki ma wpływ na spalanie/osiągi. jezeli jest to full II generacja (bez śrubki) to wtedy tak. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
siba14 |
Dodany dnia 26-05-2011 22:37 |
Postów: 12 Data rejestracji: 01.05.2011 14:49 Skąd: - |
michor napisał/a: Sposób regulacji a przez to oszczędzenia 30 PLN i zrobienia tego dobrze jest w FAQ. F3N wyregulowany na lekko bogatą mieszankę pali 8.5-10 w trasie (w zależności od butowania), a w mieście, jeżdżąc na tyle dynamicznie na ile się dało F3N'em palił mi praktycznie jak w zegarku 13.5l. Gazem nie wali na wolnych obrotach? Te 75 km to było zrobione na raz czy po 3 kilometry dziennie? to ma bardzo duże znaczenie. Wbrew pozorom, F3N może palić i 16l gazu w mieście i nie jest to nic dziwnego (był ustawiony na bogato i szedł jak burza). Sondę zasadniczo tutaj bym wykreślił z równania bo przy I, I/II gen gazu niewielki ma wpływ na spalanie/osiągi. jezeli jest to full II generacja (bez śrubki) to wtedy tak. 1 Gazem troche smierdzi na wolnych obrotach 2 75 km bylo zrobione tak do 10 km na raz 3 ide przejrzec FAQ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 235000km
|
|
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-05-2011 22:42 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Co do 2. punktu, to się nie dziwie, że tyle Ci spalił Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
16marcin07 |
Dodany dnia 08-11-2012 13:26 |
Postów: 17 Data rejestracji: 25.02.2012 00:41 Skąd: - |
Podlaczam sie pod temat. Moja Renia chyba przechodzi jakis kryzys. Wszystko sie sypie. Moze to menopauza, nie wiem. W kazdym razie moj portfel cierpi. Teraz mam problem jak wyzej. Dziwne spalanie. Zauwazylem, ze ostatnio duzo zre, ale w granicach normy. A ostatnio robie dluzsze trasy, to widze roznice. Zawsze palila 8L LPG na trasie. Od 3 tankowan pali 14L. Co tez bardzo dziwne w drodze zatankowalem do pelna po przejechaniu 180 km i weszlo tylko 11L. Dzisiaj znow na liczniku prawie 200 km a na stacji 27L. Co do pytan o benzyne: Nie jezdze, tylko odpalam, a czasem przepalam przez kilka km. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 08-11-2012 15:31 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
czyszceznie parownika-jak stary to pewno juz ma najlepsze lata za soba . Co do ustawiaczy gazowych -przed ustawieniem palil mi 15 f3n po mustawieniu palil 18 litrow -wywalilo glowice po tygodniu ze zlosci auto poszlo na zyletki .Najlepsze jets ze ta sama instalacje zawleklem w kawalkach gdzie indziej zamontowali i nigdy auto nie palilo powyzej 10 lpg . Na moja glowe spalanie 10 na trasie to za duzo chyba ze ktos leci 180 na h na trasie powino byc do ok 8 litrow w miescie max 10-11 .Sam lepiej nic nie ustawiaj bo glowica poleci na smietnik
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 08-11-2012 15:42 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
Tak jak kolega @kosiarz79 piszę, obstawiam parownik a przede wszystkim membrany i regulacja, mogą być spękane albo dziurawe
Edytowane przez Christmas_23 dnia 08-11-2012 15:43 Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
michor |
Dodany dnia 08-11-2012 16:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
kosiarz79 napisał/a: czyszceznie parownika-jak stary to pewno juz ma najlepsze lata za soba . Co do ustawiaczy gazowych -przed ustawieniem palil mi 15 f3n po mustawieniu palil 18 litrow -wywalilo glowice po tygodniu ze zlosci auto poszlo na zyletki .Najlepsze jets ze ta sama instalacje zawleklem w kawalkach gdzie indziej zamontowali i nigdy auto nie palilo powyzej 10 lpg . Na moja glowe spalanie 10 na trasie to za duzo chyba ze ktos leci 180 na h na trasie powino byc do ok 8 litrow w miescie max 10-11 .Sam lepiej nic nie ustawiaj bo glowica poleci na smietnik Trasa ok - 8-9.. Ale ja F3N spali 10-11 l gazu w mieście to ja nie wiem jak 10-11 to beny pali i to przy oszczędzaniu. (tylko jeszcze może rozróżnijmy - bo miasto 10,000 mieszkańców i przejażdżka "po mieście" do biedronki i nazad to nie to samo co kulanie się po Stolicy w sumie.... ) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |