28 Marca 2024 19:05:55
Zdjęcia użytkowników
mcar piotrekTSA
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Brak wspomagania? 
misiek_Pt
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 14-09-2011 16:33
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@luksad2200: tyle ze wymienic w 16v nie lada zabawa

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 14-09-2011 16:33
Awatar
michor
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 14-09-2011 17:30
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

@misiek_Pt: @luksad2200: o dokładnie.
To nie takie hop-siup se wymienić.

@luksad2200: Ty takie gówniane części kupujesz czy jeździsz na sucho po wymianie? nie rozumiem jak 10 pomp od wspomagania można zabić?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
luksad2200
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 14-09-2011 17:36
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

@michor: remontuje renówki a jak ktos wstawia kompletny motor, to zawsze pompa wspomagania zostaje i tyle, a nikt nie chce tego kupic, wiec mam 10 sprawnych

Edytowane przez luksad2200 dnia 14-09-2011 17:36
sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
michor
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 14-09-2011 17:43
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

aaaSmile

ja zrozumiałem że zabiłeś już 10 pomp Pfft

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
milas92
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 00:09
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

Ja mam problem bardziej 'pro'. Wymieniałem tuleje maglownicy (zdj 1), ciężki temat z odkręceniem tej obejmy od strony skrzyni (góra 13stka Sruba+nakrętka - TEGO NIE RUSZAŁEM) więc zdjąłem dół, odgiąłem, i jakoś nową wsunąłem. Okazało się, że tak pogiąłem tą obejme, że siłą ją nasuwałem z powrotem tak by weszło na ten bolec, nie dało rady, to próbowałem obracać magiel (zdj 2), odkręciłem obieg płynu (dwa węże 19stka i 17stka) potem krzyżak od kierownicy. Udało się, obejma chwyciła (zdj 3), z oporem to skręciłem, węże podpiąłem, krzyżak skręcony, płyn wlany. Odpalam i praktycznie brak wspomagania. Kierownica zaczęła trzeć o obudowe stacyjki tak, że w ogóle nie odbija kierownica na zakrętach. Zauważyłem, że krzyżak jest skręcony bliżej magla niż w drugiej 19stce (zdj 4). Pompa wspomagania przed wymianą działała, nadal działa, nie hałasuje.
Jakieś pomysły?

Zdjęcie 1: (zielony to te górne trzynastki z ciulowym dostępem, czerwone to te tuleje)
[img]http://imageshack.us/a/img17/1343/l41b.jpg[/img] is not a valid Image.

Zdjęcie 2:
[img]http://imageshack.us/a/img203/6740/oflm.png[/img] is not a valid Image.

Zdjęcie 3: (moje auto, juz po założeniu, nie dociska idealnie na całości)
[img]http://imageshack.us/a/img845/1839/i9jo.jpg[/img] is not a valid Image.


Zdjęcie 4: (zielone - położenie w innej 19stce, czerwone - położenie w mojej)
[img]http://imageshack.us/a/img845/8009/8owc.png[/img] is not a valid Image.

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 15:10
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Przecież na krzyżaku masz jeszcze regulacje? Szarpnij porządnie za kierownice do siebie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ANDI
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 15:41
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

dokładnie, poluźnij sobie śrubę (zdj.4) i pociągnij kierownice mocno do siebie (tak jak byś chciał wyrwać ją).. tyko ostrożnie jeśli masz poduche Smile

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
milas92
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 18:27
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

też o tym myślałem. Wieczorem zrobię


Treść dodana dnia 31 lipiec 2013 23:46:

Lepiej, ale nie do końca tak jak powinno być. Cały ten krzyżak praktycznie leży na dole na tej osłonie co wychodzi z grodzi.
czy magiel można regulować tak jak to zaznaczyłem wyzej w zdj 2? czy jest jedna i jedyna pozycja i innej nie ma?

Edytowane przez milas92 dnia 01-08-2013 00:46
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2013 15:19
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

kurde. nie rozumiesz. widziałeś kiedyś wyjętą kolumne kierowniczą? to sie na krzyżaku jeszcze reguluje.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
milas92
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2013 17:34
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

ale było dobrze, wiem w czym już problem. Dostałem dwie gumy grube z intercarsu.. Obejmą sie wygiełą i magiel obrócił sie tak że krzyżak na łączeniu jest w pozycji zgietej. Potrzebuje nowe obejmy i trzeba to złożyć na nowo na dobrych gumach. Jak będzie dobrze dam znać.

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
Rolf
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2014 15:27
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

By nie ruszać nowych tematów podepnę się ino tu.
Pany by zdemontować węże wysokiego ciśnienia od wspomagania i ewentualnie nowe nałożyć muszę rozebrać cały przód i skrzynię biegów zdjąć? ( dokładniej chodzi o wąż wysokiego ciśnienia idący pod skrzynią biegów)
Szczerze mówiąc z dostępem jest ciężko zarówno od góry jak i z poziomu parkingu.

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
maestro
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2014 17:51
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

po co chcesz go wyjmować?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Rolf
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2014 21:01
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@maestro
Chodzi Ci o wąż od wspomagania czy skrzynie?

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
Kujtek
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 05-03-2014 21:02
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Rolf przewód. leci Ci z niego?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
milas92
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2014 00:16
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

da sie wyciagnac normalnie, tylko gorzej z odkręceniem 17 i 19 na maglownicy Smile musisz kobinować od góry silnika wejść sobie do komory i od góry macać

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
Rolf
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2014 00:47
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@Kujtek
Tak z przewodu i to cieknie jak diabli.... kurczę nie mogę zerknąć na przewód bo ino z lekka się nie mieszczę pod samochód, a podnosić na lewarku mi się dziś nie chciałoGrin
@milas92
Dzięki Smile trochę się właśnie tego obawiam że na leżąco i od góry będę musiał kombinować, a do tego widziałem że nakrętki trochę są już leciwe przy maglu to i uważać cholernie będzie trzeba Frown

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
Kujtek
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2014 00:57
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Rolf a masz drugi żeby założyć?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Rolf
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2014 01:19
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

@Kujtek
Właśnie że nie mam od R19... ale i tak muszę go wyjąć, by chociaż zobaczyć jak i gdzie jest uszkodzony.

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
Kujtek
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2014 03:20
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Rolf to jak jesteś pewny że jest popsuty to najpierw sobie załatw na podamiankę, mniej roboty, bo tego wykręcisz, potem wkręcaj to, a jak przyjdzie nowy powtórka z rozrywki. z tego co czytam to nie jest to bułka z masłem to po co sobie robić problemy

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2014 10:35
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Rolf napisał(a):

@Kujtek
Właśnie że nie mam od R19... ale i tak muszę go wyjąć, by chociaż zobaczyć jak i gdzie jest uszkodzony.


nie wiem co to za podejscie. nie mam czesci na wymiane ale i tak go wykrece. po co? mam taki wąż na pewno i to nie jeden, po za tym pierwszy raz słysze temat że ten wąż cieknie. przeciez jest zakuwany i porządnie zbrojony? zalej sobie cocacola rurki w maglownicy

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: