12 Maja 2024 13:43:04
Zdjęcia użytkowników
kobi pitmc
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Silnik muli na obrotach. 
Bandit
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 22:55
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

przewód zdejmujesz, jak leci paliwo to złom Smile2

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-11-2011 22:55
Awatar
maestro
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:02
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@szczepansz93: Jeżeli przy 900-800obr zapalają Ci sie już kontrolki to masz zarąbiście słabe smarowanie, wiec albo malo oleju albo pompa died.


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:14
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

aha ok, regulator podciśnienia to jak rozumiem na odpalonym silniku mam sprawdzić, czy leci paliwo. @maestro: w poniedziałek jak znowu rozpocznę boje w warsztacie to sprawdzę również i ten olej, a najlepiej to go wymienię. Do listy prawdopodobnych winnych usterki trafia regulator podciśnienia.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
maestro
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:18
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

odpal i sciagnij z niego wezyk.

z tymi kontrlkami to mowie serio. 900-800obr to normalne obroty na biegu jałowym a jak już Ci kontrolki zaczynają szaleć to jest źle.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:25
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

maestro, ten regulator o ile dobrze patrzę jest pod numerem 6?
http://www.renaul.../opis1.jpg

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
Bandit
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:26
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

smarowania to już tam prawie nie ma jak przy 900 kontrolki się zapalają, przy 500 się nie powinny zapalić


Treść dodana dnia 19-11-2011 23:26:

tak ten

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
Bot
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2011 11:47
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Ja bym jeszcze raz pobawił się z TPS`em , odepnij go wogóle i zobacz jak będzie pracował silnik.
Poza tym u mnie były podobne problemy jak miałem odpiętą wtyczkę od map sensora , na benzynie nie szło jechać , na gazie jakoś tam chodził , tyle że spalanie mega.

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
maestro
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2011 12:50
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Bot: z odpietym mapsensorem silnik nie ma prawa pracowac na PB.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2011 20:47
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

ehh.... zamówiłem mapsensor i komputer. Mechanicy w okolicy białegostoku jak widzą tą renówkę to już na sam widok spazmów dostają.....

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
gibon1989
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2011 22:09
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

podepne sie pod ten temat Smile
moja 16stka ma podobnie a zaczelo sie od tego ze wczesniej strasznie ciezko palila trzeba bylo dlugo krecic i dodawac gazu zeby odpalila, jak juz odpalila to praca zarowno na lpg jak i na pb byla prawidlowa, auto jezdzilo jak szalone Smile
a teraz do rzeczy
okazalo sie ze mialem padniety regulator cisnienia na listwie od wymiany autko pali jak marzenie na gazie dalej hula lecz stalo sie cos z benzyna tj. odpala normalnie wolne obroty ladnie trzyma tyle ze zlapala mula a jak go mocno wkrece na obroty to wlasnie jak w opisywanym przypadku czasem nawet strzeli w wydech...
regulatora sie chyba nie da zle zamontowac Smile
nie wiem co sie jej stalo w kazdym badz razie to jest dziwne, silnik po remoncie, uklad zaplonowy caly nowy oprocz cewki, hmmm
to jest naprawde dziwna sprawa

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2011 22:47
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

16v na prawidłowym tpsie i całej reszcie strzeli w wydech po przegazówce albo po rozpędzaniu w podłoge i odpuszczeniu gazu.

jak nie strzela to źle Grin

po za tym masz wszystkie tłumiki jak w oryginale?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
gibon1989
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2011 18:30
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

wszystkie tlumiki oryginal, ale czemu tak nagle mu sie popie#$%@#o ? hmmm
dla mnie to jest zagadka Smile do 2000 obrotow ladnie chodzi a potem mul, przelacze na gaz jest moc,
musze posprawdzac jeszcze tps czy sie nie przestawil, sonde lambda i cisnienie pompy no i filtr benzyny zmienic i mam nadzieje ze zagadka sie rozwikla Smile
pozdro

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
Radson
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2011 22:57
Awatar


Postów: 767

Data rejestracji: 19.09.2011 21:43
Skąd: mazowieckie
Milanówek

Tez sie podczepie pod ten temat posiadam 19 juz 2 lata dopiero od zeszlego tygodnia zaczela tez miec podobne problemy tylko ze jak dodaje min gazu to jakos idzie ale kiedy daje mu gaz do 1/4 1/2 to zaczyna szarpac taka sytuacja dzieje sie na LPG czasem tez sie zdarzy na PB na poczatku myslalem ze to cos z instalacja LPG power ale gazownik mi sprawdzil wymienil filtr posprawdzal i powiedzial ze wszystko z gazem jest ok to jaki inny chochlik moze sie znajdowac mojej 19?

Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
 
michor
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2011 23:03
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

szkoda tylko że to temat o F7P.....

Skoro się dzieje na LPG i Pb to musi być coś uszkodzone wspólnego dla tych 2 paliw.

To co w FAQ.
układ zapłonowy do weryfikacji.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Radson
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 01-12-2011 23:06
Awatar


Postów: 767

Data rejestracji: 19.09.2011 21:43
Skąd: mazowieckie
Milanówek

@michor: moga to byc swiece czy przewody? bo tak mi gazownik mowil ze tez moze byc taka mozliwosc


Treść dodana dnia 03-12-2011 23:06:

???

Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
 
szczepansz93
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 05-12-2011 22:12
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

Moja sytuacja: wymieniony dodatkowo komputer i map sensor i nic. Dzisiaj u diagnosty komputerowego znów wszystko było sprawdzane na nowo. Od strony elektrycznej i elektronicznej wszystko jest ok. Powiedział mi że może być przestawiony rozrząd albo coś z głowicą Shock jutro dodatkowo ma dojść regulator ciśnienia...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
michor
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2011 08:21
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Regulator Ciśnienia Paliwa do dobra droga.

On wraz ze spadającym podciśnieniem w dolocie zwiększa ciśnienie paliwa, więc jezeli tego nie robi to może być muł.

Sprawdzić wężyk czy jest szczelny przede wszystkim.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
szczepansz93
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2011 17:40
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

wężyki sprawdzane były przy wymianie pompy, oraz te od map sensora przy jego właśnie wymianie.

Edytowane przez szczepansz93 dnia 06-12-2011 17:41
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
maestro
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2011 23:02
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@szczepansz93: ale co ma wymiana pompy do wezyka od regulatora cisnienia?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2011 22:17
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

właściwie to nic, gdy po wymianie pompy nie było poprawy szukałem przyczyny gdzie indziej i zająłem się wężykami. Ale dzisiaj to już normalnie przestałem wierzyć w ten samochód. Listwa wtryskowa i regulator ciśnienia wymieniony i nic. Z tego co widzę mam już więcej niż w połowie nowy układ paliwowy, innych napraw już nie liczę ....a objaw nie zniknął....

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: