Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 17-03-2013 16:43 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@luksad2200 Zdejmij wąż z dolotu i palcem sprawdź czy wirnik lata czy nie
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-03-2013 16:43 |
maestro |
Dodany dnia 17-03-2013 18:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
sprawdz ciśnienie na wezu za turbiną a przed intercoolerem i bedzie jasna sprawa.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Mlody771 |
Dodany dnia 24-03-2013 21:52 |
Postów: 188 Data rejestracji: 24.07.2011 23:18 Skąd: - |
Podepnę się do tematu aby nie zakładać nowego.
Mam problem u siebie bo turbo raz pompuje dobrze (1bar), raz źle (0,5bara), a jeszcze innym razem wcale nie pompuje, wszystko zależy od temp. na zewnątrz i od tego ile autem jeżdżę, jak jeżdżę dość długo to nawet przy dużych mrozach pompuje ok. Mam wrażenie jakby coś zamarzało. Może to być wina EGR, wyjąć go wyczyścić czy zaślepić i zobaczyć co się będzie działo? Moje auto: Honda Prelude, IVgen, 1995r., benzyna, H22A2 2.2 Vtec (2157/185KM), coupe 2d, 172 000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 220000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-03-2013 21:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zaslep w cholere.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukat1988 |
Dodany dnia 24-03-2013 21:55 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
@Mlody771 Może zamarzać zawór sterujący turbo. Egr nie reguluje ciśnienia doładowania
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
Mlody771 |
Dodany dnia 24-03-2013 21:59 |
Postów: 188 Data rejestracji: 24.07.2011 23:18 Skąd: - |
@lukat1988 tak wiem że EGR nie reguluje ciśnienia doładowania, ale jak wieczorem mam problem z tym ciśnieniem, to z kolei rano mam problem z odpaleniem i szukam przyczyny aby to naprawić
Moje auto: Honda Prelude, IVgen, 1995r., benzyna, H22A2 2.2 Vtec (2157/185KM), coupe 2d, 172 000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 220000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 24-03-2013 22:02 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
@Mlody771 Sprawdź czy ten zawór działa lekko i się nie zacina, a egr wywal dla świętego spokoju
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-03-2013 22:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Mlody771 jak masz problem z odpaleniem to wyklucz cofające sie paliwo i świece. nic wiecej tam nie ma.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Mlody771 |
Dodany dnia 24-03-2013 22:05 |
Postów: 188 Data rejestracji: 24.07.2011 23:18 Skąd: - |
cztery świece nowe, a cofające paliwo to co masz na myśli jak to sprawdzić? Nie zawsze mam ten problem z odpaleniem bo jak wieczorem turbo dobrze pompuje to rano bez problemu odpalam nawet przy -15 a jak nie pompuje to rano przy -2 mam problem
Treść dodana dnia 24-03-2013 22:07: @lukat1988 tą dźwigienką w zaworze mogę normalnie ruszać, więc chyba zawór się nie zacina Moje auto: Honda Prelude, IVgen, 1995r., benzyna, H22A2 2.2 Vtec (2157/185KM), coupe 2d, 172 000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 220000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 25-03-2013 18:14 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
@Mlody771 Generalnie to chodzi o ten moment gdy turbo słabo dmucha, wtedy sprawdź czy zawór jest ok. A może jakaś nieszczelność w przewodzie sterującym turbo
Cofające paliwo zobacz czy w przewodach paliwowych nie masz bąbelków Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
maestro |
Dodany dnia 25-03-2013 18:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Mlody771 jaki zawór możesz swobodnie ruszac? tzn jaką dźwigienką?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukat1988 |
Dodany dnia 25-03-2013 18:37 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
@maestro Mi ciągle chodzi o zawór upustowy na turbinie
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
maestro |
Dodany dnia 25-03-2013 19:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@lukat1988 mi też, a jezeli może nim ręką ruszać to jest do bani.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Mlody771 |
Dodany dnia 26-03-2013 21:00 |
Postów: 188 Data rejestracji: 24.07.2011 23:18 Skąd: - |
@lukat1988 jak mogę sprawdzić zawór podczas jazdy?
@maestro mi chodzi o to: http://zapodaj.ne...44f1ea.jpg nie wiem o czy mówimy o tym samym ale jak tym co na obrazku pokazałem ruszam to on odrazu wraca na swoje miejsce i stawia bardzo duży opór ale się rusza Moje auto: Honda Prelude, IVgen, 1995r., benzyna, H22A2 2.2 Vtec (2157/185KM), coupe 2d, 172 000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 220000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-03-2013 21:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Na pewno ręcznie nie powinienes dac rady go ruszyc.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomi |
Dodany dnia 26-03-2013 22:44 |
Postów: 628 Data rejestracji: 26.07.2005 21:54 Skąd: śląskie Częstochowa |
U mnie dalo sie ruszyc reka, ale trzeba bylo troche sily uzyc. A turbina ladowala dobrze.
Była R19 1.9dt RT z ABS 94r./
Megane III 1.9dci/ I30crdi GD Moje auto: Renault Laguna II dci/MeganeIVph2, diesel
|
Mlody771 |
Dodany dnia 27-03-2013 03:59 |
Postów: 188 Data rejestracji: 24.07.2011 23:18 Skąd: - |
@maestro może i tak, ja się na tym nie znam. On od razu jak się go puści to wraca na swoje miejsce, a turbo ładuje 1 bar, a czasami coś mu właśnie odwala że mniej albo wcale, to co jeździć z tym czy go jakoś wyczyścić czy co?
Moje auto: Honda Prelude, IVgen, 1995r., benzyna, H22A2 2.2 Vtec (2157/185KM), coupe 2d, 172 000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 220000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 27-03-2013 20:11 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Tak jakby się nie domykał czasami. Jeżeli masz możliwość weź sprężarkę i patrz przy ilu barach się otwiera zawór, powinien przy około 1 bar. sprawdzisz też jak pracuje sam zawór.
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 02-04-2013 21:33 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
a co to może byc tak jakby przytrzymanie motoru przy 170km.h jechałem autostradą i w pewnym momecia zauważyłem taie przytrzymanie, mozliwe ze paliw abyło by zamło w baku
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-04-2013 21:37 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
cala ropa na sciance baku byla od przyspieszenia i predkosci
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |