25 Maj 2015 07:10:08
Zdjęcia użytkowników
rzemien89 pudzian60
Ilosć albumów: 1721, Ilosć zdjęć: 6663

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

[A] playazka [off] 24-05-2015 23:53
Kujtek, to juz nie do mnie pytanie Pfft nie ja tam grzebie, ja tylko z nia dyskutuje Grin

Kujtek [off] 24-05-2015 23:39
playazka, moduł gadaczki macie w liczniku czy takie srebrne pudło z dwiema dwurzędowymi kostkami (czarna i czerwona) jak w digitalach z r21? a może gdzieś indziej?

[A] playazka [off] 24-05-2015 23:37
ANDI, tu nie ma sie z czego smiac ! nie Ciebie nie krzyczy nikt po niemiecku Sad

[A] ANDI [off] 24-05-2015 23:11
playazka, ahahaha

[A] playazka [off] 24-05-2015 22:17
ANDI, super Grin bo "achtung" mnie do szalu doprowadza Grin

[A] ANDI [off] 24-05-2015 22:00
Lesiu11, jak dobrze pójdzie to jutro wieczorem możemy ogarnąć temat z szafkami

uachol [off] 24-05-2015 15:43
w drugą stronę na pewno pasuje, szersza do R11 raczej nie wejdzie. Najgorsze są te cholerne frezy, bo znaleźć drążek 645 mm to nie kłopot

Kujtek [off] 24-05-2015 15:31
uachol, jedynie jak masz dobre kontakty z jakimś szrotem żeby sobie jakieś popsute belki rozebrać i porównać. w co wątpię

Kujtek [off] 24-05-2015 15:25
pękł ci? niedobrze, albo szukaj drugiej albo regeneruj. ewentualnie myśl nad belką z 19, ktoś tu kładł z r9/11 do 19 i pasowało. w 11 jest węższa belka. dobieranie drążków to słaby temat. ani dialogys ani nic innego nie podaje ich wymiarów i frezów

uachol [off] 24-05-2015 14:25
cześć, czy ktoś z Was orientuje się może, jakie Renówki poza 9 i 11 miały drążki skrętne o wymiarach 645 mm każdy, 24 i 25 frezów? Pilnie potrzebuję.


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
129.05.2015 08:00ogólnopolskiTopornia k/RadomiaOgólnopolski Zlot Renault ClioZobacz
226.06.2015 10:00ogólnopolskiOSiR Wawrzkowizna k/BełchatowaOgólnopolski Zlot Renault 2015Zobacz

Zobacz temat
 Drukuj temat
Wymiana uszczelki pod glowica - co nalezy ? 
danyedyn
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 03:59
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Wybieram sie do mecha na rozmowe o wymianie uszczelki.
CO nalezy zrobic "przy okazji" a co moze, waszym zdaniem , byc do roboty. Chodzi o to by mechowi kompleksowo powiedziec co i jak i poznac cene za calosc.
Wymieniam uszczelke bo lekko cieknie olej..
Piszcie co wasze doswiadczenie wam podopowiada - dodam ze silnik ma malo km ( ze 90 tys) i generalnie zachwuje sie "wporzo" Smile2

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 09:20
Awatar


Postów: 1464

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Nie wiem jak kto woli, no i jakie ma możliwości, ale ja osobiście do wymiany głowicy to:
1. Planowałem ją
2. Docierałem zawory, mimo że nie było widać widocznych oznak nie przylegania, bądź innych
3. Wymieniałem uszczelniacze zaworowe
4. Uszczelniacze na wałku
5. Regulowałem luzy od razu
6. Dokładnie ją wyczochrałem.

Teraz ja osobiście uszykowałem sobie jeszcze nową uszczelkę pod kolektory, no i pod pokrywę zaworów.

Jeżeli nie wymieniałeś rozrządu, to też by się przydałoSmile

Chyba o niczym nie zapomniałem, co ja robiłemPfft

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 09:49
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42179

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Gdzie Ci cieknie olej po pierwsze? Jakby Ci zasuwało z pod głowicy to by silnik nie ciekał.


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna, (1998/170KM), grandtour, 174000km
 
mati89tczew
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 13:25
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: -

właśnie, skoro nie kopci na biało, olej się nie miesza z płynem chłodzacym to zostaw tą uszczelkę, pewnie cieknie ci spod pokrywy zaworów.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:10
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42179

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

albo z pod korka. cały silnik bedzie zasrany

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna, (1998/170KM), grandtour, 174000km
 
danyedyn
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:24
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

dobra zrobie zdjecie Smile
tak czy siak bede wymienial rozrzad i tak na moje kaprawe oko to wlasnie uszczelka pod glowica cieknie - choc tego oleju szalenie nie ubywa. dzis wytre silnik i zrobie dwie fotki pogladowe- przed i po.

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2011 14:46
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42179

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to nie mozliwe powtarzam. jeśli by wywalało z pod głowicy to byś miał zmulone auto i w ogole szał z jazdą, lipa jak ch Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna, (1998/170KM), grandtour, 174000km
 
danyedyn
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 18:01
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Ale to wyglada jakby wlasnie wywalowo z tej uszczelki.. no moze nie wywalalo, ale cieklo. ..

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 18:03
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42179

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@danyedyn: wytrzyj wszystko dokładnie, albo umyj szczotką i płynem jakimś, tylko bez przesady z wodą na alternator Grin i bedzie jasne.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 180000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna, (1998/170KM), grandtour, 174000km
 
danyedyn
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 04:09
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Oki doki, jutro moze sie zmusze jak nie bedzie padalo.
tak czy siak, moze ktos mi napisac co zazwyczaj robi sie przy wymianie tej uszczelki? Badz co wypada zrobic,bo koszt niewielki etc itp ?

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 08:39
Awatar


Postów: 1464

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu.

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
danyedyn
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 15:12
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

xxlgogoxxl napisał/a:
@danyedyn: Napisałem Ci na początku tego tematu.


a powiedz mi jeszcze jaka jest roznica w cenie
sama wymiana uszczelki i to co ty zrobiles?
i bede mial kpl info Smile

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2011 15:19
Awatar


Postów: 1464

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Planowanie jak kto i gdzie, ja płaciłem 30 zł.
Uszczelniacze zaworów i wałka płaciłem razem coś koło 50 zł.
Płytki do regulacji to zależy jak znajdziesz.
Uszczelka pod głowicę, pod pokrywę i pod kolektory wszystko Erling wyszło 180 zł.
Mycie to we własnym zakresie robiłem na myjni w pracy.

Tak to mniej więcej wyglądaSmile

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
danyedyn
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2011 04:22
Awatar


Postów: 124

Data rejestracji: 23.05.2007 21:22
Skąd: -

Dzieki wielkie, bede wiedzial przynajmniej o co pytac Smile2

jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95'

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
 
xxlgogoxxl
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2011 09:36
Awatar


Postów: 1464

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Zapomniałem o docieraniu, to zestaw do docierania mnie kosztował coś koło 60 złSmile

Moje auto: BMW E39 523iA, benzyna+LPG, 290000km
 
Przejdź do forum: