Menu główne
Forum
Klubowicze
Lui |
Dodany dnia 12-09-2011 19:52 |
Postów: 21 Data rejestracji: 16.07.2011 12:42 Skąd: - |
Zbliża się zima, a wraz z nią wzrasta zagrożenie korozyjne. W związku z tym chciałbym nieco zakonserwować tylny prawy błotnik (który był uderzony i ostatnio oczyszczony z rdzy) preparatem tego typu http://www.olejes...ray--bial/ . I tu moje pytanie czy wiecie może jak mogę dostać się w prosty sposób (nie rozbierając blach) do owego błotnika? Może jakoś z bagażnika rozmontowując plastiki? Hmmm....? Dodam, że mam 5 - drzwiowego hatchbacka, ph II.
Z MOJĄ RENATKĄ JESTEM W ZWIĄZKU JUŻ:
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab194953.gif[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 202000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-09-2011 19:52 |
TomekTuchola |
Dodany dnia 12-09-2011 20:44 |
Postów: 105 Data rejestracji: 09.08.2010 19:59 Skąd: - |
Otwierasz bagażnik i zdejmujesz plastiki, i tyle ale szczerze powiedziawszy nie polecam tego srodka... zajmuje sie konserwacja już ladnych pare lat i powiem Ci że ten środek jest ok ale po jakimś czasie zrobi sie z niego twarda skorupa która i tak nie zabezpiecza przed korozją. Ja stosuję materiał przygotowany przeze mnie tak zwana zupa wystarczy smar np grafitowy i jakis przepalony olej rozbijasz to na taką "pyce" i smarujesz wszystko ladnie mam do tego taki waż którym jestem w stanie wejsc w każdą szczelinę i pod cisnieniem rozprowadzam tą zupkę Smar jak wiadomo nigdy nie wysycha i wystarczy na cos takiego jakąś folie założyć żeby sie przypadkiem ktoś nie wybrudził i GWARANTUJĘ Ci że jak zajrzysz w takie miejsce nawet po 5 latach to bedzie wygladało jakbyś wczoraj tam napaćkał ) no a najważniejsze jest to że rdzy mówsz BYE BYE ) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
mati89tczew |
Dodany dnia 12-09-2011 20:46 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@TomekTuchola: to może ja do ciebie podjadę na taka konserwację, wiela to wychodzi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
TomekTuchola |
Dodany dnia 12-09-2011 21:56 |
Postów: 105 Data rejestracji: 09.08.2010 19:59 Skąd: - |
ja robie konserwacje za 300 zł... materiał około 100 zł i 200 zł za robote w tym że u mnie jest tak że konserwuję całą powierzchnie nadwozia razem z wahaczami itd + tylnie nadkola i oczywiście progi Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam obiecuję że bedziesz zadowolony Treść dodana dnia 12-09-2011 21:57: Jutro akurat będę robił konserwację jak telefon w koncu nie bedzie mi sie zacinał to porobie kilka fotek Treść dodana dnia 13-09-2011 17:49: No i po konserwacji Oto kilka fotek PRZED: [img]<script src='http://img88.imageshack.us/shareable/?i=03012009265.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[img]http://img88.imageshack.us/img88/6871/03012009265.jpg[/img] is not a valid Image.</noscript>[/img] [img]<script src='http://img703.imageshack.us/shareable/?i=03012009267.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[img]http://img703.imageshack.us/img703/3373/03012009267.jpg[/img] is not a valid Image.</noscript>[/img] PO: [img] <script src='http://img37.imageshack.us/shareable/?i=03012009273.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[img]http://img37.imageshack.us/img37/489/03012009273.jpg[/img] is not a valid Image.</noscript>[/img] [img]<script src='http://img18.imageshack.us/shareable/?i=03012009279.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[img]http://img18.imageshack.us/img18/4999/03012009279.jpg[/img] is not a valid Image.</noscript>[/img] Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
cekaj_no |
Dodany dnia 14-09-2011 19:16 |
Postów: 41 Data rejestracji: 19.12.2010 22:00 Skąd: opolskie Kluczbork |
hej, podasz proporcje tej Twojej "zupy" Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 200000km
|
|
|
Obywatel |
Dodany dnia 14-09-2011 21:16 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
Ten BOLL to można sobie wsadzić w d... Tylko tradycyjne metody: na oczyszczone i pomalowane farbą tlenkową powierzchnie nakładamy Bitex. W profile zamknięte Fluidol albo mieszaninę wg własnej receptury, jak np. ta zaproponowana przez TomekTuchola. Te współczesne ekologiczne środki dostępne w sklepach to do niczego się nie nadają. Naprawdę dobre innowacyjne środki mają producenci samochodów - zwłaszcza w segmencie użytkowym. Np. środki stosowane przez SCANIĘ są niezniszczalne i dają pancerne zabezpieczenie. Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 14-09-2011 21:36 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
ja robię tak : bitex (bądź jakiś lepiko-kit), trochę styropianu i rozpuszczalnik nitro. Z tego robi się mieszaninę i jazda na oczyszczone miejsce. Mój dziadek konserował tak stary samochód i mimo 27 lat progi są jak z fabryki. A w progach mam trociny i olej przepracowany także niema takiej opcji żeby ruda wyszła
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
TomekTuchola |
Dodany dnia 15-09-2011 18:50 |
Postów: 105 Data rejestracji: 09.08.2010 19:59 Skąd: - |
bitex który przez całą wieczność jest mokry a potem jeszcze może takim samochodem w piach co? Bo słyszałem już takich geniuszy ) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 15-09-2011 18:56 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@TomekTuchola: jak miałbym bliżej to bym podjechał żebyś mi pokazał gdzie jest mokre bo ja jakoś niezauważyłem... pozatym samym bitexem nie smaruje tylko mieszaniną z jego dodatkiem
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Obywatel |
Dodany dnia 15-09-2011 20:19 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
Jaki mokry Bitex w ciągu 24 godzin normalnie zasycha i można jeździć - choćby po piachu. Od zawsze stosuję ten produkt i jestem zadowolony. Jest tylko jeden warunek, żeby był skuteczny: powierzchnie nim malowane muszą być oczyszczone i pomalowane wcześniej farbą. Na gołą blachę Bitex się nie nadaje. Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |