18 Kwiecień 2014 00:44:27
Zdjęcia użytkowników
momix matys8888
Ilosć albumów: 1703, Ilosć zdjęć: 6590

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 17-04-2014 23:41
jonowaty, po prostu trzeba wycierać po myciu

jonowaty [off] 17-04-2014 23:39
Kali, może wypoleruj go ? Smile

Kujtek [on] 17-04-2014 23:38
Kali, dach ze szpachli to takie cuda się dzieją Rotfl

Kali [off] 17-04-2014 23:15
maestro, ale takie akcje tylko na lagunie Shock na dachu są normalnie białe plamy i nijak nie można się ich pozbyć, trzeba szmatą ścierać a i tak zostaje jakby ,,podkład" z tego czegoś

maestro [off] 17-04-2014 23:12
Kali, porzadnie myj i sciągaj wode

Kali [off] 17-04-2014 23:08
Ki *uj że po myciu samochodu, jak już wyschnie zostają mi plamy na całym samochodzie? z naciskiem na dach.

dj_mafiozo [off] 17-04-2014 21:55
Chyba jednak założę z powrotem te TRW i nie będę rozbierać jeszcze drugiej strony, tym bardziej, że mam już dość wybijania tego kołka z półosi w Srebrnej, a jeszcze nie wybity, godzinę w niego waliłem

gielab0019 [off] 17-04-2014 21:53
dj_mafiozo, te piszczenie to najmniejszy pikuś raz mi się zacisk zapiekł jak wracałem do siebie Grin smród i dym spod koła Grin nie polecam ogólnie Grin

dj_mafiozo [off] 17-04-2014 21:52
Radson, O ile w Europie są hamulce Lucasa to te, których nie założę pójdą do Htb5 C3J bo, powoli się kończą.

dj_mafiozo [off] 17-04-2014 21:41
przyjrzeć dokładnie przewodom, ale z tego co zauważyłem są dobre, nie popękana, nie sparciałe ani nic.


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
126.04.2014 17:00małopolskieBochniaGaleria RondoZobacz
227.04.2014 17:00kujawsko-pomorskieTorunlidl ulica poznańskaZobacz
327.06.2014 16:00ogólnopolskik/BełchatowaOSiR WawrzkowiznaZobacz

Zobacz temat
 Drukuj temat
Wymiana uszczelki pod glowica - co nalezy ? 
danyedyn
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 03:59
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Wybieram sie do mecha na rozmowe o wymianie uszczelki.
CO nalezy zrobic "przy okazji" a co moze, waszym zdaniem , byc do roboty. Chodzi o to by mechowi kompleksowo powiedziec co i jak i poznac cene za calosc.
Wymieniam uszczelke bo lekko cieknie olej..
Piszcie co wasze doswiadczenie wam podopowiada - dodam ze silnik ma malo km ( ze 90 tys) i generalnie zachwuje sie "wporzo" Smile2

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 09:20
Awatar


Postów: 1456

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: -

Nie wiem jak kto woli, no i jakie ma możliwości, ale ja osobiście do wymiany głowicy to:
1. Planowałem ją
2. Docierałem zawory, mimo że nie było widać widocznych oznak nie przylegania, bądź innych
3. Wymieniałem uszczelniacze zaworowe
4. Uszczelniacze na wałku
5. Regulowałem luzy od razu
6. Dokładnie ją wyczochrałem.

Teraz ja osobiście uszykowałem sobie jeszcze nową uszczelkę pod kolektory, no i pod pokrywę zaworów.

Jeżeli nie wymieniałeś rozrządu, to też by się przydałoSmile

Chyba o niczym nie zapomniałem, co ja robiłemPfft

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 250000km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 09:49
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41411

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Gdzie Ci cieknie olej po pierwsze? Jakby Ci zasuwało z pod głowicy to by silnik nie ciekał.


Pieprzony teoretyk!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.
Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, (2946/194KM), liftback, 206000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 152000km
 
mati89tczew
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 13:25
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: -

właśnie, skoro nie kopci na biało, olej się nie miesza z płynem chłodzacym to zostaw tą uszczelkę, pewnie cieknie ci spod pokrywy zaworów.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:10
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41411

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

albo z pod korka. cały silnik bedzie zasrany

Pieprzony teoretyk!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.
Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, (2946/194KM), liftback, 206000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 152000km
 
danyedyn
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:24
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

dobra zrobie zdjecie Smile
tak czy siak bede wymienial rozrzad i tak na moje kaprawe oko to wlasnie uszczelka pod glowica cieknie - choc tego oleju szalenie nie ubywa. dzis wytre silnik i zrobie dwie fotki pogladowe- przed i po.

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:46
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41411

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to nie mozliwe powtarzam. jeśli by wywalało z pod głowicy to byś miał zmulone auto i w ogole szał z jazdą, lipa jak ch Grin

Pieprzony teoretyk!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.
Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, (2946/194KM), liftback, 206000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 152000km
 
danyedyn
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 18:01
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Ale to wyglada jakby wlasnie wywalowo z tej uszczelki.. no moze nie wywalalo, ale cieklo. ..

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 18:03
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41411

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@danyedyn: wytrzyj wszystko dokładnie, albo umyj szczotką i płynem jakimś, tylko bez przesady z wodą na alternator Grin i bedzie jasne.

Pieprzony teoretyk!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.
Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, (2946/194KM), liftback, 206000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 152000km
 
danyedyn
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 04:09
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Oki doki, jutro moze sie zmusze jak nie bedzie padalo.
tak czy siak, moze ktos mi napisac co zazwyczaj robi sie przy wymianie tej uszczelki? Badz co wypada zrobic,bo koszt niewielki etc itp ?

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 08:39
Awatar


Postów: 1456

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: -

@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu.

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 250000km
 
danyedyn
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 15:12
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

xxlgogoxxl napisał/a:
@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu.


a powiedz mi jeszcze jaka jest roznica w cenie
sama wymiana uszczelki i to co ty zrobiles?
i bede mial kpl info Smile

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 15:19
Awatar


Postów: 1456

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: -

Planowanie jak kto i gdzie, ja płaciłem 30 zł.
Uszczelniacze zaworów i wałka płaciłem razem coś koło 50 zł.
Płytki do regulacji to zależy jak znajdziesz.
Uszczelka pod głowicę, pod pokrywę i pod kolektory wszystko Erling wyszło 180 zł.
Mycie to we własnym zakresie robiłem na myjni w pracy.

Tak to mniej więcej wyglądaSmile

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 250000km
 
danyedyn
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2011 04:22
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Dzieki wielkie, bede wiedzial przynajmniej o co pytac Smile2

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2011 09:36
Awatar


Postów: 1456

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: -

Zapomniałem o docieraniu, to zestaw do docierania mnie kosztował coś koło 60 złSmile

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 250000km
 
Przejdź do forum: