Menu główne
Forum
Klubowicze
se7en3 |
Dodany dnia 03-11-2011 22:59 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
Więc tak :
potrzebujemy. *klamke *Diode *Wiertło w zalezności od grubości plexi w moim przypadku wiertło Ø5 *Plexi w moim przypadku grubość 5mm długość ok 43mm *Pistolet do kleju na sztyf badz jakis klei *Kabelki *Pilnik *Suwmiarke do dokładniejszego wymierzenia, bądz metr *Paste polerska w Moim przypadki AUTO MAX lekko ścierna . *Papier ścierny 600, 800, 1200 , 2000 , 2500 wodne ! *WOLNE CZAS OKOŁO POŁTORA GODZINY Z ZAMONTOWANIEM KLAMKI * więc tak opisy co i jak pod zdjęciami sa zamieszczone numeracja co jak robimy też w razie kłopotów pisać ;d POMOGE ! https://picasaweb...directlink Edytowane przez se7en3 dnia 03-11-2011 23:04 he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-11-2011 22:59 |
Zywiec |
Dodany dnia 03-11-2011 23:33 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
przydatne FAQ patent z bmw ;p
[img]http://img107.imageshack.us/img107/7579/boczekkd7.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 03-11-2011 23:49 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
niestey tego nie, odgapiłem z tej strony tylko od mojego taty z auta ;d
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
R9GTX |
Dodany dnia 04-11-2011 05:59 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
byłoby łatwiej jakbyś opisał wszystko w tym temacie a nie w albumie
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-11-2011 07:36 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
ja mam tylko taka sugestie zeby ta plexe zamontowac na rowno do wnetrza klamki, zeby tylko dolna powierzchnia swiecila
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
Snorky |
Dodany dnia 04-11-2011 07:57 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Zywiec napisał/a: ja mam tylko taka sugestie zeby ta plexe zamontowac na rowno do wnetrza klamki, zeby tylko dolna powierzchnia swiecila O to to właśnie. Ja się pod tym podpisuję. No i może nieco węższa ta pleksi, bo ta jakaś taka za szeroka jak dla mnie. Ale pomysł i wykonanie - 5+ Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 04-11-2011 10:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
W końcu ktoś zrobił pomysł który mi chodził po głowie
Z ulepszeń sugeruję: pleksę wyciąc nie w prostokąt tylko w trapez (górna część która jest schowana wewnątrz) - w ten sposób, po zmiatowieniu będzie odbijać światło w dół. Dodatkowo, niewidoczne części wogóle można zamalować na biało albo okleić folią aluminiową - Jeszcze mniej światła będzie uciekać. I na równo z plastikiem od klamki - nie tak żeby wystawało tylko na płasko. I też raczej myślałem o zrobieniu tego od spodu niż od góry [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Snorky |
Dodany dnia 04-11-2011 11:07 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
U mnie panie cała masa gratów leży i czeka na montaż, ale kurka czasu ni ma...
Pomysł w moim wykonaniu zostanie wdrożony... Ostatnio ojciec z tyłu szukał klamki przy wysiadaniu Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 04-11-2011 13:45 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
W trapez nnoooo nie pomyślałem ale to prawda ...
hymmmm czy foliaa srebrna dała by większe odbicie światła, niieee wiem samm Treść dodana dnia 04-11-2011 13:45: I i tak wyszło lepiej niz myślałem ;d he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 04-11-2011 13:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dałaby dała.
Bawiłem się w Ledy z plexi kiedyś - światło Ci nie ucieka poza plekse tylko zostaje i sie odbija jedyne wolne miejsce (w dużym skrócie myslowym) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-11-2011 17:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
podoba sie. wykonanie średnie w sensie szczegółów ale baza na coś bardzo dobrego.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 05-11-2011 09:45 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
nooo jeśli chodzi o wykonianie staranne bardzo to nie jest ...
jeszcze maluje felgi i wgl mam duzo do roboty z samochodzikiem i dlatego tak wyszlo... ... ogólnie wpadłem na pomyśł pomalowanie stalowych na czarno zółty super to wyglada juz sie susza ;d wstawie w neta i pochwale pierwszym w zyciu malowaniem ;d he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
dominik520 |
Dodany dnia 05-11-2011 10:07 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
@se7en3: no właśnie miałem pytać,jak tam fele?były jakieś problemy?czy wszystko oki? Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 05-11-2011 21:54 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
AaaaA fajnie ze pytasz;d
problemy moze nie bo to tylko stalówki ;d Dostałem je od GONZA stan wizualny tragdia wsumie widziałem co kupuje;d ale sie odremontowało;d i działa he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
Mateo |
Dodany dnia 06-11-2011 00:27 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Mnie nurtuje strasznie kwestia tego że te diody podłączone są pod podświetlenie kokpitu. Jaki sens, to jest przydatne do wysiadania z auta a nie po to by ładnie wyglądało w czasie jazdy.
Przykładowa sytuacja, Jedziesz z kimś kto nie ma wyczute tak jak Ty w którym miejscu ma klamkę. Ale spoko są podświetlone więc przy wysiadaniu się motał nie będzie. Ale jak tylko dojeżdżacie do celu gasisz światła, silnik i jest lipa. Szczerze jeśli już coś mam robić to robię to tak by było dobrze a to jak dla mnie trochę sztuką zalatuje. Pomijam estetykę wykonania. Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
kudlaty |
Dodany dnia 06-11-2011 07:42 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
@se7en3: Ameryki nie odkryłeś
Miałem w swojej 19tce (ho ho kupę lat temu) coś takiego zrobione na jedną malutką diodę wprowadzoną od góry (tak jak u Ciebie tylko, że bez plexi) na wszystkich 4 klamkach przewody szły progami i wszystko ładnie ukryte, kto widział może potwierdzić. Zasilanie prowadziłem tak samo, jest jeden minus tego, bo przy podłączeniu 2 klamek podświetlenie przycisku przestało działać (chyba za dużo prądu zabierały te podświetlenia). Potwierdzam, że przydatna rzecz szczególnie u mnie z tyłu bo miałem bardzo ciemne szyby. @Mateo: jest sens, bo możesz zatrzymując się poczekać aż wszyscy otworzą drzwi i wtedy gasisz silnik i światła. Swoją drogą powiedz skąd Ty byś wziął zasilanie, bo może się przydać. Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
s_konrad |
Dodany dnia 06-11-2011 08:47 |
Postów: 647 Data rejestracji: 28.04.2007 22:54 Skąd: lubelskie Chełm |
@se7en3: potwierdzam wersję kudłatego, jego 4 diodki dawały radę bez plexi. Ale bez względu na sposób wykonania sam pomysł jest godny dopracowania szczegółów i kontynuacji (może taśma LED?)
@kudlaty: nie zgadzam się z tezą, że dodatkowe obciążenie rzędu 30 mA (2 diody LED) skutkowało wygaszeniem żarówki przycisku do szyb. Może zbieg okoliczności sprawił, że w tym czasie kiedy podłączałeś diody skończyła się żaróweczka. Przekrój przewodów wiązki w drzwiach jest wystarczający żeby zasilić nie tylko wspomniane przyciski. Śmiało można tam dać obciążenie rzędu 10 W bez uszczerbku dla instalacji. Biorę pod uwagę np elektryczne lusterka czy maty grzewcze pod taflą lustra, które to wyposażenie jest przecież zasilane w tej samej wiązce. Masa jest wspólna dla wielu obwodów @Mateo: Skoro zadajesz sobie pytanie dlaczego to podświetlenie ma działać w czasie jazdy... No właśnie dlatego żeby pasażer, który nie zna wnętrza Twojego auta mógł się zapoznać z "topografią" drzwi jeszcze przed wysiadaniem a nie wtedy, gdy wypada otworzyć drzwi. Wiem można zainstalować sobie bardzo prosty detektor oparty o 3 tranzystory i kilka rezystorów + 2 pojemności aby wspomniane podświetlenie zadziałało po zatrzymaniu pojazdu. Tylko pytanie zasadnicze ilu z nas przeciętnych śmiertelników będzie chciało się bawić w dodatkowy moduł sterowania podświetleniem klameczki? Skoro działa bez tego to po co? Pozderki dla wszystkich Edytowane przez s_konrad dnia 06-11-2011 08:54 Były R19 RN sedan C3J, R19 RT Htb 5D F2N, R19 RN HTB 3D C3J, Renault Safrane 2.2 RN 5D Renault Laguna 2.0 F3R, Renault Megane 1,4e RT,
Jest Renault Laguna 2,0 F4R Millenium Moje auto: Renault Laguna, benzyna+LPG, 335000km
|
michor |
Dodany dnia 06-11-2011 09:45 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@s_konrad: A wystarczy kupić sprytaśny jakiś dynks żeby sie oświetlenie wnętrza zapalało po zgaszeniu silnika i podświetlenie klamek niepotrzebne
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 06-11-2011 10:09 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
s_konrad: tutaj mowisz prawde...
KOLEDZY TO JEST NARAZIE PROTOTYP CO ZROBIŁEM zeby cos ulepszyć chyba sie wstawia i wymienia poglądy ... nie prawdaż he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 06-11-2011 10:59 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@se7en3: no i też właśnie to robimy - każdy pisze co by zmienił/zrobił inaczej.
ktoś to przeczyta a potem sobie zrobi wg własnego mniemania. Wyluzuj. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |