Menu główne
Forum
Klubowicze
booster70 |
Dodany dnia 30-07-2011 00:59 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
panowie! niewiem czy temat juz byl, nawet nie szukalem, nerwy mi nie pozwalaja! wrocilem wlasnie do domu.. jakis koles golfem 3 urzadzil sobie wyscigi na miescie :/ wiem ze mial tam 1.8 90 km.. szlismy rowno.. nie uciekal mi ani ja go nie doganialem.. ia tu moja szybka refleksja.. swap glowicy z f3n multi. widzialem tu na forum chyba ktos juz to mial. moje pytanie polega na tym.. ze dokladnie niewiem co i jak z ta glowica.. jak mozecie to opiszcie mi to po kolei jak co trzeba. dzieki Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-07-2011 00:59 |
maestro |
Dodany dnia 30-07-2011 06:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie ma opisywania kolejny raz. poszukaj tematu, autorem tej przeróbki jest Ewenement.
po drugie kolejna osoba ktora przyznaje sie ze olewa sprawe szukania. brawo. w skrócie. potrzebujesz całą góre z dolotem i pompą paliwa. dziekuje za uwage. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 30-07-2011 08:04 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@maestro: Mała poprawka F3N multi radzi sobie na zwykłej pompce paliwa niskie ciśnienie wyrównuje sobie dosyć długim czasem otwarcia wtrysków
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Ewenement |
Dodany dnia 30-07-2011 09:00 |
Postów: 1119 Data rejestracji: 09.11.2009 09:49 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
Ściągasz Głowicę, zmieniasz wiązke, komputer zakładasz głowicę i śmiga
plug & play Potrzebujesz Głowicę razem z kolektorem ssącym (chyba tak to sie nazywa) wiązke z komputerem Dolot cały ogólnie tego co nie ma w mono, po zdjęciach nawet można ogarnąć ktoś może sprzedaje zestawy do swapa Reszta to jest plug & play, Wszystko idzie w jedno miejsce, kabelki na długość wykluczają podłączenie w inne miejsce Edytowane przez Ewenement dnia 30-07-2011 09:03 jutra nie znam, wczoraj nie pamiętam Moje auto: BMW 520i, 24v E34, benzyna, 198000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 30-07-2011 09:35 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@booster70: I dlatego miedzy innymi wkładam do swojej f3p Multi 81kW/110km . Nie zostawie najmiejszych szans wiekszości WV Golf III i IV na światłach i na trasie A tak na serio to przekłądam bo mój F3N prosi o remont , a trafiła mi sie w stanie technicznym po blisko 157tys przebiegu r19 z 1,8i pod maska ABS i całą reszta no to co będe remontować F3N-a za powiedzmy 1000zł jak mogłem kupic f3p za 1200zł
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 30-07-2011 12:21 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
A mnie zastanawia czym tak naprawdę się głowice różnią...Wałek rozrządy=u na pewno. I tak mi się wydaje, że wystarczył by dolot z wiązką i kompem, ale mogę się mylić. Może ktoś ma jak to porównać.
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
Ewenement |
Dodany dnia 30-07-2011 12:28 |
Postów: 1119 Data rejestracji: 09.11.2009 09:49 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
@lukat1988: Budową się różnia,
Wtryski inaczej przychodzą kolektor wydechowy inaczej dochodzi i wiele innych Treść dodana dnia 30-07-2011 12:31: na tym zdjeciu widać, na głowicy mono, w miejscu gdzie tu idzie kolektor wydechowy, jest wtrysk jutra nie znam, wczoraj nie pamiętam Moje auto: BMW 520i, 24v E34, benzyna, 198000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 30-07-2011 13:23 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
No i tak w ogóle to wtryski są w głowicy, tym się też ona różni od zwykłej jednopunktowej. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-07-2011 13:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@edzio: tak samo jak 16v na pompie zwyklej? ma byc 3bar i tyle. a co sobie wlozyta to wasza sprawa.
@xxlgogoxxl: to podstawowa, nie do przeskoczenia różnica Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Ewenement |
Dodany dnia 30-07-2011 13:45 |
Postów: 1119 Data rejestracji: 09.11.2009 09:49 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
@maestro: tzn, jak? pompa z mono nie ogarnie? mi jak na razie ogarnia, ale jak będzie okazja to chce zmienić
jutra nie znam, wczoraj nie pamiętam Moje auto: BMW 520i, 24v E34, benzyna, 198000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-07-2011 13:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Ewenement: po prostu nie którzy nie potrafią zrozumieć żę skoro fabryka daje taką pompe to taka widocznie ma być. Co z tego że 16V chodzi na zwykłej jak jest uj do dupy?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
booster70 |
Dodany dnia 31-07-2011 01:41 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
okazalo sie ze to GTI 2.0 115 km.. cos słabo idzie skoro ma 40 koni wiecej i uciec mi nie mógl Treść dodana dnia 31-08-2011 23:08: zaczalem rozbierac dawce i zauwazylem ze w baku ma 1 otwor na pompe i plywak jako jedna czesc a ja mam 2 osobno pompa i osobno .. czy bak tez musze zmieniac? bo tu podlaczone jest wszytsko 1 kosztka a u mnie osobne kable ida.. przerobic wtyczki czy bak przelozyc? Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
maestro |
Dodany dnia 31-08-2011 23:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Mało spostrzegawczy jesteś.
Pompa jest pod autem, a to co opisujesz to pływak, tylko z dodatkowymi dwoma wężami do zasysania paliwa przez pompe i powrót. Na Twoim miejscu szukałbym pompy zanurzeniowej z 16V albo mutli z ph2 żeby była w bak. Wtedy podmienisz tylko swoją na tą i tyle. Jeśli nie podoba Ci sie to to wymień pływak na ten z czterema podpięciami, i podepnij pompe jak w dawcy, odpinajac oczywiscie tą w baku. Edytowane przez maestro dnia 31-08-2011 23:11 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
booster70 |
Dodany dnia 31-08-2011 23:16 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
jutro zrzuce bak i zobacze dokladnie jak to jest. powiem jeszcze ze u mnie do plywaka ida 2 kable o ile dobrze pamietam a w dawcy 4. moze to malo istotne ale zawsze roznica Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
maestro |
Dodany dnia 31-08-2011 23:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@booster70: na pewno idą 4 do pływaka w obu. to niezaleznie od wersji.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Sobiepan |
Dodany dnia 27-10-2012 23:09 |
Postów: 45 Data rejestracji: 19.04.2012 22:56 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Trochę stary temat, ale nie chcę zakładać nowego.
Czy ktoś z Was mógłby mi napisać, jakie części są potrzebne do swapa mono/multi? Wiem, że głowica z wtryskami i kolektorami, dolot, wiązka silnika, pompa paliwa. Ale mi chodzi konkretnie - od śrubki A po rurkę Z. I pytanie kolejne - które właściwie powinno być pierwszym - czy jest sens takiego przeszczepu? Czy te dodatkowe -naście KM spowoduje, że auto będzie się lepiej "zbierało" lub silnik będzie miał większą kulturę pracy? Nie chodzi tutaj o większe spalanie czy prędkości maksymalne, tylko o taką zwykłą jazdę miasto/trasa. I w końcu - czy taki przeszczep się przyjmie? Jak z awaryjnością? Czytałem temat ze swapem w aucie Ewenementa i odniosłem wrażenie, że nie było tam tak do końca różowo... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 190 000 km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 27-10-2012 23:14 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
napewno będzie lepiej jak przy mono. Mam taki silnik i powiem że jak na 90km to jest całkiem żwawy
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Sobiepan |
Dodany dnia 27-10-2012 23:20 |
Postów: 45 Data rejestracji: 19.04.2012 22:56 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
R9GTX napisał/a: (...)Mam taki silnik i powiem że jak na 90km to jest całkiem żwawy Ale masz multi fabryczne, czy swapa? Jak z awaryjnością i częściami? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 190 000 km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 27-10-2012 23:25 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
fabrycznie. Cały dół jest jak w zwykłym mono, góra inna. W trzeciej 19 mam mono i też był plan tylko głowice założyć ale leci kompletny. Aaaa i przy multi są z przodu małe zaciski wentylowane i z tyłu jest belka 4dr
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Sobiepan |
Dodany dnia 27-10-2012 23:53 |
Postów: 45 Data rejestracji: 19.04.2012 22:56 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
To znaczy, że przy swapie belka też by musiała być zmieniana? Ej, chyba nie...
A jesteś w stanie mi wypisać części potrzebne do przeróbki? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 190 000 km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |