Menu główne
Forum
Klubowicze
misiek_Pt |
Dodany dnia 14-09-2011 16:33 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@luksad2200: tyle ze wymienic w 16v nie lada zabawa
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-09-2011 16:33 |
michor |
Dodany dnia 14-09-2011 17:30 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@misiek_Pt: @luksad2200: o dokładnie.
To nie takie hop-siup se wymienić. @luksad2200: Ty takie gówniane części kupujesz czy jeździsz na sucho po wymianie? nie rozumiem jak 10 pomp od wspomagania można zabić [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 14-09-2011 17:36 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
@michor: remontuje renówki a jak ktos wstawia kompletny motor, to zawsze pompa wspomagania zostaje i tyle, a nikt nie chce tego kupic, wiec mam 10 sprawnych
Edytowane przez luksad2200 dnia 14-09-2011 17:36 sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 14-09-2011 17:43 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
aaa
ja zrozumiałem że zabiłeś już 10 pomp [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
milas92 |
Dodany dnia 31-07-2013 00:09 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Ja mam problem bardziej 'pro'. Wymieniałem tuleje maglownicy (zdj 1), ciężki temat z odkręceniem tej obejmy od strony skrzyni (góra 13stka Sruba+nakrętka - TEGO NIE RUSZAŁEM) więc zdjąłem dół, odgiąłem, i jakoś nową wsunąłem. Okazało się, że tak pogiąłem tą obejme, że siłą ją nasuwałem z powrotem tak by weszło na ten bolec, nie dało rady, to próbowałem obracać magiel (zdj 2), odkręciłem obieg płynu (dwa węże 19stka i 17stka) potem krzyżak od kierownicy. Udało się, obejma chwyciła (zdj 3), z oporem to skręciłem, węże podpiąłem, krzyżak skręcony, płyn wlany. Odpalam i praktycznie brak wspomagania. Kierownica zaczęła trzeć o obudowe stacyjki tak, że w ogóle nie odbija kierownica na zakrętach. Zauważyłem, że krzyżak jest skręcony bliżej magla niż w drugiej 19stce (zdj 4). Pompa wspomagania przed wymianą działała, nadal działa, nie hałasuje.
Jakieś pomysły? Zdjęcie 1: (zielony to te górne trzynastki z ciulowym dostępem, czerwone to te tuleje) [img]http://imageshack.us/a/img17/1343/l41b.jpg[/img] is not a valid Image. Zdjęcie 2: [img]http://imageshack.us/a/img203/6740/oflm.png[/img] is not a valid Image. Zdjęcie 3: (moje auto, juz po założeniu, nie dociska idealnie na całości) [img]http://imageshack.us/a/img845/1839/i9jo.jpg[/img] is not a valid Image. Zdjęcie 4: (zielone - położenie w innej 19stce, czerwone - położenie w mojej) [img]http://imageshack.us/a/img845/8009/8owc.png[/img] is not a valid Image. Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 31-07-2013 15:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Przecież na krzyżaku masz jeszcze regulacje? Szarpnij porządnie za kierownice do siebie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 31-07-2013 15:41 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
dokładnie, poluźnij sobie śrubę (zdj.4) i pociągnij kierownice mocno do siebie (tak jak byś chciał wyrwać ją).. tyko ostrożnie jeśli masz poduche
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
milas92 |
Dodany dnia 31-07-2013 18:27 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
też o tym myślałem. Wieczorem zrobię
Treść dodana dnia 31 lipiec 2013 23:46: Lepiej, ale nie do końca tak jak powinno być. Cały ten krzyżak praktycznie leży na dole na tej osłonie co wychodzi z grodzi. czy magiel można regulować tak jak to zaznaczyłem wyzej w zdj 2? czy jest jedna i jedyna pozycja i innej nie ma? Edytowane przez milas92 dnia 01-08-2013 00:46 Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-08-2013 15:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
kurde. nie rozumiesz. widziałeś kiedyś wyjętą kolumne kierowniczą? to sie na krzyżaku jeszcze reguluje.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 01-08-2013 17:34 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
ale było dobrze, wiem w czym już problem. Dostałem dwie gumy grube z intercarsu.. Obejmą sie wygiełą i magiel obrócił sie tak że krzyżak na łączeniu jest w pozycji zgietej. Potrzebuje nowe obejmy i trzeba to złożyć na nowo na dobrych gumach. Jak będzie dobrze dam znać.
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Rolf |
Dodany dnia 05-03-2014 15:27 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
By nie ruszać nowych tematów podepnę się ino tu.
Pany by zdemontować węże wysokiego ciśnienia od wspomagania i ewentualnie nowe nałożyć muszę rozebrać cały przód i skrzynię biegów zdjąć ( dokładniej chodzi o wąż wysokiego ciśnienia idący pod skrzynią biegów) Szczerze mówiąc z dostępem jest ciężko zarówno od góry jak i z poziomu parkingu. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
maestro |
Dodany dnia 05-03-2014 17:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
po co chcesz go wyjmować?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Rolf |
Dodany dnia 05-03-2014 21:01 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@maestro
Chodzi Ci o wąż od wspomagania czy skrzynie http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-03-2014 21:02 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf przewód. leci Ci z niego?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
milas92 |
Dodany dnia 06-03-2014 00:16 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
da sie wyciagnac normalnie, tylko gorzej z odkręceniem 17 i 19 na maglownicy musisz kobinować od góry silnika wejść sobie do komory i od góry macać
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Rolf |
Dodany dnia 06-03-2014 00:47 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Tak z przewodu i to cieknie jak diabli.... kurczę nie mogę zerknąć na przewód bo ino z lekka się nie mieszczę pod samochód, a podnosić na lewarku mi się dziś nie chciało @milas92 Dzięki trochę się właśnie tego obawiam że na leżąco i od góry będę musiał kombinować, a do tego widziałem że nakrętki trochę są już leciwe przy maglu to i uważać cholernie będzie trzeba http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-03-2014 00:57 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf a masz drugi żeby założyć?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 06-03-2014 01:19 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Właśnie że nie mam od R19... ale i tak muszę go wyjąć, by chociaż zobaczyć jak i gdzie jest uszkodzony. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-03-2014 03:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf to jak jesteś pewny że jest popsuty to najpierw sobie załatw na podamiankę, mniej roboty, bo tego wykręcisz, potem wkręcaj to, a jak przyjdzie nowy powtórka z rozrywki. z tego co czytam to nie jest to bułka z masłem to po co sobie robić problemy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 06-03-2014 10:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Rolf napisał(a): @Kujtek Właśnie że nie mam od R19... ale i tak muszę go wyjąć, by chociaż zobaczyć jak i gdzie jest uszkodzony. nie wiem co to za podejscie. nie mam czesci na wymiane ale i tak go wykrece. po co? mam taki wąż na pewno i to nie jeden, po za tym pierwszy raz słysze temat że ten wąż cieknie. przeciez jest zakuwany i porządnie zbrojony? zalej sobie cocacola rurki w maglownicy Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |