Menu główne
Forum
Klubowicze
adek |
Dodany dnia 12-11-2011 22:55 |
Postów: 17 Data rejestracji: 09.11.2011 08:45 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
jest problem, podczas podnoszenia coś się stało z lewarkiem i wgniut mi podłogę ostra krawędzią z przodu z lewej strony , będę musiał spawać Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 411040km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-11-2011 22:55 |
Kali |
Dodany dnia 12-11-2011 22:57 |
Postów: 3457 Data rejestracji: 07.08.2010 21:30 Skąd: lubelskie Radzyń Podlaski |
to pytanie czy twierdzenie
LRA11899<3
Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
|
adek |
Dodany dnia 12-11-2011 22:59 |
Postów: 17 Data rejestracji: 09.11.2011 08:45 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
zastanawiam się nad urzywaniem podnośnika hydraulicznego bezpieczniejszego , w tym celu musiałbym wzmocnić podłogę Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 411040km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 12-11-2011 22:59 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
pod lewarek zawsze się coś podkłada, to nie nowe auta nawet jak próg zdrowy to zawsze może się tak stać. Materiał się z wiekiem utlenia
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
adek |
Dodany dnia 12-11-2011 23:06 |
Postów: 17 Data rejestracji: 09.11.2011 08:45 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
stary niestary ale podnieść trzeba, zastanawiam się nad dołożeniem kawałka grubszej blachy pod podnośnik hydrauliczny Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 411040km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 12-11-2011 23:09 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
wymień najlepiej zgnite elementy. Nieważne jakim będziesz podnośnikiem auto podnosił to i tak będzie się zapadać w miejscach zkorodowanych.
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Obywatel |
Dodany dnia 13-11-2011 23:07 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
Przy podnoszeniu samochodu lepiej dmuchać na zimne. Kiedyś Renówka mi spadła z lewarka bo podniosłem całą jedną stronę podpierając lewarkiem na środku progu. No i lewarek się złamał bo był z marketu Całe szczęście wcześniej podłożyłem koło pod okolice przedniego chlapacza i auto nie jebnęło tarczą o ziemię, ale strachu i tak się najadłem jak cholera. Podstawa to dobry lewarek (nie z marketu ), dobrze umieszczony i pewnie podparty. No i tak jak ktoś wyżej napisał, jeśli auto jest nadjedzone, to lepiej jest coś podłożyć - np. deskę. Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2011 23:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
lewarek jest do podnoszenia i opuszczania a nie do tego aby auto na nim spoczywało.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Obywatel |
Dodany dnia 13-11-2011 23:15 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
Zgadza się, ale najlepiej stosować dobre lewarki o nominalnej nośności równej masie naszego auta pomnożonej przez 2. Co to za lewarek (o ile pamiętam był to 2 ton), który łamie się po podniesieniu jednej strony małego kompakta, jakim jest R19 Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 13-11-2011 23:25 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
podnieś sobie go na wachaczu albo na gumach stabilizatora ...
najbezpieczniej i tam sie nic nie stanie .. zawsze tak podnosze nawet jeśli auto ma 2 lata;d lepiej dmuchac na zimne;d he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2011 23:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3: najgłupszy sposob.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 13-11-2011 23:30 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
noo jednak nie. kazdy mechanik ci to powie
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2011 23:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Każdy mechanik Ci powie że nie podkłada sie lewarka pod ruchome elementy zawieszenia tylko pod elementy nośne auta (konstrukcyjne) i do tego przewidziane.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati89tczew |
Dodany dnia 13-11-2011 23:31 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
ja z tyłu podnoszę o mocowanie beli, a z przodu w fabrycznym lewarkiem w fabrycznym miejscu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 13-11-2011 23:32 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
ta przewidziany masz próg ale jesli on jest zgnity to pod co ma podłożyć sobie lewarek pod kolo? a;bp moze pod wydech
wez stary bo troche przesadzasz, pod co noo powiedz pod co sie podnosi skoro progi sa zgnite ? ? Treść dodana dnia 13-11-2011 23:33: bo mnie to ciekawi Treść dodana dnia 13-11-2011 23:34: @mati89tczew: ok to rozumiem jesli próg nie jest zgnity;d a prawa z tylu tez o mocowanie belki podnosze he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2011 23:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a gdzie kończą sie przedłużenia podłużnic? a potem na ich końcu profil poprzeczny? spójrz najpierw a potem pisz takie glupoty jak podkładanie lewarka pod wahacz
jakby któryś z was miał choć kapke oleju w głowie to by wiedział że podnosząc auto w tylnych fabrycznych miejscach podnosi za mocowanie belki. jeszcze ktoś ma ale do prawdziwości o czym pisze? Edytowane przez maestro dnia 13-11-2011 23:36 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 13-11-2011 23:37 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
dobra ty podkładassz sobie pod pogłużnice spoko
ja podkładam sobie pod wachacz albo gumy stabilizatora nic mi sie nie dzieje i jest okey ! mi pasi bo nic sobie nie psuje. he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2011 23:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Podłużnice, jedyny inny element który może być wykorzystany do podnoszenia auta.
Nadal brak oleju w głowie. Wahacz jest elementem który podczas podnoszenia opada wypierany przez rozciągającą sie sprezyne. Nadal nie rozumiesz że to po prostu zwyczajnie niebezpieczne? Edytowane przez maestro dnia 13-11-2011 23:41 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gielab0019 |
Dodany dnia 13-11-2011 23:41 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
maestro napisał/a: a gdzie kończą sie przedłużenia podłużnic? a potem na ich końcu profil poprzeczny? spójrz najpierw a potem pisz takie glupoty jak podkładanie lewarka pod wahacz jakby któryś z was miał choć kapke oleju w głowie to by wiedział że podnosząc auto w tylnych fabrycznych miejscach podnosi za mocowanie belki. jeszcze ktoś ma ale do prawdziwości o czym pisze? w mercedesie jest fajny patent że są 4 krążki po każdej stronie po 2 pod to się daje lewarek i 0 wątpliwości że coś się stanie Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 13-11-2011 23:43 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
niech Ci bedzie niebezpieczne tylko ktora osoba robiąc cos pod autem nie da sobie jakiegos elementu zabezpieczajacego" gdy w czsie lezenia pod autem " " i w razie awari podnośnika auto nie spadło" chyba kazdy o tym myśli .
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |