Menu główne
Forum
Klubowicze
black-dimon |
Dodany dnia 07-10-2011 15:53 |
Postów: 11 Data rejestracji: 05.10.2011 07:39 Skąd: łódzkie Wieluń |
jak napisałem w temacie, pompka jest cały czas miękka, niezależnie czy silnik pracuje czy nie. Na zgaszonym podpompuję i robi się twarda, a za minute ponownie miękka. Jedyna opccja zapalenia silnika po nawet kilkuminutowym postoju jest podanie dawki plaku do kolektora - potrzebne są do tego dwie osoby. Auto ma wymienioną uszczelkę pod głowicą, zregenerowana głowicę, nowy filtr paliwa i zaworek zwrotny. Nie mam pojęcia co jest grane, aha jeszcze gaśnie jak wrzucę na luz - mało co wjechałbym do rowu jak wjeżdżałem do domu. Mam pompę lukasa taka jak ta: http://allegro.pl...28472.html |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-10-2011 15:53 |
luksad2200 |
Dodany dnia 07-10-2011 16:10 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
a nigdzie nie kapie ci z pompy, moze byc winna pompy, ze paliwo schodzi
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
artus1989 |
Dodany dnia 07-10-2011 19:43 |
Postów: 221 Data rejestracji: 12.03.2009 10:58 Skąd: podkarpackie Mielec |
Jaki zaworek zwrotny? ten na pompie, na wyjściu do przelewu czy założyłeś dodatkowy? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
Frostyyy |
Dodany dnia 07-10-2011 20:29 |
Postów: 57 Data rejestracji: 28.11.2010 14:44 Skąd: - |
black-dimon napisał/a: Jedyna opccja zapalenia silnika po nawet kilkuminutowym postoju jest podanie dawki plaku do kolektora - potrzebne są do tego dwie osoby. Zabiłbym gdyby ktoś mi tak zrobił w moim samochodzie... Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-10-2011 20:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeszcze nieszczelność w układzie. Trzeba zlokalizować.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
black-dimon |
Dodany dnia 08-10-2011 08:45 |
Postów: 11 Data rejestracji: 05.10.2011 07:39 Skąd: łódzkie Wieluń |
Zabiłbym gdyby ktoś mi tak zrobił w moim samochodzie... A w jaki inny sposób odpalisz auto? Aku rozładuje się do zera, a i tak nie odpali. Nigdzie nie widzę aby pompa przeciekała. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem, a pompą. Byłem przekonany, że to może być powodem niedomagań ale się myliłem. Już brak mi pomysłów, jeszcze w życiu nie miałem takiego przypadku, a widziałem dużo. |
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 08-10-2011 13:48 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
a swiece grzeją, bo może to nie jest winna pomy, pompka jest zawsze miekka u mnie tez
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
black-dimon |
Dodany dnia 08-10-2011 17:50 |
Postów: 11 Data rejestracji: 05.10.2011 07:39 Skąd: łódzkie Wieluń |
Na 100% nie są to świece, ponieważ po ok 30-to minutowej pracy i 2 minutowej przerwie już nie zapala. Jest w tej pompie jakiś zaworek? Wiem, że są na każdym przewodzie zasilającym wtryskiwacze. |
|
|
artus1989 |
Dodany dnia 08-10-2011 18:19 |
Postów: 221 Data rejestracji: 12.03.2009 10:58 Skąd: podkarpackie Mielec |
Holenderek którym przykręcasz rurke od przelewu do pompy jest zaworkiem. Ale zaworkiem grawitacyjnym, czyli jak odkręcisz go i potrząśniesz to srodek powinien lużno latać. Sprawdź to. Ja przez niego miałem tak, że czasami po nawet dłuższej jeździe jak go zgasiłem i zostawiłem nawet na niecałe 5 min to nie odpalał nawet jak długo kręciłem. A niby latał luźno, ale kupiłem nowy- cena 50 zł i jak ręką odjął. sprawdź sobie to Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
black-dimon |
Dodany dnia 10-10-2011 16:49 |
Postów: 11 Data rejestracji: 05.10.2011 07:39 Skąd: łódzkie Wieluń |
niestety to też nie to :o |
|
|
artus1989 |
Dodany dnia 10-10-2011 21:04 |
Postów: 221 Data rejestracji: 12.03.2009 10:58 Skąd: podkarpackie Mielec |
Wiesz co zrób- nalej do bańki 5 litrowej paliwa, ściągnij z pompy weżyk zasilający, założ jakiś inny i włóż do bańki. Zapal go żeby pochodził troche na tym paliwie, i zgaś i patrz czy z bańki ubywa paliwa. tylko bańke ustaw w miare wysoko nad silnikiem. i daj znać co sie dzieje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
black-dimon |
Dodany dnia 23-10-2011 14:14 |
Postów: 11 Data rejestracji: 05.10.2011 07:39 Skąd: łódzkie Wieluń |
Metoda na bańkę nie działa, przy okazji zauważyłem, że po odłączeniu bańki i uniesionym wężyku poziom paliwa w wężu spada. Jeszcze jedno pytanie: gdzie reguluje się dawkowanie na tej pompie? |
|
|
artus1989 |
Dodany dnia 23-10-2011 15:31 |
Postów: 221 Data rejestracji: 12.03.2009 10:58 Skąd: podkarpackie Mielec |
no to o to właśnie chodziło, czy paliwo samo spada. Czyli ten zaworek- holenderek jest nieszczelny i wraca paliwo do baku. Bo skoro pompa nie leje to gdzie ucieka to paliwo? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-10-2011 20:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
dołącze sie jako podobnie.
tyle tylko że ja po nocy mam twardą pompke, a silnik nie odpali za pierwszym razem, do tej pory z lekko wcisnietym gazem było ok, a teraz ni chu chu. 2-3razy trzeba krecic i dopiero załapuje. dT of koz, nie działa ssanie. moze to subiektywne odczucie ale mam wrazenie że też jakby kop zniknął. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Matt91 |
Dodany dnia 23-10-2011 21:20 |
Postów: 976 Data rejestracji: 07.05.2011 14:34 Skąd: świętokrzyskie Osiek |
maestro napisał/a: dołącze sie jako podobnie. tyle tylko że ja po nocy mam twardą pompke, a silnik nie odpali za pierwszym razem, do tej pory z lekko wcisnietym gazem było ok, a teraz ni chu chu. 2-3razy trzeba krecic i dopiero załapuje. dT of koz, nie działa ssanie. moze to subiektywne odczucie ale mam wrazenie że też jakby kop zniknął. u mnie było jakby podobnie i pomogło założenie zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa i wymiana membranki na filtrze bo była dziurawa. Od tego momentu pali za 1razem bez problemu Droga do celu jest równie ważna jak on sam
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 348550km
|
maestro |
Dodany dnia 23-10-2011 21:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Matt91: nie mam fabrycznej pompki tylko filtr + grucha na przewodzie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
12lukasz |
Dodany dnia 23-10-2011 21:50 |
Postów: 121 Data rejestracji: 06.02.2011 13:32 Skąd: lubelskie Lublin |
a może jak nie odpala od razu to bateria trochę słabsza już,albo świece,skoro grucha twarda jak kamień
renault clio,1.9d f8q
Moje auto: renault clio 1.9d 47kW(64KM) 1995 rok,zielony metallic, diesel, 273000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-10-2011 22:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@12lukasz: w moim przypadku moge krecic dlugo i nic.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
artus1989 |
Dodany dnia 24-10-2011 06:58 |
Postów: 221 Data rejestracji: 12.03.2009 10:58 Skąd: podkarpackie Mielec |
A gdy kręcisz to idzie biały dym z wydechu? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
12lukasz |
Dodany dnia 24-10-2011 10:42 |
Postów: 121 Data rejestracji: 06.02.2011 13:32 Skąd: lubelskie Lublin |
filtr paliwa zasyfiały
renault clio,1.9d f8q
Moje auto: renault clio 1.9d 47kW(64KM) 1995 rok,zielony metallic, diesel, 273000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |