Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 11-10-2012 23:41 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nawet dialogys nic nie mówi o F8T
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-10-2012 23:41 |
maestro |
Dodany dnia 12-10-2012 15:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek wiemy o co chodzi ale ja tez mam taki symbol na bloku (nie na tabliczce)
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Brando |
Dodany dnia 12-10-2012 21:20 |
Postów: 410 Data rejestracji: 07.08.2008 20:25 Skąd: łódzkie Pabianice |
Dokładnie na bloku jest F8T
Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz! Było R19 1.8PB+Lpg & Laguna 2.2dT & Mégane 1.9dTi x2 Moje auto: VW Touran I, Phase I, 2005r., BKD 16V (1968/140KM), minivan, diesel, 250000km Moje auto: Renault Laguna III, Phase I, 2009r., M9R (1995/178KM), GrandTour, diesel, 200000km
|
Samurai |
Dodany dnia 02-09-2014 21:44 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
zastanawiam się czy nie przełożyć taki silnik do siebie 1,9TD. Wszystko pasuje plug & play? Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
gielab0019 |
Dodany dnia 02-09-2014 21:45 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
pasuje jak masz zwykłego diesla ...
Treść dodana dnia 02 wrzesień 2014 20:50: na deser to Ci dam http://renault19....it_car.php Edytowane przez gielab0019 dnia 02-09-2014 21:50 Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-09-2014 22:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Samurai mocowania i inne pierdoły to to samo
ale biorąc pod uwagę że masz Samuraja to będziesz musiał dospawać rurę wydechu od turbo, plus dolot będziesz też musiał samemu zrobić bo z 19 nie podpasuje hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
bej |
Dodany dnia 02-09-2014 22:26 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
a co ma dolot do rzeczy zostanie ten co byl w aucie, wydech tez bez problemu podejdzie z tego co pamietam, jedynie srednica wydechu moze byc za mala
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
Samurai |
Dodany dnia 03-09-2014 09:34 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no właśnie chodzi o wydech też, kolega dobrze zwrócił uwagę na to. A jak z związką i komputerem? Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 03-09-2014 09:41 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie ma czegoś takiego jak komputer to prosty turbodiesel, żadne dTi, dCi
coś mi świta chyba chłodzenie turbo wodą to i węże chyba ciut inaczej, ale te problemy rozwiążesz dobierając wymyśl gdzie wsadzić intercooler, dogadaj się z tłumikarzem, zrób wizytę w sklepie tjuningowym (po nowy dolot) no i jedziesz z koksem hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 03-09-2014 09:49 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
u mnie jest komputer bo miałem pompe sterowaną elektrycznie kiedyś, teraz jest zwykła boscha. najgorzej to będzie znaleźć silnik w idealnym stanie chociaż z przebiegiem 100-200tyś km i który jeździ na pełnym syntetyku. Z jednej strony szkoda było by mi mojego bo jest w zaje**tej kondycji i nic się z nim nie dzieje. z Wydechem sam sobie poradzę najlepiej to kupić takie auto z silnikiem 1,9 TD tylko rozbite w tedy taniej się wszystko zrobi. Gdzie wsadze IC? to będzie wielki problem bo nie ma miejsca zbyt wiele chyba że przed maskę. Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 03-09-2014 10:00 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
a co ma przebieg do stanu ciekawe kto w ponad 20lat zrobi autem tylko 100-200tys PS jak produkowali te silniki to jeszcze nie bylo olejow syntetycznych i producent zalecal jazde na mineralnym
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 03-09-2014 10:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Zawsze swój możesz sobie umieścić na palecie i postawić w kącie w garażu, "na lepsze czasy"
Intercooler to najlepiej idź na szrot i dobierz sobie taki który się zmieści I pamiętaj, w takim aucie jak ktoś brał diesla to do dużych przebiegów... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 03-09-2014 10:09 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
właśnie wiem i obawiam się że będzie problem z tym myślałem nad swapem jednostki VAG 1Z lub coś 1,6TD Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-09-2014 12:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
bej napisał(a): a co ma przebieg do stanu ciekawe kto w ponad 20lat zrobi autem tylko 100-200tys PS jak produkowali te silniki to jeszcze nie bylo olejow syntetycznych i producent zalecal jazde na mineralnym ten turbodiesel nigdy nie miał mineralnego w specyfikacji. po za tym co do stanu i tak dalej pozostawie bez komentarza Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Samurai |
Dodany dnia 03-09-2014 13:15 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
maestro napisał(a): bej napisał(a): a co ma przebieg do stanu ciekawe kto w ponad 20lat zrobi autem tylko 100-200tys PS jak produkowali te silniki to jeszcze nie bylo olejow syntetycznych i producent zalecal jazde na mineralnym ten turbodiesel nigdy nie miał mineralnego w specyfikacji. po za tym co do stanu i tak dalej pozostawie bez komentarza tak dla ścisłości już w latach 90 były oleje syntetyczne jak nie wcześniej, wiem że ciężko trafić... u mnie jest rocznik 2004 i przebieg prawie 101tyś km śmiga od nowości na pół syntetyku, jak się zagrzeje i odkręce korek nawet dymek żadny nie leci więc silnik jak najbardziej jest ok. niestety obawiam się że kupie silnik do pełnego remontu i utopie się w kosztach jak to czasami bywa niestety Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-09-2014 13:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to nie kombinuj i jeździj jak jeździsz
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Samurai |
Dodany dnia 03-09-2014 13:29 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no własnie chyba tak zrobię Maestro, najwyżej kiedyś kupie wolniejszy reduktor i wyjdzie na to samo Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-09-2014 13:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
autorowi tematu sprzedałem turbodiesla ze swojego auta bo kładłem tam 1.8 16V w jego miejsce, nie miał zastrzeżeń i kto wie czy to do dzisiaj nie jeździ. kwestia znalezienia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Samurai |
Dodany dnia 03-09-2014 13:34 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
dokładnie, z tego co ja wiem te silniki są dosyć wytrzymałe, wiadomo że mają jakieś tam małe wady np pękające głowice podczas przegrzania lub uszkadzające się uszczelki pod głowicą...
Treść dodana dnia 03 wrzesień 2014 15:53: dokładnie, z tego co ja wiem te silniki są dosyć wytrzymałe, wiadomo że mają jakieś tam małe wady np pękające głowice podczas przegrzania lub uszkadzające się uszczelki pod głowicą... Edytowane przez Samurai dnia 03-09-2014 16:53 Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 03-09-2014 18:08 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Samurai napisał(a): dokładnie, z tego co ja wiem te silniki są dosyć wytrzymałe, wiadomo że mają jakieś tam małe wady np pękające głowice podczas przegrzania lub uszkadzające się uszczelki pod głowicą... Praktycznie każda głowica może pęknąć po przegrzaniu więc nie zaliczałbym tego do wad. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |