Menu główne
Forum
Klubowicze
Bandit |
Dodany dnia 19-11-2011 22:55 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
przewód zdejmujesz, jak leci paliwo to złom Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-11-2011 22:55 |
maestro |
Dodany dnia 19-11-2011 23:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@szczepansz93: Jeżeli przy 900-800obr zapalają Ci sie już kontrolki to masz zarąbiście słabe smarowanie, wiec albo malo oleju albo pompa died.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 19-11-2011 23:14 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
aha ok, regulator podciśnienia to jak rozumiem na odpalonym silniku mam sprawdzić, czy leci paliwo. @maestro: w poniedziałek jak znowu rozpocznę boje w warsztacie to sprawdzę również i ten olej, a najlepiej to go wymienię. Do listy prawdopodobnych winnych usterki trafia regulator podciśnienia. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-11-2011 23:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
odpal i sciagnij z niego wezyk.
z tymi kontrlkami to mowie serio. 900-800obr to normalne obroty na biegu jałowym a jak już Ci kontrolki zaczynają szaleć to jest źle. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 19-11-2011 23:25 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
maestro, ten regulator o ile dobrze patrzę jest pod numerem 6? http://www.renaul.../opis1.jpg Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
Bandit |
Dodany dnia 19-11-2011 23:26 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
smarowania to już tam prawie nie ma jak przy 900 kontrolki się zapalają, przy 500 się nie powinny zapalić Treść dodana dnia 19-11-2011 23:26: tak ten Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
Bot |
Dodany dnia 20-11-2011 11:47 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Ja bym jeszcze raz pobawił się z TPS`em , odepnij go wogóle i zobacz jak będzie pracował silnik. Poza tym u mnie były podobne problemy jak miałem odpiętą wtyczkę od map sensora , na benzynie nie szło jechać , na gazie jakoś tam chodził , tyle że spalanie mega. Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-11-2011 12:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot: z odpietym mapsensorem silnik nie ma prawa pracowac na PB.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 24-11-2011 20:47 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
ehh.... zamówiłem mapsensor i komputer. Mechanicy w okolicy białegostoku jak widzą tą renówkę to już na sam widok spazmów dostają..... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
gibon1989 |
Dodany dnia 24-11-2011 22:09 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
podepne sie pod ten temat
moja 16stka ma podobnie a zaczelo sie od tego ze wczesniej strasznie ciezko palila trzeba bylo dlugo krecic i dodawac gazu zeby odpalila, jak juz odpalila to praca zarowno na lpg jak i na pb byla prawidlowa, auto jezdzilo jak szalone a teraz do rzeczy okazalo sie ze mialem padniety regulator cisnienia na listwie od wymiany autko pali jak marzenie na gazie dalej hula lecz stalo sie cos z benzyna tj. odpala normalnie wolne obroty ladnie trzyma tyle ze zlapala mula a jak go mocno wkrece na obroty to wlasnie jak w opisywanym przypadku czasem nawet strzeli w wydech... regulatora sie chyba nie da zle zamontowac nie wiem co sie jej stalo w kazdym badz razie to jest dziwne, silnik po remoncie, uklad zaplonowy caly nowy oprocz cewki, hmmm to jest naprawde dziwna sprawa Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-11-2011 22:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
16v na prawidłowym tpsie i całej reszcie strzeli w wydech po przegazówce albo po rozpędzaniu w podłoge i odpuszczeniu gazu.
jak nie strzela to źle po za tym masz wszystkie tłumiki jak w oryginale? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gibon1989 |
Dodany dnia 25-11-2011 18:30 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
wszystkie tlumiki oryginal, ale czemu tak nagle mu sie popie#$%@#o ? hmmm
dla mnie to jest zagadka do 2000 obrotow ladnie chodzi a potem mul, przelacze na gaz jest moc, musze posprawdzac jeszcze tps czy sie nie przestawil, sonde lambda i cisnienie pompy no i filtr benzyny zmienic i mam nadzieje ze zagadka sie rozwikla pozdro Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
Radson |
Dodany dnia 01-12-2011 22:57 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
Tez sie podczepie pod ten temat posiadam 19 juz 2 lata dopiero od zeszlego tygodnia zaczela tez miec podobne problemy tylko ze jak dodaje min gazu to jakos idzie ale kiedy daje mu gaz do 1/4 1/2 to zaczyna szarpac taka sytuacja dzieje sie na LPG czasem tez sie zdarzy na PB na poczatku myslalem ze to cos z instalacja LPG power ale gazownik mi sprawdzil wymienil filtr posprawdzal i powiedzial ze wszystko z gazem jest ok to jaki inny chochlik moze sie znajdowac mojej 19
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 01-12-2011 23:03 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
szkoda tylko że to temat o F7P.....
Skoro się dzieje na LPG i Pb to musi być coś uszkodzone wspólnego dla tych 2 paliw. To co w FAQ. układ zapłonowy do weryfikacji. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Radson |
Dodany dnia 01-12-2011 23:06 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
@michor: moga to byc swiece czy przewody bo tak mi gazownik mowil ze tez moze byc taka mozliwosc
Treść dodana dnia 03-12-2011 23:06: Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 05-12-2011 22:12 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
Moja sytuacja: wymieniony dodatkowo komputer i map sensor i nic. Dzisiaj u diagnosty komputerowego znów wszystko było sprawdzane na nowo. Od strony elektrycznej i elektronicznej wszystko jest ok. Powiedział mi że może być przestawiony rozrząd albo coś z głowicą jutro dodatkowo ma dojść regulator ciśnienia... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
michor |
Dodany dnia 06-12-2011 08:21 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Regulator Ciśnienia Paliwa do dobra droga.
On wraz ze spadającym podciśnieniem w dolocie zwiększa ciśnienie paliwa, więc jezeli tego nie robi to może być muł. Sprawdzić wężyk czy jest szczelny przede wszystkim. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 06-12-2011 17:40 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
wężyki sprawdzane były przy wymianie pompy, oraz te od map sensora przy jego właśnie wymianie.
Edytowane przez szczepansz93 dnia 06-12-2011 17:41 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-12-2011 23:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@szczepansz93: ale co ma wymiana pompy do wezyka od regulatora cisnienia?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 13-12-2011 22:17 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
właściwie to nic, gdy po wymianie pompy nie było poprawy szukałem przyczyny gdzie indziej i zająłem się wężykami. Ale dzisiaj to już normalnie przestałem wierzyć w ten samochód. Listwa wtryskowa i regulator ciśnienia wymieniony i nic. Z tego co widzę mam już więcej niż w połowie nowy układ paliwowy, innych napraw już nie liczę ....a objaw nie zniknął.... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |