13 Maja 2024 01:32:24
Zdjęcia użytkowników
lesio110 djluzak
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
miękka pompka filtra 
black-dimon
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 15:53
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 05.10.2011 07:39
Skąd: łódzkie
Wieluń

jak napisałem w temacie, pompka jest cały czas miękka, niezależnie czy silnik pracuje czy nie. Na zgaszonym podpompuję i robi się twarda, a za minute ponownie miękka.
Jedyna opccja zapalenia silnika po nawet kilkuminutowym postoju jest podanie dawki plaku do kolektora - potrzebne są do tego dwie osoby.
Auto ma wymienioną uszczelkę pod głowicą, zregenerowana głowicę, nowy filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Nie mam pojęcia co jest grane, aha jeszcze gaśnie jak wrzucę na luz - mało co wjechałbym do rowu jak wjeżdżałem do domu.
Mam pompę lukasa taka jak ta:
http://allegro.pl...28472.html
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-10-2011 15:53
Awatar
luksad2200
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 16:10
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

a nigdzie nie kapie ci z pompy, moze byc winna pompy, ze paliwo schodzi

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
artus1989
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 19:43
Awatar


Postów: 221

Data rejestracji: 12.03.2009 10:58
Skąd: podkarpackie
Mielec

Jaki zaworek zwrotny? ten na pompie, na wyjściu do przelewu czy założyłeś dodatkowy?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
Frostyyy
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 20:29
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 28.11.2010 14:44
Skąd: -

black-dimon napisał/a:
Jedyna opccja zapalenia silnika po nawet kilkuminutowym postoju jest podanie dawki plaku do kolektora - potrzebne są do tego dwie osoby.


Zabiłbym gdyby ktoś mi tak zrobił w moim samochodzie...

Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 20:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Jeszcze nieszczelność w układzie. Trzeba zlokalizować.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
black-dimon
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2011 08:45
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 05.10.2011 07:39
Skąd: łódzkie
Wieluń

Zabiłbym gdyby ktoś mi tak zrobił w moim samochodzie...


A w jaki inny sposób odpalisz auto? Aku rozładuje się do zera, a i tak nie odpali.

Nigdzie nie widzę aby pompa przeciekała.

Założyłem zaworek zwrotny między filtrem, a pompą.
Byłem przekonany, że to może być powodem niedomagań ale się myliłem.
Już brak mi pomysłów, jeszcze w życiu nie miałem takiego przypadku, a widziałem dużo.
 
luksad2200
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2011 13:48
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

a swiece grzeją, bo może to nie jest winna pomy, pompka jest zawsze miekka u mnie tez

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
black-dimon
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2011 17:50
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 05.10.2011 07:39
Skąd: łódzkie
Wieluń

Na 100% nie są to świece, ponieważ po ok 30-to minutowej pracy i 2 minutowej przerwie już nie zapala.

Jest w tej pompie jakiś zaworek?
Wiem, że są na każdym przewodzie zasilającym wtryskiwacze.
 
artus1989
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2011 18:19
Awatar


Postów: 221

Data rejestracji: 12.03.2009 10:58
Skąd: podkarpackie
Mielec

Holenderek którym przykręcasz rurke od przelewu do pompy jest zaworkiem. Ale zaworkiem grawitacyjnym, czyli jak odkręcisz go i potrząśniesz to srodek powinien lużno latać. Sprawdź to. Ja przez niego miałem tak, że czasami po nawet dłuższej jeździe jak go zgasiłem i zostawiłem nawet na niecałe 5 min to nie odpalał nawet jak długo kręciłem. A niby latał luźno, ale kupiłem nowy- cena 50 zł i jak ręką odjął. sprawdź sobie to

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
black-dimon
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10-10-2011 16:49
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 05.10.2011 07:39
Skąd: łódzkie
Wieluń

niestety to też nie to :o
 
artus1989
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 10-10-2011 21:04
Awatar


Postów: 221

Data rejestracji: 12.03.2009 10:58
Skąd: podkarpackie
Mielec

Wiesz co zrób- nalej do bańki 5 litrowej paliwa, ściągnij z pompy weżyk zasilający, założ jakiś inny i włóż do bańki. Zapal go żeby pochodził troche na tym paliwie, i zgaś i patrz czy z bańki ubywa paliwa. tylko bańke ustaw w miare wysoko nad silnikiem. i daj znać co sie dzieje

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
black-dimon
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2011 14:14
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 05.10.2011 07:39
Skąd: łódzkie
Wieluń

Metoda na bańkę nie działa, przy okazji zauważyłem, że po odłączeniu bańki i uniesionym wężyku poziom paliwa w wężu spada.
Jeszcze jedno pytanie: gdzie reguluje się dawkowanie na tej pompie?
 
artus1989
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2011 15:31
Awatar


Postów: 221

Data rejestracji: 12.03.2009 10:58
Skąd: podkarpackie
Mielec

no to o to właśnie chodziło, czy paliwo samo spada. Czyli ten zaworek- holenderek jest nieszczelny i wraca paliwo do baku. Bo skoro pompa nie leje to gdzie ucieka to paliwo?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
maestro
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2011 20:45
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

dołącze sie jako podobnie.

tyle tylko że ja po nocy mam twardą pompke, a silnik nie odpali za pierwszym razem, do tej pory z lekko wcisnietym gazem było ok, a teraz ni chu chu. 2-3razy trzeba krecic i dopiero załapuje.

dT of koz, nie działa ssanie. moze to subiektywne odczucie ale mam wrazenie że też jakby kop zniknął.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Matt91
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2011 21:20
Awatar


Postów: 976

Data rejestracji: 07.05.2011 14:34
Skąd: świętokrzyskie
Osiek

maestro napisał/a:
dołącze sie jako podobnie.

tyle tylko że ja po nocy mam twardą pompke, a silnik nie odpali za pierwszym razem, do tej pory z lekko wcisnietym gazem było ok, a teraz ni chu chu. 2-3razy trzeba krecic i dopiero załapuje.

dT of koz, nie działa ssanie. moze to subiektywne odczucie ale mam wrazenie że też jakby kop zniknął.



u mnie było jakby podobnie i pomogło założenie zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa i wymiana membranki na filtrze bo była dziurawa. Od tego momentu pali za 1razem bez problemu Wink

Droga do celu jest równie ważna jak on sam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 348550km
 
maestro
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2011 21:23
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Matt91: nie mam fabrycznej pompki tylko filtr + grucha na przewodzie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
12lukasz
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2011 21:50
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 06.02.2011 13:32
Skąd: lubelskie
Lublin

a może jak nie odpala od razu to bateria trochę słabsza już,albo świece,skoro grucha twarda jak kamień

renault clio,1.9d f8q

Moje auto: renault clio 1.9d 47kW(64KM) 1995 rok,zielony metallic, diesel, 273000km
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2011 22:04
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@12lukasz: w moim przypadku moge krecic dlugo i nic.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
artus1989
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2011 06:58
Awatar


Postów: 221

Data rejestracji: 12.03.2009 10:58
Skąd: podkarpackie
Mielec

A gdy kręcisz to idzie biały dym z wydechu?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
12lukasz
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2011 10:42
Awatar


Postów: 121

Data rejestracji: 06.02.2011 13:32
Skąd: lubelskie
Lublin

filtr paliwa zasyfiały?

renault clio,1.9d f8q

Moje auto: renault clio 1.9d 47kW(64KM) 1995 rok,zielony metallic, diesel, 273000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: