30 Styczeń 2015 19:29:45
Zdjęcia użytkowników
Lesiu11 djvism
Ilosć albumów: 1718, Ilosć zdjęć: 6646

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Kali [off] 30-01-2015 19:12
maestro, bida, cóż trzeba będzie coś zakombinować za jakiś czas ;d namawiają mnie na focusa z 2008...

maestro [off] 30-01-2015 19:09
Kali, niet Wink

Kali [off] 30-01-2015 18:55
maestro, czyli mój chytry plan kupna zapasowego kompletu xenonów i przełożenia do ewentualnej III nie wypali :/

maestro [off] 30-01-2015 18:21
borek88, to nie koniecznie chodzi o butowanie Wink jak silnik jest spory a komora mała i dobrze zabudowana to też taki olej powinien byc stosowany. xW40 to minimalne minimum dzisiaj. ponadto specyfikacji i normy producentów sa wazne. (dpfy itd)

borek88 [on] 30-01-2015 18:04
Kujtek, To ja za stary na te dawanie po garach cały czas ale może go kupie. A jak z tym modelem tego oleju gt1 to ten co polecasz?

Kujtek [off] 30-01-2015 17:56
borek88, mniejsza podatność na zerwanie filmu olejowego przy wysokich obrotach. ogólnie to pierwsza to gęstość na zimno, drugie to to jak dobrze dawanie po garach Smile

borek88 [on] 30-01-2015 17:51
Ten moly to gt1 w fioletowe bańce? 180zl za 5l cena okej chyba? Jeszcze co daje ze olej drugi współczynnik ma 60 a nie 40?

maestro [off] 30-01-2015 15:37
milas92, ja miałem liqui moly 10w60 i był gites, cichutko Wink valvoline vr1 10w60 to półsyntetyk Wink Kali, D1S

milas92 [off] 30-01-2015 15:13
maestro, vavoline właśnie, błąd, ze to wlałem. poprzednio cały czas półsyntetyk i było dobrze, ale teraz i tak bez róznicy bo będzie remont

Kali [off] 30-01-2015 14:49
maestro, Ty masz wiedzę jakie żarniki siedzą w lagunie III na ksenonie ? D2S, D2R czy jakieś inne wynalazki ?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
101.02.2015 16:00lubelskieChełmparking KauflandZobacz

Zobacz temat
 Drukuj temat
luz na drązku w maglownicy 
robespier
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2011 12:28
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 02.08.2007 20:21
Skąd: -

witam koledzy mam luz na drążku wychodzącym z maglownicy od strony pasażera czy można coś tam wymienić czy będzie trzeba wymienić całą maglownice pozdrawiam
 
Zywiec
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2011 13:45
Awatar


Postów: 1510

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: -

no drazki sa wymienne wiec nie widze problemu

http://allegro.pl...77008.html


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
robespier
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2011 16:58
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 02.08.2007 20:21
Skąd: -

ale luz jest od strony maglownicy i nie wiem czy wymiana drążka coś pomoże
 
Zywiec
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2011 17:52
Awatar


Postów: 1510

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: -

chodzi ci o ta listwe zebata? jesli tak to regeneracja/wymiana na uzywke/kupno nowej

jak zauwazyles luz tylko z jednej strony skoro to ta listwa to calosc? czym sie objawia ten luz?


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
piotrekTSA
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2011 17:56
Awatar


Postów: 3771

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

jeśli chodzi o maglownice to da sie zlikwidować luz a jeśli na drążku to wymiana. drążki i końcówki to części wymienne

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
robespier
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2011 18:09
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 02.08.2007 20:21
Skąd: -

ogólnie drążek klekocze w gnieździe maglownicy jest to spory luz
 
xxlgogoxxl
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2011 18:19
Awatar


Postów: 1463

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

@robespier: Jak jest luz na tym przegubie kulowym, to wymiana drążka. Jak listwa ma luz, to maglownica do roboty/wymiany.

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
maestro
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2011 23:58
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42132

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

może podkładka wyfrunęła pod drązkiem (kontrująca czy jakas tam) Smile)

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 252000km
 
dominik520
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 07:52
Awatar


Postów: 412

Data rejestracji: 16.05.2011 19:30
Skąd: wielkopolskie
Czempiń

@robespier: chwyć za drążek a drugą ręką za koniec tej gumowej osłony co jest na drążku i ruszaj (ciągnij do siebie i odwrotnie)nim jeżeli ma luz a listwa się nie porusza to na 100% drążek do wymiany gume odczepiasz od listwy (jak jest dobra) sciągasz na drążek żabki w ręke i wykręcasz,wymieniasz podczas składania dobrze załóż podkładki żeby się nie wykręcił podczas jazdy!drążek harta + końcówka 78zł + zbierzność

Edytowane przez dominik520 dnia 02-10-2011 07:53
Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
 
maestro
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 13:02
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42132

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@dominik520: 78 za drazek i koncowke harta? to ja płaciłem 91 za drazek i koncowke TRW

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 252000km
 
Zywiec
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 13:19
Awatar


Postów: 1510

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: -

harta omijamy szerokim lukiem! w 100% zgadzam sie z opcja maestra


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
dominik520
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 19:41
Awatar


Postów: 412

Data rejestracji: 16.05.2011 19:30
Skąd: wielkopolskie
Czempiń

@maestro: tyle płaciłem latem jak kupiłem renie jak narazie oki a co do harta to w sc mam wahacze tej firmy i nie narzekam bo po 100000 dopiero zaczął odzywać się sworzeń a co do TRW nic nie powiem bo nie miałem jeszcze styczności z tą firmą a co do harta to drogo?

Edytowane przez dominik520 dnia 02-10-2011 19:42
Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 19:43
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42132

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

według mnie drogo w porownaniu do sprawdzonego i w wielu autach ORYGINALNEGO TRW Smile

na harcie sie wielu przejechało, na roznych czesciach wiec opinia jest jaka jest.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 252000km
 
dominik520
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 20:07
Awatar


Postów: 412

Data rejestracji: 16.05.2011 19:30
Skąd: wielkopolskie
Czempiń

@maestro: no w okolicy mam tylko 2 sklepy z gratami a jak mam 30 km bujać do inter cars-u żeby złapać 10% rabatu to kupuje u mnie na ''wsi''

Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 20:10
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42132

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@dominik520: ja sie nie ruszam ze 'swojej wsi' i kupuje zawsze cos markowego, nie opłaca sie zamiennikow, no chyba ze jakies dziwne mało typowe rzeczy. ale takie pospolite jak klocki, koncowki, drazki, sworznie warto przekalkulowac czy sie opłaca.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 252000km
 
dominik520
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 20:20
Awatar


Postów: 412

Data rejestracji: 16.05.2011 19:30
Skąd: wielkopolskie
Czempiń

@maestro: jak kupiłem renie to miała u mnie być dosłownie 1 miesiąc bo pilnie potrzebowałem auta nawet nie chciałem jej rejestrować i gnać dalej ale zawias z przodu był tak wyj....y że nie szło normalnie jezdzić więc najtańsze graty brałem ale jak to w życiu bywa kasa na ''nowe'' auto idzie na remont domu i tak renia zostałaSmile teraz czas na rozrząd ale tam na tanioche nie ide bo wiem że to się mocno mści

Edytowane przez dominik520 dnia 02-10-2011 20:23
Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
 
monterek5
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2011 21:33
Awatar


Postów: 1740

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

jedz najlepiej do mechera bo widze ze srednio ogarniasz sam temat i tak poza tym bedziesz musial potem zrobic zbierznosc po wymianie obojetnie czy to galka drazek czy maglownica w najgorszym przypadku

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
Przejdź do forum: