Menu główne
Forum
Klubowicze
gp3090 |
Dodany dnia 02-10-2011 19:44 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
@monterek5: a w teorii to każdy Ci powie że zrobi Treść dodana dnia 02-10-2011 19:46: I EMULATOR RENIXA JEST NIEZBĘDNY! MIMO SEKWENCJI! BĘDĘ TO MÓWIŁ KAŻDEMU I WIEM ZE SIĘ Z CAPSLOCKIEM NIE PISZE ALE TO JEST CIĘŻKA DO ZDOBYCIA INFORMACJA WIĘC NIECH KAŻDY WIDZI Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-10-2011 19:44 |
maestro |
Dodany dnia 02-10-2011 19:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
RENIX jest jeszcze w niektórych VOLVO (440/460), R21 i R25 oraz ponoć kilku modelach japońców (chyba mazda)
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gp3090 |
Dodany dnia 02-10-2011 19:48 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
i Espace 2 Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
gzara |
Dodany dnia 02-10-2011 21:07 |
Postów: 136 Data rejestracji: 18.04.2010 15:33 Skąd: lubelskie Nałęczów |
Jak odpiołem wtryski bez emulatora to komp nie wiedział co się dzieje i chodził na gazie: obroty na 4000 potem zrzucał co 700 aż do prawie zera ale nie zgasł, podniósł i chwilke normalnie, a potem zpowrotem na 4000 i wkółko to samo, Komputer nie wiedział czemu silnik działa choć wtryski nie chodzą
Musi być emulator. R11 TXE Electronic, R25 TXE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-10-2011 21:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@gzara: w 16stce chodzi, tylko trzeba zmostkowac jeden przekaźnik podczas pracy na LPG i wtedy da sie jeździc ale ogólnie emulator załatwia robote.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 02-10-2011 21:21 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
e gaz jest do zapalniczek i tyle nie kupuje sie 140 konnego samochodu jak sie che jezdzic oszczednie takie moje zdanie
Edytowane przez monterek5 dnia 02-10-2011 21:22 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-10-2011 21:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@monterek5: w moim przypadku chodzi o kult 16stki w ph1, i ogólnie usadzanie ludzi w moim miescie, bo raczej hondy i beemki królują. po za tym to moje podstawowe auto wiec cos za cos, niestety.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Deaver |
Dodany dnia 03-10-2011 07:50 |
Postów: 243 Data rejestracji: 12.12.2008 12:19 Skąd: opolskie Kędzierzyn-Koźle |
monterek5 napisał/a: e gaz jest do zapalniczek i tyle Z tego co ja się orientuję to dobre zapalniczki są właśnie na benzynę... Pośpiech upokarza.
Moje auto: Cayenne 4,2, diesel, 56765km
|
monterek5 |
Dodany dnia 03-10-2011 09:16 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
no widizsz nawet do zapalniczek sie nie nadaje Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Artutitu82 |
Dodany dnia 01-02-2012 18:43 |
Postów: 291 Data rejestracji: 09.07.2009 21:37 Skąd: świętokrzyskie Opatów |
Podepnę się do tematu bo zastanawiam się nad instalacja sekwencyjną do F3P multi w jednym warsztacie da się, jeśli nie ma RENIX -a (ale ten odpada ze względu na partactwo w montażu) w innym nie da się bo wtryski pracują na tym całym full-group i żaden STAG czy inny dobry komp nie będzie sterował tym a silnik dobrze będzie chodził tylko na wolnych obrotach i poleca zwykła mieszalnikowa.
Kogo panowie słuchać? Edytowane przez Artutitu82 dnia 01-02-2012 18:44 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
|
maestro |
Dodany dnia 01-02-2012 18:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Co za bzdury. F3P mutli obsluży każda sekwencja, ten sam silnik jest w lagunach i bliźniaczy F3R i jakoś tam nie widzą problemu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Artutitu82 |
Dodany dnia 01-02-2012 19:19 |
Postów: 291 Data rejestracji: 09.07.2009 21:37 Skąd: świętokrzyskie Opatów |
no widzisz tez czytałem wasze wpisy i mowie kolesiowi ze może pomylił z silnikiem 16v a on nie cały czas o 8v mówi. i ze trzeba wgrywać jakiś specjalny program żeby było ok to może sekwencja będzie chodzić. Trzeba innego warsztatu poszukać ...
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |