Menu główne
Forum
Klubowicze
Samurai |
Dodany dnia 03-09-2014 22:51 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
tak ale akurat tutaj jest bardzo wrażliwa niestety Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-09-2014 22:51 |
Kujtek |
Dodany dnia 03-09-2014 23:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Samurai wszędzie jest wrażliwa. nie wymyślaj, to tak prosta i toporna konstrukcja że póki ma olej i wodę to będzie chodzić
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Robsajson |
Dodany dnia 03-09-2014 23:30 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Klekota jest ciężko zagrzać więc ja bym się o to nie martwił. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Samurai |
Dodany dnia 04-09-2014 10:27 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
mojego zwłaszcza puki co. dwie godziny w terenie silnik cały czas pracuje przy sporym obciążeniu obroty od 2-4tyś obr, tylko wentylator się włącza ale wskazówka nie pójdzie więcej jak 90*C
Treść dodana dnia 19 styczeń 2015 21:01: znalazłem fajny patent na uturbienie silnika http://www.tuning...-p642.html plus rurki do turbo pompa zostaje bo chce tylko wzmocnić dolne obroty, oczywiście dawka paliwa będzie zwiększona. co myślicie o tej konfiguracji? Edytowane przez Samurai dnia 19-01-2015 22:01 Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |