Menu główne
Forum
Klubowicze
77EverLast77 |
Dodany dnia 02-11-2011 20:45 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.11.2011 20:22 Skąd: - |
Witam. Zaczne od tego ze nie jestem znawca marki nie mialem nigdy doczynienia z Renault malo tego nie mialem docznieniaa z francuzami. chodzi o to,że dostałem od znajomego za symboliczna 1 zł (chcial zezłomowac) Renault 19 1.7 z 1991r. autko w dobrym stanie wizualnym, technicznym zreszta tez. nie bede jeździł tym samochodem na codzien, chciałbym ''przerobic'' je na żwawe autko. Moje pytanie brzmi, jakie zmiany mozna wprowadzic? Zastanawialem sie na zamontowaniu jakiegos silnika V6 i jakiejs dobrej skrzyni z Renault 19 zostanie tylko karoseria, zawiecha uklady kierowniczy itd to wszytsko chce zmienic. co Wy na to |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-11-2011 20:45 |
maestro |
Dodany dnia 02-11-2011 20:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ile masz budżetu?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ruli17 |
Dodany dnia 02-11-2011 20:49 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
A co ty na to by się kiedyś wybrać nią na spot do WRO
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
77EverLast77 |
Dodany dnia 02-11-2011 20:52 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.11.2011 20:22 Skąd: - |
na brak gotówki nie narzekam, powiem tak budżet do 15/20 tys. jak zakoncze projekt jak najbardziej |
|
|
Koucz |
Dodany dnia 02-11-2011 20:55 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
Ja bym podsunął pomysł F4R uturbione, oglądnij ich filmiki http://www.youtub...mzD5uAlwoI
ps a buda na 16v Edytowane przez Koucz dnia 02-11-2011 20:56 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 02-11-2011 20:57 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@77EverLast77: ok zapraszam sam zaczynam projekt więc jeszcze trochu czasu, zawsze w dziale dolnyśląslk jest napisane o spotach, jak by trzeba było pomóc przy reni służę pomocą
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
R9GTX |
Dodany dnia 02-11-2011 21:00 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
airride by fajnie wyglądał szkoda że nie sedan...
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
77EverLast77 |
Dodany dnia 02-11-2011 21:02 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.11.2011 20:22 Skąd: - |
ruli17 dzieki w razie problemów sie odezwe Koucz : ile to ma kucy wyglada ciekawie Aa jeszcze jedno co powiecie na przeniesienie napedu na tylną oś |
|
|
ruli17 |
Dodany dnia 02-11-2011 21:04 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@77EverLast77: dobra misja było by pierwsze renault 19 z napędem na tył ale podejrzewam że w takiej syt. dużo krojenia budy choćby, ze względu na centralne położenie silnika a nie poprzeczne tak jak jest w naszych reniach
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
R9GTX |
Dodany dnia 02-11-2011 21:13 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
wykonalne. Michor zdjęcia gdzieś pokazywał nawet. Było to chyba R19 maxi czy jakoś tak, szerokie bardzo
Treść dodana dnia 02-11-2011 21:14: właśnie, jakie to nadwozie? Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 02-11-2011 21:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@R9GTX: zgoda ale silnik miałeś za fotelami
kolego spokojnie dajesz rade z f4r turbo. pęka 200koni na lajcie. a myśle że wiecej nie potrzeba bo i tak trakcja zginie. z zewnątrz jedyne legendarne to wyglad ph1 16V. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Koucz |
Dodany dnia 02-11-2011 21:23 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
@77EverLast77: tam jest silnik f4r w oryginale ma koło 173km z clio, a ile oni tam napędzili tą turbiną to już nie mam pojęcia ale na pewno koło 200 moim zdaniem, VR6 golfa 3 objechał na którymś filmiku
ps. a co z silnikiem scenica 3.0bi turbo? czy to się w ogóle mieści w 19stce? Tak jak maestro powyżej 200koni nie ma co sie też pakować bo to na przód tylko napęd, na filmiku trójką jeszcze nie może złapać nawierzchni Edytowane przez Koucz dnia 02-11-2011 21:24 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-11-2011 21:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Koucz: z jakiego scenika masz dwie turbiny?
V6 to rzeźbienie grodzi i pasa przedniego. mocne rzeźbienie. to taka granica bezpieczeństwa w zaawansowaniu krojenia. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ruli17 |
Dodany dnia 02-11-2011 21:25 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@Koucz: podejrzenie jest takie, że ciężko by było, ze względu na to, że u nas w renatach mało miejsca, a ten ów silnik dużo miejsca w Safrane zajmuje i ciężko by w R19 było tyle samo miejsca ?!
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Koucz |
Dodany dnia 02-11-2011 21:26 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
pomyliłem nie scenic tylko safrana Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 02-11-2011 21:26 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@maestro: w twoim temacie chyba nawet było. Wydawało mi się na tych zdjęciach że to pod maską
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 02-11-2011 21:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@R9GTX: 3 litry nie wejda poniewaz brakuje miejsca na osprzet i kolektor. tam jest miejsca od ch (laguna) i te 3.0 V6 jest strasznie rozłozyste. z reszta. to silnik bez potencjału bo wiecej pod maską 19stki z niego sie nie wycisnie, a F4R typowy zwarty silnik czterocylindrowy z ogromnym potencjałem
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Koucz |
Dodany dnia 02-11-2011 21:34 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
Tak też myślałem czy da sie coś z tego 3.0 wycisnąć Czyli odpowiedź już jest, pakować F4R i uturbić Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 02-11-2011 21:35 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
a jakby zakuc silnik f7p albo f7r i wtedy uturbic a co ze skrzynia wytrzyma taki moment Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
77EverLast77 |
Dodany dnia 02-11-2011 21:36 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.11.2011 20:22 Skąd: - |
Silnik moze byc nawet na dachu nie ma to roznicy tak jak mowilem nie bede jezdzil tym samochodem na codzien. zamierzam sporo go odchudzic, do 200 KM naped zostawie na przód powyzej 200 bedziemy próbować przerzuc naped nab tył chce osiagnać taki efekt http://www.youtub...Gv02ZJjkyU ;DD |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |