11 Grudzień 2016 07:12:29
Zdjęcia użytkowników
SILVER DPM69
Ilosć albumów: 1730, Ilosć zdjęć: 6686

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

jonowaty [off] 10-12-2016 23:37
hubikas, chyba gdzieś u mnie leżą Smile

hubikas [off] 10-12-2016 21:31
Kupilem audio z epoki, Renault CTR 320, potrzebuje kostek od strony samochodu, ktos cos ?

themati93r [off] 10-12-2016 20:40
Ja mam dobrze założone jutro zobaczycie jak coś

jonowaty [off] 09-12-2016 23:58
Lesiu11, przyjedziesz poprawić Grin

[A] Lesiu11 [off] 09-12-2016 23:57
jonowaty, najwyżej będzie na mnie Smile

jonowaty [off] 09-12-2016 23:56
Lesiu11, postaram się zrobić jutro wszystko zgodnie ze sztuką Grin

[A] Lesiu11 [off] 09-12-2016 23:56
ale to też moja teoria Smile ale mi hamulce działają i ręczny także wywala z rolek Smile

[A] Lesiu11 [off] 09-12-2016 23:55
jonowaty, odwrotnie, bo tłoczek jest wykręcany, jak bedzie cycek na tłoczku to tłoczek sie zablokuje i nie wyciśnie

jonowaty [off] 09-12-2016 23:54
Lesiu11, klocek z cyckiem ma być pewnie od strony tłoczka a płaski od zewnątrz ?

[A] Lesiu11 [off] 09-12-2016 23:52
jonowaty, tak to jest to, tak mam u siebie pozakładane. Ale oglądając zdjęcia w necie to albo ja się mylę, albo wszyscy inni ludzie


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wymiana uszczelki pod glowica - co nalezy ? 
danyedyn
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 03:59
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Wybieram sie do mecha na rozmowe o wymianie uszczelki.
CO nalezy zrobic "przy okazji" a co moze, waszym zdaniem , byc do roboty. Chodzi o to by mechowi kompleksowo powiedziec co i jak i poznac cene za calosc.
Wymieniam uszczelke bo lekko cieknie olej..
Piszcie co wasze doswiadczenie wam podopowiada - dodam ze silnik ma malo km ( ze 90 tys) i generalnie zachwuje sie "wporzo" Smile2

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 09:20
Awatar


Postów: 1464

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Nie wiem jak kto woli, no i jakie ma możliwości, ale ja osobiście do wymiany głowicy to:
1. Planowałem ją
2. Docierałem zawory, mimo że nie było widać widocznych oznak nie przylegania, bądź innych
3. Wymieniałem uszczelniacze zaworowe
4. Uszczelniacze na wałku
5. Regulowałem luzy od razu
6. Dokładnie ją wyczochrałem.

Teraz ja osobiście uszykowałem sobie jeszcze nową uszczelkę pod kolektory, no i pod pokrywę zaworów.

Jeżeli nie wymieniałeś rozrządu, to też by się przydałoSmile

Chyba o niczym nie zapomniałem, co ja robiłemPfft

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 09:49
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42178

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Gdzie Ci cieknie olej po pierwsze? Jakby Ci zasuwało z pod głowicy to by silnik nie ciekał.


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (1998/170KM), grandtour, 196000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2006r., diesel, (2188/140KM), grandtour, 258000km
 
mati89tczew
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 13:25
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

właśnie, skoro nie kopci na biało, olej się nie miesza z płynem chłodzacym to zostaw tą uszczelkę, pewnie cieknie ci spod pokrywy zaworów.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:10
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42178

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

albo z pod korka. cały silnik bedzie zasrany

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (1998/170KM), grandtour, 196000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2006r., diesel, (2188/140KM), grandtour, 258000km
 
danyedyn
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:24
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

dobra zrobie zdjecie Smile
tak czy siak bede wymienial rozrzad i tak na moje kaprawe oko to wlasnie uszczelka pod glowica cieknie - choc tego oleju szalenie nie ubywa. dzis wytre silnik i zrobie dwie fotki pogladowe- przed i po.

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:46
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42178

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to nie mozliwe powtarzam. jeśli by wywalało z pod głowicy to byś miał zmulone auto i w ogole szał z jazdą, lipa jak ch Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (1998/170KM), grandtour, 196000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2006r., diesel, (2188/140KM), grandtour, 258000km
 
danyedyn
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 18:01
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Ale to wyglada jakby wlasnie wywalowo z tej uszczelki.. no moze nie wywalalo, ale cieklo. ..

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 18:03
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42178

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@danyedyn: wytrzyj wszystko dokładnie, albo umyj szczotką i płynem jakimś, tylko bez przesady z wodą na alternator Grin i bedzie jasne.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (1998/170KM), grandtour, 196000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2006r., diesel, (2188/140KM), grandtour, 258000km
 
danyedyn
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 04:09
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Oki doki, jutro moze sie zmusze jak nie bedzie padalo.
tak czy siak, moze ktos mi napisac co zazwyczaj robi sie przy wymianie tej uszczelki? Badz co wypada zrobic,bo koszt niewielki etc itp ?

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 08:39
Awatar


Postów: 1464

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu.

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
danyedyn
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 15:12
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

xxlgogoxxl napisał/a:
@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu.


a powiedz mi jeszcze jaka jest roznica w cenie
sama wymiana uszczelki i to co ty zrobiles?
i bede mial kpl info Smile

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 15:19
Awatar


Postów: 1464

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Planowanie jak kto i gdzie, ja płaciłem 30 zł.
Uszczelniacze zaworów i wałka płaciłem razem coś koło 50 zł.
Płytki do regulacji to zależy jak znajdziesz.
Uszczelka pod głowicę, pod pokrywę i pod kolektory wszystko Erling wyszło 180 zł.
Mycie to we własnym zakresie robiłem na myjni w pracy.

Tak to mniej więcej wyglądaSmile

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
danyedyn
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2011 04:22
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Dzieki wielkie, bede wiedzial przynajmniej o co pytac Smile2

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2011 09:36
Awatar


Postów: 1464

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Zapomniałem o docieraniu, to zestaw do docierania mnie kosztował coś koło 60 złSmile

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
Przejdź do forum: