19 Kwietnia 2024 07:51:41
Zdjęcia użytkowników
p4put1 stasek117
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
Cieknąca pompa wtryskowa 
Kriss
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2011 08:25
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Koledze może chodzi o rozebranie całego rozrządu co jest nieuniknione przy demontażu pompy.

Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 21-08-2011 08:25
Awatar
luksad2200
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2011 10:46
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

czy nie uniknione, przecierz wystarczy poluzować rolke napinającą i odkrecic srube od pompy (tą na kole0, i wyciagnąc pompe bez ruszania rozrządu,

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
maestro
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2011 11:55
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Kriss: i tak po co jakieś błotniki wewnętrzne ściągać?
rolka (klucz 16?) i powinno zejść.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mati_lysy
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2011 23:16
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 23.07.2009 18:57
Skąd: wielkopolskie
Poznań

No to teraz mogą mi koledzy wytłumaczyć co, gdzie i jak, bo jestem zielony i nic z tego co napisaliście nie rozumiem....

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 260000km
 
luksad2200
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2011 13:46
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

popuszczasz rolke napinającą i odkręcasz pompe sama bez uchwytu mocującego bez ruszania rozrządu i bez koła pompy

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
mati_lysy
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2011 15:35
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 23.07.2009 18:57
Skąd: wielkopolskie
Poznań

A ktora sruba jest od tej rolki napinajacej? Mozecie mi jakies zdjecie podeslac?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 260000km
 
maestro
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2011 18:25
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@mati_lysy: a wiesz jaki to jest klucz 16? mam wrażenie że lepiej bedzie jeśli nie bedziesz tego robił, bo my potem za Ciebie przez internet tego nie złożymyWink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
adzik840
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2011 18:33
Awatar


Postów: 499

Data rejestracji: 05.01.2008 17:05
Skąd: -

maestro podpowiedz koledze ,poluje na silnik 1.9,wiec może,ale uszkodzony Rotfl,i kup pózniej taka renowke nie wiadomo co autor miał na mysli

Edytowane przez adzik840 dnia 24-08-2011 18:34
renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
 
morlowsk
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2011 11:42
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 10.02.2006 12:03
Skąd: mazowieckie
Garwolin

Jak cieknie w tym miejscu to nie jest wielki problem.
Często to jest opisywane na forach vw. Gdzieś nawet fotorelacja jest.
Generalnie sprawa wygląda tak że w serwisie boscha trzeba kupić ten oring. Pózniej odkręcić przewody do wtrysków i wspornik pompy. Poluzować tą część pompu ale nie za daleko, bo później dużo roboty złożyć. Tylko tak aby było widać oring. Wydłubać lub przeciąć stary i przez tą głowiczkę naciągnąć nowy, ostrożnie da się. Poskładać wszystko do kupy i cieszyć się autem.
I broń cię Boże wyciągać pompę bo jeszcze nie widziałem auta gdzie byle warsztat by ja poprawnie później ustawił.

Edytowane przez morlowsk dnia 27-08-2011 11:44
Marcin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 295000km
 
123zbycho
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 01-01-2016 19:19
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 01.05.2012 08:32
Skąd: małopolskie
Tuchów

Szczęśliwego Nowego Roku
Mnie powstał taki sam problem wycieku na łączeniu korpusu z głowicą pompy tyle ,że jest to Lucas.Proszę o radę jak rozebrać do tego uszczelniacza.Czy analogicznie jak przy Bosch.Czy czy da się odsunąć głowice pompy na tyle ,że będzie dostępny uszczelniacz, a nowy da się przeciągnąć od strony wyjść na wtryskiwacze .
123zbycho dodał/a następującą grafikę:
pompa_lucas.jpg

Auto Renault 19 hatchback - 1.9 D (B/C53J - 706) 64KM 1992.04-1995.12.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: