Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 07-02-2013 17:01 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
torreto podobno drąży temat, ja do momentu aż zobaczę chociaż najmniejszą przesłankę szaleństwa bendixa nie ruszam seryjnych wielkości, wtedy go usunę i będę rozmyślał
mój scenik 1-ynka taki jak i miska 2.0 16v z tylu ma 272 tarcze Edytowane przez monterek5 dnia 07-02-2013 17:05 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-02-2013 17:01 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-02-2013 17:23 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@maestro w legnicy jeździ 19tka z takimi tarczami na tyle Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro |
Dodany dnia 07-02-2013 17:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@monterek5 to musi miec duży silnik albo być po lifcie, bo tylko wtedy były tarcze w scenicu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Toretto |
Dodany dnia 07-02-2013 23:50 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
puki co jestem w trakcie działania. Generalnie nie szukam najtańszego rozwiązania lecz dobrego. ABS idzie do wywalenia na tyle nie chciałem za bardzo szaleć więc z 240mm robię 260mm. Co do reszty szczegółów opiszę jak będzie wszystko gotowe. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-02-2013 23:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a w jakim renault masz 260mm na 4 sruby?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 08-02-2013 00:11 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@maestro http://allegro.pl...gory=18834
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 08-02-2013 00:22 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Toretto ale zes zrobił. 16v ma 259mm.
ja tez juz działam z hamulcami. narazie bedą 280mm. tarcze juz sa zaciski tez jarzma tez. zwrotnice z megene po lifcie 1.6 16v. wieloklin taki jak w r 19. jedynie co to tokarz zbiera mi nadmiar materiału z 26mm na 22. jeszcze musze amorki rozwiercić na 14 śruby. @maestro no jest duzy bo 140 koni a na dodatek po lifcie Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Toretto |
Dodany dnia 08-02-2013 01:05 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
@misiek_Pt wy działacie z przodem a ją mówię o tyle Panie :-P pogubiles się :-P Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 08-02-2013 01:08 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
a zwracam Honor to czekam na rezultaty
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
pavko |
Dodany dnia 08-02-2013 10:37 |
Postów: 199 Data rejestracji: 10.11.2005 10:42 Skąd: mazowieckie Warszawa |
misiek_Pt napisał/a: jeszcze musze amorki rozwiercić na 14 śruby. To też daj tokarzowi do zrobienia. Bo to trzeba rozwiertakiem zrobić a nie wiertłem. Coby geometri nie zgubić. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 08-02-2013 10:42 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@pavko to samo bedzie jak amorki sie rozwierci ale to samemu sie zrobi na wiertarce stolowej.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
pavko |
Dodany dnia 08-02-2013 10:57 |
Postów: 199 Data rejestracji: 10.11.2005 10:42 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ale ja o tym piszę. Rozwiertak to taki specjalny rodzaj wiertła, które ma najpierw prowadzenie po istniejącej srednicy coby otwór na pewno powiększył się osiowo...
Tak z innej beczki. Możesz dla potomnych zmierzyć i napisać w wątku jaki jest rozstaw mocowań przy zacisku 280 mm? Edytowane przez pavko dnia 08-02-2013 10:57 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 08-02-2013 11:07 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
jesli chodzi o jarzma to 152mm tylko nie pamietam czy do srodka do brzegu czy weznetrzne wymiary. Ale to sie zmierzy. Ja zaciski i jarzma mam z safrany 3.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
maestro |
Dodany dnia 27-03-2013 15:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
O takie o.
maestro dodał/a następującą grafikę:
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 19-06-2015 11:58 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
Dobry fachman i wiertlem da rade😁 jakby co poloska pasuje z megany coupe 1.6 16v do 1.6 8v😁 ja mam narazie mieszkanie na lbie nie tuning😭
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
tomek1405 |
Dodany dnia 19-06-2015 13:12 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Tylko po co wam takie hamulce w R19? Wentylowane spokojnie wystarczaja. 150km/h malo gdzie mozna poleciec a co dopiero wiecej. I jeszcze jedna uwaga skutecznosc hamulcow zwieksza sie jesli tyl lepiej hamuje wtedy przednie kola nie wpadaja tak szybko w poslizg No i kwestia opon. Bo widze ze wiekszosc interesuje sie tylko przodem
Edytowane przez tomek1405 dnia 19-06-2015 13:20 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |