Menu główne
Forum
Klubowicze
adiks7 |
Dodany dnia 18-12-2005 00:06 |
Postów: 158 Data rejestracji: 20.04.2005 23:30 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Czy obcinal ktos z was kiedyś spręzyny aby obniżyć swoją renie, czy to wpływa na bezpieczeństwo
KLUBOWICZ nr 040
R19 1.8i http://polskajazda.pl/?a=cars&idpojazd=4091&opcja=detail |
renault19.pl | Dodany dnia 18-12-2005 00:06 |
sider |
Dodany dnia 18-12-2005 00:12 |
Postów: 341 Data rejestracji: 04.07.2005 22:13 Skąd: śląskie Gliwice |
No prosze cię.....A jak ci się zdaje Oczywiście że wpływa to na bezpieczeństwo(choc niektórzy twierdzą że nie)Poza tym szybciej zużywają się amory z powodu krótszego skoku.Pogadaj z Jaskim on ciął sprężyny,fajnie to wygląda,ale szczerze mówiąz jełśi chcesz obniżyc auto to tylko jakimis orginałami i to twardszymi byś sobie czasem miski nie urwał.
Taka najzwyklejsza seryjna 136-konna bordowa Renia na glebie,16-calowych kółeczkach i praktycznie bez wydechu
|
Kune |
Dodany dnia 18-12-2005 00:22 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
jasne tnij... bedziesz mial taczke, sprezyny beda dobijaly z powodu zmienionej charakterystyki, auto troche sie utwardzi, ale pozornie, bedziesz cioral lusterkami po ziemi... Amorki zawsze tez da sie skrocic ale to raczej polsrodek, ktory nie wiele pomoze, jesli juz to lepiej scisnac i zahartowac sprezyny, ale to i tak nie bedzie nigdy to samo, lecz lepsze to niz ucinanie.
Na allegro gosc chcial sprezyny na przod do R19 za ok. 150 zl, to duzo za zycie i bezpieczenstwo chyba nie, jak cos moge zarzucic linkiem. Generalnie wychodze z zasady --> nie stac cie na cos extra to tego nie rob... jesli utniesz sprezyny i na jakims zakrecie z dziura lub bez zarzuci Cie/wypadniesz z drogi, mam nadzieje ze zabijesz tylko siebie, a nie mnie, kogos z rodziny, kogos znajomego lub zupelnie niewinna osobe. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
Hugo |
Dodany dnia 18-12-2005 01:09 |
Postów: 1283 Data rejestracji: 28.02.2005 08:29 Skąd: - |
Panowie cieliscie ? jeździliscie autem na obcietych ? bo ja własnie mam przednie skrócone o 1 zwoj.
auto poprawiło sie w prowadzeniu nie ma nic co by mogło wpływac na niedogodności, a sprezyna dalej pracuje dosc mocno i ładnie wszystko jest tłumione. na koniec dodam : wielu jest teoretyków, ale ilu praktyków ? pozdrawiam >>>POZDRAWIAM<<< Nie jeżdźij szybciej niż lata twój anioł stróż YAMAHA POWER Moje auto: bolid ;))), diesel, 999999km
|
MARCO |
Dodany dnia 18-12-2005 01:45 |
Postów: 878 Data rejestracji: 17.05.2005 00:01 Skąd: - |
Hugo napisał(a): Panowie cieliscie ? jeździliscie autem na obcietych ? bo ja własnie mam przednie skrócone o 1 zwoj. auto poprawiło sie w prowadzeniu nie ma nic co by mogło wpływac na niedogodności, a sprezyna dalej pracuje dosc mocno i ładnie wszystko jest tłumione. na koniec dodam : wielu jest teoretyków, ale ilu praktyków ? pozdrawiam Ja mam obciete spreezynki o jeden zwoj i nie widze kompletnie zadnej roznicy! Prowadzi sie zupelnie normalnie, moze dlatego ze nie jezdze ekstremalnie, w kazdym razie wszystko jest ok i zgadzam sie z HUGo Moje auto: FORD FOCUS 2.0 GHIA,Renault CLIO II 1.2 Ph2 Alize, benzyna
|
|
|
Kune |
Dodany dnia 18-12-2005 10:56 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
jedzielem, kapa ta sama co seryjne springi, auto nadal miekkie, trze lusterkami po asfalcie. Rozumiem jakby nie bylo sprezyn innych niz seryjne, ale gdy macie dostepne sprezyny pod reka, to czemu bawic sie w drutowanie
Ale co tam, tjuningowcy wiedza lepiej niz stado inzynierow ktorzy opracowywali elementy zawieszenia, tworzac bezpieczny kompromis miedzy pewnoscia i latwoscia prowadzenia, bezpieczenstwem a komfortem, i uwazacie ze Wasza wiedza techniczna pozwala na uciecie sprezyny, co musi odbic sie na jej zakresie dzialania i charakterystyce prowadzenia Uwazam ze wlasnie za takie rzeczy samochody powinny nieprzechodzic przegladow okresowych i policja powinna zabierac dowody (co oczywiscie jest niemozliwe) bo samochody z podrutowanym zawiasem zagrazaja bezpieczenstwu innych, i kazde auto to potencjalna maszyna do zabijania. Teraz zaczynacie od sprezyn, i pewnie pojedziecie w ta strone co moj kolega, ktory wymyslil sobie zeby ponawiercac tarcze hamulcowe, bo to tak fajnie wyglada i nie beda tworzyly mu sie "poduszki powietrzne". Rece opadaja, na pytanie jak gleboko i jak rozmieszczone te nawierty, stwierdzil ze tak aby nie musial co pol roku ich wiercic na nowo, i sobie jakos ladnie w jakis "wzorek" ponawierca... to zaproponowalem zeby wziol jeszcze ponacinal, co sie szybiciej zabija, tuz za rogiem, a nie siebie i kogos na ulicy wiec no coments... pomyslcie troche nad tym. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
Hugo |
Dodany dnia 18-12-2005 11:45 |
Postów: 1283 Data rejestracji: 28.02.2005 08:29 Skąd: - |
Kune napisał(a): Rozumiem jakby nie bylo sprezyn innych niz seryjne, ale gdy macie dostepne sprezyny pod reka, to czemu bawic sie w drutowanie Ale co tam, tjuningowcy wiedza lepiej niz stado inzynierow ktorzy opracowywali elementy zawieszenia, tworzac bezpieczny kompromis miedzy pewnoscia i latwoscia prowadzenia, bezpieczenstwem a komfortem, i uwazacie ze Wasza wiedza techniczna pozwala na uciecie sprezyny, co musi odbic sie na jej zakresie dzialania i charakterystyce prowadzenia Masz duzo racji zawieszenie to zawieszenie i odgrywa bardzo dużą role w bezpieczeństwie nas i innych ludzi.... sportowe sprezyny kosztuja 300zł i naprawde nisko glebią samochod , a ja na takie zglebienie sobie nie moglem pozwolic . przod auta mi bardzo wysoko stał , przez co uciecie 1 zwoja nie zbyt wpłyneło na jakos prowadzenia i bezpieczeństwo jazdy. kolejna kwestia 300zł to nie wiele ale dla mnie to duzo.... co do tjuningowania to faktycznie glupota, lecz ja nie nazwe tjuningowaniem skrocenia sprezyn pozdrawiam >>>POZDRAWIAM<<< Nie jeżdźij szybciej niż lata twój anioł stróż YAMAHA POWER Moje auto: bolid ;))), diesel, 999999km
|
Kune |
Dodany dnia 18-12-2005 11:50 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
Hugo... przeciez z przodu mamy tylko sprezyny nie wiec zadanie ulatwione, moze warto zapytac tego goscia:
http://motoallegr...id=3453022 ja pytalem o springi do 16v, powiedzialem ze jak to moga kosztowac 300 zl skoro, do innych aut 4 tyle kosztuja co do R19 dwie, no i przyslal mi cene ze za 2 na przod 160 zl za -35mm, wiec to chyba dobra cena i w miare normalne obnizenie, nie wiem jak z jakoscia, ale napewno bardziej bezpieczne niz ucinanie. Mecze na ten temat bo to nie tylko Wasze bezpieczenstwo ale takze moje, pozatym kto powiedzial ze tuning jest tani? Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
donald7000 |
Dodany dnia 18-12-2005 11:53 |
Postów: 417 Data rejestracji: 16.05.2005 15:41 Skąd: - |
Hugo napisał(a): co do tjuningowania to faktycznie glupota, lecz ja nie nazwe tjuningowaniem skrocenia sprezyn Skrocenie sprezyn to nie tuningowanie tylko glupota. Ciesze sie ze niektorzy czytelnicy forum zaczynaja wyciagac wnioski, szkoda ze tak pozno. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 150000km
|
|
|
Jaski |
Dodany dnia 18-12-2005 12:13 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
donald7000 napisał(a): Hugo napisał(a): co do tjuningowania to faktycznie glupota, lecz ja nie nazwe tjuningowaniem skrocenia sprezyn Skrocenie sprezyn to nie tuningowanie tylko glupota. Ciesze sie ze niektorzy czytelnicy forum zaczynaja wyciagac wnioski, szkoda ze tak pozno. i znowu to samo Donald a jak obniżyć tył? Może wiesz? Pewnie nie wolno przestawiac na belce bo to będzie nie bezpieczne? A co do przodu to Kune ma rację, lepiej sklepać i zachartować u dobrego kowala a już najlepiej kupić springi obniżające Ja póki co mykam na ciętych spręzynach dla przypomnienia 2 zwoje, nie jeżdzę powoli a miskę dalej mam cała ale zbieram już na springi Pozdro! Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
adiks7 |
Dodany dnia 18-12-2005 14:44 |
Postów: 158 Data rejestracji: 20.04.2005 23:30 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Patrzac na ceny zawieszenia wychodzi na to ze do reni jest najdroższe bo ponad 1000zl ciekawe dlaczego a przeciez 2 sprezyny mniej niz u innych
KLUBOWICZ nr 040
R19 1.8i http://polskajazda.pl/?a=cars&idpojazd=4091&opcja=detail |
chester |
Dodany dnia 18-12-2005 21:43 |
Postów: 322 Data rejestracji: 26.10.2005 13:16 Skąd: - |
Ja mam 1,5 zwoja sciete i gumy usztywniajace włozone miedzy zwoje... próbowałem sportowe sprezyny ale albo koło tarło o nadkole albo była za mała gleba.... a tak uciałem ile chciałem i wiem ze juz nizej byc nie moze. Ps: jezdze tak dwa lata no i jakos leci. Dopoki nie jezdziłem na obcietych to tez waliłem mądrosciami.... ale teraz wiem co mam. Oczywiscie nie namawiam nikogo bo nikogo nie chce miec na sumieniu ... ale mi sie sprawdza.
slow but low nizej...szerzej...honda |
|
|
Kune |
Dodany dnia 18-12-2005 21:55 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
adiks7 napisał(a): Patrzac na ceny zawieszenia wychodzi na to ze do reni jest najdroższe bo ponad 1000zl ciekawe dlaczego a przeciez 2 sprezyny mniej niz u innych mowisz oczywiscie o zestawie 4x amorki + 2x spirngi tak bo same sprezyny sa duzo tansze, ten 1000 zl to i tak okazja, w DE dobrej firmy gwint/sport kit od 400 euro do 900 Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |