Menu główne
Forum
Klubowicze
danyedyn |
Dodany dnia 11-10-2011 03:59 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
Wybieram sie do mecha na rozmowe o wymianie uszczelki.
CO nalezy zrobic "przy okazji" a co moze, waszym zdaniem , byc do roboty. Chodzi o to by mechowi kompleksowo powiedziec co i jak i poznac cene za calosc. Wymieniam uszczelke bo lekko cieknie olej.. Piszcie co wasze doswiadczenie wam podopowiada - dodam ze silnik ma malo km ( ze 90 tys) i generalnie zachwuje sie "wporzo" jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-10-2011 03:59 |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 11-10-2011 09:20 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Nie wiem jak kto woli, no i jakie ma możliwości, ale ja osobiście do wymiany głowicy to: 1. Planowałem ją 2. Docierałem zawory, mimo że nie było widać widocznych oznak nie przylegania, bądź innych 3. Wymieniałem uszczelniacze zaworowe 4. Uszczelniacze na wałku 5. Regulowałem luzy od razu 6. Dokładnie ją wyczochrałem. Teraz ja osobiście uszykowałem sobie jeszcze nową uszczelkę pod kolektory, no i pod pokrywę zaworów. Jeżeli nie wymieniałeś rozrządu, to też by się przydało Chyba o niczym nie zapomniałem, co ja robiłem Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-10-2011 09:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Gdzie Ci cieknie olej po pierwsze? Jakby Ci zasuwało z pod głowicy to by silnik nie ciekał.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati89tczew |
Dodany dnia 11-10-2011 13:25 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
właśnie, skoro nie kopci na biało, olej się nie miesza z płynem chłodzacym to zostaw tą uszczelkę, pewnie cieknie ci spod pokrywy zaworów. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-10-2011 14:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
albo z pod korka. cały silnik bedzie zasrany
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
danyedyn |
Dodany dnia 11-10-2011 14:24 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
dobra zrobie zdjecie
tak czy siak bede wymienial rozrzad i tak na moje kaprawe oko to wlasnie uszczelka pod glowica cieknie - choc tego oleju szalenie nie ubywa. dzis wytre silnik i zrobie dwie fotki pogladowe- przed i po. jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-10-2011 14:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to nie mozliwe powtarzam. jeśli by wywalało z pod głowicy to byś miał zmulone auto i w ogole szał z jazdą, lipa jak ch
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
danyedyn |
Dodany dnia 12-10-2011 18:01 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
Ale to wyglada jakby wlasnie wywalowo z tej uszczelki.. no moze nie wywalalo, ale cieklo. ..
jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 12-10-2011 18:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@danyedyn: wytrzyj wszystko dokładnie, albo umyj szczotką i płynem jakimś, tylko bez przesady z wodą na alternator i bedzie jasne.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
danyedyn |
Dodany dnia 13-10-2011 04:09 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
Oki doki, jutro moze sie zmusze jak nie bedzie padalo.
tak czy siak, moze ktos mi napisac co zazwyczaj robi sie przy wymianie tej uszczelki? Badz co wypada zrobic,bo koszt niewielki etc itp ? jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 13-10-2011 08:39 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
danyedyn |
Dodany dnia 13-10-2011 15:12 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
xxlgogoxxl napisał/a: @danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu. a powiedz mi jeszcze jaka jest roznica w cenie sama wymiana uszczelki i to co ty zrobiles? i bede mial kpl info jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 13-10-2011 15:19 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Planowanie jak kto i gdzie, ja płaciłem 30 zł. Uszczelniacze zaworów i wałka płaciłem razem coś koło 50 zł. Płytki do regulacji to zależy jak znajdziesz. Uszczelka pod głowicę, pod pokrywę i pod kolektory wszystko Erling wyszło 180 zł. Mycie to we własnym zakresie robiłem na myjni w pracy. Tak to mniej więcej wygląda Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
danyedyn |
Dodany dnia 14-10-2011 04:22 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
Dzieki wielkie, bede wiedzial przynajmniej o co pytac
jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 14-10-2011 09:36 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Zapomniałem o docieraniu, to zestaw do docierania mnie kosztował coś koło 60 zł Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |