Menu główne
Forum
Klubowicze
dagerr |
Dodany dnia 22-09-2011 16:49 |
Postów: 4 Data rejestracji: 27.07.2010 11:54 Skąd: - |
Witam, Chcialem sie wziasc za regulacje silownika wolnych obrotow, ale nie mam pojecia czym mam krecic, tym trzpieniem, ktory wystaje z krokowego i sie styka z blaszka od tego polksiezyca? bo za nic nie moge tam zalozyc klucza 8 ;/dodam zdj. jak moglby ktos zaznaczyc czym mamkrecic byl bym wdzieczny oto i one:
dagerr dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez grzes70 dnia 22-03-2012 23:57 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 230000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-09-2011 16:49 |
rafal22pt |
Dodany dnia 22-09-2011 17:13 |
Postów: 127 Data rejestracji: 29.09.2009 19:06 Skąd: - |
Z tego co widac to juz chyba tam nie masz regulacji bo tam powinna byc w tym trzpieniu wkrecona sruba 8mm ktora wkrecasz lub wykrecasz i tak regulujesz obroty...Proponuje wymienic krokowy a co do regulacji to odpinasz go od spodu kostka chyba na 3 piny opuszczasz polksiezyc na trzpien (srube wkrecona w ten trzpien) i odpalasz.Musi byc 3.000 obrotow na jalowym przy odlaczonym krokowcu jak bedzie mniej to gasisz auto wykrecasz troche srube i probujesz jeszcze raz a jak za duzo to wkrecasz jak juz bedziesz mial 3.000 to podpinasz mu kostke i powinno byc dobrze
El szyby,centralny zamek,el lusterka,el szyberdach,wspomaganie kierownicy,halogeny,abs,regulacja wysokosci kierownicy,poduszka powietrzna
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 15300km
|
grzes70 |
Dodany dnia 22-09-2011 20:10 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@rafal22pt: Dzwonią,dzwonią tylko w którym kościele?
@dagerr: Sposób regulacji krokowego był tyle razy opisywany że... Robisz tak: -rozgrzewasz silnik -gasisz go i odpinasz krokowy -palisz silnik i regulujesz kręcąc trzpieniem żeby uzyskać 3000rpm -gasisz silnik i podpinasz krokowy Po tej regulacji powinno być dobrze. Krokowy może ingerować w pracę silnika do ok 3500rpm. Edytowane przez grzes70 dnia 23-03-2012 00:02 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
warszawa_24 |
Dodany dnia 23-08-2012 01:23 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
Sory za odkop ale jezeli po tym zabiegu obroty mam okolo 1500 i musze zbic na trzepieniu te obroty w dol zeby po podpieciu miec w miare normalne jalowe obroty (czyli na wypietym nastawic musze mniej niz 3000) to co to oznacza? Moze byc to uszczelka kolektorow? Wszystkie czujniki sprawdzone, jedynie ten na kolektorze z lewej strony na cieplym wzgledem prawego ma okolo 200ohm roznicy (na zimnym okolo 50). Nowa kopulka, kable, swiece, sonda. EGR wywalone. A spalanie okolo 10L na spokojnej jezdzie. Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-08-2012 06:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zrzuć kolektory i tą uszczelkę wymień na wszelki wypadek
a jak to nie pomoże to inny krokowy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Snorky |
Dodany dnia 23-08-2012 07:19 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Uszczelka między kolektorami. Wyciągasz kolektory (ssący i wydechowy) i między nimi (kolektory są skręcone ze sobą) jest uszczelka. Kiedy miałem C3J to przez tą uszczelkę miałem spalanie gazu na poziomie 10L \ 100km, a wolne obroty na zagrzanym silniku to coś koło 1200 rpm.
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
warszawa_24 |
Dodany dnia 23-08-2012 14:58 |
Postów: 99 Data rejestracji: 10.12.2011 00:22 Skąd: lubuskie Słubice |
Ok, będe wymieniał. Moje auto: BMW E38 728iA i Renault 11 TSE 1983r, benzyna, 120500km
|
|
|
grzema86 |
Dodany dnia 13-09-2013 19:33 |
Postów: 34 Data rejestracji: 04.12.2010 18:46 Skąd: zachodniopomorskie Gryfino |
Mam podobny problem.
Obroty rosną tak, że silnik zaczyna wyć, nawet przy zmianie biegu. Wkręciłem głębiej trzpień o około 3 obroty klucza. Chodził ładnie, ale po przejechaniu ok. 30 km sytuacja wróciła do początku. Można jakoś zablokować trzpień, żeby krokowy się nie rozstrajał ? ? R 19 Chamade 92r ph II c3j było
Clio II 98r. F8Q Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 212000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-09-2013 19:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@grzema86 musisz go ustawic tak jak nalezy a nie krecic sobie srubka jak Ci pasuje.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 13-09-2013 21:09 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@grzema86 Masz zupełnie inny problem.EGR lub mniej prawdopodobne uszczelka między kolektorami.O zaślepieniu EGR znajdziesz temat w FAQ i od tego zacznij.Potem wyreguluj obroty według instrukcji. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |