31 Październik 2014 20:57:48
Zdjęcia użytkowników
kimada madryt
Ilosć albumów: 1712, Ilosć zdjęć: 6653

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

piotrg [off] 31-10-2014 10:21
No co? Wczoraj nie był przestawiony u mnie Sad

maestro [off] 30-10-2014 23:40
piotrg, to chyba Ty Smile

piotrg [off] 30-10-2014 23:30
oj, ktoś nie przestawił zegarka na forum ;p

maestro [off] 30-10-2014 22:38
jonowaty, może dlatego że lampy są non stop używane i powłoka staje sie coraz słabsza

themati93r [off] 30-10-2014 21:01
Tylko bardzo ciężko znaleźć ten silnik

themati93r [off] 30-10-2014 21:00

jonowaty [off] 30-10-2014 20:56
themati93r, kup sportowe spręży + amortyzator do kolumny z 8v, na pewno lepiej na tym wyjdziesz niż ori z 16v

themati93r [off] 30-10-2014 20:55
a oto moje Renia z 'Charakterem" Poszukuje 16v w dobrym stanie wraz z przednim zawieszeniem bo seryjne od F3N nie da rady Pfft

jonowaty [off] 30-10-2014 20:07
czemu zwykłych odbłyśników nie robili tak solidnie, jak w halogenach? umyłem odbłyśnik wodą z mydłem +wytarłem ściereczką z mikrofibry i od razu 10 lat młodszy. lustro w reflektorze to strach dotknąć

marcin90pl [off] 30-10-2014 18:39
Szaflarzanin, 1001zł ale zawsze moga sie uczepic ze wg eurotaxu auto jest warte wiecej. Mozesz wpisac w umowie ze auto wymaga wkladu finansowego albo ze nie jest na chodzie ale roznie reaguja


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wymiana uszczelki pod glowica - co nalezy ? 
danyedyn
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 03:59
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Wybieram sie do mecha na rozmowe o wymianie uszczelki.
CO nalezy zrobic "przy okazji" a co moze, waszym zdaniem , byc do roboty. Chodzi o to by mechowi kompleksowo powiedziec co i jak i poznac cene za calosc.
Wymieniam uszczelke bo lekko cieknie olej..
Piszcie co wasze doswiadczenie wam podopowiada - dodam ze silnik ma malo km ( ze 90 tys) i generalnie zachwuje sie "wporzo" Smile2

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 09:20
Awatar


Postów: 1456

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: -

Nie wiem jak kto woli, no i jakie ma możliwości, ale ja osobiście do wymiany głowicy to:
1. Planowałem ją
2. Docierałem zawory, mimo że nie było widać widocznych oznak nie przylegania, bądź innych
3. Wymieniałem uszczelniacze zaworowe
4. Uszczelniacze na wałku
5. Regulowałem luzy od razu
6. Dokładnie ją wyczochrałem.

Teraz ja osobiście uszykowałem sobie jeszcze nową uszczelkę pod kolektory, no i pod pokrywę zaworów.

Jeżeli nie wymieniałeś rozrządu, to też by się przydałoSmile

Chyba o niczym nie zapomniałem, co ja robiłemPfft

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 250000km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 09:49
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41909

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Gdzie Ci cieknie olej po pierwsze? Jakby Ci zasuwało z pod głowicy to by silnik nie ciekał.


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
mati89tczew
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 13:25
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: -

właśnie, skoro nie kopci na biało, olej się nie miesza z płynem chłodzacym to zostaw tą uszczelkę, pewnie cieknie ci spod pokrywy zaworów.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:10
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41909

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

albo z pod korka. cały silnik bedzie zasrany

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
danyedyn
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:24
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

dobra zrobie zdjecie Smile
tak czy siak bede wymienial rozrzad i tak na moje kaprawe oko to wlasnie uszczelka pod glowica cieknie - choc tego oleju szalenie nie ubywa. dzis wytre silnik i zrobie dwie fotki pogladowe- przed i po.

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:46
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41909

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to nie mozliwe powtarzam. jeśli by wywalało z pod głowicy to byś miał zmulone auto i w ogole szał z jazdą, lipa jak ch Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
danyedyn
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 18:01
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Ale to wyglada jakby wlasnie wywalowo z tej uszczelki.. no moze nie wywalalo, ale cieklo. ..

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 18:03
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 41909

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@danyedyn: wytrzyj wszystko dokładnie, albo umyj szczotką i płynem jakimś, tylko bez przesady z wodą na alternator Grin i bedzie jasne.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 165000km
Moje auto: Renault VelSatis, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (3498/245KM), liftback, 240000km
 
danyedyn
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 04:09
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Oki doki, jutro moze sie zmusze jak nie bedzie padalo.
tak czy siak, moze ktos mi napisac co zazwyczaj robi sie przy wymianie tej uszczelki? Badz co wypada zrobic,bo koszt niewielki etc itp ?

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 08:39
Awatar


Postów: 1456

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: -

@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu.

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 250000km
 
danyedyn
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 15:12
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

xxlgogoxxl napisał/a:
@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu.


a powiedz mi jeszcze jaka jest roznica w cenie
sama wymiana uszczelki i to co ty zrobiles?
i bede mial kpl info Smile

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 15:19
Awatar


Postów: 1456

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: -

Planowanie jak kto i gdzie, ja płaciłem 30 zł.
Uszczelniacze zaworów i wałka płaciłem razem coś koło 50 zł.
Płytki do regulacji to zależy jak znajdziesz.
Uszczelka pod głowicę, pod pokrywę i pod kolektory wszystko Erling wyszło 180 zł.
Mycie to we własnym zakresie robiłem na myjni w pracy.

Tak to mniej więcej wyglądaSmile

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 250000km
 
danyedyn
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2011 04:22
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Dzieki wielkie, bede wiedzial przynajmniej o co pytac Smile2

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2011 09:36
Awatar


Postów: 1456

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: -

Zapomniałem o docieraniu, to zestaw do docierania mnie kosztował coś koło 60 złSmile

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 250000km
 
Przejdź do forum: